ILMOITUS n. klo 22 tiistaina 4.5
Ystävällisesti ilmoitamme, että Patrick Tiainen ei ole seurakuntamme palveluksessa. Kaikki tiedustelut hänestä pyydetään kohdistamaan hänelle. Seurakuntamme ei kommentoi julkisuudessa entisten työntekijöiden asioita. Keskitymme evankeliumin julistamiseen ja tekemään työtä teemalla "Suomi Jeesukselle", Joh. 3:16. Siunausta elämääsi!
WOF Kokkola - ilmoitus
56
8064
Vastaukset
- mrTime
tiistai on kylläkin 2.5
- akkakokkolasta50
Mites Maria Tiainen? Kuuluuko seurakuntaan kumpiki vielä ?
- Woffia
Näin lakaistaan asiat maton alle. Tekosyynä että emme kommentoi entisten työntekijöiden asioita. Tosin saisi Patrick itsekin ottaa vastuun teoistaan ja julkisesti nöyrtyä ja kertoa seikkailuistaan.
- altarillatavataan
Kuin minäkin niin toivois että kaikki seurakuntalaisenne tekisivät parannuksen ja palaisitte takaisin seurakuntaan johon ennen kuuluitte...seurakuntanne rakenne ei ole edes raamatullinen siis on pastoritiimi jne.. sanoisin että harjoitatte hengellistä haureutta:( tutkikaa ja kysykää Herran johdatusta.
- OmaNapaTärkein
Olipas Rakkaudetonta WOF Kokkolalta. Hylänneet langenneen pastorinsa ja karttavat nyt kuin spitaalista. Ei Rakkautta, ei Jumalaa.
- surunlista
samaa mietin itsekin. Todella kylmä temppu oli lankeemus minkälainen tahansa.
- MyOpinion
Paljon jää varmaankin taas selvitettävää ja korjattavaa tämänkin koko seikkailun jäljiltä. Näin aina käy. Iso määrä pettyneitä, yllättyneitä ja rikki menneitä ihmisiä. Yleensä ne tapaukset pysyvät salassa julkisuudelta. Jotkut tapaukset tulevat esille, toiset kärsivät vain yksikseen.
Heitä on ympäri Suomea. Ei vain Kokkolassa.
Onneksi on niitä ihmisiä, jotka ovat tottuneet hoitamaan tällaisia tapauksia. Eri asia vaan on, että onko näitä hoitajia helppo löytää.
Minunkin neuvoni on, että etsiytykää sellaiseen seurakuntaan, jossa toiminta on vakaasti Jumalan sanaan pohjautuvaa. Siellä ei ole tuota huutoa ja meteliä ja hyppelemistä, ei ole savukoneita, välkkyviä valoja ja big screenejä. Mutta siellä on Pyhä Henki, joka haluaa auttaa jokaista haavoitettua.
Ja on kyllä niitä, jotka osaavat auttaa ja neuvoa eksyksissä olleita. Netistä ja YouTubestakin löytyy materiaalia. Mauno Mattila osaa puhua omasta kokemuksestaan. One Way Suomi (YouTube) ja Salme Blomster osaavat antaa hyviä neuvoja.
Pääasia on sanoutua kunnolla irti kaikesta siitä väärästä, missä on ollut mukana. Siitä alkaa eheytyminen ja silloin Jumala itse pääsee tarttumaan asioihin.
2. Korinttolaiskirje:
6:17 "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ."
- kylmätjatkot
mitenkäs menikään se mainos aikoinaan..." Andy suorastaan räjäyttää lian pois"!
Raamatussa olisi tosin toinenkin mahdollisuus ja malli" kun yksi jäsen kärsii...niin miteknkäs se meni kuka muistaa?? - KuinTuhatSanaa
Tiedotusvastaavan sijainen tiedottaa
http://aijaa.com/MuRgXE - eioletotta
Tämä kyllä törkeyden huippu...Ei voi käsittää tämmöistä toimintaa johtajistolta! Ensiksi Patrick on perustanut seurakunnan, nimennyt johtajiston, apostolit yms. Uskon, että pastorille on annettu mahdollisuus kaiken paljastuttua sanoa itse itsensä irti. Näin kun johtajistosto ei irtisanomista ole tehnyt, ei heidän mitään tarvitse myös selittää. Osoitetaan ottamaan yhteys pastoriin, joka ei varmasti totuutta kerro.
Patrick on julkisuudessa toiminut ja häntä on seurattu eksymykseen asti, monen elämä on tuhottu psyyken sairauksia myöten, nytkö ihmisillä ei ole oikeutta tietää???- Pettynyt11
Niin samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa. Minulla on sellainen tunne että Patrick ei tule tästä asiasta avautumaan rehellisesti koska hän ei vieläkään ymmärrä että opetuksetkin on ollut täysin harhaoppisia. Kuinka moni tähän liikkeeseen ja patrickia seuraamaan lähtenyt jää sydän särkyneenä jälkeen. Herra armahda näitä vastuussa olevia ihmisiä! Ei voi kuin ihmetellä. Tämä koko liike tulee jollain aikavälillä kuihtumaan kasaan ja tämä on nyt lopun alkua. Kun seurakunta ei ole rakennettu Kristus kalliolle niin se ei tule kestämään.
- ÄlkääMenköHeidänPeräss
KAVAHTAKAA JO NYT ESIM PETOLINTU HEIDI LEIPURIA (baker)!!!
Henkenne tähden älkää menkö hänen käsiensä alle! Voima joka siirtyy, on hengenvaarallinen! tv7 vastuu on järkyttävän suuri, sielujen revintää eivät voi korvata koskaan! Varoittajia ovat ylenkatsoneet, Pyhän Hengen pilkasta pelotelleet arviointikyvyttömiä, Jumalan lauman heikompia lampaita!
Rodney HowardBrown on juuri syvältä tähän kaikkeen...paetkaa Jeesuksen syliin!!! Katuvia ja nöyrtyviä Hän EI HYLKÄÄ...
- filunkiako
Onkohan tämä aloitus Trollin tekemä?
- Totta.on
Ei ole. Katso facebookista Word of faith Kokkolasta.
- OnTotta
Tässä linkki uutiseen: https://www.radiodei.fi/uskon-sana-seurakunta-paatti-jatkaa-ilman-patrick-tiaista/
- Uutisissa
OnTotta kirjoitti:
Tässä linkki uutiseen: https://www.radiodei.fi/uskon-sana-seurakunta-paatti-jatkaa-ilman-patrick-tiaista/
Seurakuntalainen uutisoi:
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/radio-dei-uskon-sana-seurakunta-vapautti-saarnaaja-patrick-tiaisen-tehtavistaan/
... "Patrick Tiainen ei ole enää perustamansa karismaattisen Uskon sana -seurakunnan palveluksessa. Seurakunnan omilla Facebook-sivuilla ilmoitettiin tiistai-iltana 2.5. 2017: ”Ystävällisesti ilmoitamme, että Patrick Tiainen ei ole seurakuntamme palveluksessa.”
Tätä ennen seurakunta ilmoitti Tiaisen ”lepäävän vastuutehtävistään”. Nyt Kokkolassa toimivaa seurakuntaa johtaa pastoripariskunta Krister Lidsle ja Eva Fredriksson-Lidsle yhdessä hallituksen, johtajiston ja tiiminjohtajien kanssa. Kukaan Uskon sana -seurakunnan johtajistosta ei halunnut kommentoida millään tavoin irtisanomisen syytä tai taustoja."
- Huhuhuh
Kaikki kommentit ylejään poistetaan systemaattisesti sieltä...ei kestetä kuulla totuutta, eikä myöskään haluta, että ihmiset sen lukisivat sen sieltä. Kyllä on vajottu alas...
- Jääkiinni
Uskomatonta touhua, ei voi muuta sanoa!
Lehdistö kiinnostuu varmasti kohta, niin siinä onkin sitten selittelemistä...- PateOnkertonu
Patehan oli selittänyt syyt syvät ja suhteen mieshenkilöön. Lukekaa edellä oleva Radio dein juttu.
- Koivistotkoivistot
Eikös iltalehdessä ollut jotain juttua jo aiemmin, vinkki sinne nyt kun homppelihommat paljastu, niin saavat nyt tietää syyn lopettamiseen
- Pettynyt11
Kyllä, kaikki kommentit tuohon uutiseen on näköjään poistettu mutta eivät pysty pimittämään totuutta loputtomiin. Totuus esille!
- Vastuutonta
Joo siinä oli pari kehoitusta tuoda totuus ilmi ja ottaa vastuu asioista. Mutta ei, lakaistaan asiat piiloon ja jatketaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kyllä suomen uskovilla, jotka Tiaista ovat seuranneet, on oikeus saada tietää totuus siitä mitä on tapahtunut.
- Uskomatontatouhua
Näemmä uskon sanaa miellyttävät positiiviset kommentit säilytetään...uskomatonta...
- recapthca
"Ystävällisesti ilmoitamme, että Patrick Tiainen ei ole seurakuntamme palveluksessa. Kaikki tiedustelut hänestä pyydetään kohdistamaan hänelle. Seurakuntamme ei kommentoi julkisuudessa entisten työntekijöiden asioita. Keskitymme evankeliumin julistamiseen ja tekemään työtä teemalla "Suomi Jeesukselle", Joh. 3:16. Siunausta elämääsi!"
Eiköhän käy niin että joutuvat kommentoimaan kun media kohta kyselee. Veikkaan että Patrickia ei löydy kommentoimaan. - Tiaine
No nyt sitten Patrick itse myönsi asiat. Suoraselkäistä toimintaa vihdoinkin! Paitsi opetustaan ei vieläkään myönnä vääräksi.
Patrick Tiainen Official facebook tänään:
Tiedote 3.5.17
Monet ovat kyselleet mitä minulle ja palvelutyölleni kuuluu. Kiitos siitä.
Olen irtisanoutunut Word Of Faith-kirkkokunnan johtajuudesta omasta pyynnöstäni 5.4.17. Seuraavaksi kerron siihen johtaneista syistä:
Minun vilpitön haluni on ollut palvella Suomen seurakuntia viimeisen kolmen vuoden ajan. On ollut hienoa nähdä se ilo minkä evankeliumi saa aikaan ihmisissä rohkaistumisten, pelastumisten ja parantumisten kautta. Olen kiitollinen näistä asioista Jumalalle.
Samalla kun työni kosketti seurakuntia ja median kautta laajemmin ihmisiä, syntyi ympärilläni olevissa työntekijöissä huolta siitä kovasta vauhdista joka minulla oli ja siitä suhteettomasta kritiikistä, joka minuun kohdistui. Kova vauhti, suhteeton kritiikki sekä monet henkilökohtaisen elämäni ongelmat johtivat seuraaviin tilanteisiin:
Jatkuva henkinen ja fyysinen kuormitus alkoivat näkyä käytöksessäni. Kuormitus johti uupumisen kokemuksiin, vauhdin entiseen lisääntymiseen, harkintakyvyn vähenemiseen, ongelmiin rehellisyyden kanssa ja epäviisaisiin valintoihin.
Viimeisten kuukausien aikana minulla on ollut avioliiton ulkopuolinen suhde mieshenkilön kanssa. Tämä kysymyksiä herättävä asia on tullut esille tämän maaliskuun lopussa. Tämän tilanteen johdosta ajauduin epätoivon tunteisiin ja tekoihin. Kaikki kärjistyi tapahtumasarjaan, joka päättyi keskiviikkona 29.3.17 kun olin Kokkolassa vakavassa auto-onnettomuudessa, jossa minut pelastettiin palavasta autosta.
Onnettomuuden jälkeen olen saanut laaja-alaista lääketieteellistä apua. Minulle on myös tarjottu apua ystävätyöntekijöiden kautta. Minua on autettu ja olen kiitollinen siitä.
Kannan vastuun tapahtuneista asioista ja olen itsenäisesti tehnyt päätöksen jäädä sivuun palvelutyöstä. Tarvitsen nyt aikaa laittaa henkilökohtaisen elämäni asiat kuntoon.
Kiitän kaikki minua tukeneita tahoja viime vuosien ajalta.
Patrick Tiainen- Faktahommoo
Enpä ole ennen kuullut, että yli 20-vuotias muuttuu heterosta homoksi kritiikin takia.
- säälivaimoketta
Faktahommoo kirjoitti:
Enpä ole ennen kuullut, että yli 20-vuotias muuttuu heterosta homoksi kritiikin takia.
Varsinkin, kun on vasta solminut avioliiton. Hänen pitäisi elää onnellisinta aikaa elämässään, ei pitäisi tulla muut MIEHET mieleenkään. Ei ennusta hyvää avioliiton tulevaisuudelle, kun puolen vuoden jälkeen mies suhteilee jo toisen miehen kanssa.
- Ota.Selvää.Asioista
toisessa hengessä on saatanallinen voima...työntää aina lopulta kadotukseen asti! Myöntäkää jo, että torontohapatukset on isästäperkeleestä -Jumalan sallimana seulana tosin.
Myös esim Riverseurakunnan on taivuttava täyteen parannukseen! Aikaa on hyvin vähän, ei pidä käyttää sitä Jumalan seurakuntien ja yksilöiden hajottamiseen!
- altarillatavataan
No on kyllä hyvä kun rohkeasti tunnustaa. Antaakohan Maria anteeks...varmaan tosi raskas pettymys. kuitenki toivois, että jatkaisivat yhdessä ja Patrik pääsis vapaaks kaikesta vääryydestä.
Kyllä me ollaan vaan heikkoja me ihmiset . - voivoivaan
Jos on uunituore vaimo ja siitä huolimatta makaa miehen kanssa, ei kai siitä kovin suurta onnelaa ole näköpiirissä.
- hfhjhgj
epäilen samaa, surullista kyllä. Huh huh, on se vaikea tilanne nuorelle. koko elämän haaveet romahti kasaan. Miten homoudesta kärsivän kanssa voi luottaa että tulevaisuudessa ei tapahdu samaa ja sitten vaikka tuo jotain sukupuolitautia kotiin, jos lankeaa? Vaikea tilanne. Perusta siinä perhe ja tee lapsia jos on pelko koko ajan että romahtaa.
Miten tämä juttu paljastui? Ilmeisesti joku muu paljasti koska itsemurhayritys heti, ei kuulosta että itse olisi tuonut asian esiin. Mutta toki voin olla väärässä, koska emme tiedä joten en halua spekuloida.
Astetta huonompi juttu jos itse nämä halusi jatkaa salassa tuota suhdettaan,mutta jäi kiinni vastoin tahtoaan, no se ei kuulu muille. - AskelTyhjyyteen
Tuskin makaa naisen kanssa kuten miehen, jos ei maannu naisensa kanssa ollenkaan.
- enihmettele
Ettekö huomanneet olemuksessa ja tavoissa merkkejä, jotka viittaa vahvasti feikkiin käyttäytymiseen, puheista nyt pahumattakaan? Olin 2 krt kuuntelamassa puhujaa, ja poistuin molemmilla kerroilla. Ilmapiiri oli luonnoton, sairas. Aavistin tän tapauksen. Olen tiennyt 3 muuta feikkiä karismaatikkopuhujaa heti ensitapaamiselta. Varoittelin ihmisiä, mutta eihän kukaan noteerannu mun juttuja. Sellasta tää on. En ole hellari, enkä robotti.
- rgvbnkl
Sinulle enihmettele. Minä huomasin saman kuin sinäkin. Mutta kun koitan tämäntyyppisestä sanoa, niin saan halveksuntaa osakseni. Ei haluta kuunnella tällaista.
Ainoa kuuluisampi julkimo jota lähden kuulemaan, on Veli Taivaallinen. Ylöjärvellä juuri kuulin häntä pari viikkoa sitten. Muuten luotan kotimaisiin luterilaisiin puhujiin: Peltola, Junkkaalat, Norvanto, Rankinen, Markus Malmivaara jne. Kaikkien heidän puheita paljonkin netissä. Kuunnelkaa ja puntaroikaa.
- henkiäliikkuu
Miten on mahdollista että ei muilla ole henkien erottamisen armolahjaa?Paljon eri armolahjoista puhutaan mutta tänä aikana tämä olisi erittäin tärkeää erottaa eksytys oikeasta opista.Voi sääli tätä kaikkea mitä tapahtuu ja miten helposti uskovia vedätetään ja vielä näitä seurakuntien johtajia mukana!
- Biblepost
henkiäliikkuu, henkien erottamisen armolahjasta on väärää opetusta, niin että melkein kaikki opetus tuosta armolahjasta on väärää. Henkiä liikkuu, mutta kenenkään ajatukset tai käytös ole henkiä eikä edes sydämen ajatukset, vaan henkiä ovat mm. enkelit. Profetian armolahjan kautta on mahdollista paljastaa ihmisten sisin.
Jos kaikki profetoisivat ja joku uskosta tai opetuksesta osaton tulisi sisään, niin kaikki paljastaisivat hänet ja kaikki langettaisivat hänestä tuomion, hänen sydämensä salaisuudet tulisivat ilmi... - sivustaseurannut
On melkoista toimintaa seurakunnalta, ei muuta voi sanoa. Ette voi paeta sanojen taakse, olette osasyyllisiä. Kun katsoo kirkon ohjelmavauhtia, ihmettelee onko siellä yhtään täyspäistä? Säälin Patrikia, hänet heitetään syrjään kuin tyhjä astia, kun on imetty tyhjiin. Toivon, että hän saa apua ongelmiinsa.
- luonnollista70
Mistä lähin homous on ollut ongelma? Se ei ole mikään vika taikka ongelma, vaan sisäänrakennettu ominaisuus. Ainoastaan hihhulit ovat haluneet tehdä tästä ongelman, joka näemmä ajaa (ehkä) fiksunkin miehen solmimaan kulissiavioliittoja, jotta totuus hänen omasta suuntautumisestaan ei kävisi ilmi.
- homousjohtuutraumoista
luonnollista70 kirjoitti:
Mistä lähin homous on ollut ongelma? Se ei ole mikään vika taikka ongelma, vaan sisäänrakennettu ominaisuus. Ainoastaan hihhulit ovat haluneet tehdä tästä ongelman, joka näemmä ajaa (ehkä) fiksunkin miehen solmimaan kulissiavioliittoja, jotta totuus hänen omasta suuntautumisestaan ei kävisi ilmi.
homous on totaalisen turmiollinen lankeemus josta on heti noustava pois. Tosin te namblan advokaatit olette välittömästi painamassa muutosta haluavia takaisin sinne haureuden paskalammikkoon.
- Yököttävä.tyyppi
Homo tai ei. Kun katsoi Tiaisesta youtube pätkiä, tyypin tyyli ja olemus suorastaan oksetti.
Vastenmielinen tyyppi kertakaikkiaan. Sitten vielä jotkut uskovat jumaloivat tälläistä
ihmistä. Kuinka sokeita ja kuuroja ihmisen onkaan!- pässit
Olen samalla linjalla. Miten ei se itse ukko Jumala ole näitä hihhuleita suoraan varottanut tällaisista tyypeistä? Ei ole näemmä sitten kuitenkaan paljoa hyötyä siitä ohjauksesta jota rukouksien kautta saadaan, tai mitä ainakin kuvittelevat saavansa..
- Eskosetä
Minusta hyvin söpö poika Patrick, oli aina semmonen jännä värinä kropassa kun kuuntelin sen puheita.
- MyOpinion
pässit kirjoitti:
Olen samalla linjalla. Miten ei se itse ukko Jumala ole näitä hihhuleita suoraan varottanut tällaisista tyypeistä? Ei ole näemmä sitten kuitenkaan paljoa hyötyä siitä ohjauksesta jota rukouksien kautta saadaan, tai mitä ainakin kuvittelevat saavansa..
Olen huomannut että tavattoman monia Jumala on varoittanut ja he ovat myös ottaneet varoituksen huomioon.
Sen muuten näkee jopa täällä Suomi24 -ssä, vaikka on tämä kieltämättä aika sekalainen seurakunta ... :o)
Ongelmahan on se, että tietty osa ei vain itse HALUA kuunnella Jumalan ääntä. Ei ole sitä "korvaa", joka kuulisi, mitä Henki seurakunnille sanoo.
Sitten he vain jääräpäisesti jatkavat omalla tiellään. Kielletään tosiasiat. Ollaan olevinaan niin "rakkaudellisia", "ei tuomitsevaisia", "ymmärtäväisiä", "empaattisia/sympaattisia", jne.
Kaikki tuo lähinnä johtuu siitä, että ei tunneta Raamattua eikä lueta, mitä se sanoo näistä tapauksista.
"Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia" - Jeesus, Matteus 22:29.
Minä en ollenkaan halaja itse sen asianomaisen, langenneen henkilön tuomitsemista. Sen puolen hoitaa Jumala. Mutta kyse on nyt näistä ILMIÖISTÄ. Niiden kanssa ei kannata leikkiä, koska samalla leikkii omalla sielullaan.
Ihminen joka ei opi omista virheistään on aika toivottomassa tilassa. Ja heitä näkyy olevan aika paljon.
Niinpä.Kuinkahan monta herkkää ihmistä kärsii traumoja tälläisesta jutusta taas!Lopun elämäänsä.Ihmettelee sitä vaan,että miksi ihmiset menevät tällaisiin ansoihin.Onko se se viimeinen oljenkorsi kun on paha olla?Kokemuksesta sanon,että trauma voi kestää lopun elämää.Oliko se tämän arvoista?Sitä mietin miekii...vieläkin......Toivon että nämä ihmiset toipuvat kaikesta tästä,eikä mieli sairastu........
- Pyhamatka
Kyllä nyt sais Timo Närhi peruuttaa lehtimajajuhla matkan. Patrick vetäjänä jo peruutettu. Ei ole soveliasta tämän skandaalin jälkeen. Pitääs vajota maanrakoon ja häpeämään, kun on tukenut tätä Patricin toimintaa. Lisäksi ollut suuri fanittaja hänelle! Uskottavuus menny! Kuinkahan pärjääkin kyselijöille, kun on jo nyt juokssut ihmisiä karkuun. Närhikin jo eläkeiässsä hairahtuu moiseen ja tapana Timolla on ollu syyttää aina muita tekemisistään. Ei ota vastuuta itse mistään! Osa matkalaista jo Peruuttanut matkan!
- turhaalentelyä
Eikö suomessa ole enää kohteita todellisilel tarpeille mihin euroja polttaa kuin pitkin taivasta eestaa lennellä yhtenään johonkin juhliin.
moni vähävarainen yksineläjä joka ei koskaan ole päässy t postilaatikkoa kauemmaksi iloitisi niistäkin avuista ja taivaan kirjoihinkin saattaisi tulla pieni täplä.
rahakkaat helluntailaiset, jotkut kymmeniäkin kertoja Israelissa itseään paahtamassa, voi mitä itsekkyyttä ja epäkristillistä touhuilua ja mukavuuden halua.
ei tule täplää taivaskirjoihin.
- Laskuntulos
Uskonsanan oppi on antikristuksen oppi. Tiainen lähti saastuttamaan puhtaitakin seurakuntia. Sen takia Jumala lopetti saastutuksen nopeasti.
- DoctorT
Kyllä Tiainen toimillaan ehti saastuttaa kymmeniä, ellei satoja seurakuntia. Saastuneet ovat jääneet niihin seurakuntiin , eikä Tiaisen odotettu romahtaminen näitä seurakuntia mistään puhdista. Se henki, jota hän kantoi ja levitti, jäi niihin ihmisiin, jotka hänen sihinänsä ja outojen mantrasanojen alle jäivät!!!
Seurakunnat johtajineen olivat sokeita ja tyhmiä!!
Mätä leviää ja jäytää, ellei MENNÄ TODELLISEEN PARANNUKSEEN YKSILÖ TASOLTA SEURAKUNTATASOLLE!!
Olen käytännössä nähnyt rumia lopputulemia jo aiempina Uskon Sanan vuosina ja muiden happosateiden jäljiltä! - uskookentahtoo
Jumala on sallinut väkevän eksytyksen Suomeen,koska kansamme poistanut Jumalan yhteiskunnasta.
Sen seurauksena köyhyys lisääntyy keskellämme, avioerot, eksytys, kiroukset,
jotta kansa kääntyisi Elävän Jumalan puoleen katumaan syntejään, tekemään parannusta ja huutamaan Herraa Jeesusta avuksi.
Monet uskovat varoittivat näistä eksyttäjistä: Hertzok, Tiainen ym.ym. mutta heille vain naurettiin ja varoitettiin pilkkaamasta Jumalaa. Näin asiaan suhtautuivat myös tv7 Ojarekset.
Nyt totuudet paljastuneet.
TV7 eksyttää, Ojarekset eksyttää, Piipposet eksyttää, Närhi ym.johtajat eksyneet.
Kun Jeesus tulee, löytäneekö Hän uskoa maan päältä?
Kuulkoot tai olkoot kuulematta. - Pilkkaapilkkaa
Kiitos Jeesus! Kiitos että koko "seurakunta" tulee kaatumaan. Loppuu tämä Pyhän Hengen pilkka. Wof- lyhenteestä puuttuu vain L-kirjain, niin on se itse, lammasten vaatteissa. Palatkaa te luopuneet lapset takaisin niihin seurakuntiin, mistä lähditte.
- Laskuntulos
Patrick Tiainen voi kirjoittaa kirjan kuinka ihmisiä eksytetään. Siihen tarvitaan hurmahenkisiä naisia, naismaisia miehiä (uskonsanalaiset) sekä helluntaiseurakuntien vanhemmistoja.
Tähän kohtaa sopii oivallisesti Kummelin ketsit: "Apinaa koijjataan..."
- ottaapäähänjapaljon
Kaikki tämä koko häsläminen on ollut niiiiiin kertakaikisen alamittaista hiekklootailua että ei voi kuin ihmetellä missä jamassa on helluntain johto ja jäsenistö myös!!?
mutta alkasin olla sitä mieltä että kentän uskovilla alkaa olla mitta täynnä tätä yhtä ja samaa shoun wetämistä tyhjänpäiväistä rämpyttelyä ja huutelua sormet harallaan kädet taivasta kohti , ei kiinnosta enää se on nyt loppu!
Jos ei seurakuntien johdosta ala tulla kohta tervettä vesaa esiin niin se on koko helluntain menoa enkä tiedä onko siitä mitään vahinkoa kenellekkään, niin hengetöntä ona kaikki touhut!- mujjj
Juu ja muistetaan nyt, että Tiainen on luterilainen.
- Hyeenat
Mullakin on uskovainen ystävä joka kävi tiaisen saarnoja kuuntelemassa kun vieraili paikkakunnalla,en mennyt mukaan vaan varoitin tollasista hihhuleista,suuttui mulle ja sanoi ettei saa tuomita.Nyt on ihan hiljaa asiasta,ei edes häpeä omaa tyhmyyttään,kyllä jotkut voi olla ylpeitä,eivät edes tunnusta olleensa harhassa.Ei voi mitään,Jumalalle olen tämänkin asian jättänyt rukouksessa.Eksytykset siis repivät rikki myös uskovaisten yhteydentunnetta.Löytääkö Jeesus uskoa kun tulee,harvassa on todella fiksut kristityt.
- Anonyymi
talitintti Emmekö me koskaan opita,aina vaan sama eksytys jatkuu ja jatkuu! Mikähän meitä vielä odottaakaan,sillä Jumalan olemme unohtaneet,mutta ihmisiä ylemmämme ja sieltä elämäämme siunauksia "ihmekokemuksia"haemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1093233Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2482046Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631974- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701063