johtuuko se siitä että tänne ei ole pesiytynyt niin haittamaahanmuuttajia kuin listassa oleviin muihin maihin,minusta niitä on liikaa kuitenkin.
Suomi on onnellisin maa tällä hetkellä
17
576
Vastaukset
- Sinnekaikkimenneeton
Hae kelaan töihin.
- pelkkää.pahaa.mieltä
Ei se onnellisuus ainakaan persuista johdu.
- ammuuhik
Kyllä minun onnellisuus johtuu sitä, että persut pienenee ja kun saadaan rasismille stop, niin jee
Ja nyt arvaamaan, että olenko;
marssilainen
okolainen
en. persu
sininen
hikinen
vasuri
pesuri
demari
femari
vai joku muu ( ammuu) - häpi.somal
ILta-Sanomissa oli mielenkiintoinen kysely artikkelin yhteydessä ja lähes puolet vastanneista ilmoitti, että eivät ole onnellisia. Tuo tulos suomalaisten onnellisuudesta ei siis perustu todellisuuteen.
- sisäsiittoinensuomi
suomalainen on silloin onnellinen kun on kontallaan paskassa
polla täynnä viinaa ja röhkii kuin sika
tai kun on täynnä kateutta ja katkeruutta ja etsii muista vikaa- a-arvio
hyvä vertaus
- iSOPERSEMERJaaaggg
Suomalainen on onnellinen kun ei ole isoperseistä Somaliakkaa pilaamassa maisemia .
- taaskusetus
Kukahan oli valinnut ja testannut ne joilta kysytään? Oliko taas Sipilän tollon sormet pelissä?
- rahaapoiskansalta
On tehnyt pärnerin rahan voimalla käteistutkimuksia, onnellinen rahanvalta.
https://yle.fi/uutiset/3-10102351
- Kylläpä_nakrattaa
Persut ikuisessa oppositiosssa ja kannatus alle 9 %. Siinä onnellisuuden ydin.
- jörömörö
Olen onnellinen,kun joku suvakki saa turpaansa tai ryöstetään monikulttuuristen toimesta.
Suomalaisten poliittistenpäättäjien pitäsi ottaa Tanskasta mallia,eikä Ruotsista, liittyen haitta maahanmuuttajiin oikeuksiin ja vaatimuksiin suomessa.Ilmaisen rahan jakaminen ilman vastinetta lopetettava.
- huonolta_näyttää
En minä ainakaan ole onnellinen tässä maassa: Sipilän keskusta ja Orpon kokoomus ajavat tämäm maan perikatoon Sote uudistuksillaan, toinen haluaa maakunnat omikseen ja toinen terveyspalvelujen yksityispuolen "pörriäisille" ja voittorahat veroparatiiseihin. Ei todellakaan hyvältä näytä, kumpikaan puolue ei osaa ajatella Suomen maan kokonaisetua vaan omia itsekkätä tavoitteitaan. Sääli!!!!
- AnttiPersuinen
Poikkeuksena persut, jotka näyttävät perin onnettomilta.
- Väärtteppäinen
Ja kuulostavat myös.
- tosio
Suomeen pesiytyneet maahantunkeutujat ovat kuitenkin onnellisia.
Olisin minäkin, jos ei tarvitsisi tehdä töitä, saisi ilmaisen lattiasta kattoon sisustetun asunnon, vaatteet, matkaliput, ruoat, terveydenhoidon, kulttuuripalvelut ja pelimerkkejä päälle niin paljon kuin tarvitsee! - kansa-sen-tietää
Persut ja persuismi vähenee.
Suomalaiset onnellistuvat rytinällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602