Mitä ihmeen järkeä tuossa on? Paperi-iltiksessä oli hehkutusta asiasta.
Katellaanko sitten vierestä kun autoni kulkee?
Itse ohjautuva auto?
9
54
Vastaukset
Hyvä idea se on. Mutta se toimii vasta kun ihminen ei ohjaa ainoatakaan autoa siellä seassa.
- viherKusipäät keksii
Sairasta kehitystä...ainoa nautinto yritetään poistaa.
- kkdldkdkdldkldkflfk
Sittenhän sitä vasta nauttia saakin, kun ei tarvitse ajaa ja välittää promilleista!
Kyllä ihminen se heikoin lenkki liikenteessä on ja onnettomuudet vähenevät lähes olemattomiin.
- Ple!
Pitää kiirettä, että ehtii kyytiin!
"Auto kateissa!" -huutaa iltalehden lööppi!
"Auto lähti juuri, kun astuin ovesta; perävalot vain näkyivät ja nyt en tiedä minne autoni meni!
Autoa ei löytynyt työpaikan pihasta, ei kauppareitiltä, eikä muualtakaan oletettavista paikoista! Tankki oli miltei täynnä, joten se on saattanut mennä pitkällekin, kertoi Maija Suomalainen iltalehdelle" - Late Lapista.
Minä en ainakaan astu tennareillanikaan auton ohjaaman auton, enkä huonojen kuskienkaan kyytiin!
Minä en mene noiden kaksikerros bussienkaan yläparvelle suurin surminkaan, ei ole mitään varmaa mihin sielläkin ilman kuskia mennään !
Late Lapista. SSSS Ry!- luodinkestävä
"auto tappoi kaksi ja on nyt piirityksessä"
Automatisaatio menee liiallisuuksiin. - nbxbdndbkfndkxknflf
Minä uskallan kyllä huonon kuskin kyytiin. Näiden "hyvien kuskien" kyytiin en sitten millään. Siellähän ne on aina pellon puolella saksanpaskoillaan..
- 67+
nbxbdndbkfndkxknflf kirjoitti:
Minä uskallan kyllä huonon kuskin kyytiin. Näiden "hyvien kuskien" kyytiin en sitten millään. Siellähän ne on aina pellon puolella saksanpaskoillaan..
Mahtaa liikenteessä olla tuolloin hieman radar-säteilyä, kun autot mittailevat toisistaan etäisyyksiä ja nopeuksia.
- Rutinoff
Ja mitä stnan järkeä on noita tonnin painoisia automaattiautoja kierrättää pitkin tietä jotka pitäisi edes ensin saada jonkinmoiseen KUNTOON.
Aina vaan suuremmat kustannukset monimutkaisista autoista, vaikka kolarit poistuisivatkin.
Kehitystä olisi se, että ihminen vapautuisi auton käytöstä.
No vongutaan nyt noita sitten , kieli ja peräsuoli pitkällä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501