kuka hyötyy keinotekoisista myrskyistä/tuulista? kuka on kaiken takana?
tuossa olen tutkinut trombeja ja myrskyjä ja miten ne saavat alkunsa. 15 vuoden aikan olen merkannut trombit ja niitten kulkusuunnat ja myrskyaluiden koordinaatit, yllätys yllätys kaikki johtaa kahteen paikkaan suomessa mistä ns. myrskyt tulevat ja trombit ilmestyvät. no aluksihan huvittuneena olin ymmälläni että miten se olisi mahdollista että olisiko maanpinnamuodostumat aiheuttaneet ne 2 paikkaa josta kaikki lähtee liikkeelle mutta normaalia maastoahan se on, ei erityistä. se tekee asiasta erityisen että siellä alueella onkin aidatut tehdasalueet,ei kylttejä mitä siellä tehdään eikä liiemmin liikettä, vain muutamia tummia "pakuja" joilla on tietyt kellonajat. nämä alueet on jo olleet 60 luvun lopulta vahvistaa sateliittikuvat.
asiattomilta on pääsy kielletty. jos kaukoputkella katsoo niin huomaa jättiläisputkesta tulevan jotakin ja silloin tuuli yltyy tai tulee myrsky.
sumrarum: onko tämä putkesta tuleva aine jokin mixtruura joka sekoittuu ilmaan je tekee myrskyn?
mitä hyötyä ja kuka hyötyy tuulivahingoista?
miksi aidat?
kuka huomannut saman?
keinotekoiset tuulet/myrskyt kuka hyötyy?
8
100
Vastaukset
Johtopäätös: Kukaan ei hyödy asiasta mitään, joten asia on kuvitelmaa.
- EsitäKuvatMeille
Esitä kuvia ja videoita niin voidaan yhdessä tutustua asiaan.
Ilman niitä olet vain yksi pipipäistä joka vaahtoa enemmän kuin lämmin kalja. - sniggers
hmmmm mielenkiintoinen kannanotto josta itsellänikin oli aikoinaan hiukan epäilyksiä. itse karkeasti kolmiomittauksella sain tulokseksi vaala/kestilä/pyhäntä alueelle, pitääkö paikkansa???
mutta jos se piipun savun tarkoitus onkin häipyä tuulenmukaan jota ennustettu eikä liity tuulen tekemiseen laisinkaan?
aluksi itsekkin epäilin myrskyn valmistamista kemikaaleilla mutta ei taida reteet kellään riittää vielä nykypäivänä siihen.
ja kyllähän sähkökatkoksista joku hyötyy, silloinhan on maassa black out ja toiminta kyky =0- wingsfromsharing
silloinhan jos esimerkiksi suomi olisi myrskyntakia bläckoutissa niin olisimme todella helppo kohde, ei sähköä niin ei viestintää eikä mikään toimisi.
voikohan jollakin entsyymillä/tekniikalla saada keinotekoisia pyörremyrskyjä aikaan vai ovatko nämä tuulimyllyt kaiken pahan alku, nehän tekevät sähköä tuulesta yleensä, mutta jos siihen myllyyn laitetaankin virtaa niin sehän rupeaa tekemään TUULTA! eli periaatteessa jos kaikki myllyt laitetaan pyörimään maassa niin kova vinkka käy ja tulee myrsky!
miettikääpä tätä. wingsfromsharing kirjoitti:
silloinhan jos esimerkiksi suomi olisi myrskyntakia bläckoutissa niin olisimme todella helppo kohde, ei sähköä niin ei viestintää eikä mikään toimisi.
voikohan jollakin entsyymillä/tekniikalla saada keinotekoisia pyörremyrskyjä aikaan vai ovatko nämä tuulimyllyt kaiken pahan alku, nehän tekevät sähköä tuulesta yleensä, mutta jos siihen myllyyn laitetaankin virtaa niin sehän rupeaa tekemään TUULTA! eli periaatteessa jos kaikki myllyt laitetaan pyörimään maassa niin kova vinkka käy ja tulee myrsky!
miettikääpä tätä.Olen töissä alalla ja tuo miettimäsi scenaario on täysin utopistinen.
- RorberttCeport
Tsekkaa >>>Corbett Report<<<, oli äsken aika soliidinen reportaasi asiasta, muuten yksi parhaimat vaihtoehto media
- voihan_vee
Painu hoitoon saatanan mottiaivo!
- napsis
juu huomattu on tuuli tulee kuin tyhjästä, huvikseni laitoin 3 kk tuulet ja myrskyt ylös niin kaikki keskittyi samoihin lähtöpisteisiin.
eli joku tuulia tekee sormia napsauttamalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666204Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583073- 312233
- 131847
- 201818
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191803Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131552- 181539
- 511515
- 91473