YLEssä on tehtävä suursiivous

EiEnääPjongjangia

Suomen kansalle , jokaiselle ihmiselle, kehiteltiin sietämättömän kallis pakkovero, ns. YLE - vero.
Nyt sitten tuo YLE tuputtaa omaa ideologiaansa kuin Pjonjang ikään, mitään toisinajatteluun viittaavaakaan ei suvaita.

On saatava aikaan poliittinen päätös YLE - veron leikkaamiseksi murto - osaan nykyisestä.

Tämä tietenkin tarkoittaa myös henkilökunnan rajua vähentämista. Samalla tarjoutuu tilaisuus YLEen pesiytyneiden kaikenkarvaisten ideologien ja politrukkien häätämiseksi ulos ala - arvoisten ohjelmien tuottamisesta.

Kun ohjelmaa tulee vähemmän , varmasti ohjelmien laatukin paranee.

63

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikäKallis

      Enemmän minulla meni, kun vielä lupamaksuja makseltiin. Taitaa persua vain ketuttaa, kun ei voi entiseen tapaan lintsata maksuista.

      • Näinpä juuri. Halvempi tuo on, kuin TV-maksu.


      • ja_nyt_saunaan
        pepep kirjoitti:

        Näinpä juuri. Halvempi tuo on, kuin TV-maksu.

        No eipä sinulla kummoiset tulot ole ja näkäjään asustelet yksin. Meidän perheessä maksetaan rutkasti enemmän kuin ennen, kaksi työssäkäyvää hyvillä tuloilla.
        En kuulu mihinkään puolueeseen, enkä kannata mitään puoluetta (en ole tarvinnut joulupukille seuraajaa) ja olen aloittajan kanssa täsmälleen samaa mieltä. Ohjelmien laatu heikkeni sen jälkeen kun YLE siirtyi varman rahoituksen piiriin. Ja totta sekin, että YLE on nykyisin yhden totuuden torvi, kuten muissakin kommunistisissa maissa aina on ollut.


      • ja_nyt_saunaan kirjoitti:

        No eipä sinulla kummoiset tulot ole ja näkäjään asustelet yksin. Meidän perheessä maksetaan rutkasti enemmän kuin ennen, kaksi työssäkäyvää hyvillä tuloilla.
        En kuulu mihinkään puolueeseen, enkä kannata mitään puoluetta (en ole tarvinnut joulupukille seuraajaa) ja olen aloittajan kanssa täsmälleen samaa mieltä. Ohjelmien laatu heikkeni sen jälkeen kun YLE siirtyi varman rahoituksen piiriin. Ja totta sekin, että YLE on nykyisin yhden totuuden torvi, kuten muissakin kommunistisissa maissa aina on ollut.

        En tiennytkään, että yle-verossa on progressiota...


      • 500miljoonaa.euroa
        pepep kirjoitti:

        En tiennytkään, että yle-verossa on progressiota...

        pepep saa niin pienet tulot ettei maksa YLE-veroa ollenkaan. Ne jotka maksavat, ja useimmat maksavat, tietävät kyllä progression.
        Ylen budjetti on 500 .000.000 euroa, aivan oikein, 500 miljoonaa euroa.YLe-verosta pois 70 % ja silloin "meidän Ylen" budjetti alkaa olla kansainvälistä suuruusluokkaa, vaikka useimmissa Länsi-Euroopan maissa on suurempi väestö. Tekninen välineistö ja Yle-arkisto vievät osansa, olipa väestö suurempi tai pienempi.


      • 500miljoonaa.euroa kirjoitti:

        pepep saa niin pienet tulot ettei maksa YLE-veroa ollenkaan. Ne jotka maksavat, ja useimmat maksavat, tietävät kyllä progression.
        Ylen budjetti on 500 .000.000 euroa, aivan oikein, 500 miljoonaa euroa.YLe-verosta pois 70 % ja silloin "meidän Ylen" budjetti alkaa olla kansainvälistä suuruusluokkaa, vaikka useimmissa Länsi-Euroopan maissa on suurempi väestö. Tekninen välineistö ja Yle-arkisto vievät osansa, olipa väestö suurempi tai pienempi.

        Paljonko se progressio sitten on?


      • nyt_on_saunottu
        pepep kirjoitti:

        En tiennytkään, että yle-verossa on progressiota...

        On varmaan paljon asioita mitä et tiedä, näköjään.
        Ohjenuora on tässä:
        Yle-vero on 0,68 % ansio- ja pääomatulojen yhteismäärästä tai tätä suuremmasta yrittäjän ja maatalousyrittäjän työtulon yhteismäärästä.
        Yle-vero on enintään 143 euroa. Jos Yle-veron määrä olisi alle 51 euroa, sitä ei määrätä. Suurimmillaan vero on siis 143 euroa ja pienimmillään 51 euroa.
        Löydätkö tuosta progressiota?
        Maksatko siis yhtään YLE-veroa?


      • Rutkasti_enemmän
        ja_nyt_saunaan kirjoitti:

        No eipä sinulla kummoiset tulot ole ja näkäjään asustelet yksin. Meidän perheessä maksetaan rutkasti enemmän kuin ennen, kaksi työssäkäyvää hyvillä tuloilla.
        En kuulu mihinkään puolueeseen, enkä kannata mitään puoluetta (en ole tarvinnut joulupukille seuraajaa) ja olen aloittajan kanssa täsmälleen samaa mieltä. Ohjelmien laatu heikkeni sen jälkeen kun YLE siirtyi varman rahoituksen piiriin. Ja totta sekin, että YLE on nykyisin yhden totuuden torvi, kuten muissakin kommunistisissa maissa aina on ollut.

        Viimeinen TV-maksu (v.2012) oli 252,25€. Nyt kolme (3) vuotta myöhemmin YLE-vero on kahdelta henkilöltä enintään 286€ (2x143€). Erotus vajaat 34€. Onhan se rutkasti enemmän. Varsinkin ns. hyvätuloiselle.
        P.S. Olisi se TV-maksukin kolmessa vuodessa noussut.


      • Saunapuhdas
        nyt_on_saunottu kirjoitti:

        On varmaan paljon asioita mitä et tiedä, näköjään.
        Ohjenuora on tässä:
        Yle-vero on 0,68 % ansio- ja pääomatulojen yhteismäärästä tai tätä suuremmasta yrittäjän ja maatalousyrittäjän työtulon yhteismäärästä.
        Yle-vero on enintään 143 euroa. Jos Yle-veron määrä olisi alle 51 euroa, sitä ei määrätä. Suurimmillaan vero on siis 143 euroa ja pienimmillään 51 euroa.
        Löydätkö tuosta progressiota?
        Maksatko siis yhtään YLE-veroa?

        "Yle-vero on 0,68 % ansio- ja pääomatulojen yhteismäärästä, enintään 143 euroa.
        Ei mitään progressiota.


      • Saunapuhdas kirjoitti:

        "Yle-vero on 0,68 % ansio- ja pääomatulojen yhteismäärästä, enintään 143 euroa.
        Ei mitään progressiota.

        Eli se halpeni.


      • 1plus1
        Saunapuhdas kirjoitti:

        "Yle-vero on 0,68 % ansio- ja pääomatulojen yhteismäärästä, enintään 143 euroa.
        Ei mitään progressiota.

        Näyttääpä tuolla kaavalla YLE-maksu olevan progressiivinen tuloihin suhteutettuna. Tässä sinulle helppo neuvo tarkistukseen laske vaikka ensin veron määrä 1800 €:n tuloilla ja sitten 2000 €:n tuloilla jne., kunnes pääset tuohon ylärajaan. Maksavatko siis kaikki saman määrän vai nouseeko summa progressiivisesti tuloihin nähden?
        Tiedän toki sen, että matematiikkaa ei enää osata eikä varsinkaan prosenttilaskuja.


    • Antipersux

      Voisitko ihan nimeltä mainita niitä YLEn ohjelmia jotka sinusta ovat ala-arvoisia? Muuta kuin tämä kioski. Nimittäin kun kerran näin vakuuttunut olet "huonoista" ohjelmista niin sinulla tulee olla myös kertoa mitä ne ovat. Jään odottamaan vastaustasi, jota ei kuitenkaan koskaan tule...

    • 1712

      Pian joku persu ehdottaa monikulttuuristen ja liberaalien kirjojen polttoa. El olisi sekään uutta historiassa.

      • sartrenystävä

        Päinvastoin. Nythän ollan viemässä noitaoikeudenkäynteihin niitä, jotka lukevat kirjoja eri kielillä ja matkustelevat. Esim. minä olen kirjallisuustieteilijä ja ns. älykkö. En hyväksy Immos-jahtia enkä sananvapuden kaventamista YLE:n tyyliin. Täytyy olla ajatuksen- ja sanvapaus. Immonen ja hänen demokraattisesti toimiva suomalaismielinen, lallinen Sisu-järjestönsä ei vastustanut monia kulttuureita ja vaan "monikultturismia" eli oman maan, kulttuurin ja historian halveksumista. Jos arvostaa omaa kulttuuriaan, voi tutkia paremmin Ranskankin kultturia. Jos ei arvosta omaansa, niin silloin on juureton puu. Oma kulttuuri on tärkeä. Oma kieli on rakas, vaikka tietysti osaan muitakin monia.


      • päinvatsoin

        "älykkö kirjallisuustieteilijä" joka tekee äidinkielellään noin monta kiroitusvirhetä ei vaikuta kovin vakuuttavalta...


      • apuva_meille
        päinvatsoin kirjoitti:

        "älykkö kirjallisuustieteilijä" joka tekee äidinkielellään noin monta kiroitusvirhetä ei vaikuta kovin vakuuttavalta...

        Tuota tuota... Kirjoittaja taisi kirjoittaa sen verran vaikeaa tekstiä sivulauseineen ym., että se meni sinulta yli hilseen.
        Jospa kuitenkin tarkentaisit ne kirjoitusvirheet, varsinkin kun väität niitä olleen montakin.


      • DIY_
        apuva_meille kirjoitti:

        Tuota tuota... Kirjoittaja taisi kirjoittaa sen verran vaikeaa tekstiä sivulauseineen ym., että se meni sinulta yli hilseen.
        Jospa kuitenkin tarkentaisit ne kirjoitusvirheet, varsinkin kun väität niitä olleen montakin.

        Jospa kuitenkin yrittäisit ensin ihan itse.


      • apuva_sullekin
        DIY_ kirjoitti:

        Jospa kuitenkin yrittäisit ensin ihan itse.

        Ei minun tarvitse. Sinähän niitä virheitä olit löytävinäsi.


      • Arvostatko
        sartrenystävä kirjoitti:

        Päinvastoin. Nythän ollan viemässä noitaoikeudenkäynteihin niitä, jotka lukevat kirjoja eri kielillä ja matkustelevat. Esim. minä olen kirjallisuustieteilijä ja ns. älykkö. En hyväksy Immos-jahtia enkä sananvapuden kaventamista YLE:n tyyliin. Täytyy olla ajatuksen- ja sanvapaus. Immonen ja hänen demokraattisesti toimiva suomalaismielinen, lallinen Sisu-järjestönsä ei vastustanut monia kulttuureita ja vaan "monikultturismia" eli oman maan, kulttuurin ja historian halveksumista. Jos arvostaa omaa kulttuuriaan, voi tutkia paremmin Ranskankin kultturia. Jos ei arvosta omaansa, niin silloin on juureton puu. Oma kulttuuri on tärkeä. Oma kieli on rakas, vaikka tietysti osaan muitakin monia.

        http://kaksplus.fi/threads/yllaetysrakastelija-matti-putkonen-persefinnit.2250701/


      • löytyykölisää
        apuva_meille kirjoitti:

        Tuota tuota... Kirjoittaja taisi kirjoittaa sen verran vaikeaa tekstiä sivulauseineen ym., että se meni sinulta yli hilseen.
        Jospa kuitenkin tarkentaisit ne kirjoitusvirheet, varsinkin kun väität niitä olleen montakin.

        Immos-jahtia enkä:pilkku puuttuu
        kulttuureita ja vaan:täh?
        "monikultturismia" eli oman maan:pilkku puuttuu
        Ranskankin kultturia:u puuttuu


      • apuva_sulle
        löytyykölisää kirjoitti:

        Immos-jahtia enkä:pilkku puuttuu
        kulttuureita ja vaan:täh?
        "monikultturismia" eli oman maan:pilkku puuttuu
        Ranskankin kultturia:u puuttuu

        Hyvä sketsi!
        Immos-jahtia enkä:pilkku puuttuu : en-enkä -> ei pilkkua
        "monikultturismia" eli oman maan:pilkku puuttuu -> vaan kun ei puutu
        Mutta nuo taisit tietääkin. Onneksi sentään loppuun löysit yhden virheen. Onko se huolimattomuus. vai tietovirhe?


      • löytyykölisää
        apuva_sulle kirjoitti:

        Hyvä sketsi!
        Immos-jahtia enkä:pilkku puuttuu : en-enkä -> ei pilkkua
        "monikultturismia" eli oman maan:pilkku puuttuu -> vaan kun ei puutu
        Mutta nuo taisit tietääkin. Onneksi sentään loppuun löysit yhden virheen. Onko se huolimattomuus. vai tietovirhe?

        Kirjoitusvirheistähän oli kyse.Ei, huolimattomuus-, tai tietovirheistä.Tunnustan että itse panen pilkkuja ihan liikaa.Pilkkusäännöt on mulle liian vaikeita.En viitsi edes tarkistaa, varmaan olet aivan oikessa.
        "En hyväksy Immos-jahtia enkä sananvapuden kaventamista YLE:n tyyliin."Eikö oikeasti tule mihinkään pilkkua?

        1.Et kommentoinut mitä tarkoittaa: kulttuureita ja vaan.
        2."Täytyy olla ajatuksen- ja sanvapaus.":minä sanoisin sananvapaus.
        3."Nythän ollan viemässä"::minä sanoisin ollaan.
        4."suomalaismielinen, lallinen Sisu-järjestönsä":minä sanoisin laillinen.

        Löytyyhän niitä virheitä, jos etsii.Ei tämä ole reilua sinua kohtaan.Asia hukkuu, mutta itsehän tivasit tarkistamatta tekstiäsi.


      • flaubert
        päinvatsoin kirjoitti:

        "älykkö kirjallisuustieteilijä" joka tekee äidinkielellään noin monta kiroitusvirhetä ei vaikuta kovin vakuuttavalta...

        Kymmensormijärjestelmäni ei todellakaan ole aina terässä! Oikolukuohjelma puuttuu tästä. On kiire. Näppäilyvirheitä tulee toki. Enpä ikinä itse etsi toisten näppäilyvirheitä. Ihan tavallinen lisensiaatti olen toki. Erikoistunut ranskan kirjallisuuteen Tampereen ylipistossa dosentti Taimi Tanskasen johdolla 1970-luvulla. Hyvää jatkoa kaikille oikolukijoilleni! Huolehtikaa "pillun" paikasta jatkossakin, samoin puolustetaan sekä ajatuksen- että sananvapautta. Nous avons Olli.


      • löytyykölisää
        flaubert kirjoitti:

        Kymmensormijärjestelmäni ei todellakaan ole aina terässä! Oikolukuohjelma puuttuu tästä. On kiire. Näppäilyvirheitä tulee toki. Enpä ikinä itse etsi toisten näppäilyvirheitä. Ihan tavallinen lisensiaatti olen toki. Erikoistunut ranskan kirjallisuuteen Tampereen ylipistossa dosentti Taimi Tanskasen johdolla 1970-luvulla. Hyvää jatkoa kaikille oikolukijoilleni! Huolehtikaa "pillun" paikasta jatkossakin, samoin puolustetaan sekä ajatuksen- että sananvapautta. Nous avons Olli.

        Sinulla oli sentään munaa vastata, etkä vain häipynyt jonnekin.Olen itsekin yllättynyt miten helposti koneella tulee kirjoitusvirheitä verrattuna kynään, vaikka itse käytän kaksisormijärjestelmää.Hyvää kesänloppua.


    • tuutintäydeltä

      Mistäs tämä Ylen toimittaja" Raakkel liekki" onkaan tunnettu?? ja aivan ainakin puolet pois noista Ylemaksuista, ei vastaa hintaansa.

      • Hyuujkk

        Rakel Liekki videoita löytyy jokaisen peräkammaripersun hyllystä.


      • EiKaiNyt

        Onko Rakelilla sellaiset värkit, että persuja kiinnostaisi?


      • kyllävarmaan
        EiKaiNyt kirjoitti:

        Onko Rakelilla sellaiset värkit, että persuja kiinnostaisi?

        "Exit only"? Tietenkin.


      • homos

        Se on lesbo.Pois sellaiset ruudusta.


    • tymrinnähnyt

      YLE:n propaganda alkaa olla jo täysin ylitsekäyvää! Tänään aamulla kuulin, että Tuomiokirkon kello saa vielä lyödä 12.00 (pian kristinuskon asema poistetaan?), mutta pian sen jälkeen alkaa ohjelma "Ruotsin varallinen uusnatsisto" ja sitten sen jälkeen "Islamin Shiia-suunnan esittely". Koraanin luku alkaa sitten joskus 17:00 jälkeen. Ohjelmavalinnat ovat tätä! Joka päivä tulle jotain homoseksualistien ylistämisohjelmaa ja esittelyä, vaikka maailmassa on paljon erilaisia poikkeavuuksia ja sairauksia. Esim. reumasairaista ei koskaa ole ohjelmaa, vaiakk heitä on suomessa enmmän kuin seksuaalihäiriöisiä. Kun YLE:llä on kampanjointi menossa, propagandaa tulee kulttuurimarxistien oppien mukaan toistuvasti ja jatkuvalla syötöllä. Opiskelin Tampereen yliopistossa maisiteriksi 1970-luvulta lähtien ... ja silloin vielä TYMR eli marxilainen liike oli voimissaan. Nykyisin marxistit toimivat Vihreiden sisällä omana siipenään. Ennen Vihreät oli luonnonsuojelupuolue, mutta Satu Hassi ja muut stalinistit meni sitten siihen vouhottomaan. Yle on marxistinen ja toimittajat tuputtavat omaa ideologiaansa. Ratksisu: TV/radio kiinni ja ulkomaiden radiolähetyksiä, lehtiä ja Interenetiä sekä kirjoja. MTV on vähän parempi.

    • Kuukerin_Nelli

      Kulttuurivihaa lietsovien persujen kannattaa tietää, että saksalainen kirjailija Heinrich Heine kirjoitti jo vuonna 1821: ”Siellä, missä ensiksi poltetaan kirjoja, poltetaan seuraavaksi ihmisiä.” Näin sitten kävikin todellisuudessa.

      Nyt ollaan panemassa palamaan osa kansallisen yleisradioyhtiön ohjelmista vihaperustein. Ei siitäkään hyvä seuraa.

    • rabelaisinystävä

      Roviolle ollan nyt viemässä sananvapauden puolustajia! Heitähän nyt yritetään vaientaa ja natsikortilla hiljentää. YLE on puoluuellinen kultturimarxistien pelikenttä, joka ei suvaitse kuin "omia viherhippijuttujaan" ja trendejään. Kaukana kansasta se on.

      • bolsevismi_TUHOTTAVA

        .

        BOLSEVISMISSA ei ole mitään säilyttämisen arvoista


      • Oenonen
        bolsevismi_TUHOTTAVA kirjoitti:

        .

        BOLSEVISMISSA ei ole mitään säilyttämisen arvoista

        Tulehan nykypäivään sieltä 1900-luvun venäjältä...


      • Jälkiviisaissakin---
        Oenonen kirjoitti:

        Tulehan nykypäivään sieltä 1900-luvun venäjältä...

        .

        Jälkiviisaissakin laumoittain bolseviikkeja vs. Kalle Isokallio jonka yksin pitäisi edustaa normijärkistä tavallista kansaa


      • Oenonen
        Jälkiviisaissakin--- kirjoitti:

        .

        Jälkiviisaissakin laumoittain bolseviikkeja vs. Kalle Isokallio jonka yksin pitäisi edustaa normijärkistä tavallista kansaa

        Juu-u. Kyllähän sinä niitä "bolsevikkeja" joka paikassa näet...


    • persullahäntäkainalossa

      Persut on tällä palstalla uhonneet että valtaan päästyään " kostetaan" niille jotka heitä on arvostelleet ja jopa ivanneet! Ja nyt kun ovat hallituksessa niin puhdistukset julistetaan alkaneeksi! Tuo Hallalahon demokratian halveksunta on vain persuille, muut näkee että Hallalaho on suurimpia demokratian tuhoojia.
      Persut käyttää demokratiaa tuhotakseen demokratian!
      Ja mitä Yleen kuuluu, sen ohjelmia ei juuri kukaan kehu! Siitä huolimatta emme niitä ohjelmia halua vaihtaa Soinin ylistykseen! Sitä tulee jo tarpeeksi Iltasanomista!

      • isänmaaa

        joka tapauksessa kannatan persuja.


      • VesuritHeilumaan

        YLE on todellakin vain marxilainen yhden totuuden torvi ja mielipiteenvapauden sekä sananvapauden törkeä polkija.
        Jos nämä marxistit olisivat sanoneet Immos-kohusta vaikkapa näin : "Selvä, Immonen on tuota mieltä , mutta minä olen toista mieltä", asia olisi OK ja sillä selvä.
        Nyt marxistit ovat nostaneet kärpäsestä hirveän älämölön. Heidän mielestään hallitus pitäisi Immosen mielipiteen ilmaisun takia kaataa, että marxistit pääsisivät heidän tilalleen hallitusvaltaan.
        Kyllä YLEn toimintaa on rajusti karsittava, ettei tiedonvälitys ole kuin Pohjois-Koreasta.


      • Oenonen
        VesuritHeilumaan kirjoitti:

        YLE on todellakin vain marxilainen yhden totuuden torvi ja mielipiteenvapauden sekä sananvapauden törkeä polkija.
        Jos nämä marxistit olisivat sanoneet Immos-kohusta vaikkapa näin : "Selvä, Immonen on tuota mieltä , mutta minä olen toista mieltä", asia olisi OK ja sillä selvä.
        Nyt marxistit ovat nostaneet kärpäsestä hirveän älämölön. Heidän mielestään hallitus pitäisi Immosen mielipiteen ilmaisun takia kaataa, että marxistit pääsisivät heidän tilalleen hallitusvaltaan.
        Kyllä YLEn toimintaa on rajusti karsittava, ettei tiedonvälitys ole kuin Pohjois-Koreasta.

        Sinähän sitä pohjois-korea toimintaa haluat. Että median pitää hyväksyttää kaikki teillä perssuilla ensin.... Sanooko nimi lenin mitään?


    • StalinistiRiekkujat

      Viherkommarihörhöt riekkuvat nyt yhteiskunnan kaikilla areenoilla päästäkseen takaisin valtaan. Vallassa ollessaan saivat tuhottua koko Suomen talouden, josta taas kärsii koko kansa.

    • holvihanti

      Yle-vero on poistettava siinä olen samaamieltä .
      Yleveron tilalle on saatava " MAKSUKORTTI JÄRJESTELMÄ "
      silloinhan jokainen ostaessaan maksukortin tietää mitä ostaa, eikä tarviotse suostua ylen pakkosyöttöön pakkoruotsista .

    • vihaan_erillisveroja

      Ei mitään erillistä yle veroa, vaan yle osaksi valtion budjettia.

    • YLErulaapi

      Älä jauha paskaa. YLE antaa kansainvälisilläkin mittareilla hyvin monipuolisen kuvan maailmasta. Jopa ns marginaaliryhmille löytyy ohjelmatarjontaa. Kuten esimerkiksi musiikkiohjelmia, yms. YLE ei ole vain jakelukanava tai radio tai TV-asema vaan YLEen on taltioitu vuosikymmenien ajalta suomalaista historiaa. YLEn arkisto on vertaansa vailla.

      Oma mielipiteeni on että YLE on luotettavampi kun esim MTV3 uutisten suhteen. Muutenkin esim MTV3 on kaupallista skeidaa. Esimerkiksi Salatut Elämät on aliarvoisimpia ohjelmia mitä tuutti tuottaa. Silti tämä uloste jatkaa vuodesta toiseen. Teema, YLE Fem, TV1 ja TV2 tuottaa laadukkainta ohjelmaa mitä mikään muu kanava. Mielelläni maksan YLE veroni!

    • Oenonen

      Nii-in. Taas ne ovat palstaperssut puolustamassa vapaata sanaa. Pitäisiköhän YLEnkin siirtyä perssujen ihalemaan neukkula/pohjois-korea tapaan jossa ohjelmat hyväksytetään puolueen keskustoimistolla, ettei vahingossakaan esiinny aloittajan mainitsemaa "ideologian tuputtamista"... Päästäisiin tähän perssulaiseen sananvapauteen:

      "Ryhmäkokous päättää siitä, mitä arvokkaan valtionhoitajapuolueen – eli hallituspuolueen – kansanedustajan sopii Facebookissa päivittää", Terho sanoo.

      • Stallarit

        Juuri stalinistiset viherkommarit vastustavat vapaata mielipiteenilmaisua, kun he vaativat kansanedustajan eroa, hallituksen kaatamista jne. kansanedustajan oman mielipiteenilmaisunsa vuoksi.
        Perimmäisenä tarkoituksena komukoilla on tietenkin saada mediavyörytyksen avulla ja mielipidevainoillaan omat stalinistiset kommunistijoukkionsa poliittisen vallan keskiöön.


      • Oenonen
        Stallarit kirjoitti:

        Juuri stalinistiset viherkommarit vastustavat vapaata mielipiteenilmaisua, kun he vaativat kansanedustajan eroa, hallituksen kaatamista jne. kansanedustajan oman mielipiteenilmaisunsa vuoksi.
        Perimmäisenä tarkoituksena komukoilla on tietenkin saada mediavyörytyksen avulla ja mielipidevainoillaan omat stalinistiset kommunistijoukkionsa poliittisen vallan keskiöön.

        Ai edustajat Packalen ja Saarakkala ovat stalliristisia viherkommareita? Taitaa teikäläisellä foliopipo kiristää...


    • expersu

      Ylessä vasemmistolaisia ei ainakaan johtoportaasta löydy
      pääjohtaja on kokoomuslainen ja hallintoneuvoston puheenjoh-
      taja on persu joten ohjelmat pitäisi olla persuystävällisiä. Ja jos
      yle lopetetaan ei televisiotakaan enää tarvitse sillä niin huonoja
      ohjelmia mainoskanavat lähettävät.

    • olkaammeihmisiksi

      "Suomen kansalle , jokaiselle ihmiselle, kehiteltiin sietämättömän kallis pakkovero, ns. YLE - vero."

      Varmasti harmittaa ettei voi enään siiveillä moraalisempien lupamaksuilla. Itse asiassa Yle-vero laski melkein kaikilla, juuri siksi että nyt siitä ei voi luistaa.

      "Nyt sitten tuo YLE tuputtaa omaa ideologiaansa"

      Eli mitä ideologiaa YLE tuputtaa. Siis IDEOLOGIAA?

      "On saatava aikaan poliittinen päätös YLE - veron leikkaamiseksi murto - osaan nykyisestä"

      Sehän saadaan eduskunnan enemmistön päätöksellä. Sellaista ei ole näköpiirissä. Jos YLE poistuu mediatarjontamme muuttuu todella paljon monikulttuurisemmaksi! Edes Immonen ei siis sen puolesta luulisi äänestävän. Toisaalta Immonen äänestää just niinkuin Halla-aho saarnaa. Ja Halla-ahon kieroutunut suhde mediaankin tunnetaan...

      "Kun ohjelmaa tulee vähemmän , varmasti ohjelmien laatukin paranee."

      No ainakin tulee vähemmän kotimaista, koska sen tuottaminenhan maksaa enemmän kuin amerikanhumpan ostaminen. Ja urheilukin poistuu, ehkä pesäpalloa lukuunottamatta.

    • muutos2000

      Joku asialle että saadaan 50.000 nimeä ja asia halittuksen käsiteltäväksi, ylen muuuttamiseksi maksukortilliseksi tms , miksi ihmeessä maksaa siitä mitä ei halua??? pakkosyöttöä todellakin ja jotain Raakkeleita raakkumassa.

      • nopeli

        Minua esim. ärsyttää ja kummastuttaa se, kun aamuvarhaisella jo puolenkymmentä naista nauraa ja kertoo kuvaruudussa omia juttujaan ja hauskaa näyttää olevan. Ei tällaista porsastelua ollut vanhan käytännön aikana, kun Ylenkin piti vähän huomioida lupien maksajat. Nyt sitä ei tarvitse enää tehdä ja meno on sen mukaista.


      • Kainuunmummo
        nopeli kirjoitti:

        Minua esim. ärsyttää ja kummastuttaa se, kun aamuvarhaisella jo puolenkymmentä naista nauraa ja kertoo kuvaruudussa omia juttujaan ja hauskaa näyttää olevan. Ei tällaista porsastelua ollut vanhan käytännön aikana, kun Ylenkin piti vähän huomioida lupien maksajat. Nyt sitä ei tarvitse enää tehdä ja meno on sen mukaista.

        Toivoisin Patakakkosen uusintoja. Voisiko vaikka Olavi Immonen vaikuttaa asiaan, kun hän on yleisradion johtokunnassa. Muuten olen eläkeläisenä tyytyväinen.


    • Hallaahon-äänestäjä46

      YLEN KOMMUNISTIT JA PUNAVIHREÄT NÄLVIJÄISET ON PANTAVA KURIIN
      KANAVIA ON LIIKAA KUKA TARVITSEE VERORAHOILLA TEEMAA TAI RUOTSALAISKANAVAA MYÖS TV2 ON VALUNUT ROSKAKANVIIN

      YLE OSTAA PÄÄLLE VIELÄ AMERIKKALAISTA HOLLYWOODHÖMPPÄÄ ELI HBO -OHJELMIA VERORAHOILLAMME

      YLESTÄ TEHTÄVÄ PÄÄOSIN MAKSUKANAVA JOLLOIN SELLAISIA KANAVIA JOITA EI KATSELE EI TILAA

      ykköselle pannaan sitten jotain pääuutislähetyksiä ja tiedotuksia
      joista osa esim. ohjelma klo 18 - 21 voidaan maksaa verorahoin ja näkyvät kaikille
      MUUT MAKSUKANAVAKSI


      (huvittavinta on tällä hetkellä tosin tiedotukset merenkulkijoille joissa antiikkiyle kertoo tuulen suunta vaihteleva jne kännykkäaikana)


      PERUSSUOMALAISTEN TAISTELU PUNAVIHREÄÄ KUPLAA JA SITEN YLEN TOIMITTAJIA VASTAAN JATKUU POLIITTISELLA KENTÄLLÄ

      Mielipiteen määrääjät eivät ole demokraattisia


      HALLA-AHO KERTOO SAADEN SUURET SUOSIONOSOITUKSET
      KATSO VIDEO https://dreambroker.com/channel/dbiqeuet/iframe/f8h4qm7f

      Hän nosti esille myös esimerkiksi pääkirjoitustoimittajat ja kolumnistit, jotka koettavat kertoa kansanedustajille, mitä mieltä he saavat olla.

      – Me olemme demokraattinen puolue – emme kerro vihreille, mitä mieltä heidän pitää olla, Halla-aho jyrähti saaden suuret suosionosoitukset.


      Mutta toisin kuin demokratian viholliset, me luotamme kansaan ja tyydymme sen vaaleissa antamaan tuomioon. Me emme kerro vihreille, rkp:lle tai sosialisteille, millaista politiikkaa niiden tulee tehdä. Me emme liioin ota niiltä vastaan ohjeita oman politiikkamme suhteen. Demokratia ilman vaihtoehtoja ei ole demokratiaa.

    • okalatolka

      Julistat, et keskustele.

      Jos YLE muutettaisiin maksukanavaksi, se tarkoittaisi, että pienituloisia rokotettaisiin. Nyt YLE-vero on tasapuolinenja lupapinnarit on saatu kuriin. Toki pienituloisten rokottaminen on nykyhallituksen linja, joten maksukanava olisi johdonmukaista jatkoa esimerkiksi eläkeläisten ja opiskelijoiden kurittamiseksi.

      "YLEN KOMMUNISTIT JA PUNAVIHREÄT NÄLVIJÄISET ON PANTAVA KURIIN"
      Muistaakseni ketään ei saa syrjiä poliittisen vakaumuksen takia. Joku persudiktaattoriko se alkaisi syynätä ihmisten poliittisia vakaumuksia?

      "KANAVIA ON LIIKAA KUKA TARVITSEE VERORAHOILLA TEEMAA TAI RUOTSALAISKANAVAA MYÖS TV2 ON VALUNUT ROSKAKANVIIN" Voi kanavia olla liikaa, mutta en ymmärrä, mikä on roskakanvi.

    • Hohhohhoijaa

      Halla-ahon äänestäjä kirjoittaa :
      "Me olemme demokraattinen puolue – emme kerro vihreille, mitä mieltä heidän pitää olla, Halla-aho jyrähti saaden suuret suosionosoitukset."
      Mitä nyt ihan pikkuisen:
      "Ylen kommunistit ja punavihreät nälviäiset on pantava kuriin".

      • ankkurinappinen

        Viestit on tarkoitettu perussuomalaisille. Ei siis kannata takertua ristiriitaisuuksiin.


    • Peruskansalainen

      YLE veroa voi laskea, kun luovutaa ruotsin kielisestä hömpästä.
      Kaikki tuntemani suomenruotsalaiset katsovat Ruotsin kanavia.
      Katsoja lukuin perustuvaa tuotantoa.

    • SuomalaistaOhjelmaa

      Kiitos. (Karjalakin kiinostaisi.)

    • tottatoki

      kyllä veron joutuu maksamaan ,mutta maanantai juutalaikertomukset tulee jo korvista ulos,parhaaseenlähetysaikaan vois lähettää vaikka hyvää ohjelmaa kun toisestamaailman sodasta on 100 vuotta kyllä saksalaiset ihmettelee mitä juntteja nää suomalaiset on kun jaksaa katsoa noita ohjelmia.

    • pitkänenäBen

      mitä rotua on eniten Yle:llä töissä tai nauttii tekemättä mitään veronmaksajien Rahoja-

    • JaMitähänVielä

      On tietysti valitettavaa, että pullukka saa hohotella Pressiklubilla vain joka toinen viikko. Persujen uhriutumisen lopettaisi vain 24 h -kanava, joka omistautuisi persujen ylistämiselle ja vähemmistöille ilkkumiselle.

    • 1712

      Onhan tämä persumölina Ylen ympärillä uskomaton näytelmä! Persut jahtaavat jotakin vihervasemmistolaista ideologiaa, jota valuu Ylen tuuteista kunnon persujen silmiin ja korviin. Samaan aikaan puoluekokouksessa eräskin naisedustaja huutaa omien persuvirkamiesten perään ministeriöihin. Mitä puolueetonta ja propagandavapaata touhua se olisi? Ja mistä persut ylipäätänsä voisivat kehittää päteviä virkamiehiä?

      Perus ovat myös perustaneet oman opintokeskuksen "Pakasuksen" puolueopistokseen. Tämä keskus toimii pääosin valionosuuksien varassa, kuinkas muuten.

    • jjjklåäjlkö

      OONPABAA työllistää kaikki kivat toimittajat trolleiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe