Löysin aika mielenkiintoisen nettisivun ( ennustan.com )
onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä sivusta? Oletteko tilanneet ennustuksen ilman lahjoitusta vai lahjoituksen kanssa? Tuliko miten nopeasti ja oliko hyvä?
Olen pitkään miettinyt, että haluan ennustuksen elämästäni, mutta en tahdo soittaa mihinkään, en löytänyt oikein muita sivuja missä saisi ennustuksen s-postiin, tietääkö kukaan muita? Vinkit, neuvot ja kokemukset nyt kehiin :)
kertokaa kokemuksia?!
8
877
Vastaukset
Hei
minä kirjoitan myös ennustuksia sähköpostiin. voit katsoa profiilini, jos sinua kiinnostaa.
t: Keskiyö- petyin pahasti
Kiitos vaan, Keskiyö. Ennustus sähköpostitse on melkoisen pieni juttu, johon ei sisälly juuri paljon mitään todellisuudessa. Saamme vastaukset vain muutamiin kysymyksiin, ei muuta. Olen hiukan pettynyt saamaani ennustukseen, sillä olisin osannut itse vastata kysymyksiini aivan yhtä hyvin. Menetin vain 40 euroa, joka harmittaa.
Ottakaa ihmiset kunnon kontaktia hyviin ennustajiin! Heitä on kyllä todella vähän, ikävä kyllä!- vastinetta saanut
No miksi ihmeessä tilasin itsellesi ennustuksen jos kerran tiesit vastaukset itse? Tilasin taannoin sähköpostiennusteen, 40e ja katsoin saaneeni rahoille vastinetta. Kovin pieni summa siitä, että jaksaa paneutua toisen ihmisen sielunelämään ja ongelmiin. Mutta kaikki eivät varmasti näe kaikille.
- ristuksenkirkas näky
Minä selvänäen tällä palstalla lukemattoman määrän höplästävedettäviä tonttuja. Lisätietoja 0800 1 908588
hintatiedot numerosta
0900 1 858894 (14,90e/s) - ennustan.com on ok!
Suosittelen. Toimii kuin junan vessa (ennustan.com)
- JK
EI OLE KOKEMUSTA
- Iso Jii
Kokeile! Mä en pettynyt.
- tekstin energiat
Olisi mielenkiintoista tietää, miten sähköpostiennustaminen toimii. MIllaisia aistimuksia voi saada pelkästä tekstistä? Tuntuu aivan mahdottomalta ajatella, että teksti kantaisi mukanaan jotain sen lähettäjästä. Voisivatko ennustajat vastata tähän? Kiinnostaa todella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1254564Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693284"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043154Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392601Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282302- 1071563
- 491106
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3291071- 49842
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55681