0942475775 numerosta tuli soittoa nyt jo ehkä perinteiseen tyyliin. "118:sta päivää. Päivitetään taas tälle vuodelle tietoja tänne meidän järjestelmään. Teillä on täällä perustiedoissa meillä osoitteet ja puhelinnumerot kunnossa. Jatketaanko nykyisillä tiedoilla taas vuosi eteenpäin?" Ja lopuksi kertoo nopeasti "hintaahan on vain 149€". Tämähän ei siis oikeasti ole mikään 118. Vastasin että ei todellakaan jatketa kun ei ole mitään sopimusta ollut aiemminkaan ja tuo on ihan kusetusta tuo teidän koko homma. Sitten tulikin asiallisesti luuria korvaan. Ei alettu sitten keskustella heidän tavastaan tehdä bisnestä. Että näin tänään. Näitä tulee monta vuodesssa.
Puhelinhuijarit taas liikkeellä
TKHN
2
932
Vastaukset
- Täytyykö puhelimesta
Millä saataisiin tuo puheli (häirköinti) markkinointi kiellettyä, se kun häiritsee jo normaalia työntekoa?
Minulle luuri on työkalu ja yhteydenpitoväline, en hankkinut sitä siksi, että minulle tyrkytettäisiin sitä kautta tarpeetonta tavaraa, minua yritettäisiin kusettaa ja käytettäisiin minun kallista työaikaani väärin! - Leensskuu98
Tori.fi sivulla henkilö nimellä ’Jorma Palviainen’ nro 358 40 843 4339 on huijari, älkää ostako mitään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570