Jaa-a

Jopas jotakin taas

Miksi mies on laittanut itselleen koodin puhelimeen, ettei sitä voi enään tarkistaa? Outoa. Jos katsot tähän, niin varmasti näet, miksi olen epäluuloinen, mutten sentään vainoharhainen kyylä.

22

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      taidat jo arvata vastauksen itsekin.
      ei sinun tarvitse olla mikään kyylä huomatessasi, että miehelläsi on salaisuuksia. tämä salaisuus on naispuolinen ja miehesi on kahden vailla.

kuule, tämä on kamala ehdotus, mutta voisitko varjostaa häntä millään muulla tavalla? voisitko ottaa selvää missä hän käy?
      minulla on jotakin salailevia miehiä vastaan.

t: Keskiyö

• jopas jotakin taas

On kyllä käynyt mielessä. :(

Mutta mitä liittyy tähän naispuoliseen salaisuuteen? Että onko oikeasti tässä lähellä? En voi mennä työmatkoille ja otaksun asian liittyvän niihin, koska silloin en ole mukana. Miksi hän ei kerro? Voisi hyvin tehdä sen?

• Hei
      olen todella pahoillani puolestasi, koska syksy ei ole ihaninta aikaa sydänsuruihin. mutta kyllä sinun olisi parasta alkaa suunnitella suunnitelma b:tä itsellesi.
      tunnet sitä myötä olosi turvallisemmaksi, et ainakaan voi pudota tyhjän päälle.

miehelläsi on yhteys toiseen naiseen, minkä hän sinulta kieltää. ei hän sitä voi sinulle kertoa, koska tietää sen olevan väärin. mutta voithan esimerkiksi ottaa selville hotellin nimen, missä hän yöpyy.
      ja sitten voit selvittää huoneen numeron ja soittaa siihen, edes jotakin sinnepäin, että saat itsellesi varmuutta asiaan.

oliskohan niin, ettei teidän välinne ole muutenkaan ole olleet niin läheiset kuin ennenvanhanaa, siis nykyään? että asioista puhuminen ja läheisyys ovat olleet tukossa, sellaiselta minusta tuntuu. voit toki puhua hänelle rauhallisesti ja tunteellisesti ja kertoa peloistasi. kyllä hän sinut tuntee, niin sisältä kuin ulkoakin. yleensä teillä on hyvät puhevälit ja epäselvyydet selviävät helposti.

• jopas jotakin taas

No nyt ei nukuta. On soitellut yhden naisen, joka asuu kaukana meistä, lapsuuden/koulu jne. tutun naisen kanssa. 3kk. Yhteydenpito loppunut noin 2kk sitten. Tämä varmaan näkyi sinulle? On sellainen tummahiuksinen, hiukan miestänä nuorempi. Soitin jopa hänelle ja mitään ei kuulemma ole tapahtunut vaan ovat kavereita? Mitä tuumaat tästä?

• Hei
        tuo soitto rauhoitti mieltäsi, mutta aivan kaikkea et kuitenkaan saanut selville.
        ei kukaan siippa lähde soittelemaan entisille koulukavereilleen monen viikon ajan, aivan noin vain. älä ole sinisilmäinen.
        tämä voi kyllä olla se nainen, jonka näin. mutta miehesi tulisi omalta osaltaan kertoa asiansa ja sitten näet, puhuuko hän itsensä pussiin.

kukaan pettäjä ei myönnä tehneensä sellaista, tietenkin puhutaan vain kaveruudesta ja painetaan kaikki villaisella. ystävä hyvä, älä enää soittele minnekään, jos vain mitenkään voit. olisi parempi rakentaa omaa itsetuntoa ja rauhoittua, sinä itse tarvitset nyt lohtua ja hyvää ystävää.

• Jopas taas jotakin

Minä olen oikeastaan ihan ok. Onneksi.

Heidän tarinansa ovat yhteneväiset, joten en sitten tiedä. Minä olin tuon ajan työmatkalla. Muutoinkin kaikki asiat olivat tuolloin sekaisin. Sanoi tarvinneensa kaverin, jonka kanssa voi puhua asioista.

Tapasi työmatkalla kerran ja siitä alkoi yhteydenpito, mutta vain puhelimitse. Etäisyydenkään vuoksi, ei olisi mahdollista tavata ja miehellä vielä lapsivastuu, joten ei olisi edes pää'ssyt minnekkään.

Mitä olet mieltä tästä tapaamisasiasta. Puhuuko totta?

• Huolehtija.,

Hei ! yksi täälä vaan luki tämän teidän jutun. Tässä katsellu 3vuotta kun mies joka naimisissa tuo naista hakee töistä, ja ruokatunnit viettävät yhes.Joskus lähtee matkoille tämän miehen kanssa otaa vaapaapäiviä viikolla. Tiedän on rakastaja tälle naiselle ja maksaa. Tällä naisella sitten on toinenkin mies joka viikonloppusin hänen luonaan sitä se rakastaa kuulemma, ja tätä toista maksattaa. Vaimo siis ollu tietämätön jo 3vuotta.

Kuuleppas näitä paljon tällaisia ja oikeen mainos nyt missä houkutellaan helsingissä iltalehes tänään pettämään jos ei avioliitos saa..

Komenttini tähän yleensä ihmettelen naisia jokka jää avioliittoon vaikka mies ihan selvästi pettää. Ei se tarvi olla kun hetken huvikin, se pilaa avioliiton, ja epäilys jää sen kanssa pitää elää kunnes aviomies on seniili. Haaskata oma elämä tommoseen mieheen . Itse sain yhen kerran kiinni mieheni ja minulle jäi kaksi pientä lasta, kun erosin heti.... nyt siitä yli kymmenen vuotta, ja hyvin pärjäilen ilman pettävää eksääni.

Toivon että asiasi selviää ja osaat tehdä järkevät ratkaisut elämääsi ajatellen ei miestäsi....

• Ap nostaa Tuntijalle
        Huolehtija., kirjoitti:

Hei ! yksi täälä vaan luki tämän teidän jutun. Tässä katsellu 3vuotta kun mies joka naimisissa tuo naista hakee töistä, ja ruokatunnit viettävät yhes.Joskus lähtee matkoille tämän miehen kanssa otaa vaapaapäiviä viikolla. Tiedän on rakastaja tälle naiselle ja maksaa. Tällä naisella sitten on toinenkin mies joka viikonloppusin hänen luonaan sitä se rakastaa kuulemma, ja tätä toista maksattaa. Vaimo siis ollu tietämätön jo 3vuotta.

Kuuleppas näitä paljon tällaisia ja oikeen mainos nyt missä houkutellaan helsingissä iltalehes tänään pettämään jos ei avioliitos saa..

Komenttini tähän yleensä ihmettelen naisia jokka jää avioliittoon vaikka mies ihan selvästi pettää. Ei se tarvi olla kun hetken huvikin, se pilaa avioliiton, ja epäilys jää sen kanssa pitää elää kunnes aviomies on seniili. Haaskata oma elämä tommoseen mieheen . Itse sain yhen kerran kiinni mieheni ja minulle jäi kaksi pientä lasta, kun erosin heti.... nyt siitä yli kymmenen vuotta, ja hyvin pärjäilen ilman pettävää eksääni.

Toivon että asiasi selviää ja osaat tehdä järkevät ratkaisut elämääsi ajatellen ei miestäsi....

Minä olen oikeastaan ihan ok. Onneksi.

Heidän tarinansa ovat yhteneväiset, joten en sitten tiedä. Minä olin tuon ajan työmatkalla. Muutoinkin kaikki asiat olivat tuolloin sekaisin. Sanoi tarvinneensa kaverin, jonka kanssa voi puhua asioista.

Tapasi työmatkalla kerran ja siitä alkoi yhteydenpito, mutta vain puhelimitse. Etäisyydenkään vuoksi, ei olisi mahdollista tavata ja miehellä vielä lapsivastuu, joten ei olisi edes pää'ssyt minnekkään.

Mitä olet mieltä tästä tapaamisasiasta. Puhuuko totta?

• sivusta vain

Mitenkään pelottelematta, mutta onpa outo suomalainen mies kun ihan puolituntemattomalle naiselle haluaa puhua oman perheensa sekaisin olevista asioista. Ei menisi minulle läpi tuollainen. Pidähän varasi.

• Jopas taas jotakin

No niin. Selväksi tuli. Oli sitten eräs toinenkin, jonka salasi. Sellainen nuori Blondi, jos "Tuntijasi" kuvina näet . Työpaikan lähistöllä. Mies on käynyt hänen asunnollaan päiväsaikaan. Sanoo, että kerran, mutta jaa-a. Mitähän nyt sitten oikein tapahtuukaan.

• Hei
      jos saan, niin sanon, että voi hitsi, sisko hyvä! tuollaista tapahtuu paljon ja se on tuomittavaa.
      kyllä niitä tapaamisia on ollut ja mies on elänyt täysillä. on todella ikävää, että joudut kärsimään siitä. mutta on kuitenkin parempi, että se selviää nyt, eikä vuosien päästä.

tee se suunnitelma b itsellesi vedenpitäväksi ja kerro sitten miehellesi pari totuutta, varsinkin siitä kuinka vaikeaa häneen on enää luottaa. sitten, SITTEN, katsot kuinka hän käyttäytyy, tuleeko kukkia, auttaako hän, miten kotona menee, ja vasta sitten nostat kytkintä, kun olet aivan varma itsestäsi.

jokainen tekee virheitä, mutta saadessaan uuden mahdollisuuden ihmisen on myös otettava se. sillä se on viimeinen. voimia sinulle!

• Jopas taas jotakin

Suunnitelma B on jo muotoitunut. Kiitos tuesta.

Kirjoitat, että tapaamisia on ollut enemmän kuin yksi. Eli ettei olisi jäänyt tähän kertaan niin kuin sanoo?

Minulle olisi äärimmäisen tärkeää tietää totuus.

Kiitos kun jaksat auttaa.

• jopas taas jotakin

Kirjoitat, että tapaamisia on ollut enemmän kuin yksi. Eli ettei olisi jäänyt tähän kertaan niin kuin sanoo?

Minulle olisi äärimmäisen tärkeää tietää totuus.

Kiitos kun jaksat auttaa.

Mietin tätä täällä taas ja pohdin. Oloni on kuitenkin ihan hyvä tilanteeseen nähden.

• Hei taas
      niin, kyllä niitä on ollut enemmänkin. ja hän ei ole uskollinen mies.
      voimia sinulle, selviät alkujännityksen jälkeen aivan hyvin eteenpäin

• jopas taas jotakin

Kun vain saisi sen tunnustamaankin, niin olisin oikein tyytyväinen. Mutta onko kyseessä mielestäsi kokoajan tämä sama nainen, vai vilahteleeko muitakin?

Anteeksi vielä, että kyselen näin paljon, mutta haluan saada tämän todella selväksi ja käännän täällä kaikki kivetkin ylösalaisin sen takia.

• pimpeli.,.,,

Voi hyvä ihminen toivon että olet nuori ja vielä elämä edessä.
        Sitten tajuan nämä sinun kirjoitukset.

Totuus on vain se et saa tuolalaisia miehiä kiini muuten kuin palkaamalla salapoliisin ja maksat.
        Lähe hyvä ihmien jo pois sieltä. Tuo mies tuo sinuun taudin vielä. Se on tosi!!! ruokahalu kasvaa syödessä.

En ole nähny näin keskiyönkään kirjoittavan aina jaksaa uskoa että liitot jatkuu.

Sulle sanottiin nyt suoraan. Se on sun oma asia laskekko kuinka monta alapäätä miehesi on mennyt läpi.
        Mitä sitä mietit lähe, ja odota sitä oikeaa rakkautta.

Käyt pitkillä lenkeillä ota reppu evästä puhdista itsesi tuosta miehestä. Kohta voit paremmin ja huomaat kuinka tyhmä naivi olit . Kyllä niitä löytyy yhtähyvi rakastajia kun nykyinen ja se tapahtuu rakkaudella ei tuollaisen häntäheikin kanssa...

Luulenpa sinulla sen takia halu saada tietää ketä miehelläsi on ollut allaan ja hän niiden sisällä, koska haluat nöyryttää miestäsi joutuu alentumaan ja kertomaan että saa pitää sut näin ajattelet.

