Mihin voin lahjoittaa pakolaisille?

We_shallovercomeKumbayah

Käy niin sääliksi nuo sodan jaloista pakenevat yksinäiset lapset ja lapsiperheet. Ajattelin lahjoittaa ensi kuun tilin näille iPoloisille maahantulijoille. Asuntolainan lyhennykset saavat nyt odottaa. Ruokaa voin hakea roskalaatikostakin, mm markorepairsin videoilta saa hyviä neuvoja ruuan hankintaan. Valitettavasti iPakolaiset eivät voi roskalaatikkoruokaa syödä, koska haram heille. Siksi minun pitää nyt uhriutua.

Mihin voin lahjoittaa palkkani? Onko SPR:llä jotain tilinumeroa? Ajattelin lahjoittaa myös partakoneita ja kondomeja näille ressukoille iSotalapsille (TM), mihin voin jättää uhrilahjani?

39

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäosoite

Minä voisin lahjoittaa kanssa vanhat sukat ja kalsarit jostain se auttaminen on lähdettävä.

• namupekka

sanoisin että ei nyt ihan noinkaan. Tässä teille parasta mitä olette tällä viikolla nähneet: http://1i.fi/parastanyt

• iloistavaa asennetta ! leiwotaan pullaa kans niille ipoloisille pakoloisille ! UNELMAAAAA

• LämmintäSyliäPartasille

Hyvä ihminen, muista nyt edes pullaa leipoa...jookos

• tästä_alkuun

https://www.punainenristi.fi/

Valitse linkki tee lahjoitus tai ryhdy kuukausilahjoittajaksi

Lisätietoa lahjoittamisesta täällä:

https://www.punainenristi.fi/ajankohtaista

Ja jos aikaa riittää ja mielenkiintoakin niin tervetuloa SPR:n vapaaehtoiseksi tekemään jopa henkeä pelastavaa vapaaehtoistyötä:

https://www.punainenristi.fi/tule-mukaan

Itse teen SPR:llä vapaaehtoisena ensiapupäivystäjän työtä ja kuulun vapaaehtoiseen pelastuspalveluun etsijänä kenttätyössä. SPR koodinoi ja johtaa sekä kouluttaa ensiavussa vapepaa. Teen siinä sivussa muutakin Punaisella Ristillä, mm. ensihuollon tehtäviä sekä onnettomuuspaikalla ensiaputöitä viranomaisen tukena.

• hyrthytr

Ylistystäkö kerjäät?

• tästä_alkuun

Tein itseasiassa nyt tänäänkin täyden päivän vapaaehtoisena SPR:lle kotimaan avun tehtävissä ensiavussa töitä. Varsin antoisa päivä suomalaisten hyväksi ensiavullisia hoitotöitä tehden. Olen tehnyt viime päivinä huikean määrän tunteja vapaaehtoisena.

• tästä_alkuun

En, kerroin vain oman roolini SPR:llä kun kerran linkit laitoin. Vapaaehtoisilla on oikeus kertoa omasta työstään SPR:llä sen verran kuin on tarpeen.

• glkjhgfd
        tästä_alkuun kirjoitti:

En, kerroin vain oman roolini SPR:llä kun kerran linkit laitoin. Vapaaehtoisilla on oikeus kertoa omasta työstään SPR:llä sen verran kuin on tarpeen.

Kyllä me sua uskotaan joo.

• ei_kiinnosta_yhtään

Sinun uskosi tai uskomatta olemisesi ei kuulu minulle. Minä teen vapaaehtoisena työni SPR:llä eikä minun tarvitse miettiä sinun uskomatta olemistasi. En kai kertoisi olevani ensiapupäivystäjä ja vapepalainen jos en sitä olisi? Satun nyt olemaan tehnyt sellaisen määrän SPR:lle työtä vapaaehtoisena, että et edes tajuaisi sitä määrää. Teen jatkossakin. Tänäkin yönä saattaa vielä tulla lähtö hälytykselle vapepan hälyttämänä.
        SPR on tontti jonka tunnen vähän helvetin hyvin järjestön aktiivijäsenenä ja vapaaehtoisena.

• vapepan_työ

http://www.vapepa.fi/

Tuolta löytyy sitten se mitä me teemme vapepan lipun alla. Tehtävänkuva on monipuolista auttamista viranomaisen apuna ja tukena. SPR hoitaa ensiavullisen puolen ja osallistuu etsintään.

• lgkjhgfds
        ei_kiinnosta_yhtään kirjoitti:

Sinun uskosi tai uskomatta olemisesi ei kuulu minulle. Minä teen vapaaehtoisena työni SPR:llä eikä minun tarvitse miettiä sinun uskomatta olemistasi. En kai kertoisi olevani ensiapupäivystäjä ja vapepalainen jos en sitä olisi? Satun nyt olemaan tehnyt sellaisen määrän SPR:lle työtä vapaaehtoisena, että et edes tajuaisi sitä määrää. Teen jatkossakin. Tänäkin yönä saattaa vielä tulla lähtö hälytykselle vapepan hälyttämänä.
        SPR on tontti jonka tunnen vähän helvetin hyvin järjestön aktiivijäsenenä ja vapaaehtoisena.

Ei muitakaan kiinnosta sun touhusi.

• ei_kiinnosta

Sekään ei ole minun ongelmani. Kerron tarpeen vaatiessa omasta hommastani sen mikä tarpeen on kun Punaisen Ristin sivuille linkitän. Edelleenkään sinun kiinnostuksesi tai sen puute ei ole minun ongelmani. Hoidan oman hommani enkä kysele sinun mielipidettäsi. SPR ei kysy lupaa jakaa tietoa yhdeltäkään toimintaamme vastustavalta rasistiääliöltä.

• vnhgfds
        ei_kiinnosta kirjoitti:

Sekään ei ole minun ongelmani. Kerron tarpeen vaatiessa omasta hommastani sen mikä tarpeen on kun Punaisen Ristin sivuille linkitän. Edelleenkään sinun kiinnostuksesi tai sen puute ei ole minun ongelmani. Hoidan oman hommani enkä kysele sinun mielipidettäsi. SPR ei kysy lupaa jakaa tietoa yhdeltäkään toimintaamme vastustavalta rasistiääliöltä.

Sulla se vaan pyörii sama levy. Vaikutata psykoottiselta.

• SPR_ei_neuvottele

SPR vaijentaa rasistit ja kansallismieliset ääliöt kertomalla toiminnastaan totuuden ja ottamalla sananvapauden teiltä idiooteilta pois vaikka väkisin. Avoin SPR:n mainos tuo meille lisää voimaa ja kasvattaa SPR:ää järjestönä. Kansainvälisenä liikkeenä SPR asettuu vastustamaan kaikkea rasistista ajattelua ja kansallismielistä kiihkoilua. Me emme kysy Suomen kansan mielipidettä toiminnastamme emmekä kysy teiltä lupaa tehdä humanitäärinen tehtävämme. Rasistien kanssa ei neuvotella. Saatte huomata häviävänne aina kansainvälisen yli rajojen toimivan järjestön voimalle.

• ohjeetuimakoulutettavil

Kun suunnittelet uhrilahjasi jättöreissua iPakoloiskeskukseen, peseydy ensin kaikesta sianlihan, koiran, naisen ja muun saastaisena pidetyn eläimen hajusta. Muista, että iPakoloiskeskuksia vartioivat vihernatsifemakot ovat ainoita kyseisiin eläinryhmiin (koira, sika, nainen) kuuluvia, jotka saavat olla lähikontaktissa iPoloisten kanssa. Jos olet itse VHM, suosittelen, että pysyttelet koko ajan tuulen alapuolella näihin valvojiin nähden, ja jätät lahjasi iPakolaiskeskuksen reunamilla parveileville Toiseuden Toteemeille ja Kunniakansalaisille suoraan. Kun olet jättänyt lahjasi, poistu rauhallisesti samaan suuntaan, josta tulit.

Älä mene lähemmäksi, vaan poistu tulosuuntaasi. Vaarallisinta on, jos joudut vihernatsifemakon ja iPoloisen väliin. Femakko puolustaa vaistomaisesti iPoloisia hyökkäämällä vaaran aiheuttajaa eli sinua kohti.
      Peräänny rauhallisesti samalla hiljaa puhuen. Älä huuda tai ääntele voimakkaasti, sillä vihernatsifemakko tulkitsee sen vihamielisyydeksi. Älä tuijota femakkoaa silmiin, sillä se merkitsee haastetta. Puuhun kiipeäminen ei pelasta vihaisen femakon hyökkäykseltä, koska femakko on ihmistä parempi kiipijä.

Jos femakko kuitenkin käy kiinni, heittäydy mahallesi maahan, suojaa käsilläsi päätäsi ja niskaasi, ole liikkumatta eli tekeydy valekuolleeksi. Pakoon juokseminen ei kannata, koska femakko on aina sinua nopeampi.
      Vahingoittunut femakko on aina vaarallinen. Hälytä apua ja ilmoita femakosta poliisille. Poliisi huolehtii tilanteen selvittämisestä.

• 889988

Moni niistä haluu aseita lahjaksi.

• tyhmä-antaa

pitää olla 1000.e lahja kortti että pojat saa uuden kännyn

• SPR-vastaaKysymykseesi

"Käy niin sääliksi nuo sodan jaloista pakenevat yksinäiset lapset ja lapsiperheet."
      Niitä lapsia ja lapsiperheitä voi olla vähän vaikea löytää tähän hätään, mutta erittäin hyvä täyskäsi karvapersepartalapsia kyllä löytyisi avustettavaksi vaikkapa heti.
      Kuten vanha siannahkahanskakauppias sanoisi:
      Pannaanko pakettiin vai vedätkö heti käteen?

• sisäistä_tämä

Koetapa nyt idiootti tajuta, että vastaanottokeskuksissa on ISIS:tä pakenevia ihmisiä joilla ei ole MITÄÄN koska Isis ryöväsi kaiken. Nämä ihmiset eivät ole mikään uhka vaan ovat paenneet kun ISIS on teurastanut koko kaupungin tai kylän. ISIS on pakenemisen syy.

• lfkjhgfs
        sisäistä_tämä kirjoitti:

Koetapa nyt idiootti tajuta, että vastaanottokeskuksissa on ISIS:tä pakenevia ihmisiä joilla ei ole MITÄÄN koska Isis ryöväsi kaiken. Nämä ihmiset eivät ole mikään uhka vaan ovat paenneet kun ISIS on teurastanut koko kaupungin tai kylän. ISIS on pakenemisen syy.

Juu näin on. Päiväkodissakin samotaan että isis tulee hakeen.

• idioot

Taidat olla tyhmä.

• flkjhgfds
        idioot kirjoitti:

Taidat olla tyhmä.

Puhut nyt itsestäsi.

• pullaunelmaa
        sisäistä_tämä kirjoitti:

Kumma juttu. Kurdien kylää se Isis ei kyennyt tuhoamaan, sillä kurdit eivät juosseet parkuen pakoon iphone kädessään.

Mutta kävikö Isis albaanienkin kimppuun? Ja sitä ennen Romanian romanien?

• dsada

Nojaa. sanoisin että ei nyt ihan noinkaan. Tässä teille parasta mitä olette tällä viikolla nähneet: http://1i.fi/parastanyt

• sadasderwe

Hehe. sanoisin että ei nyt ihan noinkaan. Tässä teille parasta mitä olette tällä viikolla nähneet: http://1i.fi/parastanyt

• sdfdfef

Muuten hyvä,mutta moni niistä ei edes tule maista missä on sota.

• olisivatpa_kiitollisia

Voin lahjoittaa pakolaisille käytetyt kalsarini. En mitään muuta.

• Ettäsilleennääs

Jos aoit auttaa,niin anna nälkäiselle kinkkuvoileipä,mutta ei koskaan rahaa.
      Rahankeräys-bisnekset jakavat vain jäljelle jääneet korpunmurut,käyttäen
      ensiksi johtajilleen uudet "turbot",ja muijille minkkiturkit.

• OhjeistamispääIIikkö

Musuille kannattaa lähettää sianpaskaa iso laatikollinen.

• panee_oksettaa

1800-luvulla oli loisia, jotka asustelivat ruokapalkalla maataloissa. Nykyään on pakoloisia jotka elelevät leveämmin kuin monet omasta kansastamme.

• voikohäh

Voiko lahjoittaa tutteja,vaippoja,lasten vaatteita,lasteruokaa niille 17 vuotiaille?

• SPR_ei_taivu

SPR on linjansa täysin selvästi valinnut. Rasismia kaikissa muodoissaan vastustetaan, kansallismielisiä ei tulla kuuntelemaan, eikä heidän rasisminsa edessä taivuta. SPR tekee kansainvälistä työtä kansainvälisen Punaisen Ristin sääntöjen mukaan. Kansallinen etu väistää vaikka väkisin sivuun työnnettynä kun pakolaisia autetaan kansainvälisen oikeuden sääntöjen mukaan. SPR ei ole millään tavalla kansallismielinen järjestö eikä se taivu uhkailun eikä painostuksen edessä. SPR tulee jatkossakin toimimaan täysin epäisänmaallisena kansainvälisenä globaalina yleismaailmallisena järjestönä omien sääntöjensä mukaan.

• negrutvittuun

saako niistä HIV tartunnan jos lahjoittaa jalon mällisatsin naarasapinan suuhun?

• BodareitakinLöytyy

SPR tiedottaa:
        Suosittelemme kuitenkin kokovartalokumiasusteen käyttöä.
        Naarasapinoita meillä ei valitettavasti ole tällä hetkellä tarjottavana, mutta karvapersepartalapsia sitäkin enemmän...

• Suomi_avautuu

Yksi asia on varma ja sille rasistiääliöt eivät mahda mitään: Tämän pakolaiskriisin laannuttua Suomi on kansainvälinen ja avoin yhteiskunta. Kaikki suomalaisjuntit on pakottamalla pakkosiedätetty maahanmuuttoon ja kansainvälisyyteen. Jos muuttuva Suomi ei miellytä niin rasistit, olkaa hyvät ja poistukaa maasta! Muutokselle ette tule mahtamaan mitään. Suomessa tapahtuu se mikä muualla euroopassa on jo kauan sitten tapahtunut eli avautuminen, kansainvälistyminen ja moniarvoistuminen. Syntyy aivan uusi yhteiskuntamalli.

Rajat ovat auki rasistit, pakatkaa kamanne ja häipykää!

• sdfsdfsdfsdfghgf

Se onkin oikein mukavaa kun saadaan tänne sellainen euroopasta tuttu autojen polttamiskulttuuri.

• suvakki.on.vajakki

Vedä käteesi runkkari ja syö paskaa. Muuta vittuun täältä!

• nzmmzmxmxlxöxöx

kannattaa laittaa käteisenä niin saavat ostaa mitä haluavat. bitcoineina onnistuu näppärästi niin että siirrät minulle ja minä vien sitten seteleinä lapsukaisille. lupaan etten osta rahalla kaljaa! etsin jostain bitcoin-lompakkoni numeron ja pistän tänne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      36
      7284
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      83
      3686
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      82
      3265
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      338
      3020
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      46
      2413
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      56
      2271
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      25
      1560
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      56
      1485
    9. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1474
    10. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      25
      1459
    Aihe