Suomen todellinen työttömyysprosentti on ainakin

lglkjgds

20% eli muiden EU:n kriimaiden luokkaa kun otetaan huomioon kursseilla,9 euron orjatöissä olevat ja työvoiman ulkopuolelle ilman oikeutta työttömyyspäivärahaan olevat. Tilastokeskuksen luvut ovat kaunisteltuja.

46

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waler-

Täälähän piilotellaan ja kaunistellaan todellisia lukuja.Suomalaisille sekä Eu.lle.

• saatanankusipäät

Samaan aikaan tuodaan valtava määrä marjanpoimijoita maapallon toiselta puolelta kun suomalaiset laiskurit eivät saa persettään penkistä. Pitäisi saada kansantuloa ja äiti syöttämään ja pesemään pyykit, mutta kun hän ikääntyy, niin dumpataan vanhainkotiin eikä käydä katsomassa.

• waler-

Tarkoitit varmaan hyväksikäytettävät sekä halvemmat?

• glkljhfds

Ulkolaiset marjanpoimijat ovat halpatyövoimaa. Mene kusipää itse pomimaan marjoja nälkäpalkalla jollekin lihavalle marjakeisarille!

• waler-
        glkljhfds kirjoitti:

Ulkolaiset marjanpoimijat ovat halpatyövoimaa. Mene kusipää itse pomimaan marjoja nälkäpalkalla jollekin lihavalle marjakeisarille!

Miten marjanpoimioiden orjuuttaja voisi itse niitä kerätä?

• waler-

Itseasiassa våittelin täälä Suomen todellisista työttymyysluvuista pari vuotta sitten yhden idiootiin kanssa,joka väitti niitä olevan reilu 200,000.Lauri Ihalainen totesi jo silloin,että oikea työttömyysluku lähentelee 350,000 tuhatta.Nyt kun Suomessa taas on työttömyys noussut puhutaan edelleen reilusta 300,000 tuhannesta?
      Työttömyys kasvaa,mutta luvut pysyy ennallaan

• piilotuki

Piilotukea yrityksille.

• mitäpäteette

RINNE SANOI JOS EI LÖYDÄ TYÖTÄ 8kk JÄLKEEN PITÄÄ MENNÄ URHEILUSEURAAN.

MINÄ EHDOTA VIISAAMAN LAITETAAN EDUSKUNNAN EDUSTAJIEN TYÖPAIKAT KIERTOON.

PUOLIVUOTTA RIITTÄÄ PESTI SILTÄ AJALTA SAA RAHAA 42.000e
      HYVIN PÄRJÄÄ MUUTAMANVUODEN TYÖKKÄRINTULI

MIKSI EI TEHDÄ KORJAUSTA EDUSTAJIEN PALKIJOIHIN HUON; VEROTON JA ELÄKKEET!5000e elöäkkeitä alle 50 KYMMISILLE!

POLITIKOILLE TIEDOKSI EI KANSALAISEN VIKA OLE ETTÄ EI OLE TYÖTÄ
      politikot on vedonneet työvoimapulaan ja ovet on selälläään tulioita .
      jonon jatkoksi,
      KYLLÄ TE OOTTE TOLLOJA. KAIKKI MAKSAA ELI OTETAAN VELKAA SILLÄELÄTETÄÄN ODOTTAJAT JOTKA EI KUUNAPÄÄIVÄNÄ TUOTA MITÄÄN.

OLIS VIISAANPAA LAITTAA NÄMÄ KAIKKI TULIJT MARJAMEHTÄÄN EIKÄ TILATA 10000 ulkolaista lisää. rahat ois jäänyt suomeen tai sitten postittaneet kotimaahaan.

• Onko joukossa vammaisia, työtä vieroksuvia, alkoholisteja. Ei kai heitä voi laskea työttömiksi työnhakijoiksi?

• waler-

En minä usko että sinun kaltaisia on paljon tässä aloituksessa

• kikikikik

Kaikki on sateenkaarihallituksen syytä!

• sekin

ei kai listoilla ole kuin edellä mainitut holistit eläkettä orottavat ja pummit. muut saavat sitten toimenpide ravia listojen ulkopuolella.

• ovuiqv0

"muut saavat sitten toimenpide ravia listojen ulkopuolella."
        -suomennos...tox

• sekin
        ovuiqv0 kirjoitti:

"muut saavat sitten toimenpide ravia listojen ulkopuolella."
        -suomennos...tox

suomennus on listojen ulkopuolella on työharkat kurssilaiset koululaiset ja tise pois jääneet.

• lgfkjhgfds

Karmea työttömyys Suomessa.

• waler-

Lieköhän suomalaisten työllisyysprosentti kohta 20 nykymenolla?

• vielä_karmeampaa

Suomen sosiaalimenot per nokka ovat jo nyt EU:n huippuluokkaa.

• ja_miksiköhän

Sosiaalimenoja ovat nostaneet viime vuosikymmeninä ylivoimaisesti eniten eläkeläiset ja sairaat, vaikka työttömiä ja mamuja aina syytetäänkin.

• huijausta.tämäkin

suomen sosiaalimenoihin lasketaan varmaan myös sosiaalityöntekijöiden palkat, sen takia tilastot näyttää miltä näyttää.

• Siipiveke

Ei terve ruho töitä kaipaa. Vaikka kaipaisikin ei töihin pääse millään. Hyvin pärjää ilmankin. Itse olen ollut "kesälomalla" jo yli 3 vuotta.

• delta

Tilastokikkailua täällä on harjoitettu jo vuosia ettei vain karmea totuus tulisi kansalaisille julki.
      Näin se vain on että ensin on vale sitten emäväle ja lopuksi tilasto.

• waler-

Ja suurin paskanjauhaja lie kokkariomisteinen taloustutkimus,jonka luulisi olevan jo konkurssissa

• cvkhfs
        waler- kirjoitti:

Ja suurin paskanjauhaja lie kokkariomisteinen taloustutkimus,jonka luulisi olevan jo konkurssissa

Näinpä.

• huippua

samoin tyttömyys.

• lgkjhgds

Olet oikeassa.

• USACalifornia

sentään pisti minimipalkaksi 15 $ tunnilta, lakimääräisesti.

• se3333r

Jos työttömyys olisi noin suuri niin silloinhan töitä ei tehdä eli ei olisi myyjiä ja kadut olisi likaisia ja kaupasta ei löytyisi tavaraa koska ei ole kuljettajia, koska ei ole näin niin siis työllisyys tilastot on hyvät

• Sohvaperunat kaupanpäälle!

• onioånoiåoi

Suomen todellinen työttömyysprosentti on varmaan lähempänä 30:ntä !

• Samate

Ja vapaita työpaikkoja vain reilut 20000

• näin

aivan kun kaikki lasketaan jotka kärsii tyttömyydestä.

• HS-ekonomisti-2014

Ekonomisti: Todellinen työttömyys on virallista lukua huomattavasti korkeampi
      Talous 25.3.2014 9:22 Päivitetty: 25.3.2014 10:15
      Anna-Liina Kauhanen
      Helsingin Sanomat

• tapettava

suomi on aina ollut kansan kusetusta ja asioiden vääristelyä.
      Jos suomi olisi ihminen niin se olisi vastenmielinen kiero, kaksnaamainen huijaripas.ka.

• Totuustaloudesta

Todellisuus on paljon pahempi...

"1,5 miljoonaa ihmistä siirtynyt työmarkkinoiden ulkopuolelle Suomessa"

"TEM:n tilastoissa vuoden 2012 marraskuussa oli 517 875 työtöntä työnhakijaa, tukitoimenpiteillä sijoitettuja, työvoiman ulkopuolista työnhakijaa ja työttömyyseläkettä saavaa työnhakijaa. Päästään siis käsiksi lähes 2 miljoonan ihmisen työikäiseen ihmismassaan. Suurelta valtaosalta nämä ihmiset elävät ainakin osittain julkisella tuella. Ei varmasti tarvitse erikseen painottaa, että luku on valtava. Käsittämätön. Hämmästyttävää ennen kaikkea on, kuinka pitkään tällainen järjestelmä on pysynyt pystyssä."

http://tarinoitataloudesta.blogspot.fi/2013/11/15-miljoonaa-ihmista-siirtynyt.html

• Totuudenmukaista

Hyvä kirjoitus, valaisee paljon tätä asiaa.

• kaikki_km-tehtaalle

Ay-tyrannia ponnistelee ankarasti työttömyysprosentin nostamiseksi. Keihäänkärkenä satamia mielivaltaisesti sulkeva AKT
      Jos ulkomaisella asiakkaalla on valinnan varaa, ei osta lakko-Suomesta. Täällä 143 työtaistelua vuodessa, joista yli 100 laittomia. Ruotsissa viisi, kaikki laillisia (Ruotsissa on korvattava lakon aiheuttamat vahingot kokonaan, Suomessa vain muutama prosentti vahingoista.)

• xcvoiu

Linkki väitteeseesi?

• xckdjgf

up up

• rthdythyd

Eikö työttömyys ole nyt jo 25% luokkaa ihan virallisestikin, epävirallisesta puhumattakaan.

• zxyxcdf

Ei Tilasto"kusetus"keskuksen mukaan joka valehtee suut ja silmät täyteen.

• hgxdgs

ok.

• kräähhh.prkl

mamujen osalta kuinkas paljon ?
      Tuleppas TheUrbanLegends nyt pätemään ja tilastoja julkistamaan.

• zxgfzxc

Urbaani Lässy on suvakki.

• kuka.uskoo

tilastokeskus = vääristelykeskus.

• sxdytsxd

Eli Tilastokusetuskeskus.

• zxjgsdf

ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3722
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      96
      2702
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2337
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2315
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe