EU-valta on horjahtamassa Merkelin mukana. Merkel on jo tunnustanut suurimman virheensä, joka oli Lähi-idän ja Afrikan pakolaisten vapaa "kyyditys" Euroopan paratiisiin. Siitä alkoi Merkelin alamäki, joka jatkuu ja pahenee päivä päivältä.
EU:n loputtomasta virkamiesten ja poliitikkojen joukosta ei löydy yhtään miestä eikä naista, joka korvaisi Merkelin EU:n ykköstykkinä. Macron on kuin pikkupoika Merkelin rinnalla ja Juncker on ryyppäämässä itsensä pöydän alle.
EU-valta horjuu, Merkel kipuilee itsensä kanssa
6
109
Vastaukset
Sinäkö sen olet sen määrittelemään . . . Etkö sinä ole silloin Hullu Ukko ?
Oletko sinä valtakunnan kansleri tai ainakin viransijaisuuksia, Oletko Missä
yliopistossa opiskellut valtiotiedettä tai kaupallisia aineita ?
Lopet jo pöpi jos et ole mitää muuta kuin täys nolla !- VäsähtänytMummo
Brittimeppi Nigel Faragen mukaan Merkel on vielä surkeamman näköinen luonnossa kuin mediassa. Se on PALJON se!
- rapumertanen
Liittovaltio on aina vain liittovaltio ei sen enempää!
- HerääEurooppa
Tarkoittanet kai ei sen vähempää?
Liittovaltio-kehitys on Brysselin eliitin salakavala juoni kahmia valta itselleen ilman käytännössä mitään demokraattista eli kansanvallan kontrollia.
Euroopan kansojen tulee nousta tuota kulttuurimarxistista eliittiä ja sen hanketta vastaan ennen kuin on liian myöhäistä! - tosiaankin
Kunpa loppuisi kokonaan tuo EU-hössötys ja päästäisiin irti talutusnuorasta normaaliin elämään käsiksi. Ei tarvitsisi katsella niitä Junckerin naisten ahdisteluja ja poskilotrauksia. Kun risa ovi suljettaisiin, niin olisi mahdollisuus avata parempia ovia.
tosiaankin kirjoitti:
Kunpa loppuisi kokonaan tuo EU-hössötys ja päästäisiin irti talutusnuorasta normaaliin elämään käsiksi. Ei tarvitsisi katsella niitä Junckerin naisten ahdisteluja ja poskilotrauksia. Kun risa ovi suljettaisiin, niin olisi mahdollisuus avata parempia ovia.
Älä mainitse sanaa talous, koska Te ette siitä ole antaneet selvitystä !
Etkö sinä kusi-pää Patapää pysty mitään muuta sanomaan, kuin kulttuuri
maksi ja eliitti ja vihreä ja punanen ja silläkö luulet, että porukka sinun
uskoo ? Ne jotka sellaista uskoo ovat pata päitä ja ei ne sitä usko vaan
he haluavat sitä jostakin muusta syystä, kun vaimo/tyttökaveri lähti
Arabin tai somalin mukaan ja katsoi pakolaisenkin olevan parempi
mies isäksi, kuin sinä pata pää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501