http://yle.fi/uutiset/ailus_ei_aio_itse_erota_kevan_toimitusjohtajan_tehtavasta/6943263
"Merja Ailus ei aio itse erota toimitusjohtajan tehtävästä.
Yle Uutisten tavoittama Ailus ihmettelee hallituksen puheenjohtaja Laura Rädyn kannanottoa, koska asiat päätettiin selvittää joulukuuhun mennessä. Mitään uutta hänen mielestään ei ole tapahtunut. Räty (kok.) sanoi tiistaina, että Merja Ailus on menettänyt hänen henkilökohtaisen luottamuksensa.
Julkisuudessa on viime päivinä keskusteltu muun muuassa Ailuksen auto- ja asuntoeduista."
Härski akka, ei voi muuta sanoa.
Ailus ei aio itse erota
18
68
Vastaukset
Ikävää, jos Ailus joutuu eroamaan jo hauskuuden tässä vaiheessa. Tuntuu olevan aika sutki tyttö, ja moneen ehtivä. Selityksetkin tulevat kuin ammattilaiselta. Olisi mielenkiintoista, että hänen kaikki toimensa tutkittaisiin; tuskin nämä esiin tulleet väännöt ovat ainoita.
- öö öö öö
Suomikuva kirkastuu maailmalla...
- öakljsdöas
Voi olla ettei missään tapauksessa kannatakaan erota itse, jos erorahan maksamisen ehtona on se, että hänet erotetaan.
Jos hän eroaisi itse, hän voisi jäädä ilman erorahaa.
Räty voisi vähän yksilöidä miksi Ailus on nyt yhtäkkiä menettänyt hänen luottamuksensa, hän tuntui aiemmin tukevan Ailusta kuitenkin.- O tempora, o mores
Ja sitten jotkut feministit valittavat, että hyvävelikerhoissa on muka vain miehiä...
- Fakta homma!
Tähän sopii wanhan kansan sananlasku taas kerran:
" Ennen maa repee kuin huora häpee" - out NOW
Häpeän luulisi olevan jo liian suuri jatkoa ajatellen.
- kansa seuraa
Ei saa erottaa, ettei tule erorahoja. Hauskaa seurata, onko pokkaa kärvistellä ja jatkaa.
- on on on
kansa seuraa kirjoitti:
Ei saa erottaa, ettei tule erorahoja. Hauskaa seurata, onko pokkaa kärvistellä ja jatkaa.
Itse lähtemisen ja irtisanomisen välilä on vissi ero. Kysy vaikka työkkäristä.
- KätkeEkaxVerotusArvo
Ehdotan valtakunnallista kansalaiskeräystä MA:n tilanteen turvaamiseksi nyt kun auto ja asunto on menossa alta, tai ainakin -etu!
Lisäksi jotkut meistä voisivat vanhaan hyvään tapaan mennä karvalakkilähetystönä vetoamaan MA:een hänen pysymisekseen virassaan, jottei KEVAN toiiminta häiriydy, ja synny luottamuspulaa... - tupaillat
Kepulaiset voisivat tupailloissa kerätä rahaa idolilleen.
- me pohtimme
tääl, jotta lähetämme jottain apuva ainaskin hänelle.
Valokynää tartteis hän ja vaikka sellasen kirkasvalolampun, jotta ei ihan masennus pääsis iskemmään.
Vähäsen näyttää nyt apealta hänen ilme , niin ikävä son kurjuutta nähdä , jotta ihan masentuu täs itekkii. - askoih
Tämä on vain yksi esimerkki siitä kuinka koko järjestelmä ei kestä päivänvaloa. Syytetään yhtä ihmistä joka viekin kansan huomion niin hänet erotettuaan asia taas unohtuu. Valitettavasti on myös media maksettu hiljaiseksi asioista. Koko järjestelmä pitäisi saada päivänvaloon, eläkeyhtiöt, vakuutusyhtiöt ja kaikki valtion yhtiöt.
- Itiksen Mirkku
Niin istuu kiinni, kun paska työmiehen kengänpohjassa.
Narsisti mätisäkki ei tajua, kuinka luottamuspula estää sitä jatkamasta.
Kun luottamus toimitusjohtajaan on mennyt, ei siinä uraputkessa ole kovinkaan valoisa tulevaisuus. Pian tulehtuu koko työyhteisö ja se on yksin Ailuksen syytä.
Tajuaisi nyt itse erota, niin kaikilla olisi kivaa ja miellyttävää. - .. .. ..
Ei Ailuksen tapaisilla ihmisillä ole mitään suhteellisuuden- ja oikeamieliyyden tajua, eikä itsekunnioitusta..
Simo Salmisen sanoin; kaiken maailman törpötkin ne luule olevansa vaikka mitä.. - Lisää rahaa ailuksel
Ei kai se oikeasti näin mene.Kyllä varmasti pohjimmiltaan ihan hyvä ihminen ja haluaa kaikille erityisen köyhille pelkkää hyvää puuroa ja vaurautta toki.
- joood
Oikein oksettaa tämä nainen. Kyllä saa ahneus ja omaneduntavoittelu kasvot Ailuksesta. Toisten eläkerahoilla kustantaa itsellee ökyelämää. .
Tähänkö on tultu. Millään ei ole väliä, viedään vaikka tuhkat pesästä, kunhan itsellä on luksusta. Ailuksella ei ole mitään käsitystä kohtuullisuudesta. KETUTTAA, pienellä palkalla pitää kituutta ja toi ämmä rellestää MINUNKIN eläkerahoilla. - Kysyn vaan
joood kirjoitti:
Oikein oksettaa tämä nainen. Kyllä saa ahneus ja omaneduntavoittelu kasvot Ailuksesta. Toisten eläkerahoilla kustantaa itsellee ökyelämää. .
Tähänkö on tultu. Millään ei ole väliä, viedään vaikka tuhkat pesästä, kunhan itsellä on luksusta. Ailuksella ei ole mitään käsitystä kohtuullisuudesta. KETUTTAA, pienellä palkalla pitää kituutta ja toi ämmä rellestää MINUNKIN eläkerahoilla."Oikein oksettaa tämä nainen. Kyllä saa ahneus ja omaneduntavoittelu kasvot Ailuksesta. Toisten eläkerahoilla kustantaa itsellee ökyelämää. ."
Jos sinulle tarjottaisiin samat edut kuin Aulikselle niin kieltäytyisit niistä, et missään olosuhteista suostuisi niitä ottamaan vaan vaatisit puolet pienempää palkkaa ja etuja?
- Kysyn vaan
Jos ei koe tehneensä mitään väärää ei tietenkään pidä erota. Sitä sanotaan päättäväisyydeksi, peräänantamattomuudeksi, sinnikkyydeksi. Kaikki hyviä ominaisuuksia, eikö olekin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247