Kylläpä saataisiin suomesta turvallinen kun alettaisiin OIKEITA rikollisia vahtia yhtä tehokkaasti kuin esim. minua joka ei ole rikosrekisteriä koskaan hankkinut. Miksi hitossa käytetään resursseja turhaan näin paljon kun niillä saataisiin hyödyllistäkin aikaan? Vai onko syynä ettei halutakkaan turvallisuutta? Niin no olenhan minä niitä hyttysiä kesällä tappanut useammankin ja laskutkin saattavat olla 2 päivää myöhässä eräpäivästä...
Suomesta turvallinen
11
161
Vastaukset
Ja mitenkä tehokkaasti sinua sitten valvotaan?
- Onkojärkevää1
24 tehokkaasti joka paikassa näköjään. Kenellä on niin paljon ylimääräistä rahaa että tähän on törsätä vaikka olevinaan ei valtiolla ole rahaa? Kenellä sitä sitten on ihmetten vaan? Ymmärtäisin tämän jos olisin vaikka terroristi tms.
- Onkojärkevää1
Jos et ole täällä ennen perehtynyt aiheeseen gs niin unohda. En jaksa toistaa samoja. Jokainen tämän kokenut kyllä tietää mistä puhun. Ihmettelen vaan millä varoilla tämä toteutetaan..
Onkojärkevää1 kirjoitti:
Jos et ole täällä ennen perehtynyt aiheeseen gs niin unohda. En jaksa toistaa samoja. Jokainen tämän kokenut kyllä tietää mistä puhun. Ihmettelen vaan millä varoilla tämä toteutetaan..
Vainoharhaisuutesi on käsinkosketeltavaa... Ei kukaan pistäisi ikinä rahaa sinun valvomiseesi. Halvemmaksi tulisi kokonaan hankkiutua eroon eikä kukaan saisi tietää mitään.
- Onkojärkevää1
Eli kuulut samaan porukkaan. Vähän arvelinkin niin. Miksi luet näitä juttuja muuten kun et usko? Luuletko että pelottelusi tehoaa? Kun elämä loppuu, loppuu myös vainoaminen mikä on lohdullista. Siitä vaan hävittämään, minusta on niin paljon jälkiä netissä ja muutenkin että häviämisen syy kyllä selviää ja läheiseni pitävät huolen että katoaminen/kuolema tutkitaan varmasti joten on turha kuvitella että siitä ei jäisi kiinni. Olen jo tehnyt selväksi että jos minulle tapahtuu jotain niin se ei ole itsemurha eikä onnettomuus vaan murha. Tuo kuolemalla pelottelu on vain yksi gs tapa yrittää saada uhri hiljaiseksi. Olette paljastuneet jo niin paljon että se on nyt myöhäistä.
Onkojärkevää1 kirjoitti:
Eli kuulut samaan porukkaan. Vähän arvelinkin niin. Miksi luet näitä juttuja muuten kun et usko? Luuletko että pelottelusi tehoaa? Kun elämä loppuu, loppuu myös vainoaminen mikä on lohdullista. Siitä vaan hävittämään, minusta on niin paljon jälkiä netissä ja muutenkin että häviämisen syy kyllä selviää ja läheiseni pitävät huolen että katoaminen/kuolema tutkitaan varmasti joten on turha kuvitella että siitä ei jäisi kiinni. Olen jo tehnyt selväksi että jos minulle tapahtuu jotain niin se ei ole itsemurha eikä onnettomuus vaan murha. Tuo kuolemalla pelottelu on vain yksi gs tapa yrittää saada uhri hiljaiseksi. Olette paljastuneet jo niin paljon että se on nyt myöhäistä.
Luen näitä juttuja juuri sen takia kun en usko! Ja yritän saada muitakin olemaan uskomatta. Ajattelisitte loogisesti tätä asiaa. Vastaa minulle, että kuka, miten, ja miksi niin on edes joku tolkku noissa sinun kirjoitteluissasi.
- paranoidinparanoidit
Kuinkahan moni näistä "vainotuista" on joko työkyvyttömyys eläkkeellä tai sairauslomalla? Montako sellaista ihmistä tiedätte joita vainotaa, jotka työssäkäyviä? Taitaa olla vaan liikaa aikaa näillä "lomalaisilla" sekoittaa päänuppiaan näillä sivuilla ja toinen toistaan vimmata.... Näille pitäisi panna rekisteröintipakko pankkitunnuksilla niin joutusi jokainen olemaan sanojensa takana! Tiedän ainakin 3 henkilöä jotka ollessaan sekaisin kirjoittelevat tänne, ja kun nuppi kunnossa jälkeenpäin ihmettelevät omia sekoiluitaan. Säälittää kun ihmiset tuhlaavat elämänsä tälläiseen p*****n sensijaan että hoitaisivat itsensä kuntoon. ps. sairaudentunnottomuus on myös oire tiettyihin sairauksiin
- Timewillkillyou
Sehän se juuri yhteiskunnan kannalta tai tiettyjen tahojen onkin että osalla ihmisistä on aikaa miettiä ja siksi heitä vainotaan. Pitäisi olla jatkuva kiire ettei ehdi pysähtyä ajattelemaan kaikkia kusetuksia ja epäoikeudenmukaisuutta.
- gangstalkinkii
Uhrien syyllistäminen ja luokittelu "psykiatrisin" syin onkin juuri tyypillinen keino hiljentää vainojen uhreja.
Psykiatria on tieteeksi naamioitua fasismia.
- väärät.kohteet
Ministeri Risikko on kertonut lehtitietojen mukaan että suurin uhka Suomessa on syrjäytyneet ihmiset. Esim. "valkoinen raivo" on jonkinlaisten valtiopunikkien lanseeraama termi, jonka avulla pyritään lisäämään resursseja yksittäisten ihmisten seurantaan, vainoamiseen ja "hoidon" piiriin saattamiseen.
Samaan aikaan ihmisiä massamurhaavat huumekauppiaat saavat toimia vapaasti, globalisaation mukana tulee maahan terroristeja ja vieraan kulttuurin muita sairaita ilmentymiä (mm raiskaukset), ay-sidonnainen työväestö jatkaa ihmisten syrjäyttämistä työmarkkinoilta oman asemansa/palkkansa pönkittämiseksi sekä fasistinen psykiatria ohjaa ihmisiä keskitysleirien tyyppisiin asumisyksiköihin kemikaaleille altistettavaksi. Näitä ongelmia ministeri ei huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768632Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593291- 382634
- 272191
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629