Sakot rokotejätille

multasa

13

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salailu GSK

      Kuinka monta suomalaista GSK:n rokotteet tappoivat? THL ei ole sanallakaan tuonut julkisuuteen todellisia tilastoja. Laittomuus rehottaa!

      Voitaisiin Suomessa sakottaa THL:ää vastaavasti salailusta ja valehtelusta, kun se ei kertonut skvaleenin haitoista mitään. Paljon suomalaisia menehtyi rokotteen takia.

    • Toiset sakot?
    • Rikos ihmiskuntaa va
    • afsa

      Gardasil-rokotteesta on raportoitu VAERS:n tietokantaan 22853 haittailmoitusta, joista 103 kuolemaa.

      http://www.medalerts.org/

      • Eugen Eugen

      • Eugen Fittendahl

      • SXXX3
        Eugen Fittendahl kirjoitti:

        onhan se

        Niin tuossa aloituksessahan puhutaan SYNFLORIX -rokotteesta joka otettiinkin Suomalaisten lasten rokotusohjelmaan 2010!

        Ja sitä tutkitiin myös Suomalaislapsilla eli noin 90 000 alle puolitoistavuotiasta Suomalaista lasta sai keväällä 2009 kutsun rokotetutkimukseen.

        "Tutkimusrokotteena käytetään maaliskuussa 2009 myyntiluvan saanutta Synflorix-nimistä uutta pneumokokkikonjugaattirokotetta, joka on suunniteltu antamaan suoja kymmenen yleisimmän pneumokokkibakteerin alatyypin sekä hemofilus-bakteerin aiheuttamia tauteja vastaan."
        http://www.poliklinikka.fi/?page=1497210&id=6485016

        Ja saman nimistä rokotetta siis testattiin Argentiinassa:

        "Authorities in Argentina are investigating whether there is a link between the deaths of 14 children and an experimental vaccine. The children took Synflorix as part of a clinical trial run by the British pharmaceutical company Glaxo-SmithKline."
        http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1045700/Deaths-14-children-linked-GlaxoSmithKline-trial-drug.html


      • Kysyn!
        SXXX3 kirjoitti:

        Niin tuossa aloituksessahan puhutaan SYNFLORIX -rokotteesta joka otettiinkin Suomalaisten lasten rokotusohjelmaan 2010!

        Ja sitä tutkitiin myös Suomalaislapsilla eli noin 90 000 alle puolitoistavuotiasta Suomalaista lasta sai keväällä 2009 kutsun rokotetutkimukseen.

        "Tutkimusrokotteena käytetään maaliskuussa 2009 myyntiluvan saanutta Synflorix-nimistä uutta pneumokokkikonjugaattirokotetta, joka on suunniteltu antamaan suoja kymmenen yleisimmän pneumokokkibakteerin alatyypin sekä hemofilus-bakteerin aiheuttamia tauteja vastaan."
        http://www.poliklinikka.fi/?page=1497210&id=6485016

        Ja saman nimistä rokotetta siis testattiin Argentiinassa:

        "Authorities in Argentina are investigating whether there is a link between the deaths of 14 children and an experimental vaccine. The children took Synflorix as part of a clinical trial run by the British pharmaceutical company Glaxo-SmithKline."
        http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1045700/Deaths-14-children-linked-GlaxoSmithKline-trial-drug.html

        Bill Gates Depopulation U.N Agenda 21

        Kuka sitä 21 AGENDAA oikein johtaa?


      • Ted...

    • TOTUUDENTORVI

      MAHTAVAA KUN TUOTTE NÄTÄ LÄÄKEYHTIÖIDEN TÖRKEYKSIÄ PÄIVÄNVALOON.LUKEMATTOMAT IHMISET KUN NAPSIVAT PILLEREITA KYSEENALAISTAMATTA HETKEÄKÄÄN LÄÄKÄREIDEN MÄÄRÄYKSIÄ.
      LÄÄKÄRIT OVAT LAHJOTTUJA PASKIAISIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe