Tekstiä mulle

NeitiX

Neuvokaa nyt joku TARKAT ohjeet,miten saan elokuviini tekstit.
Olen imuroinut elokuvia ja ne on mulla C-asemalla.Mistä haen niihin suomenkieliset tekstit ja mihin tekstit tallennan? Miten sitten pitää menetellä että saan ne poltettua yhdessä levylle.
Mulla on Nero Express ja käyttiksenä XP,mitä muita ohjelmia tarvitsen?????? Ja mistä ne saa(ilmaiset)??
Puhutaan kodekeista ja muista ihmeen ajastuksista ja sainkin vihjeen sivulle Divx-jotain,mutta ei asia minulle sieltä selvinnyt. Eli tarvitsisin oikein kädestä pitäen neuvoa mitä tehdä ja missä järjestyksessä ja miten. Siis tarkoituksena katsella DVD-soittimelta tekstitettyä elokuvaa. Kiitos etukäteen ja virtuaalituopit auttajille.

6

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkk

      Meinaan tuo tekstitys ja cd:le poltto.
      Kokeilin hommaa ja totesin että on hankalaa.
      Yleensä tekstit kulki edellä tai laahasi.
      Niitä piti ajastella ja kytätä.
      Kun on noita tiedostomuotoja ja codekkeja
      vaikka kuinka paljon.
      Polttelin jonkun kuvan cd:lle.
      Kone saattoi jurskuttaa pari tuntia
      muuntaessaan kuvaa toiseen muotoon
      ja sitten lopussa pukkaa virheilmoitusta
      ja homma leviää siihen.
      Tai kun on saanu levyn valmiiksi
      ja kokeilee toisella koneella
      niin taas saa alkaa asentelemaan
      sitä sun tätä kodekkia.
      Ei riittänyt taito/aika/hermot.
      Ohjeitahan läytyy netistä pilvin pimein.

      • NeitiX

        No huh huh,kuulostipa tuo sun viestis aika pelottavalta,mä kun luulin,että on olemassa jokin oikotie onneen,että minäkin blondina tajuaisin alkaa polttelee tekstejä levyille,no voi hitsi,tais tyssätä koko homma. Onko muilla mielipidettä ko. asiaan


      • kkk
        NeitiX kirjoitti:

        No huh huh,kuulostipa tuo sun viestis aika pelottavalta,mä kun luulin,että on olemassa jokin oikotie onneen,että minäkin blondina tajuaisin alkaa polttelee tekstejä levyille,no voi hitsi,tais tyssätä koko homma. Onko muilla mielipidettä ko. asiaan

        Kerroin vaan omat kokemukset.
        http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/61
        Tuolla on käyttäjien tekemiä ohjeita.


      • NeitiX kirjoitti:

        No huh huh,kuulostipa tuo sun viestis aika pelottavalta,mä kun luulin,että on olemassa jokin oikotie onneen,että minäkin blondina tajuaisin alkaa polttelee tekstejä levyille,no voi hitsi,tais tyssätä koko homma. Onko muilla mielipidettä ko. asiaan

        Se divx juttu tais olla se DivX Finlandin nettisivu mistä saa tekstityksiä. Ja niitä tekstejä voi ettiä sillä ohjelmalla millä latasit ite leffan. En oo cd:lle polttanu leffoja tai tekstejä mutta luulisin että ne vaan poltetaan sinne. Ja sit kun avaa bsplayerillä niin pitäs kaikki olla ok.

        Ite kun leffaa katon niin laitan leffan samaan kansioon sen tekstityksen kanssa ja avaan leffan ja homman pitäs toimia. Ne pitää olla samalla nimellä siellä.

        Ja toi yhen tyypin selitys tosta hommasta ei todellakaan ole noin monimutkainen. Ite olen pärjännyt XviD nimisellä ohjelmalla jolla voi muuttaa sitä leffan jotain ihme juttua. En tiedä mitä. Ja sit leffoja oon katellu bsplayerillä.

        Jos joku on vielä epäselvää niin kysy ku selitin vähän epäselvästi ja en tiiä mitä oon nyt menny päätä aukomaan.


      • heke
        lammas-jr kirjoitti:

        Se divx juttu tais olla se DivX Finlandin nettisivu mistä saa tekstityksiä. Ja niitä tekstejä voi ettiä sillä ohjelmalla millä latasit ite leffan. En oo cd:lle polttanu leffoja tai tekstejä mutta luulisin että ne vaan poltetaan sinne. Ja sit kun avaa bsplayerillä niin pitäs kaikki olla ok.

        Ite kun leffaa katon niin laitan leffan samaan kansioon sen tekstityksen kanssa ja avaan leffan ja homman pitäs toimia. Ne pitää olla samalla nimellä siellä.

        Ja toi yhen tyypin selitys tosta hommasta ei todellakaan ole noin monimutkainen. Ite olen pärjännyt XviD nimisellä ohjelmalla jolla voi muuttaa sitä leffan jotain ihme juttua. En tiedä mitä. Ja sit leffoja oon katellu bsplayerillä.

        Jos joku on vielä epäselvää niin kysy ku selitin vähän epäselvästi ja en tiiä mitä oon nyt menny päätä aukomaan.

        noinhan se menee jos katsoo tietokoneelta leffoja mut jos haluut sitten polttaa sen leffan levylle ja katsoa dvd-soittemelta televisiosta niin sitten se on vähän vaikeempaa...kääntämistä..vääntämistä ja säätämistä....


      • NeitiX
        heke kirjoitti:

        noinhan se menee jos katsoo tietokoneelta leffoja mut jos haluut sitten polttaa sen leffan levylle ja katsoa dvd-soittemelta televisiosta niin sitten se on vähän vaikeempaa...kääntämistä..vääntämistä ja säätämistä....

        Asiaaaa. Sinä tajusit pointin,siis haluan katsella tekstitettyjä elokuvia televisiosta DVD-soittimen kautta,mutta miten,siinäpä se onkin,kun ei osaa,että neuvoja tää neiti ottais vastaan. Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe