"Irakilainen, somali ja mustalainen" -vitsejä?

fgadharht

Tiedätkö yhtään hyviä "irakilainen, somali ja mustalainen" -vitsejä? Esim. että "Irakilainen, somali ja mustalainen menivät baariin. Mustalainen sanoi..." jne..

Jos tiedät tällaisia, niin laita tähän viestiketjuun!

38

6183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihihihihihihih

Irakilainen, somali ja mustalainen istuivat autossa.

Kysymys: Kuka ajoi autoa?
      Vastaus: Poliisi

• haatajsgg

Mitä eroa somalialaisella ja keltaisella viivalla?
      Keltaisen viivan yli ei saa ajaa..

• RemuJaHurr

Älkää viitsikö vitsailla tuolla tavalla.
      Mustalainen on nyt väärässä ryhmässä...

• 24y

Mustalaiset tekevät kylmästi päätökset rahantekoon. Usein katsoamtta

• RemuJaHurri

Miksi sanotaan laihaa somalia???
      Öljytikuksi.

• teebur

rasistisia vitsejä,,,,,

• dfsfss

Miten ne eroaa "suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen" -vitseistä?

• 6576455ajsd

Pohjoismaalaiset ovat samanrotuisia ja asuvat samankaltaisessa kulttuuripiirissä keskenään. Rasismi on rotujen välistä sortoa.

• rtyertyertytyrryt
        6576455ajsd kirjoitti:

Pohjoismaalaiset ovat samanrotuisia ja asuvat samankaltaisessa kulttuuripiirissä keskenään. Rasismi on rotujen välistä sortoa.

Onpa ahdasmielinen näkemys, ettei eri kulttuuripiireistä tulevat saisi kertoa vitsejä toisistaan. Ja on myös rasistista erotella ihmisiä rotuihin, kun tiedemaailma sanoo, ettei ihmisten välillä edes ole mitään rotuja.

• päivän_paras

Nuo kaikki kolme on töissä

• TÄMÄOLI

AIVAN NAPPIIN !

• AnteeksiSIAT
        TÄMÄOLI kirjoitti:

AIVAN NAPPIIN !

En halunnu teitä loukata.Olette hyvin fiksuja, ja älykkäitä.
        Tarkemmin aatellen, en ymmärrä, miksi noita elukkamaisia ihmisiä tulinkaan verranneeksi teidän populaatioon. OON syvästi pahoillani, ja kadun sanojani !

• päivän_paras

Myönnettäköön hyvä on, mut vitsi toi munkin oli

• Heheheheee

Mainio!

• Hihihihii
        TÄMÄOLI kirjoitti:

AIVAN NAPPIIN !

Nimenomaan!

• buhahahhhaaaa

Irakilainen, somali ja mustalainen ei käyttänyt kelan etuuksia.

• buhahahhhaaaa

Irakilainen, somali ja mustalainen nostavat Suomen talouslamasta.

• Nappi.huomio

Sipilän toive vävyjä :D

• Isis_vitsi

Isispommittajan räjähdevyö pamahti liian aikaisin, ehti kuitenki sanoa:.
      Allah akBUUUUMMMMMMM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• he-he-heh

-Pienestä kii, se on pienestä kii...
      Lauloi irakilainen, kun kuselle meni.

• Täältä

Vaimo oli synnyttämässä pelokkaana kaksosia. Jännitystä lisäsi se että hän oli pettänyt miestään. Ensimmäinen valkoinen poika syntyi ja isä pomppi riemusta.
      Hetken kuluttua syntyi musta poika ja äidin ihmeeksi isä hurrasi. Myöhemmin isä puheli ylpeänä: Mun pojasta tulee vielä suuri johtaja!
      Sillä oli jo syntyessään orja mukana!
      http://rasistisetvitsit.tumblr.com

• nokimunakas

Somalialainen itsemurha: lerppuAllahuuli päänyli niskaan ja reilu nielaisu ja kronks.

• jobss

Mamu lauloi Karaokekuppilassa " Olen Suomalainen " no Mustalainen meni ja lauloi "Mä jokapäivä töitä teen "

• Isisvitsejä_2

Isisiksen tapa tuunata auto:
      Dynamiittipötkö pakoputkeen, ja baanalle.

Isisiksen autokaupassa mainos.
      Tarjous vain tänään: Citroen C4:lla täytettynä romutustodistus kaupan päälle.

• opelius

Suomalainen "kansanedustaja" ja mamu meni baariin ja "kansanedustaja" tarjosi juomat, maumu kysyi miten sinulla on varaa tarjota? No "kansanedustaja" sanoi mulla on piikki auki.

• tämäonparas

Puutteessa olevat Irakilainen ja somali löysivät urossian eli karjun. Ne alkoivat heti nussia sitä. Panivat tunnin jos toisenkin. Panivat maate kun voimat ja mällit loppuivat. Sitten paikalle hiippaili aito mustalainen. Se varasti sian ja söi sen.

• DFAGUYYUY
      • ftydrtygt

Heh, hauska. Harmi että fingerporin piirtäjäkin on oikeasti kiihkosuvakki.

• TyöperäinenNivelrikko

Mitä sellaisia sairauksia mustalaisille ei esiinny lainkaan joita esiintyy monella valkolaisella?

• gdtrytrh

Olisko ammattitauti?

• ..suomessa ei ole rasismia. Mutta on ihmisiä joille musta ihminen on kummastus. Vähän kouluja käyneet paskiaiset ovat saaneet ihon värin kummastelun päähänsä.
      Pakolaisissa ja näissä muslimi laumoissa on kysymys ihan toisista asioista. Tällaiset typerykset sitten tekevät siitä arvostelusta tosissaan rasismia...

• stadin_kundi

Mitä lässytät? Kyse ei nimenomaan ole rasismista, eikä mustaihoinen ole mikään kummastus ollut kenellekään vuosikymmeniin. Kyse on kokemuksesta ja tiettyjen kansalaisuuksien sikailusta. Suomessa ei ole rasisteja kuin kourallinen.

• somaali lauloi karaoke illassa kari Tapion kappaleen, olen Suomalainen, mustalaista alkoi moinen vituttamaan, ja Feija vetaisi seuraavaksi tepon ja Matin kappaleen mä jokapäivä töitä teen !

Late Lapista. SSSS Ry!

• ähIäm.sähIäm

• vitsimestari

Miksi muuten Napakympissä ei ollut koskaan yhtään mustalaista kilpailemassa?

- No kun niillä ei ole työkavereita jotka olisivat ilmoittaneet ne ohjelmaan.

Mustalaisukko seisoi rautatieasemalla ja kaupitteli kelloja. Tulipa muuan sälli ja pyysi kokeilla sopiiko kello hänen ranteeseensa. Saatuaan luvan ja kellon ranteeseen, sälli lähti kovaa vauhtia juoksemaan karkuun. Mustalaisukko puuskustti perässä pitkin asemalaituria ja huusi:

- Hai saatana. Ny männöö hyvä kello iha hankintahintaan!

Mitä tehdään kun yllätetään somali myymälävarkaissa?

- Ammutaan varoituslaukaus pään läpi.

• Anonyymi

Mustalaisnuorukainen heitti rautakankea liki 100 metriä.

Tätä ihmeteltiin kovasti. Nuorimies kertoi isänsä neuvoneen, että " jos näet työkalun, heitä niin kauas kuin pystyt!"

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe