Olivia pizzeria jäkärlä

kebuman

Uusi kebab pizzeria jäkärlässä, pitihän se testata. Mulle käynti oli ensimmäinen ja viimeinen: turun pienin pitakebab, todella ylihintainen 7,00. lämmin kastike puuttui kokonaan, Kuiva. Lihaa ja salaatia minimaalisesti. Koko hinnasto reilusti
ylihintainen.

14

2711

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäkärlästä

      Aurajuustorulla maistettu. Oli oikein hyvää. Mukava palvelu.

    • Pahaa

      Kebab maistui paskapöntöstä lapotulle paskalle.

    • Eisaakeli

      Pakko oli kyseisessä firmassa asioida kun vaki paikka oli lomilla ja kokemukset ei kyllä olleet positiiviset.. Aivan ylihinnoiteltua "pizaa" tarjolla jota saa muualta turusta 6.50 hintaa lounas aikaan! Ajattelin ensin mennä katsomaan mitä mahtaisi olla tarjolla heidän mainostamassaan Pizza buffetissa no siellähän ne kaksi ankeaa pitsaa komeili heti kassan vieressä, varmaa olleet koko ajan siinä pöydällä lämpimässä eikä kyllä tehnyt mieli ottaa lounasta, no sitten tilasin pitsan listalta ja hinta haarukka pyöri siinä 9-10€ välillä, päädyin sitten Hot chilis specialiin ja sekin oli sitten pettymys yllättäen! Ensinkään pitsa ei ollut millään tavalla tulinen eikä mitään chiliä tai edes jalopenoja näkynyt ja lisäksi pitsaan oli lyöty jtn vitun curry tahnaa ja jäävuori salaattia sekä hiukan kebab lihaa ja peperonia. Odotin kyllä kyseiseltä pitsalta ihan jotain muuta, olisi ehkä pitänyt katsoa mitä kyseinen pitsa sisältää ensin. Mutta en kyllä suosittele kenellekkään hinta laatu suhde täys 0! Parempiakin paikkoja on joista saa halvemmalla parempaa. Ja vielä että henkilö kuntaa kyllä tuli infottua asiasta mutta ei paljoa kiinnostanut heitä asia.

      • Rikkaat_röyhkeät

        Älä läski vingu. Söisit saatana niinkuin normaalit ihmiset niin kebulat ei menis konkurssiin saatana. Itsehän lounastan vain kaupungin kalleimmissa ja hienoimmissa ravintoloissa. Sieltä voinkin sitten katsoa alaspäin tätä suomen paskaa kebukulttuuria ja naurahdella juodessani kolmensadan euron viiniä, tuhannen euron mittatilauspukuni ylläni. Olet mitätön luuseri elämässäni useiden muiden lailla. Voisin koska vain tuhota mitättömän elämäsi mutta uskon että myös loisilla on oikeus elää joten annan armon käydä oikeudesta ja sallin sinun elää.


      • Rikkaat_röyhkeät

        PS. Vitun ihra


      • Mahuni

        Kävin oliviassa syömässä sen jälkeen kun kuulin että omistaja on vaihtunt ja tuli tilalle uusi...voin sanoa kyllä että se oli sen arvoinen käynti oli tosi mukava henkilökunta ja lounastarjous oli vain 7.90 sisältää pienen juoman ja salaatin ja saa valita ihan mitävaan listalta lounastarjouksen aikana. Uusi palvelukin lisättiin ravintolan palveluun ja se on kotiinkuljetus. Nyt se on mun vakiopaikka mulle ja koko perhelle meidän lapset tykkä niin paljon käydä siellä he saa aina valita tikkarin ja trippimehun ...☺☺☺


    • eerijk

      olen käynyt muutaman kerran oliviassa ja pakko sanoo että ihan joka kerta saanut jonkun vatsataudin sieltä kun eivät tiedä mitään käsihygieniasta mitään ja niillä on joku pakon omainen tarve laittaa sitä pahan makuista curry kastiketta kaikkiin annoksiin jopa pizzojen ja hampurilaisten väliin se on niin vetistä ja ällöttävää se heidän kastike niiden pitäisi joskus ihan itse laittaa syömään sitä pöperoä niin tietävät ja nämä uudet irakilaiset omistajat eivät oikein osaa muuta sanoa suomeksi kuin moi ja kiitos, en suosittele kenellekään tätä paikka ellei halua ruokamyrkytyksen mielestäni niin huonoa palvelua ja aina jäänyt paskainen maku suuhu

      • Epäluuloinen

        Mistäköhä maast sitä itse ollaan kotosin😂


    • jjak

      kiitos kommentistasi piti tänään mennä kokeilemaan kun tuli lista kotiin onko annokset luvatunlaisia?

    • Anonyymi

      olen hakenut yli 10 kertaa mahtava ruoka paikka hyvä palvelu suosittelen kaikille k.löppönen

    • Anonyymi

      Hyvä mättöpaikka nykyään, isot annokset. Ainoa miinus ei saa olutta.

    • Anonyymi

      Ihan kauhee bängeri paikka. Pitsat on hyviä ja kebut sitä parempia. Viikon loppuisin vähän kallista mutta ei haittaa ku on niin suurta annosta ja saatanan maukasta. Suosittelen! 10/10!

    • Anonyymi

      En tiedä mitä oot syönyt oon käyny pizzeriassa about 30 vuotta kebabista en tiedä mutta pizzat on hyviä ja niinkuin sanottu niin makuasioista ei voi kiistellä

    • Anonyymi

      Hyvät pitsat olleet aina. Helppo tehdä netissä Onlinetilaus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      280
      3143
    2. 202
      2888
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2474
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      222
      1944
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1221
    Aihe