Everstiluutnantti, voisit hankkia harrastuksen

AnttiRokka

Selkä kyttyrässä istuminen ja huutomerkeillä kirjoittelu nostaa verenpainettasi epäterveelle tasolle.

Miten olisi jos vaikka hankkisit koiran ja ulkoiluttaisit sitä. Tai otat rollaattorin ja kävelet välillä korttelin ympäri. Se selvittää päätä.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinullaOnJo

      Ei kiitos, minulla on oma tiltu jota ruokkia netissä. Ikään kuin tamagotchi.

    • SuenTassu

      Miksi asia on sinulle tärkeä? Täällähän sinä itsekin heilut?

      Siirry sinäkin joukkoomme! Ei ole hauskempaa puuhaa kuin Tiltujen kurissa pito:-D

    • sekava_laji

      Minullakin on muutama tiltu lemmikkinä.
      Olen vasta aloittelija tässä harrastuksessa. En oikein erota tiltuja toisistaan. Ovat aika saman oloisia suurin osa. Vain muutaman pystyn tynnistamaan varmana havaintona.

    • AnttiRokka

      Ei voi sanoa muuta kuin että olet ahkera.

      Saako everstiluutnantti ylimmääräistä korvausta puolustusvoimien nettitrolliosastolta tehdessään töitä pyhäpäivinäkin?

    • AnttiRokka

      Everstiluutnantti! Kuuntele viisaampien neuvoja.

      "Maasto kertoo näkevänsä nykyisessä ilmapiirissä jotakin samaa kuin talvisodan alla.

      – Ennen talvisotaa olivat nämä Kosolat, IKL:t ja sellaiset, jotka soittivat turpaansa Venäjää vastaan, hän toteaa.

      – Nykypolvet eivät tiedä, mitä todellinen, totaalinen sota on. Se on ihan kauheaa, Maasto varoittaa ja antaa pienelle kansalle suuren vieressä yhden neuvon.

      – Suu suppuun."

      Siinä Wahington-Tiltuille kokeneen veteraanin hyvä neuvo.

      • NeuvoTiltulle

        Kannattaa olla hyvää pata luontaisten liittolaisten kanssa. Suomelle se on länsimaat.

        Talvisodassa ei oltu lännen kanssa liitossa. Se kostautui.

        Valitettavasti veteraanin historian tiedot ovat heikot. Kosolalla ei olut mitään tekoa Talvisodan syttymiseen. Sama koski IKL:ää. Kosola oli Mäntsälän kapinan jälkeen pantu linnaan. IKL:n kannatus oli yhtä vähäinen kuin tiltujen nykyisin.

        Moskovalle antoivat vääriä tietoja sen ajan tiltut. Ihan kuin nykyiset..


      • Vihtori-nääs
        NeuvoTiltulle kirjoitti:

        Kannattaa olla hyvää pata luontaisten liittolaisten kanssa. Suomelle se on länsimaat.

        Talvisodassa ei oltu lännen kanssa liitossa. Se kostautui.

        Valitettavasti veteraanin historian tiedot ovat heikot. Kosolalla ei olut mitään tekoa Talvisodan syttymiseen. Sama koski IKL:ää. Kosola oli Mäntsälän kapinan jälkeen pantu linnaan. IKL:n kannatus oli yhtä vähäinen kuin tiltujen nykyisin.

        Moskovalle antoivat vääriä tietoja sen ajan tiltut. Ihan kuin nykyiset..

        oli kuollut jo 1936. Ei ollut Kosolalla Talvisodan kanssa mitään tekoa.
        Ei auta tiltujen valehtelu


      • Ev.lutnKaali
        Vihtori-nääs kirjoitti:

        oli kuollut jo 1936. Ei ollut Kosolalla Talvisodan kanssa mitään tekoa.
        Ei auta tiltujen valehtelu

        Everstiluutnatti on auttamaton kaali.

        Suomalaiset huusivat talvisodassa ja jatkosodassa jumalaa ja jeesusta avukseen ja jeesus ainakin oli kuollut pikkusen aikasemmin kuin Kosola, jumalan kuolemasta ei ole tietoa.

        Jumalaa ne kuitenkin huusi vaikkei jumalaa kukaan ollut nähnytkään ihan niin kuin everstiluutnantti huutaa tiltua vaikkei kukaan ole tiltuja nähneetkään.


      • Katsopeiliin
        Ev.lutnKaali kirjoitti:

        Everstiluutnatti on auttamaton kaali.

        Suomalaiset huusivat talvisodassa ja jatkosodassa jumalaa ja jeesusta avukseen ja jeesus ainakin oli kuollut pikkusen aikasemmin kuin Kosola, jumalan kuolemasta ei ole tietoa.

        Jumalaa ne kuitenkin huusi vaikkei jumalaa kukaan ollut nähnytkään ihan niin kuin everstiluutnantti huutaa tiltua vaikkei kukaan ole tiltuja nähneetkään.

        "Jumalaa ne kuitenkin huusi vaikkei jumalaa kukaan ollut nähnytkään ihan niin kuin everstiluutnantti huutaa tiltua vaikkei kukaan ole tiltuja nähneetkään."

        Näet tiltun. Palstalla niitä riehuu ja valehtelee lisää.

        On törkeää näiden maanpettureiden yrittää ratsastaa veteraanien puheilla.


      • Ev.lutnKaali kirjoitti:

        Everstiluutnatti on auttamaton kaali.

        Suomalaiset huusivat talvisodassa ja jatkosodassa jumalaa ja jeesusta avukseen ja jeesus ainakin oli kuollut pikkusen aikasemmin kuin Kosola, jumalan kuolemasta ei ole tietoa.

        Jumalaa ne kuitenkin huusi vaikkei jumalaa kukaan ollut nähnytkään ihan niin kuin everstiluutnantti huutaa tiltua vaikkei kukaan ole tiltuja nähneetkään.

        Nietzchen mukaan sekin tosin on jo kuollut...


      • JumalatonJoukko

        Jumala ei auttanut. Ei Kristus. Eikä Jeesus. Ne ei ollu Suomen puolella mutta ei ne ole USA:n eikä NATO:nkaan puolella kun ne saavat turpaansa joka sodassa.


    • EiIhanNatsaa

      Puolustusvoimat, kokoomus, Hesari, everstiluutnantti ovat "vähän" töpänneet everstiluutnantin peiteroolissa kun se ei oikein natsaa:

      tarinan mukaan everstiluutnantti on 40-vuotias eläkeläinen, jolla on kaksi tutkintoa ja joka vaimon ja lasten, jotka ovat ylioppilaita ja lastenlasten kanssa seuraa "sattumalta" netin Nato-keskustelua ja profiloi ja vainoaa Natoa vastustavia kirjoittajia ja kirjoittaa mokkulaan tuhkamunaa, tiltua, olet hullua joka päivä klo. 6.30-24.00 viikonloput, juhlapyhät, uudet vuodet, vaput, juhannukset, joulupuhät, jouluaatot.

      • TiltuValehtelee

        En voi sille mitään, jos joku Tiltu keksii minulle "peitetarinan" omasta päästään!

        Itse voin krertoa vain totuuden ja siitäkin vain rajatun osan.
        - en (tietenkään) ole everstiluutnantti
        - en ole koskaan ollut armeijan palveluksessa
        - olen yli 60-vuotias eläkeukko 42 työvuoden jälkeen
        - vaimo, lapsia ja lapsenlapsia löytyy (eivät keskustele netissä)
        - en vainoa ketään ellei pelkkää vastaamista pidetä 'vainoamisena'
        - en ole palstalla koskaan 6.30-24.00. Useimmiten vilkaisen ekan kerran iltapäivällä

        Joten todellisuus on yksinkertaisempaa kuin Tiltun sepitelmät!


      • töpinämiesköSiellä
        TiltuValehtelee kirjoitti:

        En voi sille mitään, jos joku Tiltu keksii minulle "peitetarinan" omasta päästään!

        Itse voin krertoa vain totuuden ja siitäkin vain rajatun osan.
        - en (tietenkään) ole everstiluutnantti
        - en ole koskaan ollut armeijan palveluksessa
        - olen yli 60-vuotias eläkeukko 42 työvuoden jälkeen
        - vaimo, lapsia ja lapsenlapsia löytyy (eivät keskustele netissä)
        - en vainoa ketään ellei pelkkää vastaamista pidetä 'vainoamisena'
        - en ole palstalla koskaan 6.30-24.00. Useimmiten vilkaisen ekan kerran iltapäivällä

        Joten todellisuus on yksinkertaisempaa kuin Tiltun sepitelmät!

        Siis etkö ole käynyt armeijaakaan? sivari olet ja paasaat naton puolesta niin kovasti suu vaahdossa.Ei ne kuule sinua tule puolustamaan koskaan.Suomalaiset tätä maata yksin puolustavat tarvittaessa.On ennekin pärjätty ja niin jatkossakin.


    • AnttiRokka

      Kyllä everstiluutnantti on aivan selvästi tiltu ja kertoo näin itsestään ja puolustusvoimien palkkaamista tiltukollegoistaan. Peiliin katselee:

      "Palstalla niitä tiltuja riehuu ja valehtelee lisää."

      • SuenTassu

        Et parempaa keksi?

        Säälittävää..


    • tctecg

      Ei tämä ev.luti pysty muuttumaan.Se on imenyt ryssävihan sisäänsä jo äidinmaidossaan.Siis menetetty tapaus.Raakkukoon vaan,ei sitä kukaan usko.

      • TapansaKullakin

        Onko sellainen, joka ei hyväkys nyky-Venäjän johdon politiikkaa menetetty tapaus? Jos näin on niin olen mielelläni sellainen.


      • fundeeraaja
        TapansaKullakin kirjoitti:

        Onko sellainen, joka ei hyväkys nyky-Venäjän johdon politiikkaa menetetty tapaus? Jos näin on niin olen mielelläni sellainen.

        Onko se meidän asia arvioida mikä on ja ei ole venäjän politiikassa oikein? mitä se meille kuuluu? hoidetaan ja keskitytään vaan omaan maahamme.


    • OutoPurkaus

      ON SE TODELLAKIN MEIDÄN ASIA! Meille kuuluu kaikki muutkin maailman asiat ja tämä on KESKUSTELUPALSTA, jonka tarkoitus on puida maailman asioita!

      Siitä puimisesta ei maailma todellakaan kaadu! Jos sinua nyppii niin pysy poissa!

      • Ev.lutiPainuVenäjälle

        Ihan oikein, painu everstiluutnantti Venäjälle haukkumaan Venäjää, venäläisiä, Putinia jos siellä uskallat avata suutasikaan.

        Olet niitä tuttuja mammanpoikakapiaisia joka ei uskalla face to face yhtään mitään.


    • KivaPyhäPerhe

      Everstiluutnantilla on harrastus, se kirjoittelee 6.30-24.00 joka päivä vaimon, lasten ja lastenlasten kanssa kommentteja nettikeskustelijoihin senkin tiltu, senkin hullu, senkin tuhkamuna.

      • TiltuValehtelee

        Itse asiassa yksikään mainitsemasi asia ei pidä paikkaansa, Tiltu:-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1376
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1349
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1214
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      59
      1171
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe