Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä!

sananviisauttaetsi

LOPUNAIKOJA koskevan Jeesuksen puheen ensimmäinen lause:
Jeesus sanoi:
”Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: Minä olen Kristus ja he eksyttävät monta.”

Matt 24:4-5

”Jos silloin joku sanoo teille, Katso, täällä on Kristus, tahi tuolla niin älkää uskoko. Sillä vääriä kristuksia ja vääriäprofeettoja nousee, ja he tekvät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Katso, minä olen sen teille EDELTÄ Sanonut.

”Sentähden, jos teille sanotaan: Katso hän on erämaassa, niin älkää menkö. Tai jos hän on kammiossa, niin älkää uskoko.”
Matt 24: 23-26

Vääriä kristuksia? (Kristus = voideltu)
Täällä on voitelu! Täällä on voideltu puhe! Tulkaa, tulkaa samaan voitelua!
- Täällä on voideltu puhuja! Tulkaa kuulemaan, saatte aivan uuden voitelun!
- Täällä näkyy ihmeitä ja merkkejä, täällä on voitelu läsnä!
- Tulkaa katsomaan suuria ihmeitä! - Täällä on voitelu; tunnustekoja näytetään!


JEESUS? - Älkää juosko perässä, älkää menkö, älkää uskoko! Matt 24: 23-26

Väkevä eksytys? Mikä, ja kuka sen pauloihin vangitaan?
Ne, jotka eivät ”ottaneet vastaan rakkautta totuuteen”.... 2 Tess 2:9-12

AITO vai aidolta näyttävä väärennys?

”Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme, sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jso hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi.. 2 Kor 11: 13-15.

Ihmeet ja merkit? Juoksetko niiden perässä, vastoin Jeesuksen kieltoa? Juoksetko kaiken maailman voideltujen perässä? Jos niin teet, olet vaarassa joutua väkevän eksytyksen sitomaksi, jossa epäpyhät ”voidellut” levittävät tarttuvaa valheherätystä. Eksytyksen mainosnimi on ”herätys”. Se houkuttelee, se kiehtoo. Se vetää?

JEESUS? Älkää juosko heidän perässään! - Mene kammioosi ja sulje ovesi.

Väkevä eksytys? Se on NIIN AIDON NÄKÖINEN, että jopa valitutkin eksytettäisiin. Jos mahdollista? Vain Totuuden Henki sen paljastaa. Vain ”rakkaus totuuteen” siitä varjelee.
2 Tess 2:9-12

JEESUS? Matt 7:21-23

"Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta
- ennustaneet ja sinun nimesi kautta
- ajaneet ulos riivaajia, ja sinun nimesi kautta
- tehneet monta voimallista tekoa?

Ja silloin minä lausun heille julki: Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menää pois tyköäni te laittomuuden tekijät!"

Katso, ettei kukaan sinua eksytä. Joka väittää olevansa "voideltu", armoitettu, mutta joka kantaa "väärää tulta" - hengen jäljittelyä, paholaisen voitelua.

Sellaisia on lopunaika tulvillaan. Ja siitä Jeesus varoitti. Viisas ei juokse voideltujen markkinoilla. Hän tekee mitä? Psalami 1

26

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysynvain

      Vuodatustako?

    • Kysynvain

      Elä hättäile, hyvä ihminen! Pyhä Henki on täällä mukana. Onko sinulla vai tuleeko nuo jutut jostain muualta. Paholainen haluaa mielellään estää, etteivät ihmiset ole valmiina Messiaan tulemukseen.

      • SanaOpettaa

        Tarkoittaako nimmari kysynvain, että Jeesuksen puheet on paholaisesta?

        Etkö tunne Raamattua, etkö lue sitä?


    • leavalk

      Aloitus kuvaa tosi hyvin näitä aikoja ja mitä on näkynyt viime vuosina!! Hyvä.

    • nonowur

      14.032015

    • tessalonikalaiskirje

      Itse Jumala lähettää väkevän eksytyksen, niille jotka eivät rakasta totuutta, sanoo sana.

    • 00987

      ----

    • w7457

      w7457

      14.3.2015 10:56

      65785678

    • 0uy65
      • Toisestakorvastasisäänja

        KRISTITYN FOORUMIN UHRI kertoo, että uskonelämä meni sekaisin juttuja lukiessa.
        Lukija joutui kriisiin ko lahkon piirissä.


      • 08721r
        Toisestakorvastasisäänja kirjoitti:

        KRISTITYN FOORUMIN UHRI kertoo, että uskonelämä meni sekaisin juttuja lukiessa.
        Lukija joutui kriisiin ko lahkon piirissä.

        Toisestakorvastasisäänja kirjoitti:

        KRISTITYN FOORUMIN UHRI KERTOO

        Henkilö joutui uskon kriisiin luettuaan ko foorumin sivuja.

        Näytä lisää


        Kommenttia: Hyvä että joutui kriisiin. Kriisit edistävät aina uudistusta. Hyvä että heräsi.

        Usko, joka joutuu "kriisiin" tosiasioiden edessä, on usko jota ei ole koeteltu.

        Jumalan antama totinen usko kestää. Se perustuu Raamatun sanaan, Jeesuksen Kristuksen sovitystyöhön, Kaikkivaltiaaseen Jumalaan.

        Jos usko perustuu ihmisten perässä juoksemiseen, erilaisiin ihmisten oppeihin, ja gurujen palvomiseen, sellainen usko joutuu "kriisiin" - kun nämä ihmistekoiset rakenteet pettävät, taikka ihminen huomaa, että tulikin petetyksi!

        Näin on voinut käydä tälle "uskon kriisiin" joutuneelle? Hän HERÄSI?


    • 098krt6

      Jeesuksen sanat ovat ajankohtaisemmat kuin koskaan!
      Lopuaika? Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä...

    • KaitaTie

      Seurakunnan seulonta on ollut jo pitkään käynnissä.

      Jumala on tutkinut, KUKA tahtoo seurata Jeesusta, kunnioittaa Raamatun opetuksia.

      Kun Jumalan "lähettämä väkevä eksysys" päästetään liikkeelle, siihen lankavat juuri sen, jotka pilkkasivat varoittajia, pilkkasivat pyhityksen puhujia, jotka juoksivat markkina-ja maailmallisen kristiiliisyyden hapatuksissa. He luulivat, että ARMO antaa luvan tehdä syntiä, haureutta, mitä vain? He eivät valineet
      KAITAA TIETÄ. He halveksivat totisia uskovia, jotka eivät kaikkeen hömppään lähteneet.

      He pilkkasivat kuuliaisia uskovia "lakihenkisiksi" - tuomitseviksi, jne.

      He luulivat, että Jumala oli muka antanut luvan tehdä sitä ja tätä?

      He eivät lukeneet eivätkä totelleet Raamattua. He olivat ihmisten "opetuslapsia".

    • Katurun

      Kova tuntuu olevan käymistila. Moni on herännyt kyselemään, että mihin enää kannattaa mennä, ketä kuunnella? vastaus on tämä: Johannes 8:12, 12:35-48.
      - Seuraa sinä minua! - Jeesus, Joh 21:22

      • Näkemisiin

        Hei!

        Olen 19-vuotias opiskelijatyttö Tampereelta ja olen aloittanut kuumat webcam- esitykset osoitteessa http://www.simple-sex.com

        Kaikki ovat tervetulleita katsomaan! Rekisteröityminen on helppoa, eikä vaadi sähköpostin vahvistamista. Löydät minut nimellä "minnasmile"

        Näkemisiin! ;)


    • Moni kakku päältä kaunis, tarkoittaa meitä jokaista. Minun on nykyään juuri siksi enää niin kovin vaikeaa jaksaa kirjoitella tänne.

      • leavalk

        Ei ihme? Monet ovat poistuneet, olleet pitkäänkin kaukana tästä torista.

        Mutta jos - kun - Herra kehottaa Sanansa asioita muistuttamaan. niin...


      • uusinyt
        leavalk kirjoitti:

        Ei ihme? Monet ovat poistuneet, olleet pitkäänkin kaukana tästä torista.

        Mutta jos - kun - Herra kehottaa Sanansa asioita muistuttamaan. niin...

        Tämä profetia kosketti. Kuunnelkaa.

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=45212


      • uusinyt

        Tämä Raamatun Apostolien 10 luku on nykyään tullut monasti esille täällä ja uskonkanavillakin ja on ajankohtainen aina, mutta erityisesti Suomessa nyt, kun pakanuus vahvistuu.

        ...........
        10 Hänen tuli nälkä ja hän halusi ruokaa, mutta sillä aikaa kun ateriaa valmistettiin hän joutui hurmoksiin.
        11 Hän näki taivaan avoinna, ja taivaasta tuli alas ikään kuin suuri purjekangas, joka laskettiin maahan neljästä kulmastaan kannateltuna.
        12 Siinä oli kaikenlaisia maan eläimiä, nelijalkaisia ja matelijoita, sekä taivaan
        lintuja.
        13 Samassa hän kuuli äänen: "Nouse, Pietari! Teurasta ja syö!"
        14 Mutta hän vastasi: "Ei, ei, Herra! En ole koskaan syönyt mitään epäpuhdasta tai kiellettyä." [3. Moos. 11:4-45; Hes. 4:14]
        15 Silloin ääni puhui uudelleen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpuhtaaksi." [Matt. 15:11; Room. 14:14; 1. Tim. 4:4]
        16 Tämä tapahtui kolmesti. Heti sen jälkeen kangas nostettiin taivaaseen.
        .............
        Pietarin puhe Corneliuksen kodissa
        34 Pietari rupesi puhumaan. Hän sanoi: "Nyt minä todella käsitän, ettei Jumala erottele ihmisiä. [Sir. 35:14,15; Room. 2:11; Gal. 2:6; 1. Piet. 1:17]
        35 Hän hyväksyy jokaisen, joka pelkää häntä ja noudattaa hänen tahtoaan, kuului tämä mihin kansaan tahansa. [Jes. 56:6,7; Luuk. 7:4,5]
        36 Hän lähetti Israelin kansalle sanansa, ilmoitti hyvän sanoman rauhasta, jonka Jeesus Kristus on tuonut -- hän, joka on kaikkien Herra. [1. Kor. 8:6; Ef. 2:14; Kol. 1:20]
        37 "Te tiedätte, mitä on tapahtunut ensin Galileassa ja sitten kaikkialla Juudeassa* sen jälkeen kun Johannes saarnasi ja kastoi. [Ks. selitystä Luuk. 1:5.][ Luuk. 4:14 | Ap. t. 1:5 ]
        38 Te olette kuulleet Jeesuksesta, nasaretilaisesta, jonka Jumala voiteli Pyhällä Hengellä ja voimalla. Hän kulki ympäri maata, teki hyvää ja paransi kaikki jotka olivat joutuneet Paholaisen valtaan, sillä Jumala oli hänen kanssaan. [Luuk. 4:18, Luuk. 5:17, Luuk. 6:19]
        39 Tämän me voimme vahvistaa todeksi, kaiken tämän, minkä hän teki Juudean maassa ja Jerusalemissa. Hänet he ripustivat ristinpuulle ja surmasivat, [Ap. t. 1:21,22 | Ap. t. 5:30]
        40 mutta Jumala herätti hänet kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä --
        41 ei kaikelle kansalle, vaan todistajille, jotka Jumala oli ennalta valinnut, meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen kun hän oli noussut kuolleista. [Luuk. 24:36-43]
        42 Hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että juuri hänet Jumala on asettanut elävien ja kuolleiden tuomariksi. [Ap. t. 2:20,21, Ap. t. 17:31, Ap. t. 24:25]
        43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa hänen nimensä voimasta syntinsä anteeksi." [Jer. 31:34; Miika 7:18; Sak. 13:1]
        44 Pietarin vielä puhuessa laskeutui Pyhä Henki kaikkiin, jotka olivat hänen sanojaan kuulemassa.
        45 Kaikki Pietarin mukana tulleet juutalaiset uskonveljet ihmettelivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin myös pakanoihin;
        46 he kuulivat, kuinka nämä puhuivat kielillä ja ylistivät Jumalan suuruutta. Silloin Pietari sanoi: [Mark. 16:17; Ap. t. 2:4]
        47 "Kuka voi estää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niin kuin mekin?" [Ap. t. 15:8,9]
        48 Hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimeen. He pyysivät sitten häntä jäämään sinne vielä muutamaksi päiväksi


      • Näkemisiin

        Olen 19-vuotias opiskelijatyttö Tampereelta ja olen aloittanut kuumat webcam- esitykset osoitteessa http://www.simple-sex.com

        Kaikki ovat tervetulleita katsomaan! Rekisteröityminen on helppoa, eikä vaadi sähköpostin vahvistamista. Löydät minut nimellä "minnasmile"

        Näkemisiin! ;)


    • No missä tätä eksytystä tänään on?

      Sita on maailman seurakunnat täynnään, kun eivät opeta oikeaa Herran tietä, niin luterilaisuus, kuin helluntalauus myös.

      Älkää eksykö, vaan mukautukaa Raamatussa annettuihin ohjeisiin, jotta voitte tulla tuntemaan todella Herran.

    • Ihmeateistiakinon

      Mitenköhän kauan IR:n eri nimimerkit saavat rauhassa häiriköidä opettajien ja opiskelijatyttöjen ym:n titteleillä? Kauan ovat saaneet täällää pilkata.

    • hahahahax

      Täällä sitä Suuren Profeetan tarinaa on.

      Se poika ei ajelekaan vanhalla autonrämällä, vaan pitkällä valkella limusiinilla.

      Ja kaikkea muuta. Mistä rahat? Mafioilta???

      http://www.kristitynfoorumi.fi/owuor.html

      • Nähdäänkö

        Tervetuloa opiskelemaan!
        Olen 19-vuotias opiskelijatyttö Tampereelta ja olen aloittanut kuumat webcam- esitykset osoitteessa http://www.simple-sex.com

        Kaikki ovat tervetulleita katsomaan! Rekisteröityminen on helppoa, eikä vaadi sähköpostin vahvistamista. Löydät minut nimellä "minnasmile"

        Näkemisiin! ;)


    • ovela-ansa

      Kun pimeys tulee valkeuden enkelinä, matkii 99 % Pyhän Hengen toimintaa, ei ihme että moni valvomaton ja epäpyhä uskova haksahtaa!

      • Missäteolette

        Missä te olette!

        Olen 19-vuotias opiskelijatyttö Tampereelta ja olen aloittanut kuumat webcam- esitykset osoitteessa http://www.simple-sex.com

        Kaikki ovat tervetulleita katsomaan! Rekisteröityminen on helppoa, eikä vaadi sähköpostin vahvistamista. Löydät minut nimellä "minnasmile"

        Näkemisiin! ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      428
      9347
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2446
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      44
      1855
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1659
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      89
      1428
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1349
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      366
      1240
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      141
      1179
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      19
      1139
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1042
    Aihe