Vankeihin rakastuvat naiset(/miehet)

Kummastelua

Oli vaikea löytää tälle nyt sopiva kategoria joten pahoittelen jos meni väärään..

Mutta siis, huomasin lehdessä muutama viikko sitten taaksepäin jutun jossa oli lueteltu omituisimpia deittisivustoja mitä internetistä löytyy,
siinä oli useampikin lueteltuna mutta yksi oli palvelu joka tarjosi USA:n vankiloissa istuville kirjeseuraa, eli vangit laittavat profiilinsa nettiin ja ihmiset voivat alkaa heidän kanssaan kirjekaveruuteen..

Unohdin koko asian ja pari päivää sitten törmäsin netissä tähän blogiin:

http://iloveprisoner.blogspot.com/

Jäin suoraan sanoen aika hämmentyneenä tuijottamaan koko asiaa..
tottakai jokainen tehköön niinkuin hyvältä tuntuu ja mistä sitä tietää vaikka tuota kautta sitten sen elämänsä kumppanin löytäisi.

Tässä seuraavassa esim. sivusto joka tätä palvelua tarjoaa:

http://www.writeaprisoner.com/

Voin kyllä myöntää että ajatus tuntui aluksi minusta kiinnostavalta ja hetken harkitsin itsekin hankkivani kirjeystävän jonka kanssa vaihtaa ajatuksia ja keskustella rankemmistakin elämäntilanteista (en kuitenkaan tarkoita mitään murhaajaa tai seksuaalirikollista) mutta hylkäsin tuon ajatuksen mietittyäni hetken, en tosiaan nimittäin tahtoisi muuta kuin kirjekaverin, ja jos toinen alkaisi tuntemaan jotain enemmänkin pelkkä ajatus on ahdistava että pitäisi rautalangasta vääntää ettei tahdo mitään enempää.

Mutta mitä mieltä yleisesti olette koko hommasta?

Onhan toi omalla tavallaan hienoa että voi rakastua toiseen niin palavasti että on valmis sitten lähtemään toiselle puolelle maapalloa odottamaan toisen vapautumista.. mutta itse olen kuitenkin sen verran perinteinen että tahdon löytää sen oman mieheni ihan katse- ja puhekontaktin kautta, tuntuu enemmänkin että tossa vankilaan kirjeitä meiningissä haetaan jotain pahaa poikaa kuitenkin alitajuntaisesti.. tai mistäs sitä ihmisten ajatuksista tietää.

Ja tähän törmäsin vielä:

http://www.karjalainen.fi/fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/2694-suomesta-vuodessa-tuhansia-kirjeitä-yhdysvaltalaisvangeille?tmpl=component&print=1

Mietin vaan että hakeekohan kirjoittajat jonkun luokan jännitystä omaan elämäänsä vai mikäköhän tässä buumissa piilee..

6

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen haluaa

      aina turpaan...Jos muuta väittää niin valehtelee

      • Ei halua.

        Jollei sinun, "Nainen haluaa", kirjoituksesi ollut provo niin suosittelen, että hankit apua vihanhallintaongelmaasi.


    • Niin...??

      Miksi vaivaat päätäsi sillä, mitä muut ihmiset tekevät? Anna ihmisten elää ja elä itse omaa elämääsi.

    • Saavuttamaton on turvallinen, ei tarvitse pelätä pettymistä. Teininä tai esimurrosikäisenä harjoitellaan ihastumista ottamalla kohteeksi laulajia tai filmitähtiä ja ilmeisesti osa ei pääse kehityksessään sen pitemmälle vaan jatkaa sitä sitten "rakastumalla" esimerkiksi elinkautisvankeihin.

      Mukana voi olla myös hoivaviettiä; uskoa siitä että pystyisi parantamaan miehen.

      Aika säälittävää. Ja ihan turhaan miehet ovat kateellisia vangeille näiden saamasta huomiosta, koska ei täysipäinen aikuinen nainen ole tunteissaan teinin tasolla.

      • Hyppää pituutta.

        Tuo nyt on kyllä ihan täyttä soopaa. Aikuiset ihmiset voivat hyvin kirjoitella keskenään ilman tällaisia "keittiöpsykologien" parantamistoive-ajatuksia tms.

        Nimim. aika paljonkin vankien kanssa tekemisissä ollut


    • Kolmiloikkaaja

      Aina on jossain joku, joka tietää totuuden toisista, näiden suhteista ja niiden motiiveista paremmin kuin asianosaiset itse.

      Olenkin miettinyt, miksi joku kulkee netissä keskustelupalstalta toiselle ruotimassa itselleen tuntemattonien ihmisten suhteita ja henkistä tilaa. Teininä ja murrosikäisenä harjoitellaan yhteiskunnan ja yhteisön moraalisäännöksiä, sovinnaisuuden ja sosiaalisten paineiden sietämistä arvostelemalla jokaista vastaantulijaa pinnallisin kriteerein. Ilmeisesti osa ei vaan pääse kehityksessään niin pitkälle, että näkisi putkea laajemmalle tai osaisi edes jättää toisten ihmisten yksityiselämän julkisen ruotimisen ja "diagnosoinnin" väliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe