Saako helluntailainen tyydytystä ...

saako?

... mistään?

12

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f6769

      kyllä saa sitten kun katselee taivaasta helvetissä kärsiviä ihmisiä.

    • hullua mennä sinne h

      No kukas sinne hoovettiin käskee mennä ?

      Jumalako vaiko se kaviokoipi ?

      • böööö ...

        Ei kumpikaan satuoleto käske yhtään mitään.


      • Ristiriitaista
        böööö ... kirjoitti:

        Ei kumpikaan satuoleto käske yhtään mitään.

        kirjoitusta, kun ensiksi väitetään, että Jumala katselee taivaasta helvetissä kärsiviä ja sitten Jumala ja "kaviokoipi" onkin satuolentoja..tuollainen sepustus todistaa sen, että nämä pilkkaajatkin loppuviimein sisimmässään uskoo siihen, että on muutakin eli se, mitä he eivät halua uskoa olevan olemassakaan!


    • körttiläisbeatti

      Päppäpädäpäädäppäppää nyt pidetään ikävää.
      Tyttytydytyydyttyttyy niin sielu tyydyttyy.
      On paljon hauskempi olla pa-pa-pakanana
      Ei tartte koskaan olla va-va-vakavana

    • voooooooooooii voi.

      Saako helluntailainen tyydytystä ..
      saako?
      18.3.2013 00:03
      0
      ... mistään? ---
      ------------------------------------

      - täh, ihan normaalia elämäähän uskovat viettää, mitä hoopoilet?

      Se vaan on ylimääräinen surun aiheuttaja, kun ateistit ja muut uskottomat ei tunne ELÄMÄN ANTAJAA.

    • on nähty

      moni helluntailainen panettelee jeesusta , jeesusta kirotaanki, ja ollaan jumalalle vihaisia kun joku helluntailaisen omainen esim kuolee

    • näin on katsottava

      www.muutokseen.fi

    • Näin on katsottava
    • Saana Lumiaava

      MITÄ NARSISTISEMPAAN JA HIDAS ÄLYISEMPÄÄN PERSOONALLISUUTEEN TÄMÄ KYSEINEN PERKELEEN HELLUNTAILAISUUDEN AIVOPESU DOGMA YHDISTETÄÄN , SITÄ HIRVITTÄVÄMPÄÄ TUHOA SE TEKEE VARSINKIN AJATUS MAAILMALTAAN KASVAVIEN LASTEN ELÄMÄSSÄ . PAHIMMASSA TAPAUKSESSA NÄMÄ MIELIKUVITUS HULLUUDET JA PELOTTELUT TUHOAVAT IHMISEN ELÄMÄÄ KAUAN . ALITAJUNNAN TASOLLAKIN . PUHUN OMASTA KOKEMUKSESTANI . 40 V. MENKÄÄ HELLUNTAILAISET OMAAN HULLUJEN HELVETTIINNE JA JÄÄKÄÄ SINNE . ( pahoittelut kielen käytöstä mutta tuli täydestä sydämestä ) .

      • tyhj'ä huone tuulell

        Saanalla ei taida paljoa vintillä olla muuta kuin tilaa.

        hyvä on ettei ahtista.


    • Helluntailais-karismaattiset saavat tyydytystä siitä, kun he saavat tuomita synnin. Siinä samallahan saa tuomita ihmisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe