Seurustelu

kysyjä

Hei! Haluaisin tietää, että saako ei lestadiolainen ja lestadiolainen seurustella. Sillä olen tykänny yhdestä lestadiolaisesta pojasta melkeinpä 4 vuotta kohta. Hänkin piti minusta, mutta en tiedä pitääkö enää. En käytä meikkiä enkä juo. Olisi mukavaa jos saisin tietää vähän enemmän lestadiolaisuudesta.

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkääminen

Ei tykkääminen katso uskontokuntaan.

Tietoa lestadiolaisuudesta löytyy kirjastosta.

• teu.

Kyllä se tieto joka on yleiseti meistä myötailee enemmän VL:n vaikeuksia .
        On hyvä että kysyt , Mutta minusta tuntuu että täällä on ollut jo ainakin 2-3
        aivan samanlista kyselyä 2 vuoden aikana ..

Kaikki on mahdollista monet seurustelut päättyvät onnellisesti , mutta toiset
        avioliittoon , joista vain toiset onnelliseen ,,voin kertoa serkkutyttöni tarinan
        hän löysi pojan johon rakastui , menivät naimisiin ja olivat onnellisia , kunnes
        n.12 vuoden kuluttua mies kuoli , patologisella sanottiin , että sydän oli liian pieni
        Kun hänellä ei ollut sellaista uskoa , joka uskovaisella pitäisi olla Jeesukseen
        että se kannattaisi syntisen ihmisen perille .

Jeesus on Jumalan Poika, joka sen uskoo hän pelastuu, ja saa kaikkisynnit
        anteeksi , kuin ne on jo saatu , kun Jeesus ristilla puolestamme uhrasi itsensä
        meille jäi vain uskomine, se on varma totuus kukaan ei sitä voi epäillä .

Rakasta kärsi ja unhita, se on käskynä kohtalon ,,sanoo laulun sanat
        ja ne toteutuivat tuossa yllä .. Jumala on Herra , Hänen tiensä tutkimat-
        tomat , ihmisen pitää kaikessa uskoa Jumalaan ja luottaa Häneen niin
        pienissä asioissa kuin suurissakin asioissa ,

minulle ei pienimeikkaus ole paha , juominen on /olisi . mutta niitä on varmaan
        monta muuta asiaa joista kannattaa ottaa vaarin kannattaa ottaa aika raja
        seuraavaksi noin pitkä seurustelu aika , on harvoin puhdas , en tarkita
        moittia vaan ajattelen omaani esitapaamisesta -avioon 9 vko eikä
        sekään mikään ennätys ole ..

• Kysy häneltä!

Lestadiolaisia on noin 23 eri ryhmää. Ilman tarkempa tietoa kysymykseesi on mahdoton vastata.

Perusvirhe kysymyksessäsi on, että esität sen aivan väärille henkilöille ja väärässä paikkassa. Kysymys esitetään eksaktisti kyseiselle henkilölle, häneltä saat suoraan oikeat vastaukset mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.

Esimerkki: Omat lapseni ovat kaikki ei- lestadiolaisten kanssa avioliitossa.

Oletusarvoisesti vakaumuksellinen lestadiolainen ei avioidu "suruttoman" kanssa. Mutta paljon on sellaisia jotka eivät puolestaan avioidu lestadiolaisen kanssa.

• "Perusvirhe kysymyksessäsi on, että esität sen aivan väärille henkilöille ja väärässä paikkassa."

Miten niin väärässä paikassa? Täällähän lestadiolaiset vastaavat. Jos kysyjä ei uskalla lähestyä ihastuksensa kohdetta suoraan, kysyminen voi olla vaikeaa. Sinulla on vain niin pitkän aikaa noista asioista, ettet enää pysty asettumaan toisen asemaan.

• teu.

Uskoisiko , voi olla että lestaadiolaisia on 24 joukkoa ,siitä on vielä 4 pois langenneit
        eli loppunut ja jälelläolevista 6. on niin pieniä , että nimisiin meno hankalaa , ettei
        tarvi niin tarkkaan sitä seurata. mutta 18 poppoota on sen verran ,että he elää ja on
        no niistä 8 kahdeksan on muualla ja 10 suomessa , nämä taistelee paikasta Aurin -
        gossa ,, eli mistä on eniten eronneita (nyt en tarkoita aviosta ,vaan keskenään)
        Voin sanoa että Esikoisista on eronneet vain Leeviläiset ..

Ja kaikki muut erot on tapahtuneet VL:stä

Nytkun tämä on selvää voi jokainen alkaa kysellä miksi . ja miksi minun asiani
        Tahtoo olla hankalaa , jopa löytää Rakastettua, että voisin johonkuhun henkilöön
        tehdä sellaisen vaikutuksen ,että sinä minä olisimme ainoat oikeat Toisillemme .
        Silloin kun kaksi ihmistä sidotaan avioon , ei kovin tarkasti enää katsota sellaista
        asiaa onko tämä juuri sopivin minulle , Jotain pitää voida uskoa Jeesuksenkin teon alle , eikö .

Kerron serkustani joka oli 40 vuotta kihloissa ja erosi , vai erosiko toinen , mutta
        kuitenkin , , sitten kun hän kuoli ,oli poika mies, noin 72 vuoden iässä ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3682
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3063
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      89
      2619
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2368
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      54
      2361
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2317
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      118
      2227
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2224
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2060
    Aihe