Onko aurinkomerkki sama

varmistus pega-sokselle

kuin horoskooppi,jonka näemme syntymäajasta esim jos henkilön syntymäaika on 17.09.1970,hänen tiedämme olevan Neitsyt. eli riittääkö aurinkomerkin selvittämiseksi syntymäpäivä?

8

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos haluat olla oikein tarkka niin kannattaa päivämäärän ja vuoden lisäksi selvittää nämä asiat!

      Tarkka kellon aika milloin on syntynyt ja missä! Kun olet nämä selvittänyt saat aurinkomerkkisi lisäksi tehtyä itsestäsi kartan osoiteissa www.astro.fi tai www.astro.com! Tsemppiä sinulle!

    • ..............

      Kyllä riittaa, aurinko merkki on sama kuin horoskooppimerkki. Kuumerkin ja nousevanmerkin selvitykseen tarvitset sitten jo syntymäkellonaikaa.

    • Pega-sos

      Horoskooppimerkki on sama kuin aurinkomerkki, jota selvästikin tarkoitat. Se on juuri se, minkä tapaa nähdä lehtien palstoilla ja 17.9.-70 syntyneen horoskooppimerkki eli aurinkomerkki on Neitsyt.

      Joskus joku on syntynyt sellaisena päivänä, kun merkki vaihtuu toiseksi ja silloin aurinkomerkin tarkkaan selvittämiseen tarvitaan syntymäkellonaika tai vähintäänkin tieto siitä, onko syntynyt aamulla, päivällä, illalla vai edellisenä yönä ja vanhasta allakasta (löytyy almanakkakeskuksen sivulta) voi katsoa, mihin aikaan aurinko on siirtynyt merkistä toiseen. Eri vuosina se aika vaihtelee.

      Nousevan merkin ja muut hienoudet tulee sitten tarkan syntymäajan ja syntymäpaikan perusteella, josta toinen edellisistä vastaajista jo kirjoitti.

      Mutta kysyit horoskooppimerkkiä ja sillä tarkoitetaan juuri aurinkomerkkiä.

      • Jeps

      • Pega-sos
        Jeps kirjoitti:

        http://almanakka.helsinki.fi/

        Joo, oikean sivun löysit :)

        Siellä varmaan osaat ottaa esille ensin "Kalentereita eri vuosille" ja sen jälkeen valitse esim. "arkisto", niin löydät vuoden 1970 allakan.

        Kelta-valkoisesta vuosiluku-/kk-luettelosta voit nyt valita haluamasi syyskuun kalenterisivun. Se on merkitty numerolla 9. (K=kansikuva, P=pimennykset (auringon ja kuun), ja numerot 1-12 merkitsevät kuukausia.

        Esimerkiksi 23.9.1970 Aurinko on siirtynyt Neitsyen merkistä Vaakaan kello 13.00, joten sinä päivänä ennen klo 13. syntyneet on Neitsyitä ja sen jälkeen syntyneet on Vaakoja.

        17.9. on kuitenkin Neitsyt aurinkomerkiltään.


      • keskustelun aloittaja
        Pega-sos kirjoitti:

        Joo, oikean sivun löysit :)

        Siellä varmaan osaat ottaa esille ensin "Kalentereita eri vuosille" ja sen jälkeen valitse esim. "arkisto", niin löydät vuoden 1970 allakan.

        Kelta-valkoisesta vuosiluku-/kk-luettelosta voit nyt valita haluamasi syyskuun kalenterisivun. Se on merkitty numerolla 9. (K=kansikuva, P=pimennykset (auringon ja kuun), ja numerot 1-12 merkitsevät kuukausia.

        Esimerkiksi 23.9.1970 Aurinko on siirtynyt Neitsyen merkistä Vaakaan kello 13.00, joten sinä päivänä ennen klo 13. syntyneet on Neitsyitä ja sen jälkeen syntyneet on Vaakoja.

        17.9. on kuitenkin Neitsyt aurinkomerkiltään.

        Kiitos,Pega-sos, nyt olen selvemmillä vesillä horoskoopeista :) Hyvää jatkoa ja kirjotellaan taas :)


      • Pega-sos
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

        Kiitos,Pega-sos, nyt olen selvemmillä vesillä horoskoopeista :) Hyvää jatkoa ja kirjotellaan taas :)

        Mukavaa, että sain olla avuksi. Kirjoitellaan vaan, aina, kun jotain tulee mieleen. Astrologia on kiva harrastus, kun sitä vähän opiskelee.

        Hyvää jatkoa sinulle myös :)


    • Astron

      "Onko aurinkomerkki sama kuin horoskooppi"

      Ei ole! Horoskooppi on ajankuva planeettojen yms. sijainnista syntymähetkellä. Siinä näkyy Auringon merkkisijainnin lisäksi paljon muutakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe