Hei Keskiyö! Tunnustele nyt minun työpaikkaa. Oh ku mulla niin iso inho tähän työhön työpaikkaani yleensä. Olen ollut täälä kymmeniä vuosia, ja nyt en oikeen enää voi vaihtaa alaa en työpaikkaa. Mulla vielä yksi elätettävä kotona.
No katsoisitko pärjäänkö täälä ymmärtääkö johto mua vai joudunko puhutteluun?
Poisoloja on ollut välillä todella olen ollut kipeä... Joskus sitä vain ottaa pari päivää ´kun ei jaksa ei todella jaksa huvita..
Työtä olen tehnyt aina kun puolipössöö toistenkin omat.. Palkkaa pidetään vaan matalna sekin alkanut vaikuttaa ei huvita enää jos jotakin syytä kun meillä ei anneta kunnioittavaa palkkaa.. Eli niin sanotusti täälä ei mitään hohtoa olla yrittää.. Uutta työtäkin ehotettiin jota en nyt kerkiä ajatella eikä huvita koska ne jäänteitä sellaisilta ylemmiltä utopisiä töitä ei mitään järkeä.. haluaisin kiemurella tuosta ehdotetusta työstä pois.. Miten minun käy kun motivaatiot hävinny taivaan tuuliin...
KESKIYÖLLE
4
70
Vastaukset
Hei
istuskelet tuolin ja penkin välissä, eli et oikein missään. allasi on ilmaa.
tottahan on, että ne poissaolot eivät paranna tilannettasi, on ihmisiä jotka näkisivät sinut mieluummin muualla tai poissa siitä paikasta, missä nyt olet.
puhun sinulle rehellisesti mitään kaunistelematta. voit tottakai katsella muita mahdollisuuksia työn suhteen, mutta se ei näytä helpolta. sinulla on ikääkin ja tarvitset välttämättä rahaa elämiseen, et voi heittäytyä oloneuvokseksi vielä pitkään aikaan.
oikeastaan työssä viihtyminen on myös korvien välissä, ei sinun tarvitsekaan tehdä siitä elämäsi tärkeintä keskipistettä. mutta sinun on vielä oltava siellä, kunnes muu mahdollisuus ehkä paljastuu. sitä odotellessa kannattaa panna parhaat kykynsä likoon.
todellakin, toivon että jaksat vielä yrittää, sillä mitalin toinen puoli olisi tosi lattea. ota vain vastaan siitä samasta paikasta se, mikä sinulle annetaan. ajattele mielessäsi, että se on vain työtä! se on vain 8 tuntia päivässä.
motivaatio sinun tulisi löytää vaikka kiven silmästä, ihan totta. keksi vaikka pieni palkinto muutaman kuukauden välein, hemmottele itseäsi jollakin ihanalla, äläkä ole niin ankara.
en näe sinua toistaiseksi muuallakaan töissä. pää pystyyn nyt vain!
t: Keskiyö- hätiä mitiä
Kiitos Keskiyö kannustivista sanoistasi!
Tuo jotkut haluaisivat nähdä minut muualla tästä. Aikoinaan parikytä vuota sitten kukaan ei huolinu tätä työtä. Tuli tulospalkka, ja jouduin jäämään tähän kun useita siirettiin pois. (Eli tulospalkka huomaa sitä ei meille kellekkään anettu koskaan urakalla töitä, ja tuntipalkka)
Nyt koneella työni ottajia olisi ollut.. Tehty jos jotaki kiusaa minulle. Pää pystys olen mennyt. Kova kun olen tekemään työtä, ja osa vain odottaa kunniaa, ja eivät tee kun välttämättömän.. Juoruiluun on aikaa heillä puolet päivästä ja toisten pään menoksi.
Minä teen työni ja lähen kotiin ja ruokatunnit useinmiten käyn jossain ulkopuolella.
Huh vielä 11 vuotta pitäs jaksaa ... nuorena aloitin työt.. Tietysti pitäs aatella useallkaan ei työtä ollenkaan..
Minulla on ollut jo tätä työtä 38 vuotta:-)) joka päivälle...
Eikä sitä rahavoittoakaan isompaan koskaan ole tullut, mutta siitä voi unelmoida:-) Hei
sinä itseasiassa ansaitsisit jo mitalin työurastasi! harva pysyy noin kauan uskollisena samalle talolle, sinussa on sisua ja päättäväisyyttä.
on hyvä, että poistut pääkallon paikalta ruokatunnilla, saatpa ainakin raikkaampaa ilmaa itseesi. ja juoruista ei kannata tosiaankaan välittää, nehän kertovat vain siitä, kuinka mielenkiintoinen sinä olet.
ei pitkäveteisistä ihmisistä juoruta, koska heissä ei ole mitään kerrottavaa.
enpä usko, että joudut enää 11v siellä puurtamaan, sitä ennen tulee hyviä uutisia ja sinulle parempi elämä.
arvostan sinua ihmisenä!!
t: Keskiyö- hätiä..mitiä.
Kiitos Keskiyö ja täältä samaa teille. Arvostus teihin varmaan meiltä kaikilta, joita olet täälä auttanut, ja autat viisaudellasi, etkä ole välittänyt mollaajista. Joskus näkee että näkijän auttajan kyvyt annettu oikealle ihmiselle. Kaikki ei sitä osaa käyttää.
Itse näen unessa siis todella näen, ja joskus aina pystynyt auttamaankin.
Sitä myös ihmetellään tätä kykyäni. Tuntuu joskus on valittu, ja enkelien siunaama. Muuten en olisi jaksanut jostain olen voimani saanut muualta.
Nyt te autoitte minua..
Niin luulenpa teillä Keskiyö enkelit ympärillä auttamassa, ja siunaamassa teidän jalanjälkiä.
Niin tuo mitallai sitä en ole ymmärtäny koskaan. Ehkä se tiedetäänkin ei tuoda:-) Joku kahvitilausuus ja niitä heitellään sit ihmisille. Kellon sain kerran tuotiin huoneeseeni se kuuluu jokaiselle kun 20v. Muutenkaan en ymmärrä niitä mitalien antamisia.
Päätyny siihen ajatukseen, että jokka tukkii kerman eli pääliköiden seuraan ruokalaamme, joka työpäivä loistamaan ne muistetaan.Eli kummasti ne jokka kerkiää aamu iltapäivä tauolle ruokistunnit istuu tuola niitten kanssa ruokalassa saavat niitä mitaleja:-). Se meillä puurtajilla vitsinä mutta vain karu totuus.
Voi tuohan oli ihanaa että ei tarttisi olla täälä enää tuota 11v. Jotku eivät ole valmiita siirtymään eläkkeelle vielä 65v, mutta ehkä heillä ollut lyhykäisempi työura.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773611
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302374Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842043Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191580- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271423Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085