Jeesus vs. oma lapsi

lopunaikoina

Jos joutuu tilanteeseen, jossa on joko kiellettävä Jeesuksen herruus tai luovuttava lapsestaan, onko todella niin, että on luovuttava lapsestaan? Kuinka alkuseurakunnan uskovat pystyivät siihen vainojen aikaan? Olen kuullut, että heidän lapsiaan jopa kidutettiin, mutta he eivät kieltäneet Herraa Jeesusta.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4708

Matt. 10:37

"Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, kelpaa minulle."

Ei taida auttaa kuin rukoilla, että Jeesus antaisi voimaa valita oikein, mikäli tuota valintaa joutuu joskus tekemään.

• voimia-kaikille

Olipa hienosti sanottu. Minusta juuri oikein.
        Koska oikeaa tietä on vain yksi, tulisi valita aina oikea tie.
        Väärää tietä ei kannata kenenkään turmiokseen kulkea. Ja jos sille joskus joutuisikin, niin tulkoon nopeasti pois.
        Toivottavasti kukaan ei joudu tuon eteen. Kuitenkin joutuu, tiedän sen.
        Lapselle on tällöin rakastaen puhuttava ja kerrottava mikä on oikein. Lapsen tie on usein aikuisten ohjailtavissa. Rukoilla Herralta voimia siihen, että löytää oikeat sanat ja oikean mielen. Lapsi voi itse päättää ( yleensä vanhemmat lapset) omasta tiestään, joka ei ole hyvä. Se on hänen päätös ja hänen on kannettava vastuuta päätöksestään. Kukaan muu ei kanna sitä.

• Tästä selkeää opetusta aiheeseen, joka sisältää kyseisen esimerkki tapauksenkin:

Kärsimys ja vainot - David Pawson:
      https://www.youtube.com/watch?v=JhZMeUphqxg
      .
      .
      Kuuluuko kärsimys kristityn elämään? Entä vainot?

Millaista väärä opetusta seurakunnissa on jotka eivät valmista kristittyjä kohtaamaan kärsimystä?

Elätkö samanlaista elämää kuin maailman ihmiset?

• muutes

Kertoo paljon jumalanne luonteesta, jos tuollaisessa tilanteessa häntä ei sovi kieltää.

• Kyllä se on todellinen sanan tämä, "Se joka rakastaa laspiaan, tai vanhempiaan enemmän, kuin minua, ei kelpaa minulle"

Ja autuas, joka ei hänen sanoihinsa loukkaannu, vaan löytää niistä viisauden, jossa vaeltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      90
      8277
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6405
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6264
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4871
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3321
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3082
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2849
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2806
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2770
    Aihe