tein sopparin ja tulin toisiin aatoksiin. purin sopimuksen elixiassa kymmenen päivän sisällä. tänään sieltä soitteli joku muija et oho teil on ollu joku harjottelijalikka tekemäs tätä irtisanomissopimusta.. sit ku katoin sitä jäljennöstä iltisanomissopparista jonka tää tytsy mulle kirjotteli nii vittu siihen oli merkattu joku 10 päivän tyytyväisyystakuu irtisanomiskohdan sijaan!?!? MITÄ vittua!? siis ku sanoi etten haluu jatkaa ja haluun irtisanoo jäsenyyteni ja LUOTIN SIIHEN et mitä se sinne merkkaa. miks ne tekee tällästä. :'( tarkoottaako tää nyt että oon sitoutunu elixiaan siksi 24kk? kun en peruuttanukkaa 10 päivän sisällä ku eka soppari tehtii. :( vai onko mulla mahdollista peruuttaa viä? vittu meen sinne huomenna. >:
Vastaukset 4
- Elixian asiakas
Mitä olen elixian touhuja katsellut niin konsernin säännöt on niin monimuotoiset että nämä elixian työntekijätki. Menevät niissä sekaisin. Palvelu on ollut hyvää ja sali on ihan mahtava. Kyllä luulisin että saat itsesi irtisanottua koska eihän se sinun vika ole jos siellä joku mokannut paperit. Ihan rauhassa selvittämään asia.
- tyytymätön
Mua huijattiin elixian hinnoissa. Sanottiin että se on vuodessa 67euroa ja nyt selvis että se on kuukaudessa on 67euroa. Huomenna vähän soittoa sinne päin että haluan perua koko jutun.
- jejej
kuka idiootti luulee saavansa vuoden salit alle seittemälkympil? :DDDDD varmana oot vaa itte kuullu omias :D
- ella
hei älkää olko pompoteltavissa. sopimus tehdään kirjallisena eli kaikki lukee paperilla, hinnat, ehdot tms. ota lappua kauniiseen käteen ja tiedä mihin sitoudut. ärsyttää tollaset urputukset ite olette nimen paperiin laittaneet. Elixian jäsenyyden irtisanomiseen on tasan 2syytä. muutto paikkakunnalle jossa ei ole elixia keskusta tai niin vakava vammautuminen että liikkuminen on mahdotonta. muutoin sopimuskausi maksettava loppuun kuten olette sopimuksen tehneet. mitä epäselvää tässä on?!
siellä on erilaisia sopimuksia ja eri pituisia. on varmaan uudelle hieman sisäistettävää. mut kysykää kysykää ja kysykää.ENNEN ku tette sitovan sopimuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69816
- 113779
- 37706
- 130687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 68600
- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0422Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti37418Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys73414- 45413
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395