Persujen mollaajilla pieni elämä

Hohhoijaaaa

Päänuppi meni niin sekaisin uudesta jytkystä että se on ainoa asia mikä jäi päähän pyörimään. Se kalvaa mieltä ja kasvaa todellisuutta suuremmaksi, kun se oma elämä on niin pieni siellä sossun maksamassa 70-luvun lähikerrostalokopissa. Kämppä täynnä tyhjiä vitutukseen juotuja viinapulloja... ilmaa halkoo paksu hampun savu. Pakkohan se on oman elämän pettymys johonkin purkaa.

Köyhä saa olla mutta jos on tyhmä vielä siihen päälle, niin mitä muuta on tuleksena kuin turhautumistaan netissä huutava anarkisti/niittihuuli/hintti/sekopää?

Keskittykää itsenne parantamiseen eikä muiden vetämiseen itsenne tasolle toivomalla heille pahaa. Ymmärrän kyllä että elämän pettymyksistä voi seurata huono itsetunto ja katkeruus, mutta sille tielle ei ole pakko jäädä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fwefdwqdwed

      Juuri näin. Täällä on paljon raivopäissään räkiviä ääliöteinianarkisteja, joiden pitäisi olla suljetulla osastolla.

    • X2too

      Totta. Eikö vihervasurin tai suvaitsevaisen elämään mahdu enää mitään muuta ajatusta kuin persu sitä persu tätä? Pahasti on päässä kytkennät oikosulkeneet. Itse olen kokoomuslainen, mutta kunnioitan demokratiaan ja katso mielenkiinnolla persujen mahdollista hallitustaivalta. Vain typerä pilkkaa etukäteen. Asiakritiikki on erikseen, mutta sitä harvoin täälläkään näkee. Menköön pilkkaajat itseensä ja miettikööt mikä on omassa elämässä niin pielessä?

    • Eikö persun elämään mahdu muuta, kuin somali sitä somali tätä?

      • persusomali

        No moi, mitä hyysääjä?


      • Hyhhyhhyhyhy

        Persut puhuvat, mutta somalit tekevät. Tekevät pahoja kolttosia. Viksut puhuvat jotta tähän saadaan jotain järkeä. "Suvaitsevaiset" puhuvat pahoja persuista, mutta hyvää pahojen kolttosten somaleista.

        Kuulostat tyypilliseltä katkeralta suvakilta, joka haluaa että mamut hakkaavat ja raiskaavat parempiosaisia kuin sinä. Hyi sinua.


      • persusomali kirjoitti:

        No moi, mitä hyysääjä?

        Mitä persuttaja?


      • Hyhhyhhyhyhy kirjoitti:

        Persut puhuvat, mutta somalit tekevät. Tekevät pahoja kolttosia. Viksut puhuvat jotta tähän saadaan jotain järkeä. "Suvaitsevaiset" puhuvat pahoja persuista, mutta hyvää pahojen kolttosten somaleista.

        Kuulostat tyypilliseltä katkeralta suvakilta, joka haluaa että mamut hakkaavat ja raiskaavat parempiosaisia kuin sinä. Hyi sinua.

        Melko lapsellista.


    • hyvähyvä

      Aloitus kirjoitus osuu todella nappiin!

    • Nyt_vyöt_kireelle

      Hallituksen päästyään PerSut haluavat suomalaisen 'sharia-lain' käyttöön ja kaikki poliittiset pilailijat eliminoidaan vähin äänin! Vain hurraajat ja kehujat palkitaan totta kai!
      Suomalainen sharia lopettaa mamuilun etuoikeudet ja alkaa hankalat olot sikäli kun pitopöydän antimet alkaa olla vähissä eräille ryhmille! OK?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe