Epätoivoinen femakko oli parkkeerannut itsensä ja ostoskärrynsä käytävän keskelle ostarissa. Jostakin kummasta syystä meidän ostoskärryn vauhti kiihtyi oikein kunnolla ja kas kummaa osui femakon kärryn kylkeen niin että se melkein kaatui femakon päälle. Oho, oli pakko sanoa, mutta femakko ilmeisesti loukkaantui henkisesti, siltä näytti.
Kiusasimme femakkoa pikkuisen.
5
74
Vastaukset
- Ihan kiva juttu !
Minäkin kokeilen kun kohdalle sattuu =)
- femakko vai emakko
Mistäs tiedät typeryksen olleen femakko? Oliko ruma? Piereskeli? Tatuointi hauiksessa? Femakon "katse" silmissä?
Jos oli femakko, niin aplodit ilman muuta. Ja hienosti teitte.- Ghjklllpnhgfdtyu
Pieraisi nuuska huulessa?
- BOX !
Habitus, habitus oli pahan femakon, hyi vieläkin ilettää, mutta mieli on hyvä että meidän kärry osui tosi hienosti femakon kärryyn !
- JANIITTI
ookooo...nyt sä sika iLMOTAT YHTEYS TIETOS TÄLLE PALSTALLE MÄ OON MIES JA MÄ OON JOSKUS HARRASTANUT SITÄ MITÄ MITÄ JENKEISSÄ SANOTAAN TÖRMÄILYAUTOILUKSI,VIIMEINEN PYSTYSSÄ ON VOITTAJA,TÄMÄKÖOLI TARKOITUKSESI VAIKOPAHOITTAA HEIKOMMAN SUKUPUOLEN MIELI???,VITUN SIKA,SAATANA...MÄ VAROTAN SUA SUOMESSA ON UUSI JÄRJESTÖ JOTA KUTSUTAAN SIKOJENLHDEKSI,ELI(SIKOJENLAHTISUOMESSA)NAISET LIIKKEELLE...LIKKEJÄ TULEE MYÖHEMMIN...JOKAINEN ARVONSA TUNTEVA NINEN MUKAANI,SIKOJA VASTAAN...UKRAINAN NAISLIIKE FEMENILLE TERVEISET...TÄNÄ VUONNA REPEÄÄ UKRAINASSA ON JALKAPALLON EM-KARSINNAT VAI MITKÄ LIE MUTTA EMEN ON LÄSNÄ SIELLÄ,JA NIIN JALKAPALLOKUNINKANA VOIN KERTOA ETTÄ KUNNIOITTAKAA HEITÄ...EIVÄT OLE MIEHIÄ,HEIKOMPIAKO?,VÄLIÄKÖSILLÄ???...TERVEISIN;SMOKEY, THE REAL SMOKEY...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938