Everstiluutnantti, voisit hankkia harrastuksen

AnttiRokka

Selkä kyttyrässä istuminen ja huutomerkeillä kirjoittelu nostaa verenpainettasi epäterveelle tasolle.

Miten olisi jos vaikka hankkisit koiran ja ulkoiluttaisit sitä. Tai otat rollaattorin ja kävelet välillä korttelin ympäri. Se selvittää päätä.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinullaOnJo

      Ei kiitos, minulla on oma tiltu jota ruokkia netissä. Ikään kuin tamagotchi.

    • SuenTassu

      Miksi asia on sinulle tärkeä? Täällähän sinä itsekin heilut?

      Siirry sinäkin joukkoomme! Ei ole hauskempaa puuhaa kuin Tiltujen kurissa pito:-D

    • sekava_laji

      Minullakin on muutama tiltu lemmikkinä.
      Olen vasta aloittelija tässä harrastuksessa. En oikein erota tiltuja toisistaan. Ovat aika saman oloisia suurin osa. Vain muutaman pystyn tynnistamaan varmana havaintona.

    • AnttiRokka

      Ei voi sanoa muuta kuin että olet ahkera.

      Saako everstiluutnantti ylimmääräistä korvausta puolustusvoimien nettitrolliosastolta tehdessään töitä pyhäpäivinäkin?

    • AnttiRokka

      Everstiluutnantti! Kuuntele viisaampien neuvoja.

      "Maasto kertoo näkevänsä nykyisessä ilmapiirissä jotakin samaa kuin talvisodan alla.

      – Ennen talvisotaa olivat nämä Kosolat, IKL:t ja sellaiset, jotka soittivat turpaansa Venäjää vastaan, hän toteaa.

      – Nykypolvet eivät tiedä, mitä todellinen, totaalinen sota on. Se on ihan kauheaa, Maasto varoittaa ja antaa pienelle kansalle suuren vieressä yhden neuvon.

      – Suu suppuun."

      Siinä Wahington-Tiltuille kokeneen veteraanin hyvä neuvo.

      • NeuvoTiltulle

        Kannattaa olla hyvää pata luontaisten liittolaisten kanssa. Suomelle se on länsimaat.

        Talvisodassa ei oltu lännen kanssa liitossa. Se kostautui.