Tasa-arvoisen avioliittolain kumoamiseksi on tehty jo kolme kansalaisaloitetta.
Uusimmallakaan ei ole paljon vetoa ja se on tehty edellisten tapaan pienen kristillisen ryhmän toimesta.
Uskoisin, että yhteiskristillisellä aloitteella olisi enemmän vetoa, mutta kristityt uskovat eivät lähde toistensa taakse, vaikka tavoite olisi sama.
Uusimman aloitteen murheenkryynejä on sen valheellisuus, joka paljastui viimeistään siinä, kun Rahkonen ilmoitti, ettei Heurekan avajaisiin päästetä muita kuin heidän itsensä valitsemia henkilöitä ja "asiantuntijat" valittiin samalla tavalla, vaikka ryhmän piti olla sitoutumaton.
Kansalaisaloitteen vireillepanijat, Patmoksen Turunen ja helluntailaisten Rahkonen oli taustaltaan huono valinta, mutta kukapa muu olisi lähtenyt heidän puolestaankaan moista tekemään.
Aito avioliitto ry kerää listaa, johon saa laittaa nimensä, mutta ainoastaan 31 henkilöä on kehdannut julkisesti kannattaa yhdistyksen toimintaa.
Tahdon-kampanjalle osoitti marrskuussa tukensa noin 700 järjestöä ja yritystä, mutta Aito avioliitto ry ei ole saanut taakseen ainuttakaan.
Taustan merkitys aloitteen kannatuksessa
17
<50
Vastaukset
- FFDSFSFD
Joo kyllähän tuo aikanaan nähdään. TASA-ARVOINEN AVIOLIITTO MENE FINAALIIN SEHÄN NÄHDÄÄN TEKI NUO HIHHULIT MITÄ HYVÄNSÄ EI TEHOA. !!! TUOTA PETTURIPORUKKAA PATMOKSESSA RIITTÄÄ SAMOIN MUISSA SAMANKALTAISISSA PORUKOISSA!!!
Tässä asiasta lisää kannata sinäkin naisen ja miehen liittoa ja isää ja äitiä lapsille.
http://aitoavioliitto.fi/kansalaisaloite
https://www.facebook.com/avioliitto- ytimekkäästi
älyn.väläys kirjoitti:
Tässä koko julkistustilaisuus.
https://www.youtube.com/watch?v=ikZGn30EgVkJa ytimekkämmin
www.youtube.com/watch?v=2_fUFE19wM8
www.youtube.com/watch?v=o0lYUeX3rSc - asiaa.on
ytimekkäästi kirjoitti:
Ja ytimekkämmin
www.youtube.com/watch?v=2_fUFE19wM8
www.youtube.com/watch?v=o0lYUeX3rScTässä syitä miksi tähän on tultu.
https://www.youtube.com/watch?v=hq9gt4k6ANc
- kuvan.kera
Olitko peku sinäkin heurekassa
https://www.youtube.com/watch?v=_ShERtJqCE8 - tahdon.yhäkin
Tämä nyt on alunperinkin tuhoon tuomittu hanke.
Suurin osa suomalaisista kannattaa ta-avioliittoa ja heille asia on jo loppunkäsitelty ja laki tulee
2017 voimaan. Hienoa päästä näkemään ensimmäinen aviopari.
Ja kyllä se vastustajillakin helpottaa kun he huomaavat että maailmanloppu ei tullutkaan.- keep.smile
Mistä saat tuon "suurin osa suomalaisia". Jos seta sanoo niin se ei ole totuus. Minä en ainakaan tunne ketään ihmistä (ja heitä on todella paljon) kuka kannattaisi homojen avista.
Kansalaisaloite menee eduskuntaan ja katsotaan sitten miten käy. Olen luottavaisin mielin, että suomalaiset tulevat tietämään mitä kaikea homojen vihkiminen tulisi merkitsemään ja jokainen torjuu tämän yhteiskunnan ja perheen romuttavan kauhean liiton. - mietitätäseaito
keep.smile kirjoitti:
Mistä saat tuon "suurin osa suomalaisia". Jos seta sanoo niin se ei ole totuus. Minä en ainakaan tunne ketään ihmistä (ja heitä on todella paljon) kuka kannattaisi homojen avista.
Kansalaisaloite menee eduskuntaan ja katsotaan sitten miten käy. Olen luottavaisin mielin, että suomalaiset tulevat tietämään mitä kaikea homojen vihkiminen tulisi merkitsemään ja jokainen torjuu tämän yhteiskunnan ja perheen romuttavan kauhean liiton.Sinä et tunne yhtäkään joka kannattaa samaa sukupuolta olevien avioliittoa?
Saanko esittäytyä! Minä kannatan - keep.smile
mietitätäseaito kirjoitti:
Sinä et tunne yhtäkään joka kannattaa samaa sukupuolta olevien avioliittoa?
Saanko esittäytyä! Minä kannatanMinä en tunne sinua.
- enkannata
keep.smile kirjoitti:
Kansalaisaloite menee eduskuntaan ja katsotaan sitten miten käy. Olen luottavaisin mielin, että suomalaiset tulevat tietämään mitä kaikea homojen vihkiminen tulisi merkitsemään ja jokainen torjuu tämän yhteiskunnan ja perheen romuttavan kauhean liiton.Täytyy sanoa, etten minäkään.
keep.smile kirjoitti:
Minä en tunne sinua.
Minäkin kannatan, eli tässä on jo kaksi. Mutta sitä et tunne etkä tiedä sellaisista ihmisistä mitään. Ei yhtäkään.
- näino
keep.smile kirjoitti:
Kansalaisaloite menee eduskuntaan ja katsotaan sitten miten käy. Olen luottavaisin mielin, että suomalaiset tulevat tietämään mitä kaikea homojen vihkiminen tulisi merkitsemään ja jokainen torjuu tämän yhteiskunnan ja perheen romuttavan kauhean liiton.Taidat elää sellaisessa "vastustamme tasa-arvoista avioliittolakia"-kuplassa.
Ja mitä se tulee tarkoittamaan, kun homot vihitään avioliittoon? Mitä kauheuksia Suomessa tulee tapahtumaan kun näin käy? Äläkä laita linkkiä, taikka kopio jostain blogista, vaan kerro ihan omin sanoin, lyhyesti ja ytimekkäästi mitä tapahtuu. - jokkerille
torre12 kirjoitti:
Minäkin kannatan, eli tässä on jo kaksi. Mutta sitä et tunne etkä tiedä sellaisista ihmisistä mitään. Ei yhtäkään.
No se on onneni todella, että en tunne sinua vaikka nimesi tiedänkin.
- keep.smile
näino kirjoitti:
Taidat elää sellaisessa "vastustamme tasa-arvoista avioliittolakia"-kuplassa.
Ja mitä se tulee tarkoittamaan, kun homot vihitään avioliittoon? Mitä kauheuksia Suomessa tulee tapahtumaan kun näin käy? Äläkä laita linkkiä, taikka kopio jostain blogista, vaan kerro ihan omin sanoin, lyhyesti ja ytimekkäästi mitä tapahtuu.Ei vaan kannatan nikenomaan tasa-arvoa ja avioliitolaki on nyt kaikille tasa-arvoinen. Jos homoille tehtäisiin joku poikkeu silloin sorrettaisiin pedofiilejä, moniavioisia, eläimiin sekaantujia, sukurutsaajia ym. jotka myös haluata avioon rakastelemiensa kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3732336IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk611816- 1541385
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131214Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021181Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90854
- 71812
- 28783
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla41777