Selkomaan eksytti Markus Korhonen? Entä muut pastorit?

OHO5

Markus Korhonenko eksytti? Olisiko Selkomaan pitänyt jäädä Kanadaan?

NÄKY-lehdestä http://www.visiokustannus.net/Lehti_6_2012/06_selkomaa.html

Syyskuussa aloitit yhteistyön Missiomaailman kanssa. Koetko tässä Jumalan johdatuksen?

Osa julistajan tehtävääni on ollut kansainvälinen työ. Jo usean vuoden ajan olen saanut käydä vierailemassa kansainvälisissä julistustehtävissä. Thunder Bayn seurakunta on ollut 100 % tämän kutsumukseni takana, ja seurakunta on lähettänyt minut siunaten ja varustaen useita kertoja vuodessa mm. Hondurasiin, El Salvadoriin, Guatemalaan ja Nicaraguaan.

Olen ollut jo monta vuotta tietoinen, että lähivuosina Jumala johdattaa minut kokoaikaisesti kansainvälisen evankelistan tehtävään. Hiljaisuudessa olen rukoillen ottanut askeleita ja suunnitelmia lähetys- ja evankelioimisjärjestön perustamiseen Pohjois-Amerikassa. Tähän ajanjaksoon Missiomaailman toiminnanjohtaja Markus Korhonen otti minuun yhteyttä ja ehdotti yhteistyötä. Koin asiassa selvän johdatuksen, suuren Jumalan rauhan ja voitelun. Kysyin lisäksi viisautta useilta kokeneilta pastoreilta Pohjois-Amerikassa ja Suomessa. Jumala puhui ja johdatti. Meillä on sama näky: Evankeliumi kaikille kansoille mahdollisimman tehokkaasti.

6

763

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttututtu

Samoin, kuin Selkomaa pitäsi laittaa tilille puheistaan, niin Selkomaan pitäsi asettaa vastuuseen ne henkilöt jotka ovat antaneet valheellisia neuvoja. Tosin hän on on antanut täysin varmoja lausuntoja, että Jumala on kaikessa mukana. Käytäntö osoittaa Jumalan toimineen sangen sekavasti, ainakin ihmisjärjellä pääteltynä.

• Nokkijoiden missio

Juttujuttu puhuu totta, Selkomaan "kutsumus" Missiomaailmassa ei ole ollut Jumalasta, koska hänen koko kutsumuksensa ei ole Jumalasta ollenkaan, vaan eksyttäjästä, aivan samoin kuten Missiomaailman eli nokkija missionkin.

• Jumala ON Järjestyxen Jumala !!!

• Katuevankelista

Monta tulee Jeesuksen nimessä ja he eksyttävät monta!

• Selkomaa taisi myös kyllästyä siihen, kun ei sitä hänen profetoimaansa suurta herätystä alkanut tullakaan.

• rahapuhuuuuu

selkomaa eksytti ihan itse itsensä kun halusi ottaa markku koiviston paikan. turha siitä on markus korhosta syyttää.

mutta kassavirta on kassavirtaa.....

selkomaan selitykset ovat vähän outoja. jos kerran Jumala oli homman takana niin miksi nyt kävi näin vai perustiko selkomaa oman ministryn ja laskuttaa suoraan helluntaikirkkoa ilman välikäsiä???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      92
      445
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe