Minulla on Logitechin optinen hiiri sekä näppis.....ongelma on siinä, että hiiri syö pattereita siihen malliin, että saa olla joka toinen viikko olla vaihtamassa uudet. Onko muilla esiintynyt moista?? kannattaako harkita siirtymistä takaisin vanhaan kunnon johdolliseen malliin?
Rotta syö pattereita
6
557
Vastaukset
- aaa
hanki ladattavat akkuparistot ja laturi.
- bul bul
Osta ennemmin optinen langallinen hiiri. Typerä keksintö tuo langaton hiiri. Painaviakin ovat.
- Mikonpoika
Lahjoita se vaikkapa anopille... Langallisen optisen hiiren saat noin 15 eurolla. (Verkkokauppa.com tuotenumero 7625
Mutta ei oo tarvinnu noin usein vaihtaa. Riippuu varmaan pattereista. Oon ostanu sellasen patteri laturin ja siihen patterit. Jos ite ostat ni huomaa et mitä tahansa pattereita ei saa lataa.
Mul on aina ladatut valmiina laatikossa.- Manu
Mulla kylkiäisenä saatu Trust 2 patterit vuodessa ( alkali minisormi)
- Juuso
Manu kirjoitti:
Mulla kylkiäisenä saatu Trust 2 patterit vuodessa ( alkali minisormi)
Taitaa nämä logitechit olla aika syöppöjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2792548Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001364- 1081241
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971178- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797