20% eli muiden EU:n kriimaiden luokkaa kun otetaan huomioon kursseilla,9 euron orjatöissä olevat ja työvoiman ulkopuolelle ilman oikeutta työttömyyspäivärahaan olevat. Tilastokeskuksen luvut ovat kaunisteltuja.
Suomen todellinen työttömyysprosentti on ainakin
46
96
Vastaukset
- waler-
Täälähän piilotellaan ja kaunistellaan todellisia lukuja.Suomalaisille sekä Eu.lle.
- saatanankusipäät
Samaan aikaan tuodaan valtava määrä marjanpoimijoita maapallon toiselta puolelta kun suomalaiset laiskurit eivät saa persettään penkistä. Pitäisi saada kansantuloa ja äiti syöttämään ja pesemään pyykit, mutta kun hän ikääntyy, niin dumpataan vanhainkotiin eikä käydä katsomassa.
- waler-
Tarkoitit varmaan hyväksikäytettävät sekä halvemmat?
- glkljhfds
Ulkolaiset marjanpoimijat ovat halpatyövoimaa. Mene kusipää itse pomimaan marjoja nälkäpalkalla jollekin lihavalle marjakeisarille!
- waler-
glkljhfds kirjoitti:
Ulkolaiset marjanpoimijat ovat halpatyövoimaa. Mene kusipää itse pomimaan marjoja nälkäpalkalla jollekin lihavalle marjakeisarille!
Miten marjanpoimioiden orjuuttaja voisi itse niitä kerätä?
- waler-
Itseasiassa våittelin täälä Suomen todellisista työttymyysluvuista pari vuotta sitten yhden idiootiin kanssa,joka väitti niitä olevan reilu 200,000.Lauri Ihalainen totesi jo silloin,että oikea työttömyysluku lähentelee 350,000 tuhatta.Nyt kun Suomessa taas on työttömyys noussut puhutaan edelleen reilusta 300,000 tuhannesta?
Työttömyys kasvaa,mutta luvut pysyy ennallaan - piilotuki
Piilotukea yrityksille.
- mitäpäteette
RINNE SANOI JOS EI LÖYDÄ TYÖTÄ 8kk JÄLKEEN PITÄÄ MENNÄ URHEILUSEURAAN.
MINÄ EHDOTA VIISAAMAN LAITETAAN EDUSKUNNAN EDUSTAJIEN TYÖPAIKAT KIERTOON.
PUOLIVUOTTA RIITTÄÄ PESTI SILTÄ AJALTA SAA RAHAA 42.000e
HYVIN PÄRJÄÄ MUUTAMANVUODEN TYÖKKÄRINTULI
MIKSI EI TEHDÄ KORJAUSTA EDUSTAJIEN PALKIJOIHIN HUON; VEROTON JA ELÄKKEET!5000e elöäkkeitä alle 50 KYMMISILLE!
POLITIKOILLE TIEDOKSI EI KANSALAISEN VIKA OLE ETTÄ EI OLE TYÖTÄ
politikot on vedonneet työvoimapulaan ja ovet on selälläään tulioita .
jonon jatkoksi,
KYLLÄ TE OOTTE TOLLOJA. KAIKKI MAKSAA ELI OTETAAN VELKAA SILLÄELÄTETÄÄN ODOTTAJAT JOTKA EI KUUNAPÄÄIVÄNÄ TUOTA MITÄÄN.
OLIS VIISAANPAA LAITTAA NÄMÄ KAIKKI TULIJT MARJAMEHTÄÄN EIKÄ TILATA 10000 ulkolaista lisää. rahat ois jäänyt suomeen tai sitten postittaneet kotimaahaan. Onko joukossa vammaisia, työtä vieroksuvia, alkoholisteja. Ei kai heitä voi laskea työttömiksi työnhakijoiksi?
- waler-
En minä usko että sinun kaltaisia on paljon tässä aloituksessa
- kikikikik
Kaikki on sateenkaarihallituksen syytä!
- sekin
ei kai listoilla ole kuin edellä mainitut holistit eläkettä orottavat ja pummit. muut saavat sitten toimenpide ravia listojen ulkopuolella.
- ovuiqv0
"muut saavat sitten toimenpide ravia listojen ulkopuolella."
-suomennos...tox - sekin
ovuiqv0 kirjoitti:
"muut saavat sitten toimenpide ravia listojen ulkopuolella."
-suomennos...toxsuomennus on listojen ulkopuolella on työharkat kurssilaiset koululaiset ja tise pois jääneet.
- lgfkjhgfds
Karmea työttömyys Suomessa.
- waler-
Lieköhän suomalaisten työllisyysprosentti kohta 20 nykymenolla?
- vielä_karmeampaa
Suomen sosiaalimenot per nokka ovat jo nyt EU:n huippuluokkaa.
- ja_miksiköhän
Sosiaalimenoja ovat nostaneet viime vuosikymmeninä ylivoimaisesti eniten eläkeläiset ja sairaat, vaikka työttömiä ja mamuja aina syytetäänkin.
- huijausta.tämäkin
suomen sosiaalimenoihin lasketaan varmaan myös sosiaalityöntekijöiden palkat, sen takia tilastot näyttää miltä näyttää.
- Siipiveke
Ei terve ruho töitä kaipaa. Vaikka kaipaisikin ei töihin pääse millään. Hyvin pärjää ilmankin. Itse olen ollut "kesälomalla" jo yli 3 vuotta.
- delta
Tilastokikkailua täällä on harjoitettu jo vuosia ettei vain karmea totuus tulisi kansalaisille julki.
Näin se vain on että ensin on vale sitten emäväle ja lopuksi tilasto.- waler-
Ja suurin paskanjauhaja lie kokkariomisteinen taloustutkimus,jonka luulisi olevan jo konkurssissa
- cvkhfs
waler- kirjoitti:
Ja suurin paskanjauhaja lie kokkariomisteinen taloustutkimus,jonka luulisi olevan jo konkurssissa
Näinpä.
- huippua
samoin tyttömyys.
- lgkjhgds
Olet oikeassa.
- USACalifornia
sentään pisti minimipalkaksi 15 $ tunnilta, lakimääräisesti.
- se3333r
Jos työttömyys olisi noin suuri niin silloinhan töitä ei tehdä eli ei olisi myyjiä ja kadut olisi likaisia ja kaupasta ei löytyisi tavaraa koska ei ole kuljettajia, koska ei ole näin niin siis työllisyys tilastot on hyvät
Sohvaperunat kaupanpäälle!
- onioånoiåoi
Suomen todellinen työttömyysprosentti on varmaan lähempänä 30:ntä !
- Samate
Ja vapaita työpaikkoja vain reilut 20000
- näin
aivan kun kaikki lasketaan jotka kärsii tyttömyydestä.
- HS-ekonomisti-2014
Ekonomisti: Todellinen työttömyys on virallista lukua huomattavasti korkeampi
Talous 25.3.2014 9:22 Päivitetty: 25.3.2014 10:15
Anna-Liina Kauhanen
Helsingin Sanomat - tapettava
suomi on aina ollut kansan kusetusta ja asioiden vääristelyä.
Jos suomi olisi ihminen niin se olisi vastenmielinen kiero, kaksnaamainen huijaripas.ka. - Totuustaloudesta
Todellisuus on paljon pahempi...
"1,5 miljoonaa ihmistä siirtynyt työmarkkinoiden ulkopuolelle Suomessa"
"TEM:n tilastoissa vuoden 2012 marraskuussa oli 517 875 työtöntä työnhakijaa, tukitoimenpiteillä sijoitettuja, työvoiman ulkopuolista työnhakijaa ja työttömyyseläkettä saavaa työnhakijaa. Päästään siis käsiksi lähes 2 miljoonan ihmisen työikäiseen ihmismassaan. Suurelta valtaosalta nämä ihmiset elävät ainakin osittain julkisella tuella. Ei varmasti tarvitse erikseen painottaa, että luku on valtava. Käsittämätön. Hämmästyttävää ennen kaikkea on, kuinka pitkään tällainen järjestelmä on pysynyt pystyssä."
http://tarinoitataloudesta.blogspot.fi/2013/11/15-miljoonaa-ihmista-siirtynyt.html- Totuudenmukaista
Hyvä kirjoitus, valaisee paljon tätä asiaa.
- kaikki_km-tehtaalle
Ay-tyrannia ponnistelee ankarasti työttömyysprosentin nostamiseksi. Keihäänkärkenä satamia mielivaltaisesti sulkeva AKT
Jos ulkomaisella asiakkaalla on valinnan varaa, ei osta lakko-Suomesta. Täällä 143 työtaistelua vuodessa, joista yli 100 laittomia. Ruotsissa viisi, kaikki laillisia (Ruotsissa on korvattava lakon aiheuttamat vahingot kokonaan, Suomessa vain muutama prosentti vahingoista.)- xcvoiu
Linkki väitteeseesi?
- xckdjgf
up up
- rthdythyd
Eikö työttömyys ole nyt jo 25% luokkaa ihan virallisestikin, epävirallisesta puhumattakaan.
- zxyxcdf
Ei Tilasto"kusetus"keskuksen mukaan joka valehtee suut ja silmät täyteen.
- hgxdgs
ok.
- kräähhh.prkl
mamujen osalta kuinkas paljon ?
Tuleppas TheUrbanLegends nyt pätemään ja tilastoja julkistamaan.- zxgfzxc
Urbaani Lässy on suvakki.
- kuka.uskoo
tilastokeskus = vääristelykeskus.
- sxdytsxd
Eli Tilastokusetuskeskus.
- zxjgsdf
ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070