Miksi Suomalaiset ja Saksalaiset ovat aina hävinneet.

juoksuherkkä

Puna -armeijalle vaikka on ollut paras sota kalusto,onko miehet olleet surkeit,ja
juoksu herkkiä

20

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhmeKumma?

Miksi Neuvostoliitto romahti 1991 vaikka on ollut paras sotakalusto?

• taas näitä

Oiva osoitus punikin putkiaivoista. Ei kertakaikkiaan keksitä kuin kolme aihetta.
      Ja niidenkin sisältö aina väärin. Ääliöitä yhä rassaa, että pysäytimme rysssät pari kertaa toisessa maailmansodassa. Siinä sivussa jäi kansaltamme kokematta massaraiskaukset ym. kauheus.

Pystyykö aloittaja pösilö valaisemaan, että mikä siinä niin yhä risoo?
      Koita nyt ihan rauhassa antaa vastaus, joka auttaa meitä viisaampia ja lukeneempia ymmärtämään teitä.

• lienee ennetys

Kesällä 1941 kolme miljoonaa neuvostoliittolaista jäi kiinni ja toinen mokoma siirtyi manan majoille.

• HEH HEE !!

Ja silti vain puna-armeija kulki voitosta voittoon.

• ihan uskomatonta
        HEH HEE !! kirjoitti:

"HEH HEE"

Jotenkin ei yllätä että kaltaisesi dorka saa yhden lauseen noin väärin.
        Oletko oikeasti noin tyhmä vai ihan ottanut tunteja?

• se onkin
        HEH HEE !! kirjoitti:

Tarkkispojan mielestä hyvä saavutus miten ryssät kusetti vähemmistöjään taistelemaan. Ei taida Venäjän paskakansalta sama temppu onnistua enää edes Armenian kanssa.

• juu juu pöhveli :)))
        se onkin kirjoitti:

Tarkkispojan mielestä hyvä saavutus miten ryssät kusetti vähemmistöjään taistelemaan. Ei taida Venäjän paskakansalta sama temppu onnistua enää edes Armenian kanssa.

Vieläkö sinä pöhveli lahtipoju imet isäsi kortongit kuiviksi? :-D

• tiskipoju
        ihan uskomatonta kirjoitti:

"HEH HEE"

Tarkkispoika on Frunze akatemian kasvatti. 30 miljoonaa kuollutta on sen mielestä juhlimisen arvoinen asia.

• HEH HEE !!
        ihan uskomatonta kirjoitti:

"HEH HEE"

Se rotta taas heti inahti johon kalikka kolahti.
        OSUI JA UPPOS KUIN VEITSI VOIHIN.:-DDD

• Korjaa jos olen väärässä, mutta minulla on muistikuva, että voittamaton (sic!) Puna-Armeija otti I maailmansodassa päihinsä saksalaisilta oikein komeasti. Minulla on myös hämärä muistikuva jostakin Brest-Litovskin rauhasta...

• hurtsec v päätti

Nl ehdotti konsultaatiota suomelle 1961 , armeija oli erittäin innokas heti hommiin ,kun eivät tienneet mitä se merkitsi.

Länsi saksasta kennydy sanoi kekkoselle-kun oli tavannut hänet vähän ennen noottia usassa- " minulla ei ole mitään kuvitelmia sen kansakunnan rauhantahdosta, kennonen oli samaa mieltä

Nl pelkäsi että entiset natsit kaappaavat naton.

• Siinä taas höpöä

Ei armeija ollut halukas konsultaatioihin. Ei asia edes armeijalle kuulunut.

• j.oo.t
        Siinä taas höpöä kirjoitti:

Ei armeija ollut halukas konsultaatioihin. Ei asia edes armeijalle kuulunut.

No varmaan taas trolli , mutta tarkoitin puolustusvoimien johtoa ja se kuuluu sille , konsultointi , jos et minua usko tulkaa muut sanomaan se tuooole trollille

• Ulkovaltojen kanssa
        j.oo.t kirjoitti:

No varmaan taas trolli , mutta tarkoitin puolustusvoimien johtoa ja se kuuluu sille , konsultointi , jos et minua usko tulkaa muut sanomaan se tuooole trollille

keskustelu kuuluu valtionjohdolle. Puolustusvoimat keskustelee vain valtionjohdon hyväksymistä asioista.
        Konsultointi on sitä paitsi lähinnä neuvomista. Mistähän asioista Suomi olisi voinut Neuvostoarmeijaa neuvoa?

• j.oo-t
        Ulkovaltojen kanssa kirjoitti:

keskustelu kuuluu valtionjohdolle. Puolustusvoimat keskustelee vain valtionjohdon hyväksymistä asioista.
        Konsultointi on sitä paitsi lähinnä neuvomista. Mistähän asioista Suomi olisi voinut Neuvostoarmeijaa neuvoa?

en ole sotilasasiantuntija , mutta voit varmaan kuvitella yya sopimuksen käytäntään panoa, ja edelleen ,kun minua ei tunnuta uskottavan sanokaa noille että puolustusvoimien johto oli innokas konsultoimaan ulkoministeriön kanssa

• Kyllä Preussi pärjäsi oikein hyvin sodassa 1700-1800 luvuilla, eikä 1. MS:ssakaan Saksalla mennyt oikeastaan kovin huonosti. Hävisi piirunmitalla!

• ja taas

Miten helvetissä sinä typerä tukijussi kiljupieru sait taas muinaiset Preussit sotkettua tähän.

• tyhmäkö olet

Nimimerkille juoksuherkkä, Tutki hstoriaa piremmälti. Saatat löytää vastauksen.

• 090909

Puna-armeija on ottanut aina vaan turpaan ja jokaisessa taistelussa on menettäneet enemmän miehiä kuin Suomi on onnistunut koko toisen maailmansodan aikana menettämään.

• miksi oi miksi

Miksi Saksa oli kylmän sodan suurin voittaja?

Miksi neukkula hävisi sekä kylmän sodan että maailmankartalta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5534
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3557
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2368
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2365
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1158
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1038
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1017
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1002
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      81
      961
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      955
    Aihe