Olen nähnyt muutaman unen liittyen pedon merkkiin.
Yhdessä unessa näin, että joku minun tuttava oli ottanut mikrorisun käteensä. Käsi oli pahasti tulehtunut ja sormia syöpynyt siitä. Sanoin, että se on pedon merkki. Tyyppi vastasi tähän, ettei olisi ottanut sitä, jos olisi tiennyt sen olevan pedon merkki.
Toisessa unessa kerrottiin, että pedon merkin ottaneet yrittävät etsiä kylmempiä ilmanaoloja, joissa voisivat asua ja elää. Siinä sanottiin, että kaikki se polte, kuumuus ja pedon merkkiin kuuluvat vitsaukset tulevat Jumalan määräämällä ajalla heihin.
Unia pedon merkistä
2
<50
Vastaukset
- 1234567---
Ei peto halua omiansa vahingoittaa, jotka petoa kumartavat. Pedonmerkki on sunnuntai.
Ilm.12:17. Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus. Tuokin uni oli perin kuvaava. Uskon kyllä että tunnut saavan todella aitoa tavaraa.
Pedon merkin ottaneet kokevat vitsaukset ja siinä merkissä piilee vielä suuri salaisuus nimenomaan sen lanseeraamisen ja pakottamisen mutta niiden suhteen ylösottoihin, joissa sanotaan "nämä ovat tulleet suuresta ahdistuksesta eivätkä kumartaneet petoa eivätkä ottaneet sen merkkiä". Uskon ettei ole niin simppeli vielä tämä... on luultavimmin vielä jonkun verran salaisuuden verhojen takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627