Selkomaan eksytti Markus Korhonen? Entä muut pastorit?

OHO5

Markus Korhonenko eksytti? Olisiko Selkomaan pitänyt jäädä Kanadaan?

NÄKY-lehdestä http://www.visiokustannus.net/Lehti_6_2012/06_selkomaa.html

Syyskuussa aloitit yhteistyön Missiomaailman kanssa. Koetko tässä Jumalan johdatuksen?

Osa julistajan tehtävääni on ollut kansainvälinen työ. Jo usean vuoden ajan olen saanut käydä vierailemassa kansainvälisissä julistustehtävissä. Thunder Bayn seurakunta on ollut 100 % tämän kutsumukseni takana, ja seurakunta on lähettänyt minut siunaten ja varustaen useita kertoja vuodessa mm. Hondurasiin, El Salvadoriin, Guatemalaan ja Nicaraguaan.

Olen ollut jo monta vuotta tietoinen, että lähivuosina Jumala johdattaa minut kokoaikaisesti kansainvälisen evankelistan tehtävään. Hiljaisuudessa olen rukoillen ottanut askeleita ja suunnitelmia lähetys- ja evankelioimisjärjestön perustamiseen Pohjois-Amerikassa. Tähän ajanjaksoon Missiomaailman toiminnanjohtaja Markus Korhonen otti minuun yhteyttä ja ehdotti yhteistyötä. Koin asiassa selvän johdatuksen, suuren Jumalan rauhan ja voitelun. Kysyin lisäksi viisautta useilta kokeneilta pastoreilta Pohjois-Amerikassa ja Suomessa. Jumala puhui ja johdatti. Meillä on sama näky: Evankeliumi kaikille kansoille mahdollisimman tehokkaasti.

6

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttututtu

Samoin, kuin Selkomaa pitäsi laittaa tilille puheistaan, niin Selkomaan pitäsi asettaa vastuuseen ne henkilöt jotka ovat antaneet valheellisia neuvoja. Tosin hän on on antanut täysin varmoja lausuntoja, että Jumala on kaikessa mukana. Käytäntö osoittaa Jumalan toimineen sangen sekavasti, ainakin ihmisjärjellä pääteltynä.

• Nokkijoiden missio

Juttujuttu puhuu totta, Selkomaan "kutsumus" Missiomaailmassa ei ole ollut Jumalasta, koska hänen koko kutsumuksensa ei ole Jumalasta ollenkaan, vaan eksyttäjästä, aivan samoin kuten Missiomaailman eli nokkija missionkin.

• Jumala ON Järjestyxen Jumala !!!

• Katuevankelista

Monta tulee Jeesuksen nimessä ja he eksyttävät monta!

• Selkomaa taisi myös kyllästyä siihen, kun ei sitä hänen profetoimaansa suurta herätystä alkanut tullakaan.

• rahapuhuuuuu

selkomaa eksytti ihan itse itsensä kun halusi ottaa markku koiviston paikan. turha siitä on markus korhosta syyttää.

mutta kassavirta on kassavirtaa.....

selkomaan selitykset ovat vähän outoja. jos kerran Jumala oli homman takana niin miksi nyt kävi näin vai perustiko selkomaa oman ministryn ja laskuttaa suoraan helluntaikirkkoa ilman välikäsiä???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      22
      6606
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4110
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      31
      2982
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2973
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1848
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1744
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1614
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1478
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1440
    Aihe