Neuvokaa nyt joku TARKAT ohjeet,miten saan elokuviini tekstit.
Olen imuroinut elokuvia ja ne on mulla C-asemalla.Mistä haen niihin suomenkieliset tekstit ja mihin tekstit tallennan? Miten sitten pitää menetellä että saan ne poltettua yhdessä levylle.
Mulla on Nero Express ja käyttiksenä XP,mitä muita ohjelmia tarvitsen?????? Ja mistä ne saa(ilmaiset)??
Puhutaan kodekeista ja muista ihmeen ajastuksista ja sainkin vihjeen sivulle Divx-jotain,mutta ei asia minulle sieltä selvinnyt. Eli tarvitsisin oikein kädestä pitäen neuvoa mitä tehdä ja missä järjestyksessä ja miten. Siis tarkoituksena katsella DVD-soittimelta tekstitettyä elokuvaa. Kiitos etukäteen ja virtuaalituopit auttajille.
Tekstiä mulle
6
367
Vastaukset
- kkk
Meinaan tuo tekstitys ja cd:le poltto.
Kokeilin hommaa ja totesin että on hankalaa.
Yleensä tekstit kulki edellä tai laahasi.
Niitä piti ajastella ja kytätä.
Kun on noita tiedostomuotoja ja codekkeja
vaikka kuinka paljon.
Polttelin jonkun kuvan cd:lle.
Kone saattoi jurskuttaa pari tuntia
muuntaessaan kuvaa toiseen muotoon
ja sitten lopussa pukkaa virheilmoitusta
ja homma leviää siihen.
Tai kun on saanu levyn valmiiksi
ja kokeilee toisella koneella
niin taas saa alkaa asentelemaan
sitä sun tätä kodekkia.
Ei riittänyt taito/aika/hermot.
Ohjeitahan läytyy netistä pilvin pimein.- NeitiX
No huh huh,kuulostipa tuo sun viestis aika pelottavalta,mä kun luulin,että on olemassa jokin oikotie onneen,että minäkin blondina tajuaisin alkaa polttelee tekstejä levyille,no voi hitsi,tais tyssätä koko homma. Onko muilla mielipidettä ko. asiaan
- kkk
NeitiX kirjoitti:
No huh huh,kuulostipa tuo sun viestis aika pelottavalta,mä kun luulin,että on olemassa jokin oikotie onneen,että minäkin blondina tajuaisin alkaa polttelee tekstejä levyille,no voi hitsi,tais tyssätä koko homma. Onko muilla mielipidettä ko. asiaan
Kerroin vaan omat kokemukset.
http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/61
Tuolla on käyttäjien tekemiä ohjeita. NeitiX kirjoitti:
No huh huh,kuulostipa tuo sun viestis aika pelottavalta,mä kun luulin,että on olemassa jokin oikotie onneen,että minäkin blondina tajuaisin alkaa polttelee tekstejä levyille,no voi hitsi,tais tyssätä koko homma. Onko muilla mielipidettä ko. asiaan
Se divx juttu tais olla se DivX Finlandin nettisivu mistä saa tekstityksiä. Ja niitä tekstejä voi ettiä sillä ohjelmalla millä latasit ite leffan. En oo cd:lle polttanu leffoja tai tekstejä mutta luulisin että ne vaan poltetaan sinne. Ja sit kun avaa bsplayerillä niin pitäs kaikki olla ok.
Ite kun leffaa katon niin laitan leffan samaan kansioon sen tekstityksen kanssa ja avaan leffan ja homman pitäs toimia. Ne pitää olla samalla nimellä siellä.
Ja toi yhen tyypin selitys tosta hommasta ei todellakaan ole noin monimutkainen. Ite olen pärjännyt XviD nimisellä ohjelmalla jolla voi muuttaa sitä leffan jotain ihme juttua. En tiedä mitä. Ja sit leffoja oon katellu bsplayerillä.
Jos joku on vielä epäselvää niin kysy ku selitin vähän epäselvästi ja en tiiä mitä oon nyt menny päätä aukomaan.- heke
lammas-jr kirjoitti:
Se divx juttu tais olla se DivX Finlandin nettisivu mistä saa tekstityksiä. Ja niitä tekstejä voi ettiä sillä ohjelmalla millä latasit ite leffan. En oo cd:lle polttanu leffoja tai tekstejä mutta luulisin että ne vaan poltetaan sinne. Ja sit kun avaa bsplayerillä niin pitäs kaikki olla ok.
Ite kun leffaa katon niin laitan leffan samaan kansioon sen tekstityksen kanssa ja avaan leffan ja homman pitäs toimia. Ne pitää olla samalla nimellä siellä.
Ja toi yhen tyypin selitys tosta hommasta ei todellakaan ole noin monimutkainen. Ite olen pärjännyt XviD nimisellä ohjelmalla jolla voi muuttaa sitä leffan jotain ihme juttua. En tiedä mitä. Ja sit leffoja oon katellu bsplayerillä.
Jos joku on vielä epäselvää niin kysy ku selitin vähän epäselvästi ja en tiiä mitä oon nyt menny päätä aukomaan.noinhan se menee jos katsoo tietokoneelta leffoja mut jos haluut sitten polttaa sen leffan levylle ja katsoa dvd-soittemelta televisiosta niin sitten se on vähän vaikeempaa...kääntämistä..vääntämistä ja säätämistä....
- NeitiX
heke kirjoitti:
noinhan se menee jos katsoo tietokoneelta leffoja mut jos haluut sitten polttaa sen leffan levylle ja katsoa dvd-soittemelta televisiosta niin sitten se on vähän vaikeempaa...kääntämistä..vääntämistä ja säätämistä....
Asiaaaa. Sinä tajusit pointin,siis haluan katsella tekstitettyjä elokuvia televisiosta DVD-soittimen kautta,mutta miten,siinäpä se onkin,kun ei osaa,että neuvoja tää neiti ottais vastaan. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519