viherpunafasistit, näyttivät jälleen idioottimaisen fanaattisuutensa eilen Kansalaistorin "farssissa". Siis aivan kusipäistä porukkaa, ei minkäänlaisia käytöstapoja.
Turkkila oli todella rohkea ja yritti puhua, mutta idiootit vaan huusivat. Jopa Ali Jahangiri tuli karjuun yleisölle, että turpa kiinni - vaan ei auttanut. Turkkila onkin saanut sympatiapisteet.
Tynkkynen on oikeassa, tapahtuma oli totaalista paskaa.
http://sebastiantynkkynen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/199154-“immonen-on-rikos”-kuplatapahtuma-kiihotti-vastakkainasettelun-ylimmilleen
Helsingin kouluja käymättömät
8
149
Vastaukset
- vapaatahto
Kansan syvät rivit eivät hyväksy perussuomalaista painajaista ja on hienoa, että sille sanotaan selväst: EI - ME EMME HYVÄKSY TÄTÄ.
- nenästävedetään
Kuinka moni näistä mielenosoittajista edes tajusi tai tiesi todellisen asian. Tämä oli masinoitu poliittinen propaganda jossa tavallisia ihmisiä viedään kuin pässiä narussa.
- hurri.paskaa
Sehän oli ihan hurri-ylen masinoima juttu.
- politrukki23
Milloinkas persuista on viherpunafasisteja tullut? No, ripittäytymisen jälkeen.
- Lopputulos
Puolue vahvistui, oli hakemassa uutta hallitusneuvottelujen jälkeen ja tämä kohu kääntyi kohun nostattavia tahoja vastaan.
On se kummallinen tuo ihmismieli? - ennen.nähty
Apinamainen käytös on ihan normaalia viherpunaisille anarkisteille.
- roomalaiskatolinen-ufo
Persut eli tohtorin tutkinnon suorittaneet natsit ja fasistit sekaantuvat toisiinsa jos tulee muunlaista palautetta kuin: ihanaa Laarditynnyrin opetuslapset, ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1376280
- 584412
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282948- 612907
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271486Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381465- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431181