Eläkkeeni on 2900 euroa netto, vituttaako sua?

Eienäätyöntekoa

Ha! Olen vasta 45-vuotias ja VAPAA!

38

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tj35vuotta

Äkkiseltään tulee mieleen, että olet ihmispoloinen, jota on kohdannut vakava fyysinen tai psyykkinen sairaus, koska työkyvyttömyyseläkkeelle ei päästä noin vain. Vammasti huomioiden 2900€/kk varmasti lieventää kärsimystä, mutta harva vaihtaisi terveyttää rahaan. Tuolla eläkkeellä olet ansainnut aiemmin isoja tuloja ja maksanut paljon veroja, joten varmasti eläkkeesi on ansiosi mukaista. Toivotan sinulle jaksamista vammojesi kanssa ja toivon vilpittömästi, että et täysin passivoidu loppu elämäsi aikana.

• voivoi

Ja paljonko menee psykiatrille ?

• voikkoaatella

Mitä maksoi?

• mene.homo.töihin

Köyhä homo vinkuu...

• asiallisuudenpuute

Maistuukohan sadan vuoden kuluttua vielä...

• kylmuakivituttais

Otsakkeesi loistaa ansainneensa sen. Muttei enempää.

• luuletvaan

Vapaa? Mistä?

• HAISTAVITTUUUUUUU

HAISTA VITTU SAATANA !!!!

• haistavituuuuuuuu

HAISTA VITTU SAATANA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ettätällasta

Oltiin liki kysyä jotain, mutta aloitus oli niin fiksu, että sama vaikka asuisi käsivarressa.

• HÄVIÄTSAATANAAAAA

SAAN PAREMMAN ELÄKKEEN KUIN SINÄ HAISTA VITTU SAAAAATAN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• laiska_minäkin

Minä saan vuodessa 45 000€ käteen ja se alkoi juosta 41-vuotiaana. Minua ei edes vaivaa mikään, mutta psykiatri suuttui, eikä tajunnut mitä tuli kirjoittaneeksi. Enpä viitsi valittaa.

• EiKetuta

Kun tulet 20 vuoden päästä varsinaiseen eläkekään, on tuon 2900/kk ostovoima pudonnut lähelle minimieläkettä. Sillähän sitten kärvistelet.

Itse olin töissä 6-vuotiaaksi asti ja eläkkeeni on viisi tonnia kuussa.

• Olisin saanut kuussa, mutta hakumatka on hankala ja kallis - tyydyin saamaan alle 2000 maassa.

• minulla_paljon_enempi

onko tuo muka paljon, ei minusta ainakaan, mutta jos olet siihen tyytyväinen, niin mikäpä siinä.

• eipä_juuri

itsellä nto 3600e kk.

• EiVituta

Saan pörssiyhtiöistä osinkoinakin enemmän. Vaikka olenkin vain duunari. Kuitenkin vuosikymmenten sijoitushistoria takana.

• ainoastaan_naurattaa

No ei varmasti vituta vaikka en mitään eläkkeitä saakaan kun en mitään töitäkään ehdi tekemään, vaan eipä ole tarviskaan on tuota omaisuutta enemmän kuin ehdin koskaan tuhlaamaan.
      Niin ja ikääkin on vasta alle 30v. tällä hetkellä olen Unkarissa F1 kattelemassa, ja huomenna jatkan tästä johonkin vähän eksoottisempaan paikkaan.

Tuo sinun nettoeläkkeesi riittäisi minulla päivärahaksi, tosin vain hiljaisena päivänä.

• otahaniisisti

Miksi pitäisi vituttaa ? Minua ei vituta sekään, kun joku suomalainen voitti tuon muhkean jackpotin. Hienoa, että lottopotti tuli taas suomeen !

Olen Perussuomalais-henkinen ikäisesi mies ja olen esimerkki siitä, että kaikki suomalaiset eivät ole kadehtijoita.

Mutta siitä en pidä, että suomen rahoja jaetaan muiden kansojen sosiaalipakolaismiehille.

• VEROPARATIISITKIINNIVAS

PersuKokoomus on MONINKERTAISTAMASSA maahanmuuttoa, halpatyövoiman tuonnin ja ilmaisen suomalaisen orjatyövoiman tavoitteella. Tuo hallitus ei syksyä näe.

http://joukkovoima.blogspot.fi/

Laiton veroparatiisihallitus kaadetaan, jos ei muuten, niin Yleislakon kautta.

• Minimalisti

Itse elän mukavasti 600 eurolla kuukaudessa. En ole missään kirjoissa enkä kansissa. En saa mitään ns. "etuutta" enkä ole töissä.

• toinenelämänaate

Mun filosofia on tulla toimeen mahdollisimman vähällä. Tietsikka on luksusta.

• aåpouyi

Minun puolesta saa olla vapaa edelleenkin 2900 eläkkeensä kanssa. Itse katselin erästä huippu hyvin tehtyä mainosta uudesta kodistani ehkä kun niitä on niin paljon mistä valita Tämä uusi kotini maksaa 24miljoonaa euroa. Mainoksen vieressä oleskeli muutama miehen näköinen juttelemassa keskenään ja kuvittelivat että katson heitä jopa alkoivat käyttätymään asiattomasti sekä röyhkeästi yrittämään tuttavuutta Lähdin heti pois nimittäin sisustustavarataloon Mielessäni ajattelin kuinka typeriä jotkut voivat olla jotta pitävät kaikkia ajatuksiaan totena jopa käyttätyvät ajatustensa mukaisesti vaikka kyse oli vain siitä että seisoivat tietämättään mainoksen edessä. Siis kävelin heidän ohitse edes vilkaisematta heitä ja heidän suuriluuloisuuttaan omasta itsestään. En ole kuitenkaan mikään kiinteistövälittäjä vaikka typerimmät tästä niin tietysti ehtivät jo kuvittelemaan vaan ihan tavalinen nainen joka ei kärsi julkisuuden kipeydestäkään.

• PAhaaveissa
        aåpouyi kirjoitti:

Minun puolesta saa olla vapaa edelleenkin 2900 eläkkeensä kanssa. Itse katselin erästä huippu hyvin tehtyä mainosta uudesta kodistani ehkä kun niitä on niin paljon mistä valita Tämä uusi kotini maksaa 24miljoonaa euroa. Mainoksen vieressä oleskeli muutama miehen näköinen juttelemassa keskenään ja kuvittelivat että katson heitä jopa alkoivat käyttätymään asiattomasti sekä röyhkeästi yrittämään tuttavuutta Lähdin heti pois nimittäin sisustustavarataloon Mielessäni ajattelin kuinka typeriä jotkut voivat olla jotta pitävät kaikkia ajatuksiaan totena jopa käyttätyvät ajatustensa mukaisesti vaikka kyse oli vain siitä että seisoivat tietämättään mainoksen edessä. Siis kävelin heidän ohitse edes vilkaisematta heitä ja heidän suuriluuloisuuttaan omasta itsestään. En ole kuitenkaan mikään kiinteistövälittäjä vaikka typerimmät tästä niin tietysti ehtivät jo kuvittelemaan vaan ihan tavalinen nainen joka ei kärsi julkisuuden kipeydestäkään.

Heh heh, hyvä että sulla on tota suhteellisuudentajua, olisi ehkä kannattanut katsoa onko tuon hintaisia koteja edes myynnissä tai rakennettukaan?

• Jalanjäljissä

Jeesus sanoi: "Ihmisen pojalla ei ole paikkaa, mihin päänsä kallistaisi". Siis: hänellä ei ollut taloa jossa asua. Hänen aikansa rikkaat ratsastivat arabialaisilla lämminverihevosilla, mutta Jeesus käveli. Kyllä hän kerran ratsastikin, mutta ainoastaan aasilla, ja siinäkin tapauksessa vain lainatulla aasilla. Ruokansa hän hankki ruokailemalla ystäviensä kodeissa, kuten Martan ja Marian. Joskus piti monistaa leipää ja kalaakin. Miksi tyytyisit enempään?

• Lopunloppu

Suomen turkuun osui jackpot. Suomen turkuun helsinkiin pohjanmaalle ei koskaan itäsuomeen mitään. Tuomen surkuun. Täältä kyllä syödään ja viedään työpaikat ja viimmeiseks saadaan. Lama on ja pysyy sitten 90-luvun. Täysin unohdettu maanosa. Helsingin herrat hymyilee ja maksattaa kreikat meillä. Tuomen surku helsinki ja pohjanmaa. Onneni on kohta pois kuolla. Suomi oli pettymys, synkkä elämä. Onneni on kuolla. Kohdatkoon teidät ikuinen verohelvetti. Suomi helvetti. Häpeällinen kärsimysten maa.

