0942475775 numerosta tuli soittoa nyt jo ehkä perinteiseen tyyliin. "118:sta päivää. Päivitetään taas tälle vuodelle tietoja tänne meidän järjestelmään. Teillä on täällä perustiedoissa meillä osoitteet ja puhelinnumerot kunnossa. Jatketaanko nykyisillä tiedoilla taas vuosi eteenpäin?" Ja lopuksi kertoo nopeasti "hintaahan on vain 149€". Tämähän ei siis oikeasti ole mikään 118. Vastasin että ei todellakaan jatketa kun ei ole mitään sopimusta ollut aiemminkaan ja tuo on ihan kusetusta tuo teidän koko homma. Sitten tulikin asiallisesti luuria korvaan. Ei alettu sitten keskustella heidän tavastaan tehdä bisnestä. Että näin tänään. Näitä tulee monta vuodesssa.
Vastaukset 2
- Täytyykö puhelimesta
Millä saataisiin tuo puheli (häirköinti) markkinointi kiellettyä, se kun häiritsee jo normaalia työntekoa?
Minulle luuri on työkalu ja yhteydenpitoväline, en hankkinut sitä siksi, että minulle tyrkytettäisiin sitä kautta tarpeetonta tavaraa, minua yritettäisiin kusettaa ja käytettäisiin minun kallista työaikaani väärin! - Leensskuu98
Tori.fi sivulla henkilö nimellä ’Jorma Palviainen’ nro 358 40 843 4339 on huijari, älkää ostako mitään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371383- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67868PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56693- 64676
- 37579
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi199565Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39517
- 63513