Vankilaan vieminen mäkihypystä

"Ei sairas"

- "Haluatko hypätä itse?"
Hei, ulkonäköpiirrevammaisten ohittamiseen on oltava hyvä suora. Se ei ole väkivalta. Usein puhutaan coping-keino LSD; n säilyttämisen tärkeydestä.
Se siitä sitten, pinnalilsuudesta. Vain omalle itselle muut ympäristöstä tuhoten tuohtuneena ja seksiväkivallasta pelon ympäristönä ja vihamielisenä palveluita leikellen ja silpoen, jopa vapaa-aikanaan palveluina itselleen osoitellen väärän naiskuvan seurauksena hakien.
- "Mulla ei ole ollut päivääkään lomaa."
Pinnalilsuus ja seksiväkivallan tuottamisen ja tekemisen kohta F: "Kuolleelle lasten nussiminen"
- EI ole varmasti kenellekään epäselvä rikoksena, ja kiduttamisen rikollisuutena.
- Niin, sen piti lopettaa jo.
Miksi olet muuten tehnyt sitä julkisesti?
- Hei, valtilla matkalla maailmalle...
Kristittynä erityisesti hahmoterapiasta yrittämällä omaksua empatiaa sitä kautta muista ihmisistä läheisyydentunnottomuudesta kärsien, ei ole selkeästi järjesteltynä toimintana, enää laillista sitä vain sadistisesti ja kiduttamisen hakuisena seuraillessa.
- Palvomisena, omana palvomisenaan, joka väkivaltaisena on niin haitallista muulle ympäristölle, jopa mutia ihmisiä osoittelemisenaan, pelkästään inhimillittömänä, vajaamielisyyteen erottelukyvyttömän ajamalla.
Oikein rakkauden ja tasapainoin kannattaja
- Sukupuolenvaihdoksellisuus, seksuaalinen alistaminen, ja oman kiintymys-suhteen puuttuminen ulkopuolisena ja oman yksityisyyden osalta.
Sellainen ei ole karismaattisuutta, kuten julkinen toiminta, ja oma sukupuolenvaihdoksellisuus on oikeasti, eikä teennäisesti juuri liiallista maskuliinisuutta eteen tuomalla esitettynä, eli sairaalloisuutena, nimeltä pinnallisuus.
- No, miksi tekisitte empatiatonta kristillisyyttä?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensilukemalla ylläoleva kirjoitus vaikuttaa hyvältä esimerkiltä skitsofreenisen mielen hajoamisesta. Kyseessä on kuitenkin taidekirjoittamisen muoto, jolla on oma sisältönsä tarkoituksineen.

      Hajanaisuuden läpi paistaa tunne hyväksymättömyydestä ja yrityksestä löytää sitä, syyllistämisestä ja sen kokemisesta, vapautuksen halusta ja sen saavuttamattomuudesta.

      Yllä olevassa kirjoituksessa esitettyjä ajatuksia voisi pohdiskella ja niiden herättämiä tunteita tutkiskella tuntikausia. Unikuvamainen logiikka rikkoo kielen kaavamaiset säännöt ja vapauttaa lukijansa mielikuvien vyörylle, joita kirjoituksen laatija ei säännöstele taikka muutenkaan kontrolloi, kuten tavanomaiset kirjailijat niin usein tottumuksestaan tekevät.

      Ainoastaan lukija voi kontrolloida kirjoituksen myötä kumpuavia mielikuvia ja tunteita, jos hänkään. Kirjoitus etenee mielleyhtymästä toiseen ilman havaittavaa yhteyttä niiden välillä. Lukijan oma mieli luo yhteydet tai jättää ne tekemättä. Hajanaisuus ja johdonmukaisuus löytävät toisensa lukijan mielessä ja usein samassa lauseessa montakin kertaa.

      Ainutlaatuinen kirjoitus luo mielleyhtymiensä mullistavan rikkauden myötä uuden maailman jokaisella lukukerralla. Ainutlaatuisen kirjoituksen jokainen lukukerta on kokemukseltaan ainutlaatuinen.

      Mestariteos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      100
      5619
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3736
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      105
      3342
    4. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      195
      3061
    5. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2931
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      117
      2101
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      621
      1898
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      168
      1714
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1364
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      149
      1332
    Aihe