• Toinen-eläkeläinen

Ei vituta.
      Sitten kun jonkun minulle tuntemattoman ihmisen henkilöhtaiset
      asiat alkavat vaikuttamaan mielenrauhaani ja vituttamaan niin
      osaan kyllä mennä lääkäriin hakemaan apua.

• Varmaan_niin

Tokihan me eläkkeellä olosi uskomme ilman epäilyitä, mutta koska se on pönttöeläke niin et näytä tuntevan edes numeroita ja oikea summa psykkisistä syistä johtuvalle eläkkeellesi on 290€/kk. Kyllähän sillä summalla kiljutarpeet kuukaudeksi ostaa, ja mitäpä muuta elämääsi runkkaukdsen lisäksi tarvitsetkaan. Vapaa sinä olet ainoastaan mielenterveyden ja järjen puutteesta.

• selkävaivainen

Ei se nyt ihan noin mene. Pöllön eläke on käytännössä sama mitä se olisi jos olisi ollut töissä eläkeikään saakka.
        Itse en edes tiedä paljonko saan, mutta tarpeeksi, eli ei ole tullut katsottua.

• ouradjå

Tästä on jo aikaa sen verran että henkilö jäänee kateuksissaan muiden kateelisten kanssa jotta jutun voin kirjoittaa. Työkaverini paljasti tietämättään asenteensa minuun kun kerroin saaneeni rippilahjaksi ruusun eräältä tunnetulta Työkaverini katsoi tietämättään minua halpamaisesti ja totesi vielä että : sulle vai. Sanoin niin ajattele :) minulle joka ei varmasti ole kenellekkään mitään pahaa tehnyt jos ei sitten sitä katsota synnyiksi kun en ole miss maailman näköinenkään vaan ihan tavallinen :) tosin työni oli silloin alempaa hierakkiaa heille joille oikeudenmukaisuus on vain itsellä mutta ei muilla. Niin minulle, en sitten ole tahalisesti viitsinyt kertoa paljon muutakaan yksityiselämästäni koska se aiheuttaa joidenkin olotiloissa mielensä myllerystä ja kiihottavaa kateuden tunnetta sekä muuta epätoivottavaa käytöstä.

• realismi

ihan tiedoksi kaikille suomella ei ole kauaa varaa maksaa eläkkeitä?

• Aika_pieni

Eläke sulla,,tölkkien keräämisestä saat lisätuloja jos et pärjää.

• Terveys-ensin

Ei potuta, olen työssä 65 asti toivottavasti terveenä.
      Realisoidaan osa omaisuudesta pala kerrallaan ja elellään jouten.
      Eläke tulee olemaan parempi jopa.

• Eipä-oikeastaan

Saan 2600e netto/kk, eli eipä paljoa hatuta.

• pensionista

Nettoeläkkeeni on 955,47€/kk eikä sekään vituta koska en ole ansainnut suurempaa eläkettä eikä minulta nytkään puutu mitään.
      Olen ollut eläkkeellä 52-vuotisesta alkaen. Nyt olen 67v.
      Nämä ovat olleet hyviä vuosia osittain lääketieteen ansiosta. Eläkkeeni aiheuttaja on pysynyt oireettomana kaikki nämä vuodet.

• roletaari

Kysymys on varsin omituinen! En oikein ymmärrä sen kohdentumista. Onko tarkoituksesi avata purkautumiskanava pienten eläkkeidensä ja tukien kanssa sinnitteleville. Tuskin he tarvitsevat sitä.
      Muutenkin, purnausta pienistä eläkkeistä ja niiden leikkaantumisesta, on luettavissa ikäripalstoilta.

• Eienäätyöntekoa

Ja mikä parasta, minulla on omaisuutta ja mantuja melko paljon tuon säännöllisen eläkkeeni lisäksi. Kyllä minun kelpaa paukutella henkseleitäni aina halutessani. Köyhille annan sen neuvon, että yrittäkää enemmän!!! Kyllä se siitä. Ja ainahan TE voitte uskoa, että kuoleman jälkeen pääsette TAIVAASEEN ja siellä sitten nannaa sataa..

• VEROPARATIISITKIINNIVAS

Aloitus on surkea provo - raha ei riitä elämänsisällöksi, vaan syö ihmistä kuin rotta.

http://joukkovoima.blogspot.fi/

Suurmielenosoitus Helsingissä 22.8 - Kaikki sinne puolustamaan kansaamme ja perustuslakiamme, äärioikeistosairaalta hallitukselta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe