Suomalaiset ruokajonossa ja vaatteet kirppareilta

waler-

Samalla työtä tekemätön matu shoppailee Stokkalla ja sossu maksaa kaiken,myös asumisen.
En varmasti ole ainoa,jota vituttaa tällainen

47

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 913

Työttömyyskorvauksen ja eläkkeen verotus on kireämpää, kuin samankokoisen työtulon.

Elikkä kun on joutunut työkyvyttömyyseläkkeelle nuorehkona niin siitä pienestä eläkkeestä vielä viedään enemmän veroa !

• Asian voi tietysti nähdä niin, että työkyvyttömyyseläkkeellä tai työttömänä olevaa ei saisi verottaa rankemmin kuin työssä käyvää. Ja että heiltä viedään jotakin, kun joutuvat maksamaan veroa.

Toinen näkökulma asiaan voisi olla vaikkapa se, että työssä kävijät, jotka maksavat työkyvyttömyyseläkeläisten ja työttömien elättämisen, saavat hieman verohelpotusta työntekoon kannustamiseksi. Jotta työkyvyttömäksi tai työttömäksi jotuneet saataisiin eläetettyä, niin jos heidän veroprosenttiaan laskisi, tulisi työssäkäyvien verotusta nostaa, jotta he maksaisivat nykyistä suuremman osan muiden elämisestä. Tässä näkökulmassa työkyvyttömät ja työttömät eivät menetä, vaan nimenomaan saavat, kun muut hoitavat heidän elatuksensa.

Sitä voi olla katkera, kun muiden maksamasta tulosta joutuu maksamaan veroa, tai sitten voi olla kiitollinen, että maassamme halutaan auttaa heikommassa asemassa olevia ja työttömät ja työkyvyttömät saavat muilta rahaa, jotta pärjäävät.

• waler-
        TheUrbanLegends kirjoitti:

Asian voi tietysti nähdä niin, että työkyvyttömyyseläkkeellä tai työttömänä olevaa ei saisi verottaa rankemmin kuin työssä käyvää. Ja että heiltä viedään jotakin, kun joutuvat maksamaan veroa.

Toinen näkökulma asiaan voisi olla vaikkapa se, että työssä kävijät, jotka maksavat työkyvyttömyyseläkeläisten ja työttömien elättämisen, saavat hieman verohelpotusta työntekoon kannustamiseksi. Jotta työkyvyttömäksi tai työttömäksi jotuneet saataisiin eläetettyä, niin jos heidän veroprosenttiaan laskisi, tulisi työssäkäyvien verotusta nostaa, jotta he maksaisivat nykyistä suuremman osan muiden elämisestä. Tässä näkökulmassa työkyvyttömät ja työttömät eivät menetä, vaan nimenomaan saavat, kun muut hoitavat heidän elatuksensa.

Sitä voi olla katkera, kun muiden maksamasta tulosta joutuu maksamaan veroa, tai sitten voi olla kiitollinen, että maassamme halutaan auttaa heikommassa asemassa olevia ja työttömät ja työkyvyttömät saavat muilta rahaa, jotta pärjäävät.

Tai sitten töissä oleva,kuten itse,voin olla tyytyväinen siihen,että saan osaltani elättää paskaloisia

• waler- kirjoitti:

Tai sitten töissä oleva,kuten itse,voin olla tyytyväinen siihen,että saan osaltani elättää paskaloisia

Sekin on totta. Itse olen oikeasti tyytyväinen siihen, että ansiotyöstä perittävistä veroistani autetaan heikompiosaisia.

• esimerkillinenasenne

Erinomaista ,että positiivisesti ajattelvia ,ulospäin eettisesti suuntautuneita vapaaehtoisia maksajia löytyy,sillä tällähetkellä heistä on suorastaan huutva pula:

http://www.hs.fi/politiikka/a1447908090620

http://yle.fi/uutiset/perussuomalaiset_ei_lisaleikkauksia_turvapaikkakriisin_takia__tarkeaa_yhteiskuntarauhan_kannalta/8670981

Itse haluaisin kyllä valita ja asettaa kansalaisuuden omaavat etusijalle valtiollisessa huolenpidossa toimeentulon takaamiseksi ja taata esijaisesti riittävä toimeentulon ,sekä palvelut Suomalaisille ja sen jälkeen jos mahdollista auttaa muita kansallisuuksia taloudellisten mahdollisuuksien rajoissa.

• waler-

Sekin on totta. Itse olen oikeasti tyytyväinen siihen, että ansiotyöstä perittävistä veroistani autetaan heikompiosaisia.

Et tainut oikein ymmärtää......

• waler- kirjoitti:

Et tainut oikein ymmärtää......

Voi kuule, kyllä käyttämäsi ilmaisu 'paskaloisia' antoi ihan hyvin osviittaa siitä, mitä sinä todella tarkoitit. Siitä kuitenkin voi tosiaan ihan aidosti olla kiitollinen, että elää maassa, jossa niillä omilla verovaroilla autetaan apua tarvitsevia.

• waler-

Voi kuule, kyllä käyttämäsi ilmaisu 'paskaloisia' antoi ihan hyvin osviittaa siitä, mitä sinä todella tarkoitit. Siitä kuitenkin voi tosiaan ihan aidosti olla kiitollinen, että elää maassa, jossa niillä omilla verovaroilla autetaan apua tarvitsevia.

Kokeile vanhuksia ,työttömiä sekä psykiatrisen avun tarvitsevia nuoria,kantasuomalaisia,jos auttaa haluat.
        Verovarat ei riitä paskaloisten auttamiseen,vaan velkasellainen

• waler- kirjoitti:

Kokeile vanhuksia ,työttömiä sekä psykiatrisen avun tarvitsevia nuoria,kantasuomalaisia,jos auttaa haluat.
        Verovarat ei riitä paskaloisten auttamiseen,vaan velkasellainen

Ei tämä ole mikään kokeiluasia. Verovaroista tuetaan heikommassa asemassa olevia.

• waler-

Ei tämä ole mikään kokeiluasia. Verovaroista tuetaan heikommassa asemassa olevia.

Elikä mamuja,sitähän sä just sanoit?
        Ei oikein mahdu minun ajatusmaailmaan,että sinulle tuntuu olevan tärkeintä pelastaa yksi Irakilaisraiskari,kun vaihtoehtona saattaisi ollla ahdistunut suomalaisnuori,
        Hmmm

• waler- kirjoitti:

Elikä mamuja,sitähän sä just sanoit?
        Ei oikein mahdu minun ajatusmaailmaan,että sinulle tuntuu olevan tärkeintä pelastaa yksi Irakilaisraiskari,kun vaihtoehtona saattaisi ollla ahdistunut suomalaisnuori,
        Hmmm

Vai sellaisia sinä nyt keksit minun ajattelevan ja sitten hämmästelet keksintöäsi. Mitään sen tapaistakaanhan en ole sanonut.

• waler-

Vai sellaisia sinä nyt keksit minun ajattelevan ja sitten hämmästelet keksintöäsi. Mitään sen tapaistakaanhan en ole sanonut.

No mitä sä rivien välistä kerrot?
        Suomessa on turvapaikan ansainneita korkeintaan 4 prossaa tänne tulleista,joten se 96 prossaa on jotain muuta,elintasopakolaisia.
        Näitä sinä haluat auttaa,eikö?
        Ei Suomalaisia nuoria,joita on helvetisti työttöminä,saatika vanhuksia,lapsiperheitä,vaan elintasopakolaisia.
        Kerro nyt waler sedälle,mitä tarkoitat
        "Sekin on totta. Itse olen oikeasti tyytyväinen siihen, että ansiotyöstä perittävistä veroistani autetaan heikompiosaisia."
        Ketä haluat auttaa ensisijaisesti,ettei tule väärinkäsityksiä?

• ghgjgjghghjg

Asian voi tietysti nähdä niin, että työkyvyttömyyseläkkeellä tai työttömänä olevaa ei saisi verottaa rankemmin kuin työssä käyvää. Ja että heiltä viedään jotakin, kun joutuvat maksamaan veroa.

itse olisin valmis maksamaan enemmän veroja jotta SUOMALAISET vähäosaiset ja vanhukset saisivat helpotuksia elämäänsä. MAMUPUMMEILLE sen sijaan en haluasi maksaa penniäkään.

• waler- kirjoitti:

No mitä sä rivien välistä kerrot?
        Suomessa on turvapaikan ansainneita korkeintaan 4 prossaa tänne tulleista,joten se 96 prossaa on jotain muuta,elintasopakolaisia.
        Näitä sinä haluat auttaa,eikö?
        Ei Suomalaisia nuoria,joita on helvetisti työttöminä,saatika vanhuksia,lapsiperheitä,vaan elintasopakolaisia.
        Kerro nyt waler sedälle,mitä tarkoitat
        "Sekin on totta. Itse olen oikeasti tyytyväinen siihen, että ansiotyöstä perittävistä veroistani autetaan heikompiosaisia."
        Ketä haluat auttaa ensisijaisesti,ettei tule väärinkäsityksiä?

'Waler setä' voi ihan itse lukea, mitä olen sanonut ja lakata keksimästä rivien väliin asioita, joita siellä ei ole. Kuten sanoin, olen oikeasti tyytyväinen siihen, että heikompiosaisia autetaan. Köyhiä, sairaita, työttömiä, lapsiperheitä, turvapaikkaa tarvitsevia, itsetuhoisia, vammaisia jne. Listahan on pitkä.

• waler-

'Waler setä' voi ihan itse lukea, mitä olen sanonut ja lakata keksimästä rivien väliin asioita, joita siellä ei ole. Kuten sanoin, olen oikeasti tyytyväinen siihen, että heikompiosaisia autetaan. Köyhiä, sairaita, työttömiä, lapsiperheitä, turvapaikkaa tarvitsevia, itsetuhoisia, vammaisia jne. Listahan on pitkä.

Mutta kun, näitähän ei auteta,vaan niiltä leikataan eikö?
        Ja siitä varoja siirretään mamuille,
        Eriasiasia elää realismissa kuin plutoplaneetalla

• waler-
        waler- kirjoitti:

Vielä sen verran tosta itsetuhoisuudesta.
        Täälä joka toinen päivä vanhus tappaa itsensä"koska olemme auttamassa"
        Ja me todellakin(yhteiskunta)autamme tässä riistämällä ja viemällä niiltä,joista ei ole vastusta

• waler- kirjoitti:

Edistystä, ettet enää valehtele minun ajatuksistani. Asumistuki, KELA-korvaukset, toimeentulotuki, työttömyyskorvaukset jne. eivät kuitenkaan ole kadonneet mihinkään. Että kyllä, autetaan edelleen. Näin siis täällä 'realismissa' eikä 'plutoplaneetalla'.

Leikkauksia on tehty pitkään ja hyvinvointivaltiomme kokenut kovasti kolhuja, vaikka samalla on sitten eletty velkarahalla jo vuosikymmeniä. Täytyy kuitenkin olla todella sokea, jos kuvittelee, ettei meillä enää auteta heikompiosaisia. Palatakseni alkuperäiseen ajatukseeni, niin sitä voi olla katkera vaikkapa niistä leikkauksista, tai sitten kiitollinen siitä, että saa apua.

• waler- kirjoitti:

Vielä sen verran tosta itsetuhoisuudesta.
        Täälä joka toinen päivä vanhus tappaa itsensä"koska olemme auttamassa"
        Ja me todellakin(yhteiskunta)autamme tässä riistämällä ja viemällä niiltä,joista ei ole vastusta

Itsemurhien määrä oli valtava 1990. Määrä on miesten osalta jopa puolittunut noista huippulukemista. Ihmisen kärsimys, jokaisen, on aina liikaa. Mutta kehityksessä ollaan sentään kuljettu tässä asiassa hyvään suuntaan.

http://www.findikaattori.fi/fi/10

• waler-

Edistystä, ettet enää valehtele minun ajatuksistani. Asumistuki, KELA-korvaukset, toimeentulotuki, työttömyyskorvaukset jne. eivät kuitenkaan ole kadonneet mihinkään. Että kyllä, autetaan edelleen. Näin siis täällä 'realismissa' eikä 'plutoplaneetalla'.

Leikkauksia on tehty pitkään ja hyvinvointivaltiomme kokenut kovasti kolhuja, vaikka samalla on sitten eletty velkarahalla jo vuosikymmeniä. Täytyy kuitenkin olla todella sokea, jos kuvittelee, ettei meillä enää auteta heikompiosaisia. Palatakseni alkuperäiseen ajatukseeni, niin sitä voi olla katkera vaikkapa niistä leikkauksista, tai sitten kiitollinen siitä, että saa apua.

En ymmärrä vieläkään,miten voit puolustella tämän yhteiskunnan toimia.
        Johtuuko se siitä,että sinä olet saanut kaiken ilmaiseksi ja minä olen joutunut tekemään töitä sen eteen,että elän ja elätän päivästä toiseen.

Aseta kumminkin asiasi tärkeysjärjestykseen,ja annan vielä esimerkin.

Jos Suomi joutuisi sotaan,kummalla puolella taistelisit?
        (ja kenen tai keiden puolesta)
        Ja totuus on se,että itsemurhat Suomessa on lisääntynyt

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/suomessa-tehdaan-lahes-kaksi-ja-puoli-itsemurhaa-paivassa/1961786

• waler- kirjoitti:

En ymmärrä vieläkään,miten voit puolustella tämän yhteiskunnan toimia.
        Johtuuko se siitä,että sinä olet saanut kaiken ilmaiseksi ja minä olen joutunut tekemään töitä sen eteen,että elän ja elätän päivästä toiseen.

Aseta kumminkin asiasi tärkeysjärjestykseen,ja annan vielä esimerkin.

Jos Suomi joutuisi sotaan,kummalla puolella taistelisit?
        (ja kenen tai keiden puolesta)
        Ja totuus on se,että itsemurhat Suomessa on lisääntynyt

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/suomessa-tehdaan-lahes-kaksi-ja-puoli-itsemurhaa-paivassa/1961786

Ja taas takaisin näihin mielikuvitusväitteisiin. Sori, ei jaksa enää kiinnostaa, kun jaksat näemmä loputtomiin keksiä sinne rivien väliin ties mitä soopaa. Väittelet taas omien kuvitelmiesi kanssa.

• waler-

Ja taas takaisin näihin mielikuvitusväitteisiin. Sori, ei jaksa enää kiinnostaa, kun jaksat näemmä loputtomiin keksiä sinne rivien väliin ties mitä soopaa. Väittelet taas omien kuvitelmiesi kanssa.

Kokkarien ei koskaan kannata,
        Mutta 2,5 itsemurhaa päivässä,mitä se tekee vuodessa?
        Perkeleen kutosen matikka ei oikein pelaa.........

• jyrkikatainen----
        waler- kirjoitti:

Kokkarien ei koskaan kannata,
        Mutta 2,5 itsemurhaa päivässä,mitä se tekee vuodessa?
        Perkeleen kutosen matikka ei oikein pelaa.........

365 kertaa 2,5 on 915,5 tai sinneppäin

• 19-7

Koska veronmaksajien piikki on auki, niin tietysti pakolaiset silloin ostavat parasta, mitä Suomesta saa.
      Aika paljon ne myös tekevät sitä, että hankkivat halvemmat kuteensa esim. kirppareilta ja myyvät ilmaiseksi saadut.

• hohhoijjaa

Stockan tulos irtisasnomisineen ja tavaratalon sulkemisineen on niin heikko, että tuskin ne matut kovin paljon kassavirtaa tuovat...

• loi987

• tavja_

Ykfittäiftapauf.

• kävinitse

Hullut päivät oli täynnä mamuja

• Hulluttelua

Suomessa koittaa päivä päivältä entistä hullummat päivät.

• miksiLähette
    • Syrjintääkö

Miksi kantasuomalaisia syrjitään? Monet heistä ovat paljon huonommassa asemassa kuin nuo kaikesta ylläpidosta nauttivat lomalaiset.

• jlpoöio

Suomalaisia opetetaan nöyriksi ja säästäväisiksi. Pidemmälle ajateltuna siitä kärsivät kaupat, kun suomalaiset oppivat tulemaan toimeen vähemmällä.
      Tuskin matuillekaan tulevaisuudessa tullaan hankkimaan kaikkea uutena, saavat lopulta tulla toimeen omillaan kuten kantasuomalaisetkin.

• Nyt.riittää

Mikäli matupaskojen hyysäys ei lopu, lopetan työn teon ja siirryn yhteiskunnan elätiksi. Jos kerran ulkomaalaisille maksetaan loisimisesta aion suomalaisena ottaa edes jonkin osan.

• persueiarvosta

Se on sitä perussuomalaisten politiikkaa, ne on tuonut maahan 33 000 mamua ja asuttaneet ne hotelleihin, Suomalaisten hyväksi persut on tuplanneet leipäjonot, mikä on persujen motiivi minkälaisia ihmisiä on persut onko ne jostain katkeroituneita, lapsena hyväksi käytettyjä vai mitä ihmettä, nyt ne haluaa kurjistaa rehellisten suomalaisten elämää samalla kääntävät puukkoa haavassa hyysätessään mamuja.tuleeko persut onnelliseksi kun leipäjonot kasvaa ja eläkeläismummot etsii marketista vanhoja leipiä.miksi persut miksi mitä teille on nää suomalaiset köyhät tehneet.keskustelu palstoilta voi lukea persujen kommentteja tyyliin sotaveteraanien haudoille pitää kusta kun antoivat periksi, eläkeläisiltä pitääkin leikata ne on yhteiskunnan loisia jne. Hirveitä kommentteja maata puolustaneista ja rakentaneista ihmisistä ei persujenkaan elintaso ole tyhjästä tullut.pientä kunnioitusta persuiltakin kaivattaisiin.

• eriarvoistamista

Jossakin haastattelussa somalimies puhuikin Suomen köyhistä eli kantasuomalaisista köyhistä. Ehkä tulevaisuudessa suomalaiset köyhät kerjäävät kaduilla, mamut possuttelevat sosiaalirahoilla.

Hyvin harva mamuista kuitenkaan työllistyy, kun he eivät ole aiemminkaan työllistyneet.

Hyyssääjät vähät välittävät vaikka suomalaiset kuolisivat nälkään tai eivät kykenisi rahattomina hoitamaan sairauksiaan. Suvakeille on tärkeää vain mamujen hyvinvointi.

• sierjeg

Miksi suomalaiset tekis työtä kun loiset ei tee ja parampaa ja rikkaampaa elämää elävät ! Mitä meidän peruslaissa lukee??

• äahgoeaihgepo

Duunari raataa koko ikänsä jotta saa asuntonsa jne maksettua, mutta naapurissa samanlaisessa asunnossa asuukin duunarilta verotetuilla varoilla työtä tekemätön siirtolais-porukka viettäen "laatu-aikaa" perheen/tuttavien kesken vuodesta toiseen kun veronmaksajat kustantaa kaiken. Nyt pitäisi kuulemma alkaa rakentamaan lisää asuntoja "rikastuttajille" kaiken lisäksi.
      Seuraavaksi duunarin pitää tinkiä entisten lisäksi palkastaan ja lomistaan ym ties mistä koska hän pirulainen on syyllinen siihen ettei kaikkia mukavuuksia ja virikkeitä saada järjestettyä maahan laittomasti tunkeutujille.

Voi elämän kevät että on maassa asiat sekaisin ja pahasti. Koko päätöksenteko on täysin mätä, kukkahatut suvakit joka paikassa kusemassa kansan kintuille.

• SossuPummitKuriin

Kannattaisiko sosiaaliturvan varassa loisivien pummien hakea turvapaikkaa vaikka Ruotsista. Jos ei työnteko kelpaa niin voi syyttää vain itseään.

• iuyt567

Aloittaja oikeassa. Itse näin kuinka kaupan kassall itä-hesassa piespuolinen suomalainen sossuvirkailija maksoi matun ruokaostokset siinä kaupankassalla ostolapulla. Ei hyvää päivää tätä hyysäämistä!! ei suomalaisille makseta!

• waler-

Kiitän,sillä tiedän olevani oikeassa,

• 4021

TOREILLE , KESÄLLÄ ! .

• tuleva_kannibalisti

Olen kyllä ihmetellyt, kun kaikki ovat itseäni paremmin pukeutuneita. Ja oikeasti olen nähnyt nälkää. Huomenna menen sen vuoksi lääkäriin. Haluan eroon kuukautisista, koska en pysty syömään riittävän hyvin, jotta jaksaisin vuotoja. Että semmoista. Viime vuodesta 1/4 ei ollut ollenkaan tuloa. Nälkäkuukausia on varmasti tiedossa kaikille vähävaraisille jatkossakin, jotta resurssit riittävät hädänalaisille.

• sikaa

Partalapsille parempaa ruokaa

• matuloiset

matuloisille vois pakkosyöttää sianlihaa

• taksilla_lekuriin

Eikä pakoloisia kuskata mihinkään terkkariin vaan yksityisille lääkäriasemille.

• suvaitkaa.nyt

tämä on suvaitsevaa politiikkaa. Eikö olekin kivaa.

• paavotajukangas_com

http://paavotajukangas.com/2016/02/15/kalmarissa-jaettiin-viime-vuonna-30-ooo-ilmaista-bussilippua/

Kalmarissa jaettiin viime vuonna 30 000 ilmaista bussilippua

Mitä sanoisit, jos saisit ilmaisen kuukausilipun julkisiin kulkuvälineisiin? Saisi liikkua miten huvittaa ja viikonloppuisin voisi tehdä ilmaisia kaljareissuja naapuripitäjään. Aika kivaa, sanoisi joku. Turvapaikanhakija sanoo niin. Nimittäin Kalmarin läänissä jaettiin viime vuoden 2015 aikan yhteensä 33 066 ilmaista kuukausikorttia kaikille halukkaille turvapaikanhakijoille.

Normaalisti tuollaisen korttimäärän liikevaihto olisi noin 47,6 miljoonaa kruunua (5,1 miljoonaa euroa), MUTTA maksu jakautuu tässä tapauksessa niin, että Maahanmuuttovirasto maksaa Kalmar Länstrafikille 4,5 miljoonaa kruunua ja ruotsalainen veronmaksaja maksaa sitten loput. Melko reilua, eikö vain? Tai tosiasiassahan veronmaksaja maksaa myös tuon maahanmuuttoviraston osuudenkin, mutta leikitään hetki, että ei. Että se raha tulisi vaikka taivaasta.

Kalmarin läännissä oli alkuvuonna 2015, kun päätöstä veivattiin, 4 600 turvapaikanhakijaa ja maahanmuuttovirasto arvioi, että 3 500 lippua riittää, mutta tosiasiassa loppuvuoden ryntäyksen takia lippuja on jaettu 7 000- 10 000 kappaletta kuukaudessa. Lisäksi aika pian päädyttiin 90- päivän kortteihin, sillä lippuruljanssia haluttiin helpottaa hiukan. Lippuja alettiin jakaa siis huhtikuussa, että aika reilulla päällä on ruotsalainen veronmaksaja ollut.

Lippujen jakoa perusteltiin sillä, että turvapaikanhakija voi näin vapaasti kulkemalla integroitua paremmin yhteiskuntaan, pääsee tapaamaan naapurikylän vokkiin kavereita ja voi tehdä tärkeitä virkamatkoja jouhevasti.

Asiasta kertoo tarkka kalmarilainen Sverigedemokraatti Thoralf Alfsson.

• eurooppapalaa

Päättäjät tekevät tällä sisällissotaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4030
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      80
      3670
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3185
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2407
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2186
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2025
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1768
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36