Nettipoliisiko keksi vihapuheen ja valemedian?

taaltapesee

Kuka sen vihapuheen ja valemedian keksi ja paljasti ensimmäisenä? Oliko se nettipoliisi vai tuttiritari? Joka tapauksessa koko vihapuhekaruselli on saanut meidän suloisessa Suomessamme sellaisia piirteitä, ettei sitä voi seurata enää millään vihastumatta vallan julmetusti.

Kaiken maailman psykologien, psykiatrien ja terapeuttien armeija on käynyt susilauman tavoin kaikkien vihaisten ihmisten kimppuun ja kohta on jo kirkkokin piispoineen paimentamassa kaikkia niin sanottuja vihapuhujia.

Lakimiehetkin ovat langenneet loputtomaan vihapuheansaan, ja kun siihen kerran lankeaa, siitä ei pääse enää ikinä eroon, vaan vihapuhetuomioita on langetettava yhä tiheämpään tahtiin.

8

435

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminenhän saa olla vihainen ja vihata. Sitä ei kukaan voi estää. Ääneenkin voi sanoa mitä haluaa, samoin kirjoittaa julkisesti ihan mitä haluaa.
      Lainlaatija on määrännyt sanktiot tietyntyyppisestä mielipiteenilmaisusta. Sellainen meidän yhteiskuntamme on. Joutuu vastaamaan teoistaan ja sanoistaan.

• Banaanivaltio

Jos ihminen on työelämässä ja kovin voimakkaasti Isänmaallisuuttaan ja maahanmuuttovastaisuuttaan korostaa niin eipä sillä myönteisiä vaikutuksia ole.

Globaalimarxilaisuus on saanut maassamme yliotteen ja ja olemme ajautumassa kohti tuhoa.

• älyäläjätä

Ei oikeutta Suomessa saa jos ei sitä itse hanki.
      Viha poliisit ovat väärintekijöiden kätyreitä
      joiden tehtävänä on valvoa ettei yleisölle
      pääse vuotamaan tietoja vääryyksistä.

• siksiTVonULOSheitetty10v
    • oscat

Poliitikot ja näiden hännystelijät, mediakin, tekevät tavallisia suomalaisia kohtaan vihatekoja, mutta samalla kekittyvät vihapuheita karttamaan, Kummat pahempia? Toinen asia on niin sanotun rasismin suuntaaminen kasvikuntaa ja eläinkuntaa kohtaan. Nyt mukamas siltä löytyy vieraita lajeja, joita pitää pihata sydämensä pohjasta. Samalla kuitenkin toitotetaan ilmaston muutoksen tuovan uusia lajeja pohjolaan.

• hähähähähähäääääää

Rasismi on aivan terve ajatus joka vain tunnustaa rotujen olemassa olon.
      Globaalikommarit sitä nyt vain yrittävät laajentaa vaikka mihin. Onneksi sana jo kuluu ja jauhoontuu.
      Myöskin on aivan laillista olla vihainen järjettömästä matujen maahan tuonnista ja siitä puhua.

PolPolla ei muuta asetta ole kuin kyylätä sanan valintoja jotta pääsisivät syyttämään kiihotuksesta. 200 poliisia on nyt puolen vuoden aikana saanut pari mummua kutsuttua kuulusteluihin.

Minä tässä joutessani voisin vähän kiihottaakin. Olen sitä mieltä että arabit ovat rumia ja kaikki ovat terroristeja. Ainakin melkein, voi siellä olla muutama liikuntavammainen joka ei jaksa edes kävellä.
      Olen ulosotossa oleva eläkeläinen ja pyyhin sakkolapuilla persettäni.
      Vankilaan menen muutamaksi kuukaudeksi enemmän kuin mielelläni. Aina olot siellä kotiolot voittavat.
      Eläkerahatkin jäävät siellä säästöön ja teen niillä sitten etelänmatkan.

• hähähähähähähäääää

Joo, minä vielä.
        Tuosta kiihotuksesta kansanryhmää vastaan niin senhän nyt tein. Odottelen tässä nyt kotietsintää, tietokoneen takavarikointia ja väkivaltaista pidätystä koska aion potkia vastaan.

Liivijengi opetti ettei sioille pidä sanoa kuulusteluissa yhtään mitään. Haistatella saa.
        Oikeus sitten tuomitsee ehkä sakkoihin joita en maksa eikä muuntorangaistukseen enää tuomita koska vankilat jo pursuavat apinoita.
        Vankeustuomio tuomitaan ehdollisena jos se on alle 2 vuotta. Eli yks´hailee.
        Jos se on 2 vuotta niin istun siitä vuoden ja säästän eläkerahoistani yli 15 000 euroa.
        Lähden sillä Pattayalle kolmeksi kuukaudeksi.
        Myös kuntoni kasvaa kohisten vankilassa, ei viinaa vaan tervettä elämää kehoa voimistaen. Pattiksella sitten saa aurinkoa ja pillua.

• ValtiolleRahaa

Saamani tiedon mukaan nuo 200 nettipoliisia ovat nyt puolen vuoden aikana saaneet syyteharkintaan kymmenkunta kiihotussyytettä. Näistä saatavat sakkotulot saattavat nousta jopa 5000:een euroon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1231
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1205
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      608
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      582
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe