1. Totuuden kertominen ja valheiden paljastaminen on herjaamista ja mollaamista.
Tästä erinomaisena esimerkkinä tämä keskustelu:
"Pietari ei herjannut Paavalia,
ihmettelen syvästi
20.7.2011 21:49
eikä mollannut hänen kirjoituksiaan. Sanoi ainoastaan:" niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen".
Silti täällä eräs mies kehtaa herjata ja mollata Paavalia ja hänen kirjoituksiaan, apostolin, jonka Jeesus itse kutsui ja lähetti julistamaan Evankeliumia."
Totuudessa tämä sama otsikko:PIETARI EI KERTONUT TOTUUTTA PAAVALISTA, vaikka tiesi miksi ihmiset vääntävät niitä kieroon omaksi kadotuksekseen.
Jatkuu...
Teuvo Suni: Lopun ajan raamattusanastoa
172
1084
Vastaukset
- aikaloppui
Ei tullut Teuvolta jatkoa avaukseen "Lopun ajan raamattusanastoa "
Loppuiko Teuvolta aika,tuliko lopun ajat Teuvolle?- ei-lahkolain
Miksi hätäilet? Vain Saatanalla on kiire, koska sillä on vähän aikaa!
ei-lahkolain kirjoitti:
Miksi hätäilet? Vain Saatanalla on kiire, koska sillä on vähän aikaa!
Oikein vastasit tuolle herjaajalle.
Minulla ei ole mitään kiirettä tämän totuuden paljastamisessa, vaikka herjaajat tuntevat jo raivoa siitä, mitä jatkossa seuraa.
Sillä onhan tämä totuus paljastettu jo perusteellisesti tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto- ihmistuntija
Turhaan postailet, kyllä Devoit on ihmisenä sinua parempi.
ihmistuntija kirjoitti:
Turhaan postailet, kyllä Devoit on ihmisenä sinua parempi.
En väitä vastaan, sillä oikeassa olet.
Missä sinä tuon Devoitin bongasit, tästäkö: "Oikein vastasit tuolle herjaajalle."
Kun ihminen on jäänyt osattomaksi Totuuden Hengestä, hänen on osoitettava paremmuutensa veren voimalla, miellyttääkseen kaltaisiasi ihmistuntijoita.
"Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."
"En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
- Kamalaakamalaa
Kylläpä nyt narstiTeuvon itsetuntoa kolhittiin oikein olantakaa
- höhöhöhöhöhö
Uskon hörhöt saarnaavat maailmanlopun tulevan pian, mutta itse käyvät ruokakaupoissa, rakentavat taloja ja synnyttävät 10 lasta.
Mikä mättää, väitän aivoissa olevan hapenpuutetta.Sinä varmaan makaat alasti kalliolla ja nautit sateen raikastamasta happirikkaasta ilmasta.
- Penie
TeuvoSuni kirjoitti:
Sinä varmaan makaat alasti kalliolla ja nautit sateen raikastamasta happirikkaasta ilmasta.
Juuri näin. Makaan alasti kalliolla ja nautin!
Jatkuu
Koska profeetatkaan eivät saaneet totuudesta luopunutta valittua kansaa palaamaan takaisin Jumalan tahdon tielle, hän paadutti tuon kansan jo 700 vuotta ennen kuin lähetti Poikansa maailmaan.
Koska hänkään ei siinä enää onnistunut, koki hän teurastetun Karitsan kohtalon, ja siitä syystä Kaikkivaltias Jumala lähetti maailmaan rajun eksytyksen:
"Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."
Eksytyksen johtotähdeksi hän valitsi jo paaduttamansa kansan esi-isille uskollisen Saulin, jolla oli sydämessä jo veren perintönä viha totuutta kohtaan:
"Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin. Sinä päivänä puhkesi ankara vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan, ja kaikki muut paitsi apostolit hajaantuivat eri puolille Juudeaa ja Samariaa."
"Mutta Saul tahtoi tuhota seurakunnan. Hän kulki talosta taloon, raastoi miehet ja naiset ulos ja toimitti heidät vankilaan."
"Saul uhkui yhä vihaa ja murhanhimoa Herran opetuslapsia kohtaan. Hän meni ylipapin luo ja pyysi tältä Damaskoksen synagogille osoitettuja kirjeitä, jotka valtuuttaisivat hänet vangitsemaan tuolle tielle lähteneet, sekä miehet että naiset, ketkä vain käsiinsä saisi, ja tuomaan heidät Jerusalemiin."
JakuuJatkuu
Tästä alkoi Saulin tie. Ensiksi Kristuksen opetuslapseksi ja Saatanan erinomaisten ilmestysten jälkeen Paavaliksi ja lopun ajan vääräksi profeetaksi:
"Saul uhkui yhä vihaa ja murhanhimoa Herran opetuslapsia kohtaan. Hän meni ylipapin luo ja pyysi tältä Damaskoksen synagogille osoitettuja kirjeitä, jotka valtuuttaisivat hänet vangitsemaan tuolle tielle lähteneet, sekä miehet että naiset, ketkä vain käsiinsä saisi, ja tuomaan heidät Jerusalemiin.
Matkalla, Saulin ollessa jo lähellä Damaskosta, taivaasta leimahti yhtäkkiä valo hänen ympärilleen.
Hän kaatui maahan ja kuuli äänen sanovan: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
Hän kysyi: "Herra, kuka sinä olet?" Ääni vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
Nouse ja mene kaupunkiin. Siellä saat kuulla, mitä sinun on tehtävä."
JatkuuJatkuu
"Saulin matkatoverit seisoivat sanattomina. He kuulivat äänen mutta eivät havainneet ketään.
Saul nousi maasta, mutta kun hän avasi silmänsä, hän ei nähnyt mitään. Toiset veivät hänet Damaskokseen kädestä taluttaen.
Kolmeen päivään hän ei nähnyt mitään, ei syönyt eikä juonut.
Damaskoksessa oli Ananias-niminen opetuslapsi. Herra puhutteli häntä näyssä: "Ananias!" "Tässä olen, Herra", hän vastasi.
Herra sanoi: "Mene Suorallekadulle ja kysy Juudaksen talosta Saulia, jota kutsutaan Tarsolaiseksi. Hän rukoilee, ja näyssä hän on nähnyt, että Ananias-niminen mies tulee sisään ja panee kätensä hänen päälleen, jotta hän saisi näkönsä takaisin."
Ananias vastasi: "Herra, minä olen monilta kuullut, kuinka paljon pahaa se mies on Jerusalemissa tehnyt sinun pyhillesi.
Tännekin hän on tullut ylipappien valtuuttamana vangitsemaan kaikki, jotka huutavat avuksi sinun nimeäsi."
Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni, tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä.
Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."
Ananias lähti. Hän meni sisälle taloon, pani kätensä Saulin päälle ja sanoi: "Saul, veljeni! Herra on lähettänyt minut -- Jeesus, joka ilmestyi sinulle, kun olit matkalla tänne. Hän lähetti minut, jotta saisit näkösi takaisin ja täyttyisit Pyhästä Hengestä."
Samassa oli kuin suomut olisivat pudonneet Saulin silmistä, ja hän näki jälleen. Hän nousi jalkeille, ja hänet kastettiin.
Ruokaa nautittuaan hän taas voimistui. Saul viipyi jonkin aikaa Damaskoksessa opetuslasten luona."
Jatkuu- alfa123om22
Minä ole tie, totuus ja elämä.
Nämä kaikki ovat suhteessa toisiinsa niinkuin E = mc2, jossa E = elämä, m = totuus ja c2 on tie.
Kuitenkaan ne eivät ole synonyymeja niin kuin joku ajattelee. Totuus on ehdoton paljastaessaan synnit, mutta tie eli esim. rakkaus Peittää kaiken, uskoo kaiken, toivoo kaiken. Elämä puolestaan on minulle vielä arvoitus, mutta luulisin sen vaativan kunnioitusta osakseen itseisarvona. Elämäkään tuskin sietää totuuden paljastuksia.
Totuus jää tien jalkoihin sillä rakkautta pidetään suurimpana. Totuuden pitäisi jäädä myös Elämän jalkoihin. Eli kaksi kolmesta on sitä vastaan. Yksi kolmesta on viattomampi kuin nuo kaksi ja siksi totuuden puolella.
Lyhyesti: Mooseksen laki kantaa Valon valtakuntaan asti eli jonnekin vuoteen 4300-4600 jaa. Sinne asti totuudella on sijansa ja erityinen kunnia Viimeisellä tuomiolla. Totuutta kannattaa muistaa ja muistaa, että kaikki salattu joskus tulee päivänvaloon ja jokainen teko joskus tulee tuomiolle.
Mitä Viimeisen tuomion jälkeen tapahtuu on epäselvää. Jotkut uskovat, että silloin vuosina 0 - 1960 jaa eläneet saavat puhtaammat paperit kuin muut. Eräät väittävät tuon olleen moraalin kulta-aikaa ja myöhemmät ajat ovat kaikesta huolimatta moraaltaan heikompia???? Jatkuu
Otin tähän aluksi Saulin alkutaipaleen tapahtumat, alkuna suureksi lopun ajan vääräksi profeetaksi.
Saatana kun on saanut ihmiset uskomaan, että Saul sai kasteessa Pyhän Hengen.
Ei todellakaan saanut, vaan ainoastaan lupauksen Pyhästä Hengestä, joka saadaan vasta sitten, jos ihminen noudattaa Jumalan tahtoa.
Näinhän tapahtui minullekin, olin kastettu joskus keväällä 1937, ja Pyhän Hengen sain vasta 2,5 vuoden Jeesuksen opetuslapsena olemisen jälkeen, tuossa ahtaan portin tuskassa, kuukautta vaille 51 vuotiaana.
Näissä Pyhän Hengen sanoissa sinetöitiin jo Paavalin kohtalo ajautua ilman Pyhää Henkeä Saatanan kuritettavaksi.
"Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."
Varsin nopeassa tahdissa Saatana teki Saulista Paavalin. Kun nämä edellä toistetut tapahtumat tapahtuivat Apostolien tekojen 9. luvussa, niin jo luvussa 13 Saul esiintyy Saatanan antamalla uudella nimellä.
Ensimmäinen lähetysmatka v 47-49 tapahtui jo täydellisesti Saatanan erinomaisten ilmestysten vauhdittamana.
Jotta raju eksytys täydellisesti onnistuisi, johdatti Pyhä Henki Paavalin takuumiehiksi juuri Pietarin ja Barnabaan, molemmat pelkureita.
JatkuuJatkuu
Tästä kohtauksesta Kristuksen kanssa alkoi Pietarin tie Paavalin kaveriksi, varmistamaan rajun eksytyksen toteutumisen, kun hän tässä esitti Kristukselle taitonsa toimia ihmisten miellyttäjänä:
"Tästä lähtien Jeesus alkoi puhua opetuslapsilleen, että hänen oli mentävä Jerusalemiin ja kärsittävä paljon kansan vanhimpien, ylipappien ja lainopettajien käsissä. Hänet surmattaisiin, mutta kolmantena päivänä hän nousisi kuolleista.
Pietari veti hänet erilleen ja alkoi nuhdella häntä: "Jumala varjelkoon! Sitä ei saa tapahtua sinulle, Herra!"
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"
Vaikka Kristus oli tehnyt opetuslapsilleen selväksi, etteivät he tiedä, minkä hengen omat te olette, ja tässä sanoi sen suoraan Pietarille, ei tämä sitä vieläkään käsittänyt.
Vaan saatanallinen uho jatkui edelleen, kun he pääsiäisaterian jälkeen lähtivät Öljymäelle:
"Silloin Jeesus sanoi heille: "Tänä yönä te kaikki luovutte minusta, sillä on kirjoitettu: 'Minä lyön paimenen maahan, ja lauman lampaat joutuvat hajalle.'
Mutta kuolleista noustuani menen teidän edellänne Galileaan."
Pietari keskeytti hänet ja sanoi: "Vaikka kaikki muut luopuisivat sinusta, minä en koskaan luovu."
Jeesus vastasi: "Totisesti: tänä yönä, ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."
Pietari sanoi: "Vaikka minun pitäisi kuolla kanssasi, minä en ikinä sinua kiellä." Samaa vakuuttivat muutkin opetuslapset.
Pietarin lopullinen retkahdus pois totuudesta tapahtui pian tämän jälkeen, kun Kristus oli vangittu.
"Pietari istui ulkona pihalla. Hänen luokseen tuli palvelustyttö ja sanoi: "Sinäkin olit tuon galilealaisen Jeesuksen seurassa."
Mutta hän kielsi sen kaikkien kuullen ja sanoi: "En ymmärrä mistä puhut."
Hän siirtyi sieltä portille päin, mutta muuan toinen tyttö näki hänet ja sanoi paikalla oleville: "Tämä mies oli nasaretilaisen Jeesuksen seurassa."
Taas hän kielsi sen valalla vannoen ja vakuutti: "Minä en tunne sitä miestä."
Mutta hetken kuluttua hänen luokseen tuli muita, jotka siellä seisoskelivat, ja he sanoivat: "Sinä olet varmasti samaa joukkoa, senhän kuulee jo puheestasi."
Silloin Pietari alkoi sadatella ja vannoi: "Minä en tunne sitä miestä." Samassa kukko lauloi.
Pietari muisti, mitä Jeesus oli sanonut: "Ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut." Hän meni ulos ja puhkesi katkeraan itkuun."
Ja syytä olikin itkeä:
"Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa."
Jos Pietari olisi katkeran itkun lomassa pystynyt huutamaan: "Herra Jeesus Kristus, armahda minua!"
Hän tuskin olisi ajautunut Paavalin kaveriksi, eikä Saatana olisi rakennuttanut hänelle pyhitettyä kirkkoa Vatikaaniin, maailman mahtavimpaan eksytyskeskukseen.
Jatkuu- kansantodistaja
Milloin sinä saatanan vaihtokauppiaana kohta päätät mikä sinun kauppaamista versioista on se jonka sinä valitset.
Teuvo Suni
21.11.2005 9:52
>>Paavalin kutsuminen on hyvä esimerkki siitä, miten tässä lopun ajassa Kristus Pyhän Henkensä välityksellä omiaan kutsuu. Kertoohan Paavali itsekin siitä, että Jumala kutsui hänet esimerkiksi siitä, miten ihmiset pääsevät Kristuksen luokse ja hänen kauttaan iankaikkiseen elämään.<< kansantodistaja kirjoitti:
Milloin sinä saatanan vaihtokauppiaana kohta päätät mikä sinun kauppaamista versioista on se jonka sinä valitset.
Teuvo Suni
21.11.2005 9:52
>>Paavalin kutsuminen on hyvä esimerkki siitä, miten tässä lopun ajassa Kristus Pyhän Henkensä välityksellä omiaan kutsuu. Kertoohan Paavali itsekin siitä, että Jumala kutsui hänet esimerkiksi siitä, miten ihmiset pääsevät Kristuksen luokse ja hänen kauttaan iankaikkiseen elämään.<<Hiljennä hieman, vaikka Saatana pistää sinulle hirveän kiireen.
Ihmisen omalla todistuksella ei ole mitään painoarvoa, kun kuitenkin hänen tekonsa ja puheensa ovat lähtöisin Saatanasta. Kuten sinunkin.
"Luotettava ei ole se, joka itse suosittelee itseään, vaan se, jota Herra suosittelee."
Mitä minun valintoihin tulee, minä en valinnut mitään, vaan Kristus valitsi minut:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Ja tässä nyt olen jo 28 vuotta ollut vastaanottamassa sitä Saatanan "Rakkautta", ihmisten vihaa, joka aina kuuluu Jumalan valittujen kohtaloksi:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Tämä viha aiheuttaa sen, että totuuteen ei kukaan enää usko, ja siksi tämä Jeesuksen todistus toteutuu erinomaisesti tälläkin keskustelupalstalla:
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."
Minulle on annettu tehtäväksi tämän julistamisen tälle kansalle, tämän kansan kielellä.
Näin Pyhä Henki toimii kaikkien kansojen kohdalla, jos on saanut sieltä koulutettu omakseen, jonkun, joka ei ihmisiä pelkää ja on havaititu kelvolliseksi tällaiseen tehtävään.
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."- Kysynvielä
Miksi päävastustajaasi kirkkoherraa ei olekaan Jumalan kosto kohdannut, kun niin mielelläsi tappolistaasi kuitenkin esittelet?
Please, säästä minut nyt Devoitin haukkumiselta. Kysynvielä kirjoitti:
Miksi päävastustajaasi kirkkoherraa ei olekaan Jumalan kosto kohdannut, kun niin mielelläsi tappolistaasi kuitenkin esittelet?
Please, säästä minut nyt Devoitin haukkumiselta.Kysy pois, niinhän piispakin tuumasi:
"Antaa Sunin vain kysyä, kyllä me sujuvasti kuunnellaan."
Pakoon kuitenkin lähti, kun ei valheen henki sydämessä uskaltanut seurakunnan edessä asettua Totuuden Hengen kysymysten eteen.
Sillä jos luterilainen Saatana olisi ryhtynyt ajamaan kirkosta ulos lestadiolaista Saatanaa, silloin Kristus olisi antanut väärää tietoa:
"Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan. Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?"
Jatkuu
Tässä Saatana oli tehnyt Saulista jo Paavalin ja erinomaisten ilmestystensä johdattamana niin itsevarman persoonan, että nimitteli alkuperäisiä apostoleja mainioiksi apostoleiksi ja lopulta vääriksi apostoleiksi:
"Kunpa sietäisitte minulta hiukan mielettömyyttä! Varmaan te siedättekin.
Vartioin teitä intohimoisesti Jumalan puolesta. Olenhan kihlannut teidät yhdelle ainoalle miehelle, Kristukselle, ja tahdon tuoda teidät hänen eteensä kuin puhtaan neitsyen.
Pelkään kuitenkin, että niin kuin käärme kavalasti petti Eevan, teidän mielenne turmeltuu ettekä te enää ole vilpittömiä ja puhtaita suhteessanne Kristukseen.
(Tässä Paavalin Kristus on jo Antikristus)
Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.
En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit.
Puhetaitoni on ehkä kehno, mutta tietoni ei, ja tietoni olen kaikin tavoin, kaikissa asioissa saattanut teidän nähtäväksenne.
Olenkohan tehnyt suurenkin synnin, kun auttaakseni teitä nousemaan olen alentanut itseni julistamalla teille Jumalan evankeliumia ilman korvausta?
Voidakseni auttaa teitä olen riistänyt muita seurakuntia ottamalla niiltä vastaan rahaa.
Teidän luonanne en ollut kenellekään rasituksena, vaikka jouduinkin puutteeseen, sillä Makedoniasta tulleet veljet antoivat minulle kaiken mitä tarvitsin. Olen varonut olemasta teille millään tavoin rasitukseksi ja varon vastedeskin.
Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, tätä ylpeilemisen aihetta ei minulta Akhaian maakunnassa riistetä!
Kuinka niin? Enkö muka rakasta teitä? Sen tietää Jumala.
Näin minä toimin nyt ja edelleenkin, jotta en antaisi halukkaille tilaisuutta ylpeilemiseen; eivät he ole hiukkaakaan meitä parempia.
Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi."
Jatkuu- DevoitonTeuvoaparempi
TeuvoSuni
8.7.2016 17:17
"Tässä Saatana oli tehnyt Saulista jo Paavalin ja erinomaisten ilmestystensä johdattamana niin itsevarman persoonan, että nimitteli alkuperäisiä apostoleja mainioiksi apostoleiksi ja lopulta vääriksi apostoleiksi:"
Ihmisen omalla todistuksella ei ole mitään painoarvoa, kun kuitenkin hänen tekonsa ja puheensa ovat lähtöisin Saatanasta. Kuten sinunkin. - kiujuioli
Teuvo kokee ihmisten kirjoitukset Totuutena , sääli sinänsä . Raamatussa ei ole mikään kirjoitettu kuten on alkuperäisissä kirjoituksissa .. sitähän tämä herra ei näe eikä halua vaan tyytyy siihen mikä häntä miellyttää , eli vale .
DevoitonTeuvoaparempi kirjoitti:
TeuvoSuni
8.7.2016 17:17
"Tässä Saatana oli tehnyt Saulista jo Paavalin ja erinomaisten ilmestystensä johdattamana niin itsevarman persoonan, että nimitteli alkuperäisiä apostoleja mainioiksi apostoleiksi ja lopulta vääriksi apostoleiksi:"
Ihmisen omalla todistuksella ei ole mitään painoarvoa, kun kuitenkin hänen tekonsa ja puheensa ovat lähtöisin Saatanasta. Kuten sinunkin.Minä en jäänyt Saatanan synnin orjuuteen, sinne riettauden virtaan totuutta herjaamaan,koska Kristus oli minut jo äidin kohdussa omakseen valinnut.
Puhdisti ahtaassa portissa sydämen ja antoi sinne iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Totuuden Henkensä, jota jokainen kaltaisesi kyllä muistaa herjata.
Paavali ei Pyhää Henkeä saanut, ja siksi hänestä tuli kaikkien kaltaistesi rakastama "oikea profeetta."kiujuioli kirjoitti:
Teuvo kokee ihmisten kirjoitukset Totuutena , sääli sinänsä . Raamatussa ei ole mikään kirjoitettu kuten on alkuperäisissä kirjoituksissa .. sitähän tämä herra ei näe eikä halua vaan tyytyy siihen mikä häntä miellyttää , eli vale .
Jos sinä ihmisten kirjoituksista totuuden Paavalin valheista saanut, olisit varmasti tuonut ne kaikkien tietoon jo paljon ennen minua.
Valitun todistukset Paavalin valheista ei paljastunut minullekaan kirjoituksista, vaan vasta sitten, kun Kristus otti minut opetuslapsekseen ja antoi Pyhän Totuuden Henkensä:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
kiujuioli
Etkö yhtään purnannut vastaan, kun Saatana sinulle tuollaisen nimen antoi?
Oletko mies, nainen vaiko tarpeen mukaan molempia?- Tarpeellinentieto
Sinähän olet tunnustuksen tehnyt siitä että molemmat käy.
- kiujuioli
Mistä luulet saatanan tuon minun käyttämäni nimimerkin antaneen? Olen mies keholtani joksi minut tänne luotiin , Sieluni/henkeni on molempia kuten Aatami oli ennen Eevan luomista.
Tarpeellinentieto kirjoitti:
Sinähän olet tunnustuksen tehnyt siitä että molemmat käy.
Sinulla on varmasti herkullista elää, kun nautiskelet Saatanan palvelijoiden valheellisista tulkinnoista.
Minä en ole sellainen mies, kuten aikoinaan oli suuren suosion saanut nokialainen lahkojohtaja.
Oletko sinä tyytyväinen saatanalliseen nimeesi: Tarpeellinen tieto?
Oletko sinä mies, nainen vaiko tarvittaessa molempia?kiujuioli kirjoitti:
Mistä luulet saatanan tuon minun käyttämäni nimimerkin antaneen? Olen mies keholtani joksi minut tänne luotiin , Sieluni/henkeni on molempia kuten Aatami oli ennen Eevan luomista.
Sitä en ala luulemaan, mutta sen tiedän, että Saatanan pelko on estänyt sinulta Väestörekisterissä olevan nimen käytön. Kuten kaikilta muiltakin kaltaisiltasi, joita tämä palsta on pullollaan.
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."- kiujuioli
Saatanan pelko ei minua ohjaile , toisin kuin sinua sen voima . Internettiin en nimeäni laita . Turha valosta saarnata minulle täällä internetin pimeyksissä . On todellinen elämä ja sen Todistukset ja tämä ei ole sitä .
kiujuioli kirjoitti:
Saatanan pelko ei minua ohjaile , toisin kuin sinua sen voima . Internettiin en nimeäni laita . Turha valosta saarnata minulle täällä internetin pimeyksissä . On todellinen elämä ja sen Todistukset ja tämä ei ole sitä .
Tässä se Saatanan pelko on: "Internettiin en nimeäni laita."
- kiujuioli
Periaate , sinulle varmasti vieras sana . Periaatteita oli Jeesuksella myös , tunnetko?
- kiujuioli
Kuten sinun periaatteesi on kirjoittaa pimeydestä käsin internettiin totuuksia kuin pahainen teini facebookissa . Elävä elämä , tämä ei ole sitä joten miksi tänne nimeni laittaisin? Tyydyttääkseni sinun halusi ? Vastatakseni sinun syytöksiisi? Sinähän suorastaan vaadit ..SINÄ .
kiujuioli kirjoitti:
Periaate , sinulle varmasti vieras sana . Periaatteita oli Jeesuksella myös , tunnetko?
Tärkein Kristuksen periaate on tässä:
"Luopukaa siis valheesta ja puhukaa toinen toisellenne totta."
Koska hän on tie totuuden kautta iankaikkiseen elämään.
Saatana on murhaaja ja valheen isä, jonka periaate on antaa jokaiselle synnin orjien luottovangeille peitenimi tai numero.
Tämän takia:
"Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"kiujuioli kirjoitti:
Kuten sinun periaatteesi on kirjoittaa pimeydestä käsin internettiin totuuksia kuin pahainen teini facebookissa . Elävä elämä , tämä ei ole sitä joten miksi tänne nimeni laittaisin? Tyydyttääkseni sinun halusi ? Vastatakseni sinun syytöksiisi? Sinähän suorastaan vaadit ..SINÄ .
Tämä on suurin minun halujeni tyydyttäjä:
"Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.
"Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.
"Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.
Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.
Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."- kiujuioli
Puhukaa toisillenne totta , se ei tarkoita että käykää rehellistä kirjeenvaihtoa toistenne kanssa virtuaalitodellisuudessa joka ei ole se "oikea" maailma" vaan saatanan keksimä eksytys ihmisille. Sanoit että saatanan peloissani en tänne uskalla kirjoittaa ja nyt sanot että pakoilenkin Herraltasi etten tulisi valoon , en kyllä sinun valheelliseen valoosi astu , valitan . Nyt paljastui sinustakin se että olet HALUJESI ajama .. itse olen päässyt tuollaisista saatanallisista haluista jo jonkin aikaa sitten .
- kiujuioli
viha ja vaino mitä kuvittelet olevan on valhe...ja se valhe saa sinun halusi heräämään , saatanalliset valheen halut missä lillut tyytyväisenä uskoen että Kristus olisi sinut lähettänyt .
- Penie
TeuvoSuni kirjoitti:
Sitä en ala luulemaan, mutta sen tiedän, että Saatanan pelko on estänyt sinulta Väestörekisterissä olevan nimen käytön. Kuten kaikilta muiltakin kaltaisiltasi, joita tämä palsta on pullollaan.
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."Kuule Teuvo.. Olet joka hetki tuomitsematta nimimerkillä kirjoittajia..päähäsi ei pälkähästä että siihen voi olla perusteltu syy.
Jatkuu
Tässä tapahtumassa pelkuruuden henki teki tehtävänsä niin Pietarissa kuin Barnapaassakin, kun Paavali nuiji heidät kaikkien kuullen pelkureiksi.
Kun Jaakob, Keefas ja Johannes, joita pidettiin seurakunnan pylväinä, käsittivät, minkä tehtävän Jumala oli minulle armossaan antanut, he ojensivat minulle ja Barnabakselle kätensä yhteistyön merkiksi: meidän oli määrä mennä vieraiden kansojen, heidän taas juutalaisten keskuuteen.
Heidän köyhiään meidän vain tuli muistaa, ja niin minä olen ahkerasti tehnytkin.
Kun Keefas sitten tuli Antiokiaan, nousin vastustamaan häntä julkisesti, koska hän oli menetellyt väärin.
Aikaisemmin hän oli ottanut osaa yhteisiin aterioihin pakanuudesta kääntyneiden kanssa. Mutta kun sinne oli tullut Jaakobin luota muutamia miehiä, hän jäi pois ja eristäytyi kääntyneistä, koska pelkäsi niitä, jotka vaativat ympärileikkausta.
Samalla tavoin alkoivat teeskennellä myös muut juutalaiset, ja jopa Barnabas seurasi heidän esimerkkiään.
Mutta kun minä näin heidän poikkeavan evankeliumin totuuden tieltä, sanoin Keefakselle kaikkien kuullen: "Jos sinä juutalaisena voit luopua juutalaisten tavoista ja elää pakanoiden lailla, miksi pakotat pakanoita elämään niin kuin juutalaiset?"
Niin oli Pietarin suu tukittu totuudelta tällä erinomaisella lausunnolla, joka vielä tänä päivänä pitää Saatanan synnin orjuuteen jääneet turvallisesti sen orjuudessa viimeiselle tuomiolle saakka:
"Rakkaat ystävät! Kun te tätä kaikkea odotatte, pyrkikää siihen, että Herra aikanaan voisi havaita teidät puhtaiksi ja moitteettomiksi ja teillä olisi rauha.
Ja pitäkää sitä pelastuksenanne, että Herra on kärsivällinen. Näinhän myös rakas veljemme Paavali on hänelle annetun viisauden mukaisesti teille kirjoittanut.
Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia."
Jos joku ihmettelee sitä, miten pelkuruuden henki iski Pietariinkin heti, kun Kristus oli vangittu.
Ei siinä pitäisi olla mitään ihmettelemistä, kun tällä palstalla on erinomainen esimerkki miehestä, johon pelkuruuden henki iski uudelleen, vaikka oli 14 vuotta rinnallani totuuden tiellä kulkenut.- suuriepäillys
>>Kristus oli minut jo äidin kohdussa omakseen valinnut<<
Epäilen suuresti tuota,kaikki viittaa enemmän siihen että saatana ehti valintapaikalle kun olit vielä Viipurin torilla voipaketissa.Oletko kooltasi myöskin suuri, kun tuollaisen nimen olet Saatanalta saanut.
Tässä Saatanan ilosanomassa on sinulle sopiva syy siihen, että minäkin saan Kristuksen totuutta julistaa vain todistukseksi:
"Epäilen suuresti tuota, kaikki viittaa enemmän siihen että saatana ehti valintapaikalle kun olit vielä Viipurin torilla voipaketissa."- pieniepäillys
TeuvoSuni kirjoitti:
Oletko kooltasi myöskin suuri, kun tuollaisen nimen olet Saatanalta saanut.
Tässä Saatanan ilosanomassa on sinulle sopiva syy siihen, että minäkin saan Kristuksen totuutta julistaa vain todistukseksi:
"Epäilen suuresti tuota, kaikki viittaa enemmän siihen että saatana ehti valintapaikalle kun olit vielä Viipurin torilla voipaketissa."Pieni epäillys siitä että sinulle saatana on suuri koska kirjoitat sen isolla.
Jo kansakoulussa opetettiin, että erisnimet kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella:
Jumala, Jeesus Kristus, Saatana, Antikristus, Vastustaja.
Kuten myös Teuvo Martti ja myös sukunimi Suni.
Saatana on saanut sinutkin uskomaan, että se pysyy poissa, kun kirjoittaa sen nimen pienellä; saatana, tai kuten sinunkin nimesi; pieniepäillys.
"Pieni polku, pienen epäilijän vie, luokse pimeän pienen saatanan."1.
"yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen".
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole
lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Tämän pitäisi olla hyvin helppotajuista ymmärtää valheeksi, tähän Kristuksen totuuteen verrattuna:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'
Tämän Paavalin saatanallisen pelastusopin kieroon vääntäminen on sitä, että tätäkin valhetta pidetään totuutena.aika jännää
TeuvoSuni kirjoitti:
Tuottaako sinulle vaikeutta tuon nesteen pidätteleminen?
"Tuottaako sinulle vaikeutta tuon nesteen pidätteleminen?"
tuon nesteen?
viittaat varmaankin kristuksen vereen?
jos näin, niin ei tuota.
Päin vastoin.
On aika naurattava ajatus että kristityt juovat ihmisen verta
ja rouskuttavat jessen ruumista.
samalla kun hokevat hassuja taikaloitsuja.
Jos tarkoitit vaikkapa kusta, tuolla nesteellä siis.
Niin sen pidättely toisinaan on huomattavan hankalaa.
Mutta vessassa asiaan tule helpotus.
Ja vessan puuttuessa, vaikka kusemalla kirkon puistikossa orapihlaja-aidan taakse.kusettava_kirkko kirjoitti:
"Tuottaako sinulle vaikeutta tuon nesteen pidätteleminen?"
tuon nesteen?
viittaat varmaankin kristuksen vereen?
jos näin, niin ei tuota.
Päin vastoin.
On aika naurattava ajatus että kristityt juovat ihmisen verta
ja rouskuttavat jessen ruumista.
samalla kun hokevat hassuja taikaloitsuja.
Jos tarkoitit vaikkapa kusta, tuolla nesteellä siis.
Niin sen pidättely toisinaan on huomattavan hankalaa.
Mutta vessassa asiaan tule helpotus.
Ja vessan puuttuessa, vaikka kusemalla kirkon puistikossa orapihlaja-aidan taakse.Vaivastasi huolimatta, muista juoda vettä, ettei tule nestehukkaa.
Kyllä se orapihlaja-aitakin pimeyden puskan ehdot täyttää.
- almanakkanakka
Ärsyttää ukossa vaan se että samat liirun laarut on kertonut moni ennen häntä mutta törkeästi kopioi ja väittää omikseen . ja viittauksia satanismista otettu myös jota teuvo ei todellakaan ole keksinyt . Kopioija Henki sopisi paremmin ;D
Oikeassa olet osittain. ja siksi Saatana pisti sinut herjaamaan tätä Kristuksen ilmoitusta omilleen:
"Ilman minua te ette mitään voi."
"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.
Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."
Tällä kertaa nämä sanat on tälle jumalattomalle almanakka-akalle varoitukseksi.
Koska en tämänkään jumalattoman akan kuoleman tähden halua joutua tuomituksi.- almanakkanakka
Väität Jeesuksen lähettäneen sinut , mutta mikään sinussa ei tuo Kristusta valoon tai Hänen opetuksiaan . Kirjoitat haluistasi , peloistasi , vihasta/vainosta jota ei ole olemassakaan , liioittelet , kirjoitat muista pahaa vaikka et edes tiedä kenestä kirjoitat...Lähettäjäsi Kristus taitaa olla joku muu Kristus ja olet astunut valheen vietäväksi .
- almanakkanakka
Jos sinulta kysyy asiallisesti jotakin tuomitset välittömästi joko jumalattomaksi tai saatanan omaksi .. sellaistako tekee Pyhä/Totuuden Henki .. eipä tee .
- ihanatenkeliolennot
Minulle ei ole yksisarviset taikka enkelit kertoneet sinusta Teuvo muuta kuin sen että Teuvo(liha) taistelee Henkeä vastaan kuin raivohullu . Myöskin enkelikilpikonnat ovat puhuneet samoja asioita kuin sinä mutta lempeämmin :) Kiitäthän rukouksissasi myös kilpikonnia ? niitä todellisia totuuden tietäjiä , vanhimpia valo olentoja henkisessä neuvostossa .
- ihanatenkeliolennot
Käänny Teuvo enkelikilpikonnien suosioon niin saavutat totuuden heidän opastuksellaan , äläkä tosiaan unohda henkimustekalojen syvää olemusta :)
almanakkanakka kirjoitti:
Väität Jeesuksen lähettäneen sinut , mutta mikään sinussa ei tuo Kristusta valoon tai Hänen opetuksiaan . Kirjoitat haluistasi , peloistasi , vihasta/vainosta jota ei ole olemassakaan , liioittelet , kirjoitat muista pahaa vaikka et edes tiedä kenestä kirjoitat...Lähettäjäsi Kristus taitaa olla joku muu Kristus ja olet astunut valheen vietäväksi .
Minun Kristus on se, jota sinä herjaat, koska:
"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"
Ja vihasi totuutta kohtaan johtuu tästä, jonka Jeesus ilmoitti Isälleen:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."almanakkanakka kirjoitti:
Jos sinulta kysyy asiallisesti jotakin tuomitset välittömästi joko jumalattomaksi tai saatanan omaksi .. sellaistako tekee Pyhä/Totuuden Henki .. eipä tee .
Ei yhdellekään Saatanan tekopyhittämälle Totuuden Henki vopi antaa sellaista vastausta, että se häntä miellyttäisi:
"Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
Tämän tiesi Saulkin, mutta kun Saatana erinomaisilla ilmestyksillä teki hänestä Paavalin, totuus sai jäädä, ja alkoi ihmisten miellyttäminen:
Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.
Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."
Tätä sinä turhaan minulta vonkailet:
Voittaakseni almanakka-akan, olen ollut hänelle kuin almanakka-akka.Korjaan kirjoitusvirheen:
Ei yhdellekään Saatanan tekopyhittämälle Totuuden Henki voi antaa sellaista vastausta, että se häntä miellyttäisi:ihanatenkeliolennot kirjoitti:
Käänny Teuvo enkelikilpikonnien suosioon niin saavutat totuuden heidän opastuksellaan , äläkä tosiaan unohda henkimustekalojen syvää olemusta :)
Saatanalla on tuhonkin keskellä joukkoja kuin hiekkaa meren rannalla.
Ja siellä konttailee myös sinun ihanatenkeliolennot;
yksisarviset ja enkelikilpikonnat.
Nauti onnestasi sinne saakka.- kiujuioli
TeuvoSuni kirjoitti:
Minun Kristus on se, jota sinä herjaat, koska:
"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"
Ja vihasi totuutta kohtaan johtuu tästä, jonka Jeesus ilmoitti Isälleen:
"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."Yksi lause ja nojaat siihen , naurettava ukko joka unohtaa todellisen Kristuksen opetuksen/t , siksi oletkin pilkan aiheena täällä ... et vihan, et vainon vaan pilkan koska pilkkaat Jeesusta ja hänen opetuksiaan avoimesti ja muut eivät sitä siedä . Kopioit ja jatkat kopioimista , jos sinussa henki vaikuttaisi toisit esille Totuutta omien kokemuksiesi kautta . Et tuo vaan olet kopioija ja toivot pelastusta vaikka se on kaukana sinusta ...olet juurikin se ketä Kristus ei omakseen tunne vaikka niin luulit :P
kiujuioli kirjoitti:
Yksi lause ja nojaat siihen , naurettava ukko joka unohtaa todellisen Kristuksen opetuksen/t , siksi oletkin pilkan aiheena täällä ... et vihan, et vainon vaan pilkan koska pilkkaat Jeesusta ja hänen opetuksiaan avoimesti ja muut eivät sitä siedä . Kopioit ja jatkat kopioimista , jos sinussa henki vaikuttaisi toisit esille Totuutta omien kokemuksiesi kautta . Et tuo vaan olet kopioija ja toivot pelastusta vaikka se on kaukana sinusta ...olet juurikin se ketä Kristus ei omakseen tunne vaikka niin luulit :P
Jos tuollainen olisin, kuin mitä Saatana sinulle sanelee, olisin siellä riettauden virrassa sinunkin paras kaverisi.
Eikä meillä kummallakaan olisi tiedossa ketään, johon voisimme vihamme purkaa.
Et huoma sitäkään ettei sinun raivon syttyymiseen tarvita edes yhtä lausetta, vain yksi sana, TOTUUS, sen sytyttää:
"Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."
"Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."- kiujuioli
Ei ole raivoa senkin liioittelija sekä valehtelija .
- kiujuioli
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanalla on tuhonkin keskellä joukkoja kuin hiekkaa meren rannalla.
Ja siellä konttailee myös sinun ihanatenkeliolennot;
yksisarviset ja enkelikilpikonnat.
Nauti onnestasi sinne saakka.Mutta hei:) Jatka kopioimista ja nostattele itseäsi sen turvin vaikka miksikä messiaaksi .. itsehän sen päätät tehdä :) siitä on myöskin varoitettu Raamatussa . Paljastit itsesi sillä että on vain kopiontia ..vaan ei yhtään omalaatuista tulkintaa Totuudesta jonka se vaatii jos kyseessä olisi se miksikä itseäsi väität eli jotain uudenlaista Totuuden tuojaa :P
kiujuioli kirjoitti:
Ei ole raivoa senkin liioittelija sekä valehtelija .
Jos ei sinun saatanallinen henkesi sanoisi Totuuden Henkeä liioittelijaksi ja valehtelijaksi, et olisi syyllistynyt siihen yhteen ainoaan syntiin, jota ei kenellekään koskaan anteeksi anneta.
Tämä takaa sen, että Saatana saa pitää sinut ikuisesti omanaan, eikä sen tarvitse pelätä, että Kristus tulisi joskus sinut sen synnin orjuudesta vapaaksi lunastamaan.kiujuioli kirjoitti:
Mutta hei:) Jatka kopioimista ja nostattele itseäsi sen turvin vaikka miksikä messiaaksi .. itsehän sen päätät tehdä :) siitä on myöskin varoitettu Raamatussa . Paljastit itsesi sillä että on vain kopiontia ..vaan ei yhtään omalaatuista tulkintaa Totuudesta jonka se vaatii jos kyseessä olisi se miksikä itseäsi väität eli jotain uudenlaista Totuuden tuojaa :P
Kristuksella on totuudesta vain yksi tulkinta, koska:
"Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste ja yksi Henki."
Näistä joukoista löydät kaikki ne ihmisten lihallisten halujen tulkinnat ja uskot, joita rakastat ja kaipaat. Kenen joukossa sinä Saatanaa palvelet:
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
alfaTVläiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Jarihotellilaiset
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
kalamoslaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
liekkiläiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sadonkorjuulaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
sauluslaiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetinstituuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
teologisetistuuttilaiset
Timoteusyhteisöläiset
totisestiparannetut
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset
2.
"yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen".
"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.
Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta."
Tämän kieroon vääntäminen on sitä, kun uskotaan, ettei ihminen pääse koskaan synnistä eroon, koska Paavalikaan ei päässyt.
Samalla tässä syyllistytään Pyhän Hengen herjaukseen, joka sanoo:
"Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä. Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."- kiujuioli
Ja herjausta toteutat kirjoituksillasi jatkuvasti :) Huvittavaa kun yhdestä keskustelusta luin kuinka Teuvo maireaksi ryhtyi kun häntä kutsuttiin Jeesuksen toiseksi tulemiseksi :D Tämä kutsuja sai varsin mukavan vastaanoton ja tietysti...saihan teuvon liha mieleistä kehua jossa hän pystyi himojansa tyydyttämään . KUINKA JOKU KEHTAA ?
- kiujuioli
Katsos kun on Totuus kaikesta , sinun Totuutesi on se että sinut on valittu jo kohdussa messiaaniseksi hahmoksi maanpäälle joka kirjoittaa ilmestyskirjan jälkeen tärkeimmän opuksen..se on vain sinun harhainen Totuutesi vaan se ei ole kaikenkattava Totuus . Ja ainoa asia mikä riitaa tuo on se kun sinut paskaläjä kyseenalaistetaan niin sinä saat siitä niin suuret vihat epäilijöitä kohtaan ja onhan se nähty . Et vain kestä kun maailmankuvaasi epäillään..ja jo epäilyä pidät vihana ja vainona :D Elät omaa harhaasi ... vaikka kuinka hyvin perustelisit harhasi Raamatulla niin se ei uppoa muihin...sinä olet vain maan tomua kuten kaikki muutkin vaikka ylpeänä muuta luuletkin .
- kiujuioli
Totuutta eletään todeksi ...sillä ei kerätä kunniaa eikä eletä valheiden verhoamassa todellisuudessa jossa väitetään olevansa vihattuja ja vainottuja :D Jos luulet että Totuuden eläminen todeksi tapahtuu tämän palstan kautta niin olet hakoteillä... ja kirjoitathan siitä mistä tiedät parhaiten ... saatanan synnin orjuudesta...siitä missä itsekkin elät.
kiujuioli kirjoitti:
Ja herjausta toteutat kirjoituksillasi jatkuvasti :) Huvittavaa kun yhdestä keskustelusta luin kuinka Teuvo maireaksi ryhtyi kun häntä kutsuttiin Jeesuksen toiseksi tulemiseksi :D Tämä kutsuja sai varsin mukavan vastaanoton ja tietysti...saihan teuvon liha mieleistä kehua jossa hän pystyi himojansa tyydyttämään . KUINKA JOKU KEHTAA ?
Voisitko selittää, miten Saatana on sinulle kertonut nämä Jeesuksen ilmoitukset:
"Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta."
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."kiujuioli kirjoitti:
Katsos kun on Totuus kaikesta , sinun Totuutesi on se että sinut on valittu jo kohdussa messiaaniseksi hahmoksi maanpäälle joka kirjoittaa ilmestyskirjan jälkeen tärkeimmän opuksen..se on vain sinun harhainen Totuutesi vaan se ei ole kaikenkattava Totuus . Ja ainoa asia mikä riitaa tuo on se kun sinut paskaläjä kyseenalaistetaan niin sinä saat siitä niin suuret vihat epäilijöitä kohtaan ja onhan se nähty . Et vain kestä kun maailmankuvaasi epäillään..ja jo epäilyä pidät vihana ja vainona :D Elät omaa harhaasi ... vaikka kuinka hyvin perustelisit harhasi Raamatulla niin se ei uppoa muihin...sinä olet vain maan tomua kuten kaikki muutkin vaikka ylpeänä muuta luuletkin .
Täysin turhaa on senkin luulosi, etten minä kestäisi kaltaistesi Saatanan palvelijoiden herjauksia.
Varmasti kestän, sillä Totuuden Henki pitää huolen siitä, ettei Paha saa otetta, kuten sai Paavalista.
"Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.
"Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.
"Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.
Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.
Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."
Jos totuus sinuunkin tarttuisi tai uppoaisi, kuten ilmoitat, silloin olisi tämäkin Kristuksen ilmoitus valhetta:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."kiujuioli kirjoitti:
Totuutta eletään todeksi ...sillä ei kerätä kunniaa eikä eletä valheiden verhoamassa todellisuudessa jossa väitetään olevansa vihattuja ja vainottuja :D Jos luulet että Totuuden eläminen todeksi tapahtuu tämän palstan kautta niin olet hakoteillä... ja kirjoitathan siitä mistä tiedät parhaiten ... saatanan synnin orjuudesta...siitä missä itsekkin elät.
Totuutta eletään todeksi Kristukselta saadussa Totuuden Hengessä, eikä siellä pimeyden puskissa, Saatanan synnin orjuudessa.
Miten Saatana on selittänyt sinulle, sen että hänen oli Jumalan käskystä lähetettävä enkelinsä Paavalia rusikoimaan, kun ensin oli erinomaisilla valheillaan Paavalin omakseen saanut?
Minun ei tarvitse tästäkään mitään luulla, kun Pyhä Henki minut tälle palstalle vuonna 2005 lähetti:
"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja sinäkin sen nyt lihassasi tunnet, miten se sinua sisältä päin repii, etkä sille muuta voi, kuin purkaa vihaasi.
"Onko yhtään profeettaa, jota ei olisi vainottu?"
Miksi minä tekisin poikkeuksen?- kiujuioli
TeuvoSuni kirjoitti:
Voisitko selittää, miten Saatana on sinulle kertonut nämä Jeesuksen ilmoitukset:
"Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta."
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."Sinua kyseenalaistetaan joka saa sinussa vihan ja raivon valloilleen jonka seurauksena väität muiden vihaavan ja vainoavan sinua ...se ei vaan ole totta . Pimeyden puskista väität minun kirjoittelevan vaan mistä itse? joka ilta kotonasi piilossa muilta kirjoittelet tänne totuuksiasi ja väität että valossa teet jokaisen asiasi :D Suojelet lihaasi seuraamuksilta koska jos antaisit kaikkesi Totuudelle niin ihmiset todennäköisesti tuomitsisivat sinut . Tyylisi paeta linnaasi ja sieltä muurin yli huudella muille "totuuksia" ei oikein vaikuta ;D Ja mitenkäs tuo kun miellyit kerrontaan että olisit Jeesuksen toinen tuleminen ?? kyllä varmaan hymy oli melkoinen siellä ruudun toisella puolella vihdoinkin kun Herra saa tunnustusta jota hänen oma mielensä halajaa .
- kiujuioli
Ja mitäköhän olisi tapahtunut Teuvon Totuudelle jos ei olisi rampannut ennen ilmestystä kirkoissa ja Raamattupiireissä ... voisi Totuus olla hiukan eri sävytteisempi ..tuloksena olisi omakohtainen kokemus Totuudesta ja sitä ei välttämättä kerroittaisi kopioiden Raamattua joka väliin vaan ihan omin sanoin kuten profeetat ennenkin :)
kiujuioli kirjoitti:
Sinua kyseenalaistetaan joka saa sinussa vihan ja raivon valloilleen jonka seurauksena väität muiden vihaavan ja vainoavan sinua ...se ei vaan ole totta . Pimeyden puskista väität minun kirjoittelevan vaan mistä itse? joka ilta kotonasi piilossa muilta kirjoittelet tänne totuuksiasi ja väität että valossa teet jokaisen asiasi :D Suojelet lihaasi seuraamuksilta koska jos antaisit kaikkesi Totuudelle niin ihmiset todennäköisesti tuomitsisivat sinut . Tyylisi paeta linnaasi ja sieltä muurin yli huudella muille "totuuksia" ei oikein vaikuta ;D Ja mitenkäs tuo kun miellyit kerrontaan että olisit Jeesuksen toinen tuleminen ?? kyllä varmaan hymy oli melkoinen siellä ruudun toisella puolella vihdoinkin kun Herra saa tunnustusta jota hänen oma mielensä halajaa .
Jos itse et enää mitään herjattavaa keksi, niin kanssapalvelijoittesi valheista kyllä sinulla aiheita riittää, kuten tämäkin saatanallinen ilosanoma, joka näyttää sinua kovasti tyydyttävän:
"mitenkäs tuo kun miellyit kerrontaan että olisit Jeesuksen toinen tuleminen ??"
Minä en ole mitään muuta kuin tämä, jonka tehtävän häneltä sain 8.11.1988 kello 03.30:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Enkä tätä tehtävää iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun Hesekielinkin ja muiden profeettojen saamasta julmasta kohtalosta tiesin, minä vastasin:
"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!"
Ja niin olin todella luvannut jo silloin, kun hän minut opetuslapseksi otti ja paransi kaikki menneisyyden haavat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää: "Sinä lupasit!"
Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että oli pakko huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"
Ja tässä nyt olen, luontaisetujen kera, vastaanottamassa sitä, mikä tähän "koiranvirkaan" kuuluu, kun Saatana pistää yksi toisensa jälkeen palvelijansa Totuutta herjaamaan.
Jos yksin kaltaisesi totuutta uskoisi, olisi Jeesus Kristus ollut täydellisesti väärässä:
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden."
Huomaa kaikki, eikä vain joku kiujuioli , yksinäinen Saatanan palvelija.- kiujuioli
Valitan , en vihaa ketään :) Kummallista tuo sinun kääntelysi ja vääntelysi ... mutta kuten sanoin että olet luonut itsellesi maailmankuvan itseäsi myötäilevän sellaisen ...jos joku uskaltaa edes epäillä niin tuomio tuli sinulta :D
kiujuioli kirjoitti:
Ja mitäköhän olisi tapahtunut Teuvon Totuudelle jos ei olisi rampannut ennen ilmestystä kirkoissa ja Raamattupiireissä ... voisi Totuus olla hiukan eri sävytteisempi ..tuloksena olisi omakohtainen kokemus Totuudesta ja sitä ei välttämättä kerroittaisi kopioiden Raamattua joka väliin vaan ihan omin sanoin kuten profeetat ennenkin :)
Taaskin herjasit vastoin totuutta. Teuvo ei rampannut ennen Kristuksen ilmestymistä kirkoissa eikä raamattupiireissä, vaan vasta sen jälkeen kun Kristus minut luterilaiseen seurakuntaan maaliskuussa 1989 lähetti.
Kai sinulle on siitäkin kerrottu, mitä siellä sitten alkoi tapahtua, ja millä perusteilla siellä totuus torjuttiin?
Minä noudatan täysin lähettäjäni antamia ohjeita ja hänen tahtoaan. Onko tämäkin Kristuksen ilmoitut sinulle täysin uutta tietoa:
Miksi tämä Paavalin valheiden paljastaminen ei kelpaa sinulle, vaikka se on täysin uutta tietoa, jota ei kukaan ole tässäkään maassa koskaan ennen ihmisille kertonut.kiujuioli kirjoitti:
Valitan , en vihaa ketään :) Kummallista tuo sinun kääntelysi ja vääntelysi ... mutta kuten sanoin että olet luonut itsellesi maailmankuvan itseäsi myötäilevän sellaisen ...jos joku uskaltaa edes epäillä niin tuomio tuli sinulta :D
Et tietenkään koe minun persoonaani vihaavan, sillä tuskin olemme koskaan tavanneet, vai olemmeko?
Ei täällä taistella lihaa vastaan, van henkien taistelua tämäkin palsta on pullollaan. Sinun jumalasi, Saatanan valheen henki, kyllä Totuuden Hengen tuntee, ja siksi on saanut sinutkin sitä herjaamaan.
Sillä Saatanalle totuuden vihaaminen on rakkautta, hyvä on pahaa jne.
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi! Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."
Koska näillä herjoilla hän saa pitää sinut ikuisesti omanaan. Ei ole pelkoa, että Kristus tulisi sinut sieltä vapaaksi lunastamaan, vaikka on lunastusmaksun sinustakin jo etukäteen Saatanalle maksanut.
Totuuden kertominen ei ole tuomitsemista, vaikka jokainen Saatanan valheiden orja sen sellaisena kokee. Etkä sinä suinkaan ole mikään poikkeus tuossa Saatanan suuressa laumassa.
Tämän, minkä Kristus puhui Hesekielille, hän puhui myös minulle:
"Minä lähetän sinut ihmisten luo, joilla on kovat kasvot ja taipumaton sydän. Sinun tulee sanoa heille: 'Näin sanoo Herra Jumala.'
Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.
Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa. Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.
Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."
3.
"Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat, sekä paimenet että opettajat, varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen."
Kun Paavali tässä sanoo; Hän, tuo Hän on kirkkauden enkelin asuun pukeutunut Saatana, joka tässä pilkkaa tätä Kristuksen totuutta, sillä kuollutta ruumista nuo palvovat, eivätkä eläväksi tekevää Henkeä, jota tuossa pilkataan.
"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."
"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."- lllllllllllllll
Kuten olet kertonut omista näkemyksistäsi kuinka olet näkysi tulkinnut ja ymmärtänyt.. jo silloin menit väärälle raiteille koska Lihamielesi ne tulkitsi omaksi parhaakseen ja nyt näemme lopputuloksen . Messiaaksi itseään väittävä , suojamuurien takaa huuteleva väittäen itseään Totuuden tuojaksi ..jep... sinut ollaan koeteltu jo monesti ja aina menee päin honkia . hei hei
- kiujuioli
Samaa mieltä!!! :DD
kiujuioli kirjoitti:
Samaa mieltä!!! :DD
Saatanan palvelijoilta eivät valheet lopu:
"Messiaaksi itseään väittävä"
"Mutta Herra on kanssani kuin väkevä sankari, vihamieheni kaatuvat eivätkä voi minulle mitään.
Heidän aikeensa epäonnistuvat, niin tyhmiä ne ovat, eikä sitä koskaan unohdeta, alinomaa he saavat kantaa häpeäänsä."
Saatana näyttää repineen sinusta irti myös toisen hengen; lllllllllllllll
- kiujuioli
Olen sotilasmestari evp, ilmavoimien tutkamestari. Pian eläkkeelle päästyäni sain nähdä mitä on pilvien tuolla puolen, ja mitä tutkasäteetkään eivät koskaan paljastaneet: taivaan kirkkauden, helvetin pimeyden ja avaruuden henkivallat. Eteeni avattiin tie, joka johti ahtaan portin kautta Kristuksen kohtaamiseen. Hän puhdisti sydämen ja antoi sinne sinetiksi Totuuden Henkensä ja sen myötä koko totuutensa. Lopulta menivät kaikki omat eläkepäivien suunnitelmat uusiksi, kun tehtiin selväksi, että Jumala oli jo ennen syntymääni valinnut minut totuutensa kertojaksi. Siksi tämä kirja on Ilmestyskirjan jälkeen tärkein kirja, jonka hän on pyhän Henkensä kautta ihmiskunnalle antanut.
Ei ole Teuvo valhe vaan totuus . Nyt käytti joku vielä totuutta rakastava hyväksi tämän kilju-ukon vai akkako lienee nimimerkkiä, ja kopioi ÄLÄ HITÄ PELKÄÄ kirjaan takakannen tekstiä.
Kiitos siitä!4.
"Hän antaa Hengen ilmetä kussakin erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi. Yhden ja saman Hengen voimasta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa, toiselle sama Henki suo uskon voiman, toiselle parantamisen lahjan, joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa henget toisistaan, joku kielillä puhumisen lahjan, joku taas kyvyn tulkita tällaista puhetta.
Kaiken tämän saa aikaan yksi ja sama Henki, joka jakaa kullekin omat lahjansa niin kuin tahtoo."
Tässä Saatanan erinomaisessa listassa on eri henkiä, joita se jakelee kullekin hänen halujensa mukaan.
Tällä Saatana vääntää kieroon tämän Kristuksen Hengen ominaisuuden:
"Yksi on Herra, usko, yksi kaste, yksi Henki."
"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."
"Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä."
Kaikki nämä jo tähänkin ketjuun kirjatut tämän kansan eri henkiset porttoseurakunnat on saanut aikaan yksi ja sama Saatanan valheen henki.
Ja tämäkin kansa on onnellisesti tyytyväinen:
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."5.
"Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn.
Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää."
Tällä Saatanan ilosanomalla Paavalille ohitetaan kaikki Jeesuksen pelastusopit.
Tämäkin:
"Kaksi naista on jauhamassa viljaa: toinen otetaan, toinen jätetään."
Erinomaisen hyvin tämän "synnytyspelastuksen" ovat omineet vanhoillislestadiolaiset, luterilaisen porton suurin porttolahko, jotka kutsuvat itseään myös rauhanyhdistysläisiksi.6
"Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa."
Jeesuksen maallisen elämän aikana esivaltaa Israelissa edusti Rooman keisari Augustus. Jeesuksen ainut opetus esivallalle ja Jumalalle kuuluvista tehtävistä selviää tästä hänen ja fariseuten välisestä keskustelusta:
Silloin fariseukset menivät neuvottelemaan keskenään, miten saisivat Jeesuksen sanoistaan ansaan. He lähettivät hänen luokseen opetuslapsiaan yhdessä Herodeksen kannattajien kanssa. Nämä sanoivat:
"Opettaja, me tiedämme, että sinä puhut totta ja opetat Jumalan tietä totuuden mukaisesti. Sinä olet ihmisistä riippumaton etkä tee eroa heidän välillään. Sano siis meille, mitä mietä olet: onko oikein maksaa keisarille veroa vai ei?"
Mutta Jeesus huomasi heidän kieroutensa ja sanoi:
"Te teeskentelijät! Miksi te yritätte saada minut ansaan? Näyttäkää sitä rahaa, jolla maksatte veronne."
He ottivat esiin denaarin. Jeesus kysyi heiltä: "Kenen kuva ja nimi siinä on?"
Silloin Jeesus sanoi heille: "Antakaa siis keisarille mikä keisarille kuuluu ja Jumalalle, mikä Jumalalle kuuluu."
Kuullessaan tämän he hämmästyivät. He jättivät Jeesuksen rauhaan ja lähtivät pois."
Tällä ilmoituksella Jeesus teki selväksi maallisen esivallan ja Jumalan valtakunnan vallan väliset tehtävät.
Esivalta hoitakoon oikeuslaitoksen, puolustuslaitoksen, pelastuslaitoksen, sairaanhoitolaitoksen, ja monet muut laitokset, ilmailulaitos mukaan lukien, mutta ei enää kirkkolaitosta.
Sillä Jumala itse hoitaa oman pelastuslaitoksen, taivasten taivaiden henkilökunnan kutsunnat, koulutuksen ja tehtävät:
"Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta,ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan. Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa ja etsi niitä.
Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimenet eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat
pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.
Sen tähden paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenina, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan.
Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minäkin huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Mutta Saatanapa teki ovelan tempun antaessaan Paavalille tuon eriomaisen ilmestyksen, jonka johdosta se sai osan esivallalle kuuluvista rahoista oman pohjattoman kirstunsa ja temppeliensä loiston ylläpitoon. Ja säätämään lakeja yli Jumalan ilmoitusten. Kaiken huippuna laki uskonrauhan rikkomisesta.7.
"Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus: paatumus, joka on kohdannut osaa Israelin kansasta, kestää siihen asti kun muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen. Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva."
Tämäkin Paavalin saama Saatanan antama erinomainen ilmestys on mainio esimerkki siitä, miten helposti Paavali heitti totuuden roskiin, kun pääsi oikein sydämensä innolla mielistelemään juutalaisia veljiään.
Hän tiesi kyllä sen saman, minkä Pyhä Henki ilmoitti Johannekselle Patmos-saaren vankeudessa:
"Vaikka Israelin kansa olisi lukuisa kuin merenrannan hiekka, siitä pelastuu vain rippeet. Äkkiä ja lopullisesti on Herra toteuttava sanansa maan päällä. Jesaja on myös ennustanut:
Ellei Herra Sebaot olisi säästänyt meistä siementä, meidän olisi käynyt kuin Sodoman, me olisimme Gomoran kaltaiset."
Ja nuo rippeet ovat ne 144 000. Ei yhtään enempää eikä yhtään vähempää.
Paavali tiesi myös Jumalan Hoosealle antaman ennustuksen siitä, että lopun ajan Jumalan pelastamat israelilaiset, eivät enää olekaan alukperäisiä israelilaisia:
"Sellaisiksi hän on kutsunut meidät, olimmepa juutalaisia tai emme. Hooseasn kirjassa hän sanoo: - MInä olen sanova kansakseni sitä, joa ei kansaani ollut, ja rakastetukseni sitä, jota en rakastanut. Ja samassa paikassa, jossa heille sanottiin: " Te ette ole minun kansaani", heitä tullaan sanomaan elävän jumalan lapsiksi."
Hän tiesi myös sen, että Jumala oli lopullisesti tuon kansansa paaduttanut. Ja silti meni Saatanan ansaan joka sai tuon perusteella kaikki maailman tekopyhittämänsä kristityt astumaan Jumalan varpaille ja tukemaan tuota Saatanan tahtoa noudattavaa kansaa. Kuten Jeesus sanoi:
"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse ette mene sisälle, että päästä niitäkään, jotka menisivät.
Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi! Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"
"Ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet: - Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on nyt kulmakivi. Herralta se on tullut, ja se on ihmeellinen meidän silmissämme.
Tämän takia sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."
.
Tämän vertauksen kuultuaan ylipapit ja fariseukset ymmärsivät, että Jeesus puhui heistä.
He olisivat halunneet ottaa hänet kiinni mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana."
Niin on tänä päivänä koko ihmiskunta ajautunut tuohon samaan paatumuksen tilaan, jonka merkkeinä ovat nuo Saatanan heille rakennuttamansa jumalanhuoneet, joissa he hengettöminä uskovat palvelevansa Jumalaa, vaikka todellisuudessa palvelevat lihansa voimalla Saatanaa ja hänen poikaansa Antikristusta, totuuden vastustajaa:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Paavali tiesi varmasti myös, miten Jeesus jätti valitun kansan lopullisesti Saatanan synnin orjuuteen:
Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden. "
Niin rakas oli Paavalille isiltään peritty tyhjänpäiväinen elämä, etti hän pystynyt tätä Jeesuksen käskyä noudattamaan, ja siksi jäi osattomaksi Pyhästä Hengestä:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
Siksi hän rinta rottingilla Rooman vankeuteen vietynä kerskui juutalaisille veljilleen:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."- ihanatenkeliolennot
Olet tainnut kuulla Totuuksia Enkelikilpikonnilta , hienoa että joku muukin on yhteydessä heihin :) Yksisarviset sitten tuovat Rakkauden ja Viisauden lukea pyhiä kirjoituksia kuten niitä kuuluu , oletko koskaan ratsastanut niillä? Olisi mukava kuulla kokemuksesi siitä :) Olet kokenut myöskin Enkelipölyn joka toi sinulle valontunnun sisällesi . Meidät on puettu kilpikonna asuihin jotka pitävät pahan loitolla rakas kilpikonnaystäväni <3
- ihanatenkeliolennot
Onhan kerrottu että jonain päivänä tuo kilpikonnasoturi saapuu yksisarvisellaan tuoden viisautta maailmaan , koen vahvasti enkelipölyn saattamana että se olet sinä! Kvaakmur ! se on uusi huudahdus joka yhdistää meitä :)
- ihanatenkeliolennot
Mustamyyrä on jo tarpeeksi kauan terrorisoinut ihmiskuntaa pahojen voimiensa kanssa ja me tulemme saattamaan tämän päätökseen lopullisessa taistelussa joko ihmisinä eläessämme tai sen jälkeen Enkelikilpikonnien ja yksisarvisten avustuksella ! Enkelipölyä voimme kuitenkin käyttää jo ihmiselämämme aikana joten huolta ei pitäisi olla, varsinkaan jos se on vahvaa :)
ihanatenkeliolennot kirjoitti:
Mustamyyrä on jo tarpeeksi kauan terrorisoinut ihmiskuntaa pahojen voimiensa kanssa ja me tulemme saattamaan tämän päätökseen lopullisessa taistelussa joko ihmisinä eläessämme tai sen jälkeen Enkelikilpikonnien ja yksisarvisten avustuksella ! Enkelipölyä voimme kuitenkin käyttää jo ihmiselämämme aikana joten huolta ei pitäisi olla, varsinkaan jos se on vahvaa :)
Saatanan ihanista enkeliolioista sinä nautinnot maalliseen elämääsi saat. Ilmeisesti olet myös onnellinen:
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."- ihanatenkeliolennot
Mustamyyrä tunnetaan myös nimellä Saatana joten Enkelikilpikonnat ja Yksisarviset enkelipölyineen eivät ole Mustamyyrän puolella tässä Hyvän ja Pahan taistelussa . Olet onnekas koska Enkelikilpikonnat ovat kertoneet sinusta paljon hyvää :) Myöskin sen että olet pukenut kilpikonna uniformun päälle sekä sinussa on todella paljon enkelipölyä sisälläsi :) En nauti enkä hirveän onnellinenkaan ole mutta näin se vaan on ja mitään sille ei mahda :)!
ihanatenkeliolennot kirjoitti:
Mustamyyrä tunnetaan myös nimellä Saatana joten Enkelikilpikonnat ja Yksisarviset enkelipölyineen eivät ole Mustamyyrän puolella tässä Hyvän ja Pahan taistelussa . Olet onnekas koska Enkelikilpikonnat ovat kertoneet sinusta paljon hyvää :) Myöskin sen että olet pukenut kilpikonna uniformun päälle sekä sinussa on todella paljon enkelipölyä sisälläsi :) En nauti enkä hirveän onnellinenkaan ole mutta näin se vaan on ja mitään sille ei mahda :)!
Jos et noilla saatanallisilla herjoillasi olisi syyllistynyt Totuuden Hengen herjaukseen, sinulle saattaisi joskus apu tulla, mutta nyt se o n mahdotonta:
"Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."- ihanatenkeliolennot
HHmmm, mielestäni en herjannut ketään paitsi kerroin Mustamyyrän olevan Saatana . Onko siis Saatana Totuuden Henki ? Enkelikilpikonnat siis valehtelivat minulle kertoen sinun olevan hyvien puolella mutta oletkin Mustamyyrän kavereita , hui!
- kkkkkkkkkkkkkk
Katsos vain , taisi tulla yllätyksenä sinullekkin että pidät Saatanaa Totuuden Henkenä !
- peoirtiyk
Nonni , tulihan se sieltä! Teuvon tunnustus! :D
- kkkkkkkkkkkkkk
Luuk. 14:26 "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
Oikein kirjoitit, mutta tuskin ymmärsit, miksi on näin:
"Viholliset ovat oman talon väkeä."
Ensimmäiset tulevat omasta kodista, sitten seurakunnasta, ja sitten kaikkialta.
Niitä on tämäkin keskustelupalsta pullollaan.- kkkkkkkkkkkkkk
Tuossahan sanotaan että sinusta tulee vihollinen muille ja se joka VIHAA muita . Eivät muut sinua vaan SINÄ VIHAAT MUITA . Jos olet opetuslapsi siis :)
kkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:
Tuossahan sanotaan että sinusta tulee vihollinen muille ja se joka VIHAA muita . Eivät muut sinua vaan SINÄ VIHAAT MUITA . Jos olet opetuslapsi siis :)
Eikö järkesi pelaa?
Valheen henki vihaa Totuuden Henkeä, aivan juuri niin kuin sinäkin teet.- kkkkkkkkkkkkkk
Jos joku tulee tyköni eikä VIHAA niin silloin hän ei ole opetuslapseni . Tämä siinä sanotaan ! Sinähän käännät asian ylösalaisin !
- kkkkkkkkkkkkkk
Saatana on Totuuden Henki ja käännät asiat ylösalaisin ! JÄIT KIINNI VALHEESTA
Tämä vielä nimimerkille "ihanatenkeliolennot":
Tekisit kyllä pyhän palveluksen Kaikkivaltiaalle Jumalalle, jos uskaltaisit paljastaa sen porton nimen, joka sinulle on tuollaista saatanallista oppia tarjonnut ja saanut sinut vielä uskomaan siihen.8.
"Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."
Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhanliiton eläinuhritkin:
"Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."
"Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."
"Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuoden ikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virhettömiä."
Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:
"Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?
Tämä on kenties Saatanan parhain valehtelu, jonka Paavali otti todesta.
Siinä mielessä erinomainen kun siihen vedoten, ei kenenkään tarvitse noudattaa Jeesuksen pelastusoppia, vaan jokainen voi tumput suorina seisoa Kristus ristillä kuvan edessä ja hokea:
"Kiitos Jeesus verestäsi, kiitos Jeesus verestäsi !"
Eikä kukaan usko, että Saatanan palvelijat sen veren Saatanalle uhrasivat, ennakkomaksuksi, johon vedoten Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."
Tämän tiesi Paavalikin, mutta Henki menetti merkityksensä, kun Saatana toi veren voiman.
"Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli?
Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne,
sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa!"
Eikä kukaan synnin orjuuteen jäänyt ihmettele: Miksi Jumala ensiksi johdatti kaikki ihmiset syntiin, ja sitten tapatti Poikansa, jonka verellä ostaa itseltään kaikki valitut vapaaksi synnin orjuudesta.
"Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa? "- kkoooooo
Nyt on Teuvo paljastettu ylempänä keskustelussa , Saatanaa kutsuttiin toisella nimellä niin teuvo otti tämän Totuuden Hengen herjauksena ! Luuk. 14:26 "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni." Ja tämän Teuvo kääntää siten että muut vihaavat vaikka kirjoitetaan että SINUN tulee vihata kaikkia että voit olla opetuslapsi ! Tässä nähdään kuinka kieroon eräs lukee/tulkitsee totuutta! Kääntelee ja vääntelee omaksi edukseen muutellen tekstejä ja sitten kehtaakin muita haukkua saatanan orjiksi vaikka itse on juurikin sitä! SÄÄLITTÄVÄÄ!
Pyhä Henki ei ole koskaan puhunut minulle, sellaisella Suomen kielellä, jota tässä maassa puhuttiin ennen syntymääni. Vaan tämänkin esille ottamasi asian tällä kielellä:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
Vielä herkullisemman herjauksen olisit saanut, tuomalla esille tämän 1776 käännöksen:
"Jos joku tulee minun tyköni, ja ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, ja emäntäänsä ja lapsiansa, ja veljiänsä ja sisariansa, ja päälliseksi omaa henkeänsä, ei se taida olla minun opetuslapseni."
Joka valhetta rakastaa, se totuutta säälii:
"SÄÄLITTÄVÄÄ!"- kkoooooo
Kääntele ja vääntele ja hae itsellesi sopivin käännös aina :D Mitenkäs tuo sinun kertomasi että Saatana olisi Totuuden Henki!? Ja kun "totuutta" kirjoitat se liittyy vaan saatanaan joten osuu kyllä yhteen tämän sinun saaatanallisen totuuden henkesi kanssa !
kkoooooo kirjoitti:
Kääntele ja vääntele ja hae itsellesi sopivin käännös aina :D Mitenkäs tuo sinun kertomasi että Saatana olisi Totuuden Henki!? Ja kun "totuutta" kirjoitat se liittyy vaan saatanaan joten osuu kyllä yhteen tämän sinun saaatanallisen totuuden henkesi kanssa !
Saatana, joka on murhaaja ja valheen isä, on sinutkin täydellisesti omakseen ottanut, kun on väittänyt omaa henkeään totuuden hengeksi.
Ja sinä olet ottanut sen iloiten vastaan. Ilmeisesti olet myös uskostasi onnellinen, kuten kaikki muutkin Saatanan synnin orjat ovat:
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
Minkä porton kellokas sinä mahtanet olla? Vai ovatko kaikki Saatanan kaltaisesi luottovangit yksinäisiä pirun palvelijoita?kkoooooo kirjoitti:
Tämä jäi vielä kysymättä:
Onko teillä siellä pimeyden puskissa parhaillaan menossa Saatanan piirileikki:
Suuri piiri pyörii,
orjat siinä hyörii,
sormet sano soosoosoo
kengänkannat kkoooooo- kkoooooo
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatana, joka on murhaaja ja valheen isä, on sinutkin täydellisesti omakseen ottanut, kun on väittänyt omaa henkeään totuuden hengeksi.
Ja sinä olet ottanut sen iloiten vastaan. Ilmeisesti olet myös uskostasi onnellinen, kuten kaikki muutkin Saatanan synnin orjat ovat:
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
Minkä porton kellokas sinä mahtanet olla? Vai ovatko kaikki Saatanan kaltaisesi luottovangit yksinäisiä pirun palvelijoita?SINÄ väitit Saatanaa Totuuden Hengeksi! Mitä Helvettiä sinä kääntelet ja vääntelet Totuutta siitä mitä olet tänne kirjoittanut!!! Sinä olet valheen Henki monistakin eri syistä joita en tänne rupea enempää listaa tekemään...etkö häpeä mitään?
kkoooooo kirjoitti:
SINÄ väitit Saatanaa Totuuden Hengeksi! Mitä Helvettiä sinä kääntelet ja vääntelet Totuutta siitä mitä olet tänne kirjoittanut!!! Sinä olet valheen Henki monistakin eri syistä joita en tänne rupea enempää listaa tekemään...etkö häpeä mitään?
Saatana se on sinulle sanonut olevansa Totuuden Henki, ja sinä ihmisparka olet ottanut sen todesta.
Minkä porton kellokas sinä mahtanet olla? Vai ovatko kaikki Saatanan kaltaisesi luottovangit yksinäisiä pirun palvelijoita?
9.
"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."
Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."
Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta:
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."
Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."
Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin:
"Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
Markuksen mukaan:
"Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."
Luukkaan mukaan:
"Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.
Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"
Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän:
"He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."
Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa.
Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet. Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96.
Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."
---
Ja näihin porttopaimenten ihaniin valheen sanoihin, ei Saatana tarvinnut kaveriksi Paavalia eikä Raamattua, koska pystyi itse ilmoittamaan ne jokaiselle porttopaimenelleen:
"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"
Eikä yksikään Jumalan paaduttama tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla, ennen kuin vasta sitten, kun matka on jo päättymässä. Eikä paluuta totuuteen enää ole.
Muistutan vielä, että tämäkin rituaali on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa.10.
Tässä on murhaaja Saatanan erinomainen opetus niiden kohtaloksi, jotka Kristus on käynyt lunastamassa vapaaksi sen synnin orjuudesta:
"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Tässä Paavali taas palasi Vanhan liiton käytäntöön, jolloin Jumala antoi jopa omiensa verenkin vuotaa, kun he olivat hänelle tottelemattomia
Ja tähän vedoten on minua jo yli 10 vuotta yritetty ajaa täältä pois, jopa tappouhkauksien kera.
Lähettihän tuo pimeydessä vaeltava kansa muutama päivä sitten todistajansa odottamaan kuolemaani:
"kansantodistaja
21.6.2016 12:53
Odotan näkeväni Teuvo Sunin kuolinilmoituksen."
Tämä on todella kaukana Jeesuksen opetuksesta:
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."
Joka ainut totuuden hylännyt ja Saatanalta tekopyhityksen saanut on täällä vaatimassa yhden ainoan hyvän siemenen synnyttämän taimenen irti repimistä, eikä kukaan halua lähteä kitkemään pois rikkaviljaa, vaan huutavat aamenia ja siunauksia niiden kasvattajien perään.
Sillä sen pahempaa ei Saatanan maailmassa voi olla, kuin mitä on Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut ihminen. Kuten oli itse Jeesuskin Jumalan paaduttamille juutalaisille:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan
kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen
henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa
talonväki!
Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä
salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä,
se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan,
se kuuluttakaa julki katoilta.
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene
tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä. joka voi sekä ruumiin,
että sielun hukuttaa helvettiin."11.
"Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli? Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne, sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa! "
"Tämä Jumalan vanhurskaus tulee uskosta Jeesukseen Kristukseen, ja sen saavat omakseen kaikki, jotka uskovat. Kaikki ovat samassa asemassa, sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat vailla Jumalan kirkkautta, mutta saavat hänen armostaan lahjaksi vanhurskauden, koska Jeesus Kristus on lunastanut heidät vapaaksi."
Tästä Paavalin ja Silaksen Filippin vankilan pelastusopista, aloitti Saatana Jeesuksen ulkoistamisen:
"Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi."
Lieneekö maailmassa yhtään Saatanan rakennuttamaa jumalanhuonetta, jossa ei komeilisi patsaita ja kuvia Paavalinkin rakkauden kohteesta: ristillä riippuvasta Jeesuksesta Kristuksesta:
"Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."
Tämä on suoraa jatkoa Saatanan Paavalille antamaan armo-oppiinsa. Tällä se on erinomaisella tavalla pystynyt estämään ihmisten pääsyn Jeesuksen luokse, hänen määräämänsä kilvoittelun, ja Jumalan tahdon noudattamisen kanssa:
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'.
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."- kkoooooo
Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen ! haastamaan riitaa muka tulit mutta todellisuudessa alistat alistettuja !!! Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän ! mutta sinun Jumalasi on maailman Herra ja minun Kaikkeuden Herra !!! Syoksy syvyyksiin sinä paholaisen sanansaattaja!
Saitko helpotusta tuskaasi tämän erinomaisen saarnasi jälkeen:
"kkoooooo
14.7.2016 22:19
Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen ! haastamaan riitaa muka tulit mutta todellisuudessa alistat alistettuja !!! Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän ! mutta sinun Jumalasi on maailman Herra ja minun Kaikkeuden Herra !!! Syoksy syvyyksiin sinä paholaisen sanansaattaja! "
Sitä ihmettelen, kun Saatanalla on palvelijoita tämäkin palsta pullollaan, ettei yksikään ole tullut kukittamaan ilosanomaasi aamenillaan.
Voisitko kokeilla vielä tätä edellisen Saatanan kellokkaan ilosanomaa:
"spirito.di.verita
13.6.2016 1:05
Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle demoniselle hengelle:
Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa;Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle demoniselle hengelle:
Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa;Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!"
12.
"Te kaikki olette Jumalan lapsia, kun uskotte Kristukseen Jeesukseen."
Tämä on jatkotodistus edelliselle Saatanan erinomaiselle ilmestykselle. Todella helppo ja vaivaton tapa saada kilvoitteluun kykenemättömät Saatanan valtaan.
Siksi viimeisellä tuomiolla käy melkoinen porina, kun väärämieliset puolustelevat tekosiaan:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät."
Jos ihmiset todellakin Jeesukseen Kristukseen uskoisivat, silloin joka ainoalla olisi sydämessään hänen Henkensä:
"Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. Minä käännyn Isä puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.
Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.
En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne. Vielä vähän aikaa, eikä maailma enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän, ja tekin tulette elämään. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässä ja te olette minussa ja minä teissä.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minu Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan,ja ilmaisen hänelle itseni."
Juudas - se toinen, ei Iskariot - sanoi hänelle: "Herra, miksi teet niin? Miksi ilmaiset itsesivain meille etkä maailmalle?"
Jeesus vastasi:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani.Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen.
Se, joka ei minua rakasta, ei noudata minun sanaani - mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
Tämän minä olen puhunut teille nyt, kun vielä olen teidän luonanne. Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä minun nimessäni lähettää, opettaa teille kaiken ja palauttaa mieleenne kaiken, mitä olen teille puhunut.
Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista, jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.
Kuulittehan, mitä minä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne."
Ja tämän lupauksensa mukaan hän tuli minunkin luokseni ja nosti luterilaisen porton penkistä kirkkauteensa, puhdisti sydämen ja antoi sinne sinetiksi Totuuden Hengen, ja jo äidin kohdussa minulle suunnittelemansa tehtävän:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."14.
"Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, Pyhä Henki tuli heihin ja he puhuivat kielillä ja profetoivat."
"Joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa
eri henget toisistaan, joku kielillä puhumisen lahjan, joku taas tulkita tällaista puhetta."
"Jumala on seurakunnassaan asettanut ensinnäkin jotkut apostoleiksi, toiseksi jotkut profeetoiksi ja vielä jotkut opettajiksi. Muutamilla on voima tehdä ihmeistä, toisilla parantamisen lahja, toisilla kyky auttaa muita, toimia johtajana tai puhua kielillä."
"Eihän kaikilla ole parantamisen lahjaa? Eiväthän kaikki puhu kielillä tai tulkitse tällaista puhetta?
"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali."
"Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi."
"Kielillä puhuva ei näet puhu ihmisille vaan Jumalalle; kukaan ei ymmärrä häntä, Hengen valtaamana hän puhuu salaisuuksia."
"Kielillä puhuva rakentaa itseään, profetoiva rakentaa seurakuntaa."
"Toivoisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin toivoisin teidän profetoivan.
Profetoiva on arvokkaampi kuin kielillä puhuva, ellei tämä sitten osaa myös tulkita puhettaan, niin että se koituu seurakunnan parhaaksi."
"Mitä hyötyä minusta on, veljet, jos tulen luoksenne ja vain puhun kielillä enkä välitä mitään ilmestystä tai anna teille tietoa, profetiaa tai opetusta?"
"Sen joka puhuu kielillä, on siksi rukoiltava itselleen myös tulkitsemisen kykyä."
"Jos näet rukoilen kielillä, minun henkeni rukoilee, mutta ymmärrykseni jää hyödyttämättömäksi."
"Minä puhun kielillä enemmän kuin kukaan teistä, ja siitä kiitän Jumalaa."
"Lain kirjassa sanotaan: -- Oudoilla kielillä ja vieraiden huulilla olen puhuva tälle kansalle, eikä se sittenkään kuuntele minua, sanoo Herra."
"Jos seurakunnan yhteisessä kokouksessa kaikki puhuisivat kielillä ja sinne tulisi ulkopuolisia tai epäuskoisia, he varmasti sanoisivat, että te olette järjiltänne."
"Mitä tämä sitten tarkoittaa, veljet? Kun kokoonnumme yhteen, jokaisella on jotakin sanottavaa: laulu, opetus tai ilmestys, puhe kielillä tai sen tulkinta. Kaiken on tapahduttava yhteiseksi parhaaksi.
"Jos puhutaan kielillä, vain kaksi tai enintään kolme saa puhua, kukin vuorollaan, ja jonkun on tulkittava puhetta."
"Veljet, tavoitelkaa profetoimisen lahjaa älkääkä estäkö kielillä puhumista:"
Tällaisen tietopaketin oli Paavali Saatanalta saanut yhdeksi omien seurakuntiensa rituaaliksi. Eikä Paavali, totuudesta luopuneena, edes näin selvää Saatanan puhetta pystynyt enää Saatanan enkelin suojeluksessa tajuamaan Saatanan puheeksi. Vaan piti sitä Pyhän Hengen ilmoituksena.15.
"Jumalalta saamani armon mukaan olen taitavan rakentajan tavoin laskenut perustuksen, jolle joku toinen rakentaa. Mutta katsokoon, miten rakentaa. Perustus on jo laskettu, ja se on Jeesus Kristus. Muuta perustusta ei kukaan voi laskea.
Rakennetaanpa tälle perustukselle kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, aikanaan tulee ilmi, mitä kukin on saanut aikaan.
Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on. Se, jonka rakennus kestää, saa palkan. Se taas, jonka rakennus palaa, kärsii vahingon. Itse hän tosin pelastuu, mutta kuin tulen läpi."
Tämä Saatanan Paavalille antama erinomainen ilmestys on ensiksikin suuressa ristiriidassa armosta pelastumisen kanssa. Sillä mitä armoa siinä on, kun ihmisen on kuitenkin omilla teoilla itselleen uskonsa rakennettava?
Kun perustuksen on tehnyt Jeesus Kristus, miksi Paavali kuitenkin kerskaa, että hän on sen laskenut, jolle jokaisen on hyvä rakentaa.
Ja vaikka hän rakentaisi sen puusta, heinistä tai oljista, jotka varmasti syttyvät palamaan, ei se mitään merkitse, koska Saatana tässä lupaa pelastuksen kaikille.
Olitpa siis rakentanut uskosi minkä tahansa porttolahkon uskon opeilla, Saatana lupaa jokaiselle pelastuksen, joka tulee tulen läpi. Kun tämä suuri väärämielisten joukko sitten joutuu helvetin lieskojen keskelle, he varmasti uskovat sen heille luvatun pelastuksen tuleksi.
Joten ei ole ihme, että Saatanan pelastusohje Paavalin kautta on hakannut mennen tullen Jeesuksen ilmoituksen harvojen pelastumisesta.
Ja tähän Saatanan lupaukseen luottaen Paavali lupasi taata pelastuksen Jumalan paaduttamalle Israelillekin. Lue: 7. Erinomainen ilmestys.
- - -
Valittujen kohtalo on toisenlainen. Sillä Jeesus Kristus itse, ahtaan oven takana, pukee heidät taivaan hääpukuun rakentamalla Pyhän Hengen temppelin heidän sydämeensä.
Tiesihän Paavalikin tämän, mutta silti tuo Saatanan erinomainen ilmestys sai hänet toisenlaisiin rakennuspuuhiin:
"Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?"
"Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli?
Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä.
Te ette itse omista itseänne, sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa!"
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.
"Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."16.
"Olen hämmästynyt, kun te näin pian olette luopumassa hänestä, joka on armossaan kutsunut teidät, ja olette siirtymässä toisenlaiseen evankeliumiin.
Mitään toista evankeliumia ei kuitenkaan ole. Jotkut vain hämmentävät teidän ajatuksianne ja koettavat vääristää Kristuksen evankeliumia.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoi meidän julistamaamme - vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli - hän olkoon kirottu.
Toistan se, minkä olen ennenkin sanonut, jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Tästäkin Saatanan Paavalille antamasta erinomaisesta ilmestyksestä voidaan sanoa, että se on yksi parhaimmista Saatanan ilosanomista.
Kun se on tässäkin maassa tälle suurelle joukolle ensin antanut kullekin oman evankeliuminsa ja jokainen on ikionnellinen saamastaan uskosta, Raamattuun vedoten.
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
alfaTVläiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Jarihotellilaiset
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
kalamoslaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
liekkiläiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sadonkorjuulaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
sauluslaiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetinstituuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
teologisetistuuttilaiset
Timoteusyhteisöläiset
totisestiparannetut
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset
Eikä näistä kukaan ymmärrä miksi minäkin saan julistaa totuutta vain todistukseksi:
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Niin ei totuudella ole enää heille mitään asiaa, koska jokainen porttopaimen voi tähän Raamattuun kirjoitettuun ilmoitukseen vedoten todeta totuuden lopun ajan rajuksi eksytykseksi, koska heistä kukaan ei ole siitä koskaan mitään kuullut.
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
Josta tämäkin keskustelupalsta erittäin hyvän todistuksen antaa.17.
"Mikä siis on palkkani? Se, että julistan evankeliumia ilman korvaus, käyttämättä hyväkseni niitä oikeuksia, joita minulla julistajana on.
Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen ollut näille kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
Voittaakseni ilman lakia eläviä olen ollut näille kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla - onhan minulla Kristuksen laki.
Voittaakseni heikkoja olen ollut näille heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jota pelastaisin edes muutamia."
Tämäkin Saatanalta saama erinomainen ilmestys, kaikkien ihmisten miellyttämisestä sai Paavalin unohtamaan Kristuksen Hengeltä saamansa totuuden, vaikka sitä näin mahtipontisesti julisti:
"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen. Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, vaan sain sen, kun Kristus ilmestyi minulle.
Olettehan kuulleet, kuinka minä aikoinani, kun elin juutalaisena, vainosin kiihkeästi Jumalan seurakuntaa ja yritin tuhota sen."
Tässäkin paljastuu se totuus, ettei Paavali koskaan päässyt irti Jumalan paaduttamasta juutalaisuudesta ja sen mukana tuomasta synnistä, vaikka Jeesuksen opetuksen mukaan kyllä tiesi, miten siitä irti päästään:
"Oikea juutalainen ei ole se, joka on juutalainen ulkonaisesti, eikä oikea ympärileikkaus ole se, joka on ulkonaisesti näkyvänä ruumiissa.
Oikea juutalainen on se, joka on juutalainen sisimmässään, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus, jota ei saa aikaan laki, vaan henki. Tällainen juutalainen saa kiitoksen Jumalalta, ei ihmisiltä."
Ja kun Paavalikin oli loppuun asti oikea juutalainen sisimmässään, hän ei päässytkään kokemaan tätä:
"Häneen teidät on liittänyt ympärileikkaus,jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."
Ja sitä ei Paavalilta koskaan riisuttu:
"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Antikristukselle Paavali joukkonsa keräsi, ja edelleen kerää.- saviseutulainen
TÄMÄ TEUVO SUNI ON SAATANAN LÄHETTILÄS!!!
KARTTAKAA KAIKKI HERRAN JEESUKSEN KRISTUKSEN OMAT, HÄNEN OPETUSLAPSENSA, HÄNEEN, JEESUKSEEN KRISTUKSEEN KAIKEN USKONNE, LUOTTAMUKSENNE JA TURVANNE PANEVAT TÄTÄ MYRKKYKÄÄRMETTÄ, KYYKÄÄRMEEN SIKIÖTÄ KUIN RUTTOA!
TEUVO SUNI VÄÄNTÄÄ JA KÄÄNTÄÄ JUMALAN SUORAT TIET NIIN KIEROON JA KAUHISTUTTAVILLE, SAATANALLISILLE, HARHATEILLE, ETTÄ ON TÄYDELLÄ SYYLLÄ KYSYTTÄVÄ OVATKO TÄLLAISET RIENAAVAT SEPUSTUKSET LÄHTENEET TÄYSIJÄRKISEN IHMISEN PÄÄSTÄ.Täsmälleen samaa mieltä olivat kaukaiset esi-isäsikin lähettäjästäni Jeesuksesta Kristuksesta:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, (Pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"
"Silloin kaikki huusivat yhteen ääneen: "Kuolema sille miehelle! Päästä meille Barabbas!"- saviseutulainen
TeuvoSuni kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä olivat kaukaiset esi-isäsikin lähettäjästäni Jeesuksesta Kristuksesta:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, (Pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"
"Silloin kaikki huusivat yhteen ääneen: "Kuolema sille miehelle! Päästä meille Barabbas!"Teuvo Suni,
lähettäjäsi ei ole Jeesus Kristus.
Sinä solvaat ehtimiseen apostoli Paavalia ja väität hänen keränneen ja edelleen keräävän antikristukselle joukkoja.
Sinä pistät jo tällä perkeleellisellä väitteelläsi Apostolien teot uusiksi.
Oman kauhistuttavan harhasi mukaiseksi. Saatat enemmän kuin kyseenalaiseksi itse asiassa koko Uuden Testamentin.
Syyttämällä Paavalia saatanan "apostoliksi", leimaat samoin tein saman "herran" käskyläiseksi Luukaksen.
SINÄ JOHDAT JA VIETTELET HARHAAN HERRAN JEESUKSEN OMIA, HÄNEN LAMPAITAAN.
"Joka viettelee yhden näistä pienimmistä, jotka uskovat minun nimeeni, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyksiin".
T.Suni, tietänet, ettei näitä vavahduttavia sanoja lausunut parjaamasi apostoli Paavali, vaan meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus. saviseutulainen kirjoitti:
Teuvo Suni,
lähettäjäsi ei ole Jeesus Kristus.
Sinä solvaat ehtimiseen apostoli Paavalia ja väität hänen keränneen ja edelleen keräävän antikristukselle joukkoja.
Sinä pistät jo tällä perkeleellisellä väitteelläsi Apostolien teot uusiksi.
Oman kauhistuttavan harhasi mukaiseksi. Saatat enemmän kuin kyseenalaiseksi itse asiassa koko Uuden Testamentin.
Syyttämällä Paavalia saatanan "apostoliksi", leimaat samoin tein saman "herran" käskyläiseksi Luukaksen.
SINÄ JOHDAT JA VIETTELET HARHAAN HERRAN JEESUKSEN OMIA, HÄNEN LAMPAITAAN.
"Joka viettelee yhden näistä pienimmistä, jotka uskovat minun nimeeni, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyksiin".
T.Suni, tietänet, ettei näitä vavahduttavia sanoja lausunut parjaamasi apostoli Paavali, vaan meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus.Se on sinun suuri ongelmasi, eikä minun, kun et ymmärrä miksi Paavali sai Saatanan enkelin johdattajakseen, vaikka itse todisti olevansa valehtelija ja vääryyden edustaja:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
"Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"
Minä olen hyvin iloinen ja onnellinen siitä, että tämäkin palsta on täynnä näitä kaltaisiasi Saatanan paavaleita, jotka suu vaahdossa, hurmahengen vallassa suuri kirjaimin vihaavat ja herjaavat Totuuden Henkeä, kun ovat sen verran tyhmiä, etteivät ymmärrä, mitä nämä herjat minulle tuottavat:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."
Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."
Eilenkin läksin niin iloisena hypellen aamulenkille, ette muistanut sinua edes kiittää erinomaisesta tilisiirrosta taivastililleni.
Joten kiitos nyt näistä molemmista. Odotan Jeesuksen ilmoittamaa jatkoa herjoillesi:
"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi! "
19.
"Lopuksi: vahvistukaa Herrassa, ottakaa voimaksenne hänen väkevyytensä.
Pukekaa yllenne Jumalan taisteluvarustus, jotta voisitte pitää puolianne Paholaisen juonia vastaan.
Emmehän me taistele ihmisiä vastaan, vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."
Tässä ilmestyksessään Saatana sai Paavalin erinomaisella tavalla uskomaan todeksi omat valheensa ja Jumalan totuuden.
Sillä ei yksikään ihminen voi noin vain mennä Jumalan varusvarastoon, ja kaikessa rauhassa pukea siellä yllensä koko Jumalan taisteluvarustuksen.
Koska tuo varusvarasto sijaitsee suljetulla alueella: ensiksi on edessä ahdas portti, ja sen takana vielä ahdas varusvaraston ovi, josta vain harvat sisälle pääsevät.
Saatanan enkeli piti Paavalista loppuun saakka niin hyvää huolta, ettei hän koskaan päässyt lähellekään Pyhän Hengen varusvarastoa.
Jumalan käskystähän Saatana sai luvan Paavalia koetella, ja siksi tuo Saatanan avaruuden henkivaltojen näky lienee ollut samankaltainen, jolla Jumala antoi Saatanan minuakin koetella lauantaina 14. tammikuuta 1995.
- - -
Porttopapit kyllä julistavat, ettei "Jumala enää tässä ajassa voi puhua
yhdellekään ihmiselle", mutta kyllä voi ja samalla tavalla kuin ennenkin:
"Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."
Sitä mukaa, kun Pyhä Henki on tuonut esille uusia asioita Raamatun totuudesta, joutuu miettimään tapahtumia, ei yksin Raamatun tiedon pohjalta vaan myös jo maailmanhistoriassa tapahtuneiden asioiden tutkimisen kautta. Kun sitten jonkun asian kohdalla on tullut täysin vakuuttuneeksi siitä, että se onkin tämän asian todellinen totuus, niin silloin varmasti tietää, että asia on todella näin. Sitten vielä, aivan kuin välitodistukseksi Pyhä Henki antaa asian sinetöivän näyn. Näin on se opetusjakso loppuun käsitelty.
1960-luvulla, kun minulla ei ollut harmainta aavistustakaan Raamatun totuudesta, uskoin vahvasti, että ufot ja humanoidit ovat todellisuutta, vaikka työssäni tutka-asemalla sain 25 vuotta seurata maamme ilmatilaa, eikä kertaakaan sellaista kohdetta ilmaantunut, jonka olisi voinut tulkita ufoksi (lentäväksi lautaseksi). Näin tämä asia vähitellen menetti merkityksen ja mielenkiinnon elämässäni.
Kristuksen ilmestyessä elämääni, tuli tämäkin asia uudelleen tutkittavaksi. Nyt Totuuden Hengen antaman tiedon pohjalta. Asian päätteeksi hän sitten antoi tämän ilmestyksen. Kirjoitin sen muistiin, kuten olen vuoden 1991 alusta lähtien tehnyt, kun Pyhä Henki päiväkirjan pitämiseen kehotuksen antoi.
En ajatellutkaan saattaa tätä julkisuuteen, koska lehdet eivät kirjoituksiani julkaise. Kävi kuitenkin niin, että parin viikon kuluttua tästä sain tietää ruukkilaisen miehen tehneen itsemurhan. Tällaiseen epätoivoiseen tekoon hänet oli johdattanut se, että hän oli kokenut humanoidien uhkailuja.
Tästä rohkaistuneena lähetin tämän paikallislehti Siikajokilaaksoon, joka SRK:n uhkauksista huolimatta tämän julkaisi. Ilmeisesti siksi, että nyt voitiin lukijoille osoittaa Teuvo Sunin lopullisesti seonneen.
Lauantai-iltana, 14.1.1995, olin tavanomaisella juoksulenkillä. Tullessani erään peltoaukeaman reunasta kohoavaan loivaan ylämäkeen, kävi ylläni voimakas, pehmeä humahdus, ja tuntui kuin aika olisi pysähtynyt. Juoksin vielä muutaman askeleen ja huomasin, että tie veikin valtavan aluksen sisälle. Jatkoin matkaa edessä olevaa, oikealle kaartuvaa käytävää pitkin. Käytävän seinät oli päällystetty tummilla, neliön muotoisilla laatoilla, joiden yläreunassa, käytävän molemmin puolin oli leveä valovyö.
Käytävä kaartui alaspäin,enkä osaa sanoa, kuinka kauan sitä pitkin juoksin. Lopulta se päättyi, ja edessäni seisoi kolme pienikokoista humanoidia. Pysähdyin. Nämä lähestyivät minua. käsissään kapeaa valokiilaa lähettävät lamput. En tuntenut minkäänlaista pelkoa, mutta juuri kun he olivat tarttumassa minuun, tuli mieleeni voimakkaasti sanat:
"Jeesuksen Kristuksen nimessä, häipykää!" En ehtinyt tätä edes ääneen lausua, kun oliot olivat poissa, samoin alus. Jatkoin matkaani turvallisen tunteen vallassa lähes samasta paikasta mistä ilmestys oli alkanut.
Eivät nämä maailmanhistoriassa mitään uutta ole. Ne vain lisääntyvät lopun lähestyessä, kuten kaikki muutkin eksytykset, joiden perässä jo valittujakin viedään harhaan.- saviseutulainen
Ei maksaisi edes vaivaa vastata sinulle Teuvo Suni.
Sanon kuitenkin, että äärimmäisen taitavasti väännät hyvin tuntemasi Raamatun Sanan milloin minkäkin oman tulkintasi myötäiseksi.
Osaat soveltaa laajan replikointisi, josta ei suoria Raamatun kohtia ja lauseita puutu, niin kavalaan oikean ja väärän Sanan tulkinnan suhteeseen, että täyttäisit kaikki lopunajan kauheimman eksytyksen edellytykset - ellet joissakin kohdin hairahtuisi päästelemään niin pahoja "mölyjä mahastasi", että koko saatanallinen Teuvo Sunin "evankeliumi" kaatuu niihin.
MIEHEN, JOKA SYYTTÄÄ JA SOLVAA APOSTOLI PAAVALIA ANTIKRISTUKSEN PALVELIJAKSI, PUHEET SAA JÄTTÄÄ HUOLETTA TÄYSIN OMAAN ALA-ARVOONSA.
TEUVO SUNI, SYYTTÄMÄLLÄ APOSTOLI PAAVALIA PERKELEEN PALVELIJAKSI, SINÄ SYYLLISTYT KAUHISTAVAAN HERRASI JA VAPAHTAJASI, JEESUKSEN KRISTUKSEN PILKKAAN. HÄNEN, JONKA PALVELIJA SINÄ VÄITÄT OLEVASI.
Sinun kohdallasi toteutuvat juuri ne, itse tuonne ylemmäksi kirjaamasi Pietarin sanat: " ( tosin, joskin ) ..niissä on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia omaksi kadotuksekseen".
Teuvo Suni, perusteellisessa ( perusteellisen oloisessa! ) Raamatun tuntemuksessasi ja omavoimaisessa viisaudessasi sinulta kuitenkin puuttuu tyystin apostoli Paavalin ymmärtäminen. Sinä olet kääntänyt kaiken nurinniskoin. Sinä et kykene sisäistämään edes Paavalin sielunliikkeitä, etkä filosofiaa - puhumattakaan siitä, että saattaisit ymmärtää tämän Herramme Jeesuksen Kristuksen suurimman apostolin ja esitaistelijan hengellisyyttä. Muista T. Suni, että syyttämällä Paavalia antikristuksen palvelijaksi - syytät itseään Jeesusta Kristusta antikristukseksi.Minä kyllä ymmärrän täysin perusteellisesti Saulin, jota Pyhä Henki ehti jonkun aikaa opettaa, kunnes Saatana tuli mukaan erinomaisten ilmestysten kanssa ja vei Saulin mennessään ja teki hänestä Paavalin.,
Kuten Saatanalla tapana on, kun sinustakin tehnyt saviseutulaisen.
Jos Pietari olisi kertonut kaiken sen Paavalin valheista, jotka tässäkin ovat esille tulleet, et sinäkään eläisi Saatanan helmassa Paavalin hurmoksessa.
Tässä on se syy siihen, miksi Paavali jäi synnin siteisiin:
Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?
Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.
Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:
"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "
Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.
"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.
Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:
"Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:
"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.
Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.
Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."
Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."
Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:
"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."
Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.
Jota ilman hän oli vielä - 23 vuoden kuluttua siitä, kun Kristus Saulille ilmestyi - ja edelleen tätä voimaa odotti:
JatkuuJatkuu
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.
Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."
Ei päästänyt Herra häntä Saatanan kurituksesta ja tuo valheen henki seuralaisenaan Paavali meni myös kuolemaan.
Mutta tästä miehestä, Saulista, hän kerskui:
"Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.
Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani."
Huomaa tämä: Paavali kerskaili Saulista, jonka Kristus kutsui. Mutta ei enää itsestään, kun Saatana runnoi häntä heikoksi.
Ei päästänyt Herra häntä Saatanan kurituksesta ja tuo valheen henki seuralaisenaan Paavali meni myös kuolemaan.
- saviseutulainen
Teuvo Suni,
Inhimillisessä mielessä: Sinulla ei ole vähintäkään määrää ns. psykologista silmää. Edelleen, sinä olet kyvytön ymmärtämään Paavalin sielun liikkeitä.
Ja vakavampaa: Sinulla ei ole vähäisintä määrää henkien erottelemisen ja koettelemisen armolahjasta. Mitä vuolaammin kirjoitat tuodaksesi itseäsi tykö, sitä selvemmin tuot esille kauhistuttavan, saatanallisen tulkintasi Jumalan Pyhästä sanasta. Kuten jo aiemmin mainitsin, sinä katsot "viisaudessasi" oikeudeksesi ottaa pohjan pois, et yksin apostolien teoista, vaan koko Uudesta Testamentista.
Mieti tykönäsi visusti mitä se merkitsee!
KAUHISTUTTAVAA, KAUHISTUTTAVAA.
Jumala varjelkoon kaikkia Herran Jeesuksen omia, Hänen lampaitaan, takertumasta hivenen vertaa mielettömiin epäoppeihisi, saatanallisiin harhoisi ja eksytyksiisi.
Teuvo Suni, et sinä koroita Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kunniaa. Sinä koroitat itseäsi, kaikessa harhaisuudessasi vain ja ainoastaan itseäsi.Kiitos sinulle jälleen taivastilini kasvattamisesta, sillä niin tyhmäksi on Saatana sinut tehnyt, ettet edes tämän vertaa pysty totuutta ymmärtämään, ja vaikenemaan:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."
Saatanan vaikutusta sinussa on se, että Totuuden suola on sinulle melkoista myrkkyä, joka nostattaa verenpaineesi vaarallisiin lukemiin.
Ja Totuuden valo on sokaisut sinun pimeyteen sopivat silmäsi niin, että sekin lisää vielä tuskaasi ja herjaasi Totuuden Henkeä kohtaan.
Saatanan henki se pistää kaikki kaltaisesi synnin orjat hokemaan: "Jeesus on Herra, Jeesus on Herra, Jeesus on Herra" ja näin he uskovat olevansa pelastettuja.
- Tulevaisuus_on_taantumus
Ei sulla yhtään tuoreempia uutisia tai puheenaiheita olis? Kyllästyttää niin saatanasti noiden vanhojen jankuttaminen.
Haloo! Nykyään on internetistä lähtie tietoa. Te saatanan kelopäät käytätte internettiä iankaikkisen vanhojen uutisten ja satujen levittämiseen. Onko teillä tosiaan vain pelkkää kusta päässä!Sitä nestettä löydät omasta päästäsi.
Koko tämäkin keskustelu on täynnä sitä totuutta, jota ei aikaisemmin ole ihmiskunnalle kerrottu.
Pietari olisi voinut kertoa, mutta Saatanan ja Paavalin pelko, esti häntä kertomatta totuutta.- saviseutulainen
TeuvoSuni kirjoitti:
Sitä nestettä löydät omasta päästäsi.
Koko tämäkin keskustelu on täynnä sitä totuutta, jota ei aikaisemmin ole ihmiskunnalle kerrottu.
Pietari olisi voinut kertoa, mutta Saatanan ja Paavalin pelko, esti häntä kertomatta totuutta.Olet uskomaton tyyppi.
Sinunkaltaistasi täydellisen omavanhurskauden vallassa elävää Raamatun tuntemuksellaan ( omilla tulkinnoillaan ) keikaroivaa Herran Jeesuksen valituksi ja voidelluksi itsensä omissa houreissaan kuvittelevaa, kaikki muut uskovat surutta tuomitsevaa FARISEUSTA ei toista hevin vastaan tule - ja Jumala armollisesti varjelkoon, ettei tulekaan.
Sinun parjaamasi, antikristuksen palvelijaksi syyttämäsi, Paavali ajaisi sinusta itsestäsi Jumalan Pyhän Hengen voimalla ulos saatanallisen hengen, joka sinua riivaa.
Tämä oli viimeinen viesti, jonka sinulle kirjoitan. Minua fiksummat ovat jo aikapäiviä sitten lakanneet noteeraamasta sinua. saviseutulainen kirjoitti:
Olet uskomaton tyyppi.
Sinunkaltaistasi täydellisen omavanhurskauden vallassa elävää Raamatun tuntemuksellaan ( omilla tulkinnoillaan ) keikaroivaa Herran Jeesuksen valituksi ja voidelluksi itsensä omissa houreissaan kuvittelevaa, kaikki muut uskovat surutta tuomitsevaa FARISEUSTA ei toista hevin vastaan tule - ja Jumala armollisesti varjelkoon, ettei tulekaan.
Sinun parjaamasi, antikristuksen palvelijaksi syyttämäsi, Paavali ajaisi sinusta itsestäsi Jumalan Pyhän Hengen voimalla ulos saatanallisen hengen, joka sinua riivaa.
Tämä oli viimeinen viesti, jonka sinulle kirjoitan. Minua fiksummat ovat jo aikapäiviä sitten lakanneet noteeraamasta sinua.Mitä ihmisten fiksuuteen tulee, ei yksikään fiksu ole tänne tullut rintarottingilla Totuuden Henkeä herjaamaan, ja syyllistymään siihen yhteen anteeksiantamattomaan syntiin:
"Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."
11 vuotta olen saanut täällä totuutta julistaa ja kymmeniä kaltaisiasi on Saatana tänne lähettänyt totuutta herjaamaan, ja kaikille on käynyt samoin kuin nyt sinulle:
"Tämä oli viimeinen viesti, jonka sinulle kirjoitan."
Ja häipyneet takaisin pimeyden puskiin kuin selkäänsä saanut koira, ja tästä syystä:
"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."
Mietipä siellä pimeyden pitkinä iltoina sitä, miksi Jumala ei ole antanut Saatanalle käskyä lähettää enkelinsä korjaamaan minua omiin joukkoihinsa, jos kerran olen sellainen valehtelija ja vääryyden ihminen kuin sinä ja Paavalisi.
Jolloin olisin siellä riettauden virrassa teidän rakkain ystävänne. Ja silloin voisitte yhdessä iloita:
"Kaikki he puhkeavat puhumaan ja lausuvat sinulle: "Nyt siis sinäkin olet voimasi kadottanut niin kuin me, olet yksi meistä."
21.
"Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen: Kristus Jeesus on tullut maailmaanpelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin.
Mutta minut armahdettiin, jotta Kristus Jeesus juuri minussa osoittaisi,
kuinka suuri hänen kärsivällisyytensä on. Näin olisin myös vastedes esimerkkinä niille, jotka uskovat häneen ja saavat ikuisen elämän."
Jos Paavali olisi todella saanut kokea Jeesuksen Kristuksen armahduksen, hän olisi varmasti päässyt vapaaksi synnin siteistä, eikä olisi loppu elämäkseen saanut Saatanan enkeliä pitämänään hänet synnin siteissä.
Tämän Saatanan Paavalille antaman "armahduksen" mukaisesti kaikki Saatanan palvelijat tänäkin päivänä tekopyhittävät ja valevanhurskauttavat joka ainoan porttoseurakuntansa jäsenen siihen samaan synnin orjuuteen, johon Paavalikin jäi:
"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
Ja kun Jumalan paadutus on tällaiset ihmiset kohdannut, he eivät enää millään pysty uskomaan todeksi tätäkään Jeesuksen ilmoitusta, jolla hän välittunsa Saatanan synnin kahleista vapauttaa:
"Niille juutalaisille, jotka nyt uskoivat häneen, Jeesus sanoi: "Jos te pysytte uskolisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani. Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."
He vastasivat hänelle: "Me olemmehan Abrahamin jälkeläisiä, emme me ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka voit sanoa, että meistä tulee vapaita?"
Jeesus vastasi:
"Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."
Saatanan orjuuteen jääneiden esikuvaksi on tietenkin noussut Paavali, kuin myös eräs edesmennyt suosittu lahkojohtaja synnin ylistyksellään:
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa. Mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."
Synnissä eletään, kun uskotaan, että Jeesuksen nimeä hokemalla silti pelastutaan. Tämäkin on täydellistä Kristuksen Hengen herjausta. Ja siksi tällaiset ihmiset turhaan viimeisellä tuomiolla hänen nimeensä vetoavat:
"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'- kkkkkkkkkkkkkk
Saatanallisen makea tarina itsensä korottamisen ympärille ! WAU! Hyvin olet opetellut perustelemaan itseäsi tarinan sankarina :D Ylimielisyyden huipentuma ja oman tarinansa selittäjä päivästä toiseen . En tarvitse naurettavia vastauksiasi joten jätä väliin :)
Kiitän sinua ainakin taivastilini kasvattamisesta ja autuaaksi julistamisestasi:
Totuuden suola on ihmeellistä suolaa; vain pieni ripaus sitä kielelläsi saa sinut valtavaan raivoon.
Saman saa sinussa aikaan myöskin Totuuden valo, kun se siellä pimeyden puskissa silmiisi sattuu.
- seuraaja_sivusta
Ruoditaas vähän "Pyhän Hengen pilkkaa", jota Teuvo viljelee. Lainaus Petteri Haipolan kirjoituksesta
Jotkut (Teuvo Suni mm.) ovat alkaneet käyttää Pyhän Hengen pilkkaa uhkakeinona ja tehokeinona sille, että heitä ja heidän opetuksiaan sekä tekemisiään ei saisi lainkaan arvostella. Jos joku rohkenee epäillä, ovatko he Pyhän Hengen voitelussa vai eivät, niin he sanovat, että hän syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan. Perusteluna he käyttävät sitä Raamatun kohtaa, jossa fariseukset väittivät Jeesuksen ajavan ulos riivaajia riivaajien päämiehen eli Beelsebulin voimalla. Mar. 3:22-30 Tuon kohdan perusteella ei ole kuitenkaan vanhurskasta tehdä oppia, jonka mukaan henkien koettelu ja ihmisten sekä heidän oppiensa arvosteleminen olisi Pyhän Hengen pilkkaa. (Matt, 7:21-23.)
Raamattu kehottaa meitä tutkimaan kaiken ja pitämään vain sen, mikä hyvää on. Tämä koskee myös henkien erottamista ja Pyhän Hengen toimintaa. 1Joh. 4:1-10; 1Tess. 5:19-22; 1Kor. 12:10 Vain sielun vihollinen haluaa, että vääriä opettajia ja profeettoja ei kyettäisi erottamaan aidoista Jumalan palvelijoista. 1.Piet. 2 Jumala puolestaan tahtoo, että paljastaisimme keskuudestamme jokaisen väärän profeetan ja väärän opettajan, ja varoittaisimme muita heidän toiminnastaan, ettei kukaan eksyisi. 1Tim, 1:18-20; 2Tim, 2:14-18; 4:14-17
---
Että sillei. Saa jatkaa....Jatka edelleen ihmisiin turvautumista:
"Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Pyhä Henki on sama kuin Totuuden Henki ja näiden herjaus on sitä aidointa Pyhän Hengen pilkkaa.
Erinomaisena esimerkkinä kaikki nämä tässäkin esille tuodut Saatanan ilmoitukset Paavalille.
Elokuun 11.päivä tulee täyteen 31 vuotta Kristuksen opetuslapsena olemisesta, jos tänä aikana olisin vaikka kerran syyllistynyt hänen Henkensä herjaamiseen, olisin tämän "seuraaja_sivusta" ja hänen idolinsa Petteri Haipolan kanssa uiskentelemassa samassa, pimeyden maailman läpi kulkevassa riettauden virrassa.- Tiedoksisivulliselle
5.12.2015 - Petteri Haipola kuoli eilen 4.12.2015 kotonaan sairauskohtaukseen.
22.
"yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat kääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen"
Tähän Paavalin rakkauslauluun päätän nyt tärkeimmät hänen Saatanalta saamansa erinomaiset ilmestykset.
Tämä onkin varsinainen "kruunun jalokivi" suuressa eksytyksessä, koska tässä pilkataan Jeesuksen Kristuksen todellista olemusta:
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."
"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.
Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.
Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.
Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.
Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.
Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."
Kristus sanoo omilleen:
"Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."
"Kun Totuuden Henki tulee, te tulette tuntemaan koko totuuden."
Niin Saatana sanoo omilleen:
"Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista."
Ja siksi:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu. "
"Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."- alfa123om2222
Mutta mitä tehdä kun tuota rakkautta ei ole annettu Jumalalta. Ei fyysistä, ei veljellistä eikä sitä korkeintakaan rakkautta. Ja vielä kun se on sukuvika. Eli suvussani on sukututkimuksen mukaan ollut vaikeaa rakkauden kanssa olla sinut.
Viisautta voi rukoilla ja sitä saa, pyhän hengen eli puolustajan saa myös kun sitä rukoilee ja uskoo ja ja tottelevainen. Raamattu sanoo: Rakkaus on Jumalasta ja on ilmeistä, että sitä ei jaeta ihan millä perusteella tahansa???
Raamattu ei kerro rakkaudesta paljoa. Eikä mikään mukaan lukemani pyhä kirjoitus. Sen vain tietää, että on siinä suhteessa vähäpätöinen tai sitten sitä ei tiedä.
Pyhän hengen sain vuonna 1991. Viisautta ei ole paljoa, mutta olen muita pyhiä kirjoituksia kuin raamattua lukemalla jonkin verran saanut tietoa ja ymmärrystä ja johdatusta. Eli sen mitä nuo kirjat lupaavatkin. Rakkautta ei vain ole ja sillä hyvä. Minä en usko, että olisit Pyhän Hengen saanut, koska jatkuvasti olet sitä herjannut.
Sinun syntisyytesi syy on tässä:
"Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Tähän päättyi sinun totuuden kaipaus, jos sitä pon koskaan edes ollutkaan. Siksi olet jäänyt osattomaksi tästä:
"Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen!
Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.
Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee.
Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."
Sinun hedelmäsi. joita tämä palsta on pullollaan, ovat erilaisten ihmisoppien hedelmiä.- alfa123om2222
Minulla ei ole yhtään ystävää eikä juuri apua muista ihmisistä. En koe vielä tässä vaiheessa ihmisten voimaan tukeutuvani, mutta tuo sananne on ilmeisen profetaalinen ja valitettavasti myös hieman kirouksen omainen. Tulee ilmeisesti tulevaisuudessa hetki jolloin alan turvata ihmisiin. Ja tuo profetianne kantaa kauas tulevaisuuteen. Enkeli on sanonut minulle, että pääsen tuhatvuotiseen valtakuntaan helposti, mutta sen loppupuolella joudun jonkinlaiseen kriisiin. Luultavasti sananne koskee tuota vuoden 3800-4300 jKr tapahtuvaa kriisiä elämässäni.
Sanotte minun herjaavan KRISTUKSEN TOTUUDEN HENKEÄ. Tulkitsen teidän tarkoittavan tuolla samaa kuin HERRAN HENKEÄ ja se onkin totta. Olen sitä kyllä herjannut, koska katson sen vaikuttavan enimmäkseen eläinten kaltaisisssa ihmissä eikä niinkään tosi ihmisissä. Yrittäisin mielelläni tehdä parannusta tästä synnistä, mutta asia on Herran kädessä. Minua itseäni pilkataan ja ryövätään jatkuvasti ja olen korppikotkien käsissä raadeltavana. Siinä tilanteessa olen jonkin verran turvautunut pilkkaan. En tahdo lähestyä tietyn tyyppisiä henkilöitä ja siksi pilkaan. Ja olenhan myös pilkannut kun olen yrittänyt puolustaa teidän opetuksienne luotettavuutta. Olen sen myöntänyt, että voidaan sanoa melkein kaikkien olevan Saatanan omia tms. Olen yrittänyt selittää muille, että opetuksenne on normaalia uutta viiniä ja että en koe siinä olevan mitään väärää tai epäluotettavaa. Ja sanoin siksi paljon HERRAN HENKEÄ vastaan olevia asioita.
Kun luin englanninkielistä Syyrialaista Peshita raamatun käännöksen Johanneksen Ilmestystä niin siitä kävi ilmi, että Totuuden Henkeä vuodatetaan KOLMESTA ERI TAIVAASTA KÄSIN. JA NUO HENGET TOIMIVAT ERI TAVALLA JA ERI TASOLLA VERRATTUNA TOISIINSA. Esim. kuudes taivas on yksi paikka, josta käsin vuodatetaan totuuden henkeä. Kun sain Pyhän Hengen vuonna 1991 se sanoi aikovansa tukea vain hieman Suomen kulttuuria ja olevansa tavallaan yleiskäyttöinen eikä pelkästään henkilökohtainen. Se ei vaikuta minussa kovin voimallisesti, mutta koen saaneeni paljon lahjoja esim. musiikkilevyinä tms. Voitko vielä toistaa, monenko ihmisen käsien alta olet tuon saatanallisen uskon itsellesi haalinut?
- Oletsinnäejuutas
Senkin pulverinpihtaaja
Oletsinnäejuutas kirjoitti:
Senkin pulverinpihtaaja
Hienon nimen on Saatana sinulle antanut: Oletsinnäejuutas.
Vaikutta siltä, että olet myös onnellinen nimestäsi:
Palkkioksi Pietarin erinomaisesta avusta Paavalille, Saatana rakennutti palvelijoillaan hänen muistokseen tämän maailman suurimpaan eksytyksen johtokeskukseen maailman suurimman kirkon:
"Pietarinkirkon pituus on 212 metriä, korkeus 133 metriä ja pinta-ala 23 000 m². Kokonsa perusteella Pietarinkirkko on maailman suurin uskonnollinen rakennus.
Wikipedia."
Pietari sai sen, mitä Saatana ensimmäiseksi Jeesukselle tarjosi:
"Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman valtakunnat ja sanoi:
"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."
Jeesus vastasi: "On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"
Vaikka Paavali teki suurimman syyn tämän rajun eksytyksen toteuttamisessa. Saatana rakennutti tuon kirkon Pietarille siksi, koska Pietari oli Jeesuksen alkuperäinen opetuslapsi ja hänen Henkensä omistaja.
Kun taas Paavali ei koskaan saanut Kristukselta Pyhää, Totuuden Henkeä.- alfa123om2222
"Voitko vielä toistaa, monenko ihmisen käsien alta olet tuon saatanallisen uskon itsellesi haalinut?"
Yhden enkelin (nimettömän), sekä kahden ihmisen (Teuvo Sunin ja Kristuksen) kautta. Eli eihän tämä pullea ja pöyhkeä esiintymiseni ole JUMALAN SANAA, vaan todellakin ihmisten.
Enkeli sanoi ruumiin ylösnousemisen olevan helppoa. Teuvo Suni sanoi minun herjaavan Herran Henkeä ja Kristus opetti raamattua lukiessa pyhän hengen vuodatuksesta.
Puhun siis kyllä ihmisten asiaa, vaikka sanaa saankin Kristukselta ja monesta pyhänä pidetystä lähteestä. Toivon, että en ole koskaan väittänytkään puhuvani JUMALAN SANAA TAI EDES HÄNEN ILMOITUKSIAAN. Muutaman kerran olen tosin vedonnut Jehovan sanoneen minulle jotakin: Esim. että 200 vuotta Suomella on edessä ahdingo ja ainoa rukous tuona aikana on: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA! Mutta nuo kerrat ovat harvoja.Taaskin Saatana pisti sinut valehtelemaan.
Koskaan en ole käsiäni kenenkään ihmisen päälle laittanut.
Saatanan eriomainen satusetä sinä olet, mutta Totuuden Henkeä et saduillasi pysty pettämään.
- alfa123om2222
Niin, anteeksi, että en tajunnut teidän tarkoittavan konkreettisesti jonkun käden alta, vaan luulin teidän puhuvan kuvaannollisesti. En ole kovin monessa kokouksessa elämäni varrella käynyt, joissa olisi käsiä pantu pään päälle. Ehkä sentään neljässä tai viidessä. Mutta ei noissa tilaisuuksissa mitään uskoa saanut haalittua, vaan tapahtui tuo kätten päälle paneminen rutiiniluontoisesti.
Ei minulla ole itse asiassa mitään istutettua, muottiin valettua uskoa, vaan elän päivä kerrallaan ja harrastan raamatusta ja uskonnoista keskustelemista. Olen siinä suhteessa villinä pulppuuva lähde enkä kallioon louhittu vesisäiliö. Erilaisista kirjoista tosin saan paljon vaikutteita, mutta kokouksissa ei puhujat ole minuun tehneet juuri mitään vaikutusta.
Eli tässä on tapahtunut vain väärinymmärrys. Kun puhutte Saatanallisesta uskosta niin kuvittelin teidän tarkoittavan edellisen viestini juttuja, mutta ilmeisesti tarkoititte jotakin muuta. En ole koskaan kuullut ennen termiä Saatanallinen usko enkä itse asiassa tiedä mitä se tarkoittaa. Voin kuitenkin kuvitella .....
Jos tarkoitatte, että oikea usko on pyhäkoulussa opetettu: Jeesus on pieni valkoinen, synnitön Karitsa niin mielestäni olette jääneet jälkeen. Islam opetti jo yli tuhat vuotta sitten, että Jeesus menee helvetiin mikäli kohottaa Jumalan rinnalle jonkun muun. Itse olen sitä mieltä, että olen Jeesuksen veli ja Jeesus oli suvun musta lammas. Kuinka te voitte puhua valkoisesta synnittömästä Karitsasta, vaikka Kristinusko tuli Suomeen miekan voimalla väkivalloin. Jehovan todistajat ovat jo vuosia opettaneet seuraamaan Kristusta ja tulemaan hänen kaltaisekseen ja seuraamaan Jehovaa ja tulemaan hänen kaltaisekseen. Jeesus itse sanoi: Kuka tahansa on tarpeeksi oppia saanut tulee opettajansa vertaiseksi. Jeesus itse sanoi: Isä, sinä yksin olet pyhä. Ja paljon muuta vastaavaa. Ilmestys kertoo: Ei taivaassa, ei maassa eikä maan alla ole Karitsan veroista, mutta Jeesus ei ole Karitsa, vaan Jumalan Karitsa. Niin kuin on olemassa Israel ja Jumalan Israel on myös Karitsa ja Jumalan Karitsa.
Te eksytte, koska ette tunne kirjoituksia (islamin, Hare Krishnan) ettekä Jumalan voimaa. Minä te oikein pidätte Kristusta, joka on paaluun pantuna KIROTTU. Ja mikä oikein on uskonne päämäärä. Miksi ylipäänsä jauhatte uskosta niin paljon, joka on heprealaiskirjeen mukaan maitopojille tarkoitettu maitoasia. Miksi ette ole suostunut menemään edemmäs. Luuletteko te, että jotakin kiinnostaa litkiä maitoanne koko elämän ajan, koskaan pääsemättä käsiksi väkeviin juomiin.
Kun keskustelin kirkkoherran kanssa siirtymisestä Jehovan todistajiin niin tuli esiin sana, että Jos jään luterilaiseen kirkkoon olen lapsen tasolla elämäni loppuun asti, mutta jos siirryn Jehovan todistajiin niin kasvan nuorukaiseksi.
En todellakaan usko Kristuksen olleen mikään valkoinen, pieni, synnitön Karitsa. Luenhan itse raamatusta hänen kironneen fariseuksia, vaikka itse opetti olemaan kiroamatta ketään. Hän toimi kuin peto, joka puolustaa pentujaan välillä. Kehotan sinua tekemään ikiomat aloituksesi saatanallisen ilosanomasi julistamiseksi.
Minä olen sinut jo väärämieliseksi niin monta kertaa todistanut, etten enää viitsi tuhlata aikaani valheittesi analysointiin.
Olenhan sanonut sinulle jo senkin, miksi sinä tunget itsesi minun aloituksiini: Siksi, koska olet huomannut, että näitä luetaan.- alfa123om2222
Kyllä kai kaikki ilosanoma on enemmän tai vähemmän saatanallista. Kun kerran toisen voitto on aina toisen tappio. Aivan varmasti olen väärämielinen kun kerran harrastan suufilaista itseni jumalaksi korottamista. Jos valheita esiintyy ovat ne lapsuksia eli väärinkäsityksiä tai tahattomia erheitä. En tahallani valehtele.
Yhdessä asiassa kuitenkin eksytte. Kun väitätte minun tunkeutuvan aloituksiinne tuosta syystä. Syynä kuitenkin on sääli kun näyttää siltä kuin joutuisitte itseksenne paljon höpisemään eikä kukaan vastaa. Toinen seikka on, että tahdon puolustaa teidän käsityksiänne, jotka ovat mielestäni uutta viiniä.
En mitenkään pyri lukemaan viestejänne, vastaamaan niihin tms. Ilmeisesti olette saaneet tämän harhaluulon siitä kun olen sanonut perustavani oman lahkon. Kuvittelette minun etsivän siihen jäseniä tältä foorumilta. Mutta en ole kiinnostunut sellaiseen etsimiseen tai tekisin sitä paljon ahkerammin. En aktiivisesti etsi ketään, vaan odotan rauhassa vaikka toiset 20 vuotta; josko Herra tosiaan tahtoo uuden lahkon ilmaantuvan tai sitten ei? En ole kiinnostunut ihmisistä, vaan asioista. Jos löydän jonkun niin se tapahtuu siten, että hän lisää oman näkökulmansa minun aloitukseeni ja totean tuon näkökulman olevan pyhä lisäys, joka tuo uutta valoa. Sellaista ei vain tapahdu näillä foorumeilla, joissa suurin osa on vähemmän asiakeskeisiä ja enemmän ihmiskeskeisiä, nautintokeskeisiä tai konekeskeisiä.
Minä "pissaan" tämän foorumin muiden keskustelijoiden niskaan paitsi teidän, jolla sentään on uutta viiniä tarjottavana. En heitä etsi sillä he eivät vaivaudu vastaamaan tieteellisiin aloituksiini. Itse pyrin aktiivisesti vastaamaan kaikkiin viesteihin, joihin kukaan muu ei ole vastannut. Vielä kerran en edes lue viestejänne kuin vain harvoin ja vielä harvemmin mielestäni vastaan niihin. Jos olisit rauhassa odottanut, vaikka 48 vuotta, kuten minä, etkä olisi lähtenyt hakemaan apua ihmisiltä, olisit kenties saattanut säästyä Jumalan kiroukselta:
Nyt muodostat tällä palstalla muiden väärämielisten tavoin sen piikkipensaikon, jossa Totuuden Henki saa julistaa totuutta vain todistukseksi:
"Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa.
Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa."Nyt on sopiva hetki kokeilla tätä:
"Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset.On todella mielenkiintoista, kun Pyhän Hengen kehotuksesta saan nostella näitä totuuksia uudelleen Saatanan palvelijoiden herjattavaksi.
- Penuel
Kiitos... Minäkin "Saatanan palvelija" sanon mielipiteeni. Olin 5 min. Hiljaa..kiehuin..nyt on rauha . Rakkaudella Penuela...
- Ripoel
Tiedätkö mitä Teuvo? Vihaan käärmeitä. Aikoinaan kun odotin esikoitani.nostin kyykäärmeen "syliini" mutta tapoin sen iskemällä kantapäällä sen pään murskasi. Ja taas saatan iski!. Esikoisen ollessa 2 vuotias kyy puri häntä jalkaan..."iso mato" . Vei melkein hengen.. en ole ikinä epäillyt että Jumalaa ei ole..sitä olen kyllä epäillyt että Jumalaa ei ole minua varten. . Olen.aina ymmärtänyt että olen paha..vanhemmilta peritty ei voi muuttaa.
Olipa melkoinen uutinen:
Et koskaan kertonut. että sinulla on aviottomia lapsia. Ilmeisesti useampia, kun tässä puhut esikoisesta.
Jotenkin ymmärsin puheistasi, että sinä olet tuonkin vähäisen kykysi pyhittänyt jumalallesi.
Jos pystyi kyyn tappamaan kantapäälläsi, niin miten ihmeessä jäykistyit pelosta ahtaan portin edessä?- Devoitti
Teuvo häipyi, kun ei sietänyt kuulla ydintotuutta;
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksipesty syntinen."
"Valehtelija Teuvo Suni, Sinähän puhut täyttää sontaa ja valhetta ja tuota väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit, Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin. Seisot nyt elämäsi raunioilla."
Erittäin hyvin ovat Voitto Ramulta saamasi paskapuun siemenet alkaneet tuottaa mehukkaita hedelmiä myös sinun hoidossasi:
"Paskat Teuvo!"
"Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"
"Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "
"Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"
"Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"
"Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"
"Haista pitkä paska valehtelija."
"Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."
"hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"
"piiitkä paska
Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."
"Teuvon tekstit ovat syvällisiä!
Sillä ne ovat syvältä perseestä."
"Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."
"ÄläPuhuPaskaaTeuvo"
"Olet kyrpäJooseppi."
"Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."
"Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
Onnitelkoot ken haluaa ."
Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!
Teuvo Siitin: Kiitätkö sinä isääsi siitä että hän siitti sinut äpärälapseksi? - Almatäti
Kiitos Devoitti!
Jatketaan yhdessä veren voimalla! - Totuudentähden
Totuuden tähden, etusivulle lähden.
- Devoitti
Kuten varmaankin olette huomanneet on paska myöskin lopun ajan sanastoa!
- Juoksupoika
Tule valoon!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004068- 553629
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!272639Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612572- 512501
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521776