Taas pakolaisten raiskauksia

dghdghgjgj

26

257

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xclkyhz

Afgaanit ovat elukoita.

• tavaraatarjolla

Nainen houkutteli miehen asuntoonsa. Hän antoi näin ymmärtää, että pillua on jaossa. Viimehetken peruutuksia ei voi hyväksyä.

• xcluc

Suvakkivajukki kokkare taas vauhdissa.

• Ei_ole

Nazima ottanut kantaa tohon asiaan millään tavalla mutta heti kun saa mahdollisuuden syyttää suomalaisia niin käyttää tilaisuuden välittömästi hyväkseen.

• fdgsfdhfgh

Älkää hyvät Suomen naikkoset antako osoitettanne jollekin nettitutulle, oli hän sitten mitä kansallisuutta tahansa. Äärimmäisen typerää toimintaa. Jos toimii kuin huora, saanee tyytyä siihen, että kohdellaan kuin huoraa, tosin luultavasti näissä tapauksissa vielä ilman maksua.

• xcolucy

Antaako nuoret tosiaan osoitteensa netissä? HÄH?

• saatananafgaanipaskat

Joko paksuna löhölevä Nussima Nasu (sd) lausunut legendaariset sanansa tästäkin barbaarisesta heimoveljensä tekemästä raiskauksesta: näihin vaan suomalaisten totuttava!!

• tgthth
      • xckjhygxz

Raiskausuutiset putkahtelevat julkisuuteen viiveellää koska suvakkihallitus on kehottanut pimittämään ne mahdollisimman pitkään. Onneksi toimittajat kaivelevat käräoikeuksien tuomioita ja viimeistään silloin asiat tulevat julkisuuteen.

• hesaritusari
        xckjhygxz kirjoitti:

Raiskausuutiset putkahtelevat julkisuuteen viiveellää koska suvakkihallitus on kehottanut pimittämään ne mahdollisimman pitkään. Onneksi toimittajat kaivelevat käräoikeuksien tuomioita ja viimeistään silloin asiat tulevat julkisuuteen.

Tai sanotaan, että suvakkimedian hommissa sentään tavallisia suomalaisiakin, siis meidän menetettyä turvallisuuttamme ajattelevia toimittajia. Kaikki eivät ole tämän matumantran huumassa!

• Maan tapa, on antaa viikon etumatka raiskaajille nyky Suomessa. Että silleen.

• SiisIhanEttä

Ihquu kulttuurii..!!

• asdcascx

Ihan luonnollista toimintaa musu-ukoilta

• eipojat

Naisen pitää ymmärtää biologinen asemansa. Koiras on eläin, joka määrää, milloin nussitaan. Turha siinä on vastaan räpiköidä.

• apinat-ammuttava

Näitä alkaa tulla julki. Suvakit ei voi mitään! Totuus esiin, muslimit ovat apinoita!

• antimuslimi

Karmeaa luettavaa! Eikö pikkuhiljaa suomalaiset naiset ja tytöt tajua, ettei näitten elukoiden kanssa kannata olla missään tekemisissä. Ei edes facessa tai muissa vastaavissa. Milloin koittaa se päivä, jolloin paskaväki poistetaan maasta?

• zxyxt

Vanhemmilla on tärkeä rooli tyttööastensa valistamisessa eli neuvoa pysymään tarkoin erillään muslimimiehistä.

• Siinä taas tarkoin suojeltu lapsukainen harjoitteli vastuullista aikuiseksi kasvamista ja yhteiskuntaan sopeutumista.
      Kohta voidaan antaa päästötodistus hyvin suoritetusta kurssista.

• Poliitvastuumyös

Suvakeilla on se unelma, sitä heidän pitää toteuttaa.
      Tervo puhuu siedätyksestä.

Milloin suomen kansa menee kadulle mielenosoituksiin ?
      Suomi ensin-mielenosoituksissa vain 100-200 ihmistä.

Sitä niinkuin annetaan tämän villien mamutuksen jatkua vaan.
      Ja villimmäksi menee, mitä enemmän villejä päästetään maahan.

• Niinsevaan

Unelmayhteiskunta on yhä lähempänä toteutumistaan.

• keps

Yksi fuckmed kirjoitteli minunkin siskolle facebookissa, otin fuckmedin nimen ylös ja kirjoitin sille vähän rasistin täytteistä vihapostia, kerroin että minä olen rasisti, minun kaverit on rasisteja, et halua tulla minun lähelle jos haluat nähdä vielä auringon? Jätkä lähti siskon facekavereista helevettiin, hahahahahaha ha!

• zxcyx

Suojelit sisartasi joten ok.

• Raiskausaalto
    • ime.siitintä.paleface

palefacen mielestä tämä on coolia monikulttuurista meininkiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe