Hyökkäävä rotta unessa

jontskunen

Näin unta, jossa iso rotta jahtasi minua. Aluksi se kierteli ympäriinsä rauhallisena, mutta sitten se alkoi jahdata minua ja yritti purra. Lähdin juoksemaan rappusia ylöspäin, rotta seurasi, yritti purra, muttei onnistunut. Uni loppui mielestäni siihen, kun yritin jollain tavaraa sisältäneellä kassilla lyödä sitä mielestäni siinä onnistuen.

Kertooko uni siitä, että olen jonkun asian suhteen rajamailla? Että turvallisuus, oikeudenmukaisuus, asioiden toteutuminen tai joku muu tällainen asia on aivan siinä rajalla, että lopputulema on minun edukseni? Vai tarkoittiko uneni sitä, että joku haluaa minulle pahaa, mutta pystyn hartaalla ja pitkäjänteisellä vastustuksella selättämään hänet? Vai onko joku minulle vihainen jostain?

Vai kuvaako se vain yleisesti pelkojani?

1

3283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koet, että jokin epämielyttävä uhkaa sinua tai aiheuttaa sinulle epämukavaa oloa. Olet taistellut tällaista vastaan ja onnistunut siinä.

      Tälläiset unet voivat johtua jostain syystä kiihtyneestä sydämen sykkeestä nukkumisen aikana. Tähän viittaisi uhka ja portaiden juokseminen ylöspäin. Usein ihmiset kokevat sykkeensä kiihtyvän kun hermostuvat jostakin eli ovat vihaisia.

      Olet unessasi siis saattanut olla vihainen jollekin tai jollekulle ilmeisen pelottavalle vastukselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      113
      2609
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      47
      2051
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      2015
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      47
      1983
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      181
      1467
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1389
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      113
      1242
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1218
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      1064
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      993
    Aihe