Jos sulla vähäkää mielikuvitusta kuvittele miehes naisen päälle elin sisällä, ja sen jälkeen mieti kuinka voi tulla sieltä toisen luota, ja tulla sun sisään. Jokku miehet nautti kun saavat tehä näin pesemättä itseään.. Eli taudin vielä saat.

• sivusta vain

Ihan sama onko kaksikymmentä naista yhden kerran vai yksi nainen kaksikymmentä kertaa. Tekisi mieli sanoa niinkuin nuoret, että HALOO! Lähde lätkimään tai jos on sinun asunto laita mäkeen.

• jopas taas jotakin

Pimpeli..toivon tosiaan, ettet ole näkijä.

• pimpeli.,.,

Kyllä pimpelillä on näkijänkyvytkin. Ehkä nämä tuotiin minun mieleen ja kirjotin vain. Mikä näkyä mikä viisautta elämän varrelta.

Kun yhteen mennään kun tavattu pitäisi se olla että kumpikin välittää, ja tekee toisen eteen rakkaudesta niin paljon että toisen on hyvä olla, ja se pitää olla tasapuolista.
        Se alkaakin niin kumpikin asialla otetaan yhteyttä kun tavattu.
        Mutta jos se menee kissahiiri leikisi se ei sitä oikeaa.
        Varsinkin jos toinen menee ja pettää. Siihen ei pitäisi olla anteeksiantoa.
        Se ei ikinä palaudu siihen että teillä hyvä olla. Epäilys jää ..
        Tiedän pareja jotka yrittäneet vielä vaikka toinen tehny jo lapsen muualle. Ero tulee vuoden sisällä kun luottamus menee.
        Sinulle on tarkoitettu aivan toinen elämä. Se oikea tulee jostain koska olet viisastunut. Kuulet jo miehen puhuessa kuka puhuu totta kuka vain hakee itelle mielihyvää.
        sanoillaan. Kiirusta ei ole. Ei sinun tarvii leuhkia sillä että heti uusi vierellä. Lepäät teet itsestäsi uuden voimakkaan ihmisen. Laitat vähän uutta tyyliä itseesi ja nautit vain omasta olosta.
        Aina se on vaikea erota tulee syyllisyyttä ikävää mutta se haihtuu..
        Näkijä on sua nyt auttanut keskiyö . Enempää hän ei varmaan pysty mutta tämäkin oli paljon... Ehkä jollakin muullakin on tällainen tilanne luulen monella tässä nykymaailmassa et ole ainoa. Pettureita liikkuu tuolla niin naisissa kuin miehissä ja varsinkin joulujuhlaaikaan. Mukavaa viikonloppua ja toivon todella olet nyt viisastunut ja lähdet yrittämään toisenlaista elämää.

• Hei
      minä vain jakelin plussia tuon pimpelin kirjoituksiin, koska itsellä ei ole enää mitään sanottavaa tähän asiaan.

• sivusta vielä

kannattaa toki jättää hukkuva laiva. Antaa mennä vaan. Sehän oli vaan petetty ihminen. Ei sen enempää.

• Jopas taas jotakin

Olen miettinyt, että kannattaisiko selvittää pettämiseen johtaneet syyt kuitenkin? En ehkä itsekkään ole toiminut niin oikein ja toisellakin on ollut paha olo.

Selvitin asian tuon toisen naisen kanssa ja vahvisti, että kerran on tavattu. Mies sanoi ihan samoin. En tiedä mihin uskoa. Ainakin tämän kanssa on tavannut kerran.

Mies väittää, ettei uskaltaisi jäädä edes valehtelusta kiinni ja haluaisi, että asiat käydään läpi ja suhteen eteen alettaisiin tosissaan tekemään jotakin.

Minun on tällä hetkellä vaikea luottaa ja vaikeaahan sen takaisin rakentaminenkin varmasti tulisi olemaan.

Onko tilanteessa mitään toivoa tai järkeäkään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      97
      4812
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      170
      4425
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      86
      4207
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2678
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2097
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1880
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1759
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1747
    Aihe