http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201804012200850058_u0.shtml
"Sunnuntai 1.4.2018 klo 21.46
Tesoman murhatutkintaa vuosia johtanut rikoskomisario Jari Kinnunen sanoi Aamulehdelle antamassaan haastattelussa, ettei ”tällainen mies ei oikein kuuluisi vankilaan”
Onhan perskeleen outoa puhetta poliisilta, no Suomessa voi nykyisin odottaa ihan minkälaisia "viisauksia" vain !
Late Lapista. SSSS Ry!
KOHTELIAS MURHAAJA, EI JATKOON !
36
522
Vastaukset
- ghkfhdg
Murhaaja onnistui charmillaan vakuuttamaan poliisin syyttömyydestään.
- mukavat_murhamiehet
Katsotaas kuinka charmi puree sitten oikeudessa, pääseekö charmikas murhamies ehdollisella?
- fggdrhfgbfgb
Kantsii kokeilla josko älli palaisi.
http://www.iltalehti.fi/kehon-hyvinvointi-ja-vitaepro/201710200144114_hj.shtml
Tosin tässä tapauksessa se ei palaa kun ei sitä ole ollutkaan. - Hörneillä-notkunut
Late.
Niitten pitäis siel sun himahörnen fattassa uskaltaa kans sanoo sulle, et sä et kuulu tänne. Mee duunii ja slyttaa se stadilaisten fyrkilla eläminen. - saunan_taa
Suomen oikeuslaitos on vitsi. Murhaajat ja raiskaajat saavat teoistaan
paljousalennusta. Rikollisilla on enemmän oikeuksia kuin uhrilla.
Yleensä uhri jää yksin, kun taas rikollisen eteen kymmenen tolloa
tekee töitä. Tämä antaa hyvän esimerkin tuleville rikollisille. - tässätotuus
Kinnusella nuppi pahasti sekaisin.. Hän ei tajua, että vaarallisimmat murhaajat ovat kiinniotettuina/joutuneina hyväkäytöksisiä ja ystävällisiä psykopaatteja. Asiasta tehty lukuisia tutkimuksia. Ottaisi raukka asioista selvää ennen kuin munaisi itseään vielä enemmän ja antaisi poliisista laitoksena tyhmän kuvan.. Tuollaiset pässit poliisissa muodostavat kansallisen turvallisuusriskin. Ne uskovat mm. muslimiterroristien ja murhaajien valheet sellaisenaan. Se on äärimmäisen tuomittavaa ja vaarallista.
- Jussi..Pussi
Kinnuseen on tarttunut ns. Tukholma-syndrooma. Siinä kuusi vuorokautta rosvojen panttivankeina olleet neljä pankkivirkailijaa suutelivat ja halasivat rosvoja, kun poliisi piirityksen jälkeen päätti panttivankitilanteen.
Maahanmuuttajien kohtelussa poliisi ei enää pitkään aikaan ole ollut puolueeton.
Siinä se on selvästi politisoitunut. Jussi..Pussi kirjoitti:
Kinnuseen on tarttunut ns. Tukholma-syndrooma. Siinä kuusi vuorokautta rosvojen panttivankeina olleet neljä pankkivirkailijaa suutelivat ja halasivat rosvoja, kun poliisi piirityksen jälkeen päätti panttivankitilanteen.
Maahanmuuttajien kohtelussa poliisi ei enää pitkään aikaan ole ollut puolueeton.
Siinä se on selvästi politisoitunut.Poliisi on määrätty korkeammalta taholta olemaan hiljaa matuista !
Kinnusen kommentit ovat kuitenkin kahelin mielipiteitä!
Late Lapista. SSSS Ry!- jurrristi
Late_Lapista1 kirjoitti:
Poliisi on määrätty korkeammalta taholta olemaan hiljaa matuista !
Kinnusen kommentit ovat kuitenkin kahelin mielipiteitä!
Late Lapista. SSSS Ry!Sylttytehdas löytyy maan hallituksesta. Suomessa noudatetun Montesquiu´n vallan kolmijako-opin mukaan sekä hallitus, että poliisi kuuluvat toimeenpanovaltaan. Siinä kuitenkin poliisi noudattaa hallituksen määräyksiä.
jurrristi kirjoitti:
Sylttytehdas löytyy maan hallituksesta. Suomessa noudatetun Montesquiu´n vallan kolmijako-opin mukaan sekä hallitus, että poliisi kuuluvat toimeenpanovaltaan. Siinä kuitenkin poliisi noudattaa hallituksen määräyksiä.
Diktaattorihallitus on ottanut poliisit komennukseensa ja käsikassaroikseen !
Late Lapista. SSSS Ry!- nuppi-sekaisin
Onhan noita murhaajia ennenkin jätetty ilman vankilarangaistusta, sen sijaan heidät on tyrkätty vankimielisairaalaan. Jospa kyse on taas siitä, että psykiatrinen pakkohoito on parempi rangaistus, tällaiselle hyväkäytöksiselle murhaajalle?
nuppi-sekaisin kirjoitti:
Onhan noita murhaajia ennenkin jätetty ilman vankilarangaistusta, sen sijaan heidät on tyrkätty vankimielisairaalaan. Jospa kyse on taas siitä, että psykiatrinen pakkohoito on parempi rangaistus, tällaiselle hyväkäytöksiselle murhaajalle?
Vanhaan hyväänaikaan jos hamppi ei tullut ojennukseen ensimmäisellä eikä toisella vankilareissullaan , niin kolmannella se kuoli ruokamyrkytykseen taikka johonkin muuhun äkilliseen sairauteen! Sama käytäntö pitäisi ottaa jälleen rikollisten torjuntaan !
Late Lapista. SSSS Ry!- Hörneillä-notkunut
Late_Lapista1 kirjoitti:
Vanhaan hyväänaikaan jos hamppi ei tullut ojennukseen ensimmäisellä eikä toisella vankilareissullaan , niin kolmannella se kuoli ruokamyrkytykseen taikka johonkin muuhun äkilliseen sairauteen! Sama käytäntö pitäisi ottaa jälleen rikollisten torjuntaan !
Late Lapista. SSSS Ry!Late
Sä näköjään tsennaat noi jutut ja miten ne kuuluis hoitaa. Miten sulla toi toipuminen edisty siint kun sä jäit fakkii siel Lapin skuugebyggassa duunifrendien brengun ja röökien snutaamisest. Sähän et uskonnu niiden varotuksest,et mitä tulee tapahtuu jos jäät fakkii vielä. Jäit kans ja sen seurauksena ne sito sut ilman kledjuja siihen kämpän ulkopuolella olevaan keloon yöks mäkäröiden skruudattavaks. Aamulla kun ne tuli tsiigaa sua ja froogas, et miten yö on menny, nii sä sanoit niille. Kyllä noi mäkärät viel menetteli mut sit kun tuolt saanalta dallas yksinäinen poronvasa joka imi koko yön nii se oli kyl snadisti liikaa.
Olisit sä kestänny viel toisen yön delaamatta? Hörneillä-notkunut kirjoitti:
Late
Sä näköjään tsennaat noi jutut ja miten ne kuuluis hoitaa. Miten sulla toi toipuminen edisty siint kun sä jäit fakkii siel Lapin skuugebyggassa duunifrendien brengun ja röökien snutaamisest. Sähän et uskonnu niiden varotuksest,et mitä tulee tapahtuu jos jäät fakkii vielä. Jäit kans ja sen seurauksena ne sito sut ilman kledjuja siihen kämpän ulkopuolella olevaan keloon yöks mäkäröiden skruudattavaks. Aamulla kun ne tuli tsiigaa sua ja froogas, et miten yö on menny, nii sä sanoit niille. Kyllä noi mäkärät viel menetteli mut sit kun tuolt saanalta dallas yksinäinen poronvasa joka imi koko yön nii se oli kyl snadisti liikaa.
Olisit sä kestänny viel toisen yön delaamatta?Hinttimurteen vääntäjän ei kannata sekaantua heteroiden juttuihin!
Late Lapista. SSSS Ry!
Sinä et vain ymmärtänyt mitä Kinnunen tarkoitti. Tarkoitti varmaankin sitä, että pojan ei olisi pitänyt syyllistyä kyseiseen rikokseen.
- saunan_taa
Miksei sitten sanonut niin? Vähemmän järkevä saa käsityksen, että
ihan vahingossa tapoin, niin eihän tästä mitään tuomiota saa. Täällä
vääristellään jo matujen tekemät rikokset Suomalaisten piikkiin, niin
tappajan kuuluu vielä olla syyllinen, eikä uhrin. - selvinpäinnäkijä_
Selvää politikkoainesta, kuuntelijan täytyy pystyä ymmärtämään mitä
kaveri sanoo, ilman että sanoo sitä. - sairas_maa
Tämä suvakki Kinnunen sanoi aamulehdessä, että tämmöinen poika
ei oikein kuuluisi vankilaan. Ovatko eduskuntavaaleissa ehdokkaana,
siis Kinnunen ja murhaaja? - idiootti_poliisi
Miltä tuntuisi, jos oma perheenjäsen tapettaisiin ja poliisi alkaisi
vähätellä tappajan tekoja? Ihan kivaa. idiootti_poliisi kirjoitti:
Miltä tuntuisi, jos oma perheenjäsen tapettaisiin ja poliisi alkaisi
vähätellä tappajan tekoja? Ihan kivaa.No etpä sinäkään ole ymmärtänyt. Eihän poliisi ole tappajan tekoa vähätellyt.
- Parasitoidimatut
Turun machette-matulle pedataan lieventävää tuomiota näillä "kohteliaisuusaspekteilla"..?
- KerranKuussako
Jussi..Pussi kirjoitti tuolla ylempänä
2.4.2018 10:48
Siinä se on selvästi politisoitunut.
Mitä mieltä te olette Tukholma syndroomasta. Mitä joa mä tunnuatan nyt olevani syyllinen erinlaisiin murhiin ja sen sellaisiin. Olen kirjoittanut tänne Palmen murhasta kaikenlaista.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14826545/metrojetti
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14747551/olof-palmen-murhasta-tanaan-31-vuotta
Täytyiskö mun myöntää että minä se olin. Ei niin että minä olin se joka ampui koska ketään ei ole ammutttu. mutta myöntää se että minä olen tämän kaiken takana ja nuo jotka näitä lavastuksia tekee seuraavan minua ja saavat inspiraation nääihin jurruihin, silllä onhan se törkeää että jotakuta ihmistä seurataan salaa. Tai ei se enää ole edes mitään salaa vaan ihna julkeasti tekevät sen. Kas kun eivät tapa meikäläistä. Viime yönä kun olin tullut Virosta ja jättänyt autoni parkkiin ja otin siellä autossa pienet uni myssyt mikä jatkuu vieläkin sen myssyn otto niin autoani oltiin siirretty toisen auton perään että poliisit soitti. Noh huomenna menen poliisi laitokselle selvittämään ja puhun Palmen bluffi murhasta mutta mitä luulette uskooko kukaan. Te haluatte uskoa että hänet murhatiin siihen ja siihen paikkaan mutta kun katsotte sitä verilammikkoa mikä näyttää maalipurkista suoraan kaadetulta mönjältä niin sitten alatte funtsimaan että mikähän tän jutun takan aoikeen on. Mutta kun teidän älynne ei siihen riitä niin sen takia noita Supoja ja Säpoja ja Kapoja ja Cia:ta ja SFB:tä kutsutaan intelligence officeiksi niinkö älyllä olis jotain tekemistä näiden juttujen kanssa. Vähän niikö nyt on toi Skripalien myrkytys juttu. Mitä älyä te näette siinä tai Kuussa käynti. Ei mitään älyä. Käytiinkö Kuussa. Vastaa! - VastaaNytJumalauta
tässätotuus kirjoittaa tuolla ylhäällä.
2.4.2018 10:05
Uusi
Kinnusella nuppi pahasti sekaisin.. Hän ei tajua, että vaarallisimmat murhaajat ovat kiinniotettuina/joutuneina hyväkäytöksisiä ja ystävällisiä psykopaatteja. Asiasta tehty lukuisia tutkimuksia. Ottaisi raukka asioista selvää ennen kuin munaisi itseään vielä enemmän ja antaisi poliisista laitoksena tyhmän kuvan.. Tuollaiset pässit poliisissa muodostavat kansallisen turvallisuusriskin. Ne uskovat mm. muslimiterroristien ja murhaajien valheet sellaisenaan. Se on äärimmäisen tuomittavaa ja vaarallista.
Mitä te luulette ottaako poliisi kantaa minun juttuuni Palmen murhasta. Menen sinne autoni siirtämisen vuoksi. Siinäkään ei ole mitään lpgiikkaa että autoni siirretään yöllä toisen auton eteen tai oikeastaan taakse mutta se samalla jäi toisten autojen eteen sillä se esti niiden kulun. Noh onhan se selvää että poliisi puuttuu asiaan. Kuka sen siihen ajoi. Sanon että samat henkilöt jotka ovat tekemisissä jopa Palmen murhan kanssa, vaikka Palmea ei kukaan tappanut niin sen lavastajat ovat minun kimpussa olleet jo yli 30 vuotta. Vaikea sitä on teille selittää. Mielumm
in tällainen selittäjä suljettaisiin pöpilään niin ainakin selittämiset loppuisi, mutta vaikka noin tehtäisikin niin mitä luulette loppuisiko salaperäiset murhan yritykset niin kuin Skripalit ja sitten tuo Siperian ostoskeskus tulipalo. Siinähän nyt etsitään nuoriso sakkia joka olisi sytyttänyt sen. Ei siis oikosulkua sähköjohdoissa. Minä sanoin tuolla ylemåänä: "Mutta kun teidän älynne ei siihen riitä niin sen takia noita Supoja ja Säpoja ja Kapoja ja Cia:ta ja SFB:tä kutsutaan intelligence officeiksi niinkö älyllä olis jotain tekemistä näiden juttujen kanssa. Vähän niikö nyt on toi Skripalien myrkytys juttu. Mitä älyä te näette siinä tai Kuussa käynti. Ei mitään älyä. Käytiinkö Kuussa. Vastaa! "
Noh joko osaat vastata? - HeilHilleri
Mitä te luulette ottaako poliisi kantaa minun juttuuni Palmen murhasta. Menen sinne viime öisen autoni siirtämisen vuoksi. Siinäkään ei ole mitään lpgiikkaa että autoni siirretään yöllä toisen auton eteen tai oikeastaan taakse mutta se samalla jäi toisten autojen eteen sillä se esti niiden kulun. Noh onhan se selvää että poliisi puuttuu asiaan. Kuka sen siihen ajoi.
Se oli oikeastaan jopa siinä toisessa autossa kiinni. Saamatta aikaan vammoja. Eli tuskin hakee korvauksia. Näinkin pieni mitätön asia jää varmaan poliisilta tutkimatta sillä he lähtivät paikalta pois kun kaverin kävi siirtäåmässä sen pois. Akku oli tyhjä joten he hinasivat sen ensin pois ja laittoivat käyntiin. Olin itse niin unimyssyissäni etten mennyt paikalle. Olen vieläkin unimyssyissä. Joku kirjoitti tänne että mitä tollasen juopon hörinät merkkaa. Olen hörissyt tänne jo yli vuoden ja mikään ei merkkaa. Olen selittänyt mikä on Palmen murhan takana se juoni miksi se lavastettiin jutta eihän se teille mitään merkkaa. Merkkaako teille mikään. Sitten kun atomipommi putoaa päällenne ni sitten ainakin luulisi merkkaavan, mutta sehän on jo sitten liian myöhäistä.
Minusta alkaa tuntumaan kun nyt menen tekemään ilmoitusta poliisilaitokselle autostani niin minustapa tehdään syyllinen. Minä ajoin sen toisen auton perään. Olin niin kännissä etten muista. Minä jopa murhasin Palmenkin kun olin niin kännissä etten muista ja Putin myrkytti Skripalin kun oli niin kännissä ettei muista. Te kaikki täällä selvinpäin olijat muistatte kaiken ja aina kaiken oikein päin. Hitler ei hyökännyt Neuvostoliittoon vaan se oli toisin päin. Kai te muistatte?Late_Lapista1 kirjoitti:
Mitähän sinä yrität nyt sanoa ? Otappas ne iltapäivä lääkkeesi!
Late Lapista. SSSS Ry!On tainnut ottaa jo, oliskohan samat lääkkeet kuin Sillanpäälläkin?
Kairakettu kirjoitti:
On tainnut ottaa jo, oliskohan samat lääkkeet kuin Sillanpäälläkin?
"Kairakettu
2.4.2018 12:03
UUSI
Sinä et vain ymmärtänyt mitä Kinnunen tarkoitti. Tarkoitti varmaankin sitä, että pojan ei olisi pitänyt syyllistyä kyseiseen rikokseen.
KommentoiIlmiannaJaa
5 VASTAUSTA:"
Kuulepas kairaketku! selvänäkijän lahjasi ovat perseestä, vai oletko ottanut lääkkeesi Sillanpään kautