Hei! Haluaisin tietää, että saako ei lestadiolainen ja lestadiolainen seurustella. Sillä olen tykänny yhdestä lestadiolaisesta pojasta melkeinpä 4 vuotta kohta. Hänkin piti minusta, mutta en tiedä pitääkö enää. En käytä meikkiä enkä juo. Olisi mukavaa jos saisin tietää vähän enemmän lestadiolaisuudesta.
Seurustelu
5
130
Vastaukset
- Tykkääminen
Ei tykkääminen katso uskontokuntaan.
Tietoa lestadiolaisuudesta löytyy kirjastosta.- teu.
Kyllä se tieto joka on yleiseti meistä myötailee enemmän VL:n vaikeuksia .
On hyvä että kysyt , Mutta minusta tuntuu että täällä on ollut jo ainakin 2-3
aivan samanlista kyselyä 2 vuoden aikana ..
Kaikki on mahdollista monet seurustelut päättyvät onnellisesti , mutta toiset
avioliittoon , joista vain toiset onnelliseen ,,voin kertoa serkkutyttöni tarinan
hän löysi pojan johon rakastui , menivät naimisiin ja olivat onnellisia , kunnes
n.12 vuoden kuluttua mies kuoli , patologisella sanottiin , että sydän oli liian pieni
Kun hänellä ei ollut sellaista uskoa , joka uskovaisella pitäisi olla Jeesukseen
että se kannattaisi syntisen ihmisen perille .
Jeesus on Jumalan Poika, joka sen uskoo hän pelastuu, ja saa kaikkisynnit
anteeksi , kuin ne on jo saatu , kun Jeesus ristilla puolestamme uhrasi itsensä
meille jäi vain uskomine, se on varma totuus kukaan ei sitä voi epäillä .
Rakasta kärsi ja unhita, se on käskynä kohtalon ,,sanoo laulun sanat
ja ne toteutuivat tuossa yllä .. Jumala on Herra , Hänen tiensä tutkimat-
tomat , ihmisen pitää kaikessa uskoa Jumalaan ja luottaa Häneen niin
pienissä asioissa kuin suurissakin asioissa ,
minulle ei pienimeikkaus ole paha , juominen on /olisi . mutta niitä on varmaan
monta muuta asiaa joista kannattaa ottaa vaarin kannattaa ottaa aika raja
seuraavaksi noin pitkä seurustelu aika , on harvoin puhdas , en tarkita
moittia vaan ajattelen omaani esitapaamisesta -avioon 9 vko eikä
sekään mikään ennätys ole ..
- Kysy häneltä!
Lestadiolaisia on noin 23 eri ryhmää. Ilman tarkempa tietoa kysymykseesi on mahdoton vastata.
Perusvirhe kysymyksessäsi on, että esität sen aivan väärille henkilöille ja väärässä paikkassa. Kysymys esitetään eksaktisti kyseiselle henkilölle, häneltä saat suoraan oikeat vastaukset mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
Esimerkki: Omat lapseni ovat kaikki ei- lestadiolaisten kanssa avioliitossa.
Oletusarvoisesti vakaumuksellinen lestadiolainen ei avioidu "suruttoman" kanssa. Mutta paljon on sellaisia jotka eivät puolestaan avioidu lestadiolaisen kanssa. "Perusvirhe kysymyksessäsi on, että esität sen aivan väärille henkilöille ja väärässä paikkassa."
Miten niin väärässä paikassa? Täällähän lestadiolaiset vastaavat. Jos kysyjä ei uskalla lähestyä ihastuksensa kohdetta suoraan, kysyminen voi olla vaikeaa. Sinulla on vain niin pitkän aikaa noista asioista, ettet enää pysty asettumaan toisen asemaan.- teu.
Uskoisiko , voi olla että lestaadiolaisia on 24 joukkoa ,siitä on vielä 4 pois langenneit
eli loppunut ja jälelläolevista 6. on niin pieniä , että nimisiin meno hankalaa , ettei
tarvi niin tarkkaan sitä seurata. mutta 18 poppoota on sen verran ,että he elää ja on
no niistä 8 kahdeksan on muualla ja 10 suomessa , nämä taistelee paikasta Aurin -
gossa ,, eli mistä on eniten eronneita (nyt en tarkoita aviosta ,vaan keskenään)
Voin sanoa että Esikoisista on eronneet vain Leeviläiset ..
Ja kaikki muut erot on tapahtuneet VL:stä
Nytkun tämä on selvää voi jokainen alkaa kysellä miksi . ja miksi minun asiani
Tahtoo olla hankalaa , jopa löytää Rakastettua, että voisin johonkuhun henkilöön
tehdä sellaisen vaikutuksen ,että sinä minä olisimme ainoat oikeat Toisillemme .
Silloin kun kaksi ihmistä sidotaan avioon , ei kovin tarkasti enää katsota sellaista
asiaa onko tämä juuri sopivin minulle , Jotain pitää voida uskoa Jeesuksenkin teon alle , eikö .
Kerron serkustani joka oli 40 vuotta kihloissa ja erosi , vai erosiko toinen , mutta
kuitenkin , , sitten kun hän kuoli ,oli poika mies, noin 72 vuoden iässä ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943682
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453063Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.892619- 612368
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki542361Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172317- 1182227
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212224Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642060