Neuvokaa nyt joku TARKAT ohjeet,miten saan elokuviini tekstit.
Olen imuroinut elokuvia ja ne on mulla C-asemalla.Mistä haen niihin suomenkieliset tekstit ja mihin tekstit tallennan? Miten sitten pitää menetellä että saan ne poltettua yhdessä levylle.
Mulla on Nero Express ja käyttiksenä XP,mitä muita ohjelmia tarvitsen?????? Ja mistä ne saa(ilmaiset)??
Puhutaan kodekeista ja muista ihmeen ajastuksista ja sainkin vihjeen sivulle Divx-jotain,mutta ei asia minulle sieltä selvinnyt. Eli tarvitsisin oikein kädestä pitäen neuvoa mitä tehdä ja missä järjestyksessä ja miten. Siis tarkoituksena katsella DVD-soittimelta tekstitettyä elokuvaa. Kiitos etukäteen ja virtuaalituopit auttajille.
Tekstiä mulle
6
345
Vastaukset
- kkk
Meinaan tuo tekstitys ja cd:le poltto.
Kokeilin hommaa ja totesin että on hankalaa.
Yleensä tekstit kulki edellä tai laahasi.
Niitä piti ajastella ja kytätä.
Kun on noita tiedostomuotoja ja codekkeja
vaikka kuinka paljon.
Polttelin jonkun kuvan cd:lle.
Kone saattoi jurskuttaa pari tuntia
muuntaessaan kuvaa toiseen muotoon
ja sitten lopussa pukkaa virheilmoitusta
ja homma leviää siihen.
Tai kun on saanu levyn valmiiksi
ja kokeilee toisella koneella
niin taas saa alkaa asentelemaan
sitä sun tätä kodekkia.
Ei riittänyt taito/aika/hermot.
Ohjeitahan läytyy netistä pilvin pimein.- NeitiX
No huh huh,kuulostipa tuo sun viestis aika pelottavalta,mä kun luulin,että on olemassa jokin oikotie onneen,että minäkin blondina tajuaisin alkaa polttelee tekstejä levyille,no voi hitsi,tais tyssätä koko homma. Onko muilla mielipidettä ko. asiaan
- kkk
NeitiX kirjoitti:
No huh huh,kuulostipa tuo sun viestis aika pelottavalta,mä kun luulin,että on olemassa jokin oikotie onneen,että minäkin blondina tajuaisin alkaa polttelee tekstejä levyille,no voi hitsi,tais tyssätä koko homma. Onko muilla mielipidettä ko. asiaan
Kerroin vaan omat kokemukset.
http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/61
Tuolla on käyttäjien tekemiä ohjeita. NeitiX kirjoitti:
Se divx juttu tais olla se DivX Finlandin nettisivu mistä saa tekstityksiä. Ja niitä tekstejä voi ettiä sillä ohjelmalla millä latasit ite leffan. En oo cd:lle polttanu leffoja tai tekstejä mutta luulisin että ne vaan poltetaan sinne. Ja sit kun avaa bsplayerillä niin pitäs kaikki olla ok.
Ite kun leffaa katon niin laitan leffan samaan kansioon sen tekstityksen kanssa ja avaan leffan ja homman pitäs toimia. Ne pitää olla samalla nimellä siellä.
Ja toi yhen tyypin selitys tosta hommasta ei todellakaan ole noin monimutkainen. Ite olen pärjännyt XviD nimisellä ohjelmalla jolla voi muuttaa sitä leffan jotain ihme juttua. En tiedä mitä. Ja sit leffoja oon katellu bsplayerillä.
Jos joku on vielä epäselvää niin kysy ku selitin vähän epäselvästi ja en tiiä mitä oon nyt menny päätä aukomaan.- heke
lammas-jr kirjoitti:
Se divx juttu tais olla se DivX Finlandin nettisivu mistä saa tekstityksiä. Ja niitä tekstejä voi ettiä sillä ohjelmalla millä latasit ite leffan. En oo cd:lle polttanu leffoja tai tekstejä mutta luulisin että ne vaan poltetaan sinne. Ja sit kun avaa bsplayerillä niin pitäs kaikki olla ok.
Ite kun leffaa katon niin laitan leffan samaan kansioon sen tekstityksen kanssa ja avaan leffan ja homman pitäs toimia. Ne pitää olla samalla nimellä siellä.
Ja toi yhen tyypin selitys tosta hommasta ei todellakaan ole noin monimutkainen. Ite olen pärjännyt XviD nimisellä ohjelmalla jolla voi muuttaa sitä leffan jotain ihme juttua. En tiedä mitä. Ja sit leffoja oon katellu bsplayerillä.
Jos joku on vielä epäselvää niin kysy ku selitin vähän epäselvästi ja en tiiä mitä oon nyt menny päätä aukomaan.noinhan se menee jos katsoo tietokoneelta leffoja mut jos haluut sitten polttaa sen leffan levylle ja katsoa dvd-soittemelta televisiosta niin sitten se on vähän vaikeempaa...kääntämistä..vääntämistä ja säätämistä....
- NeitiX
heke kirjoitti:
noinhan se menee jos katsoo tietokoneelta leffoja mut jos haluut sitten polttaa sen leffan levylle ja katsoa dvd-soittemelta televisiosta niin sitten se on vähän vaikeempaa...kääntämistä..vääntämistä ja säätämistä....
Asiaaaa. Sinä tajusit pointin,siis haluan katsella tekstitettyjä elokuvia televisiosta DVD-soittimen kautta,mutta miten,siinäpä se onkin,kun ei osaa,että neuvoja tää neiti ottais vastaan. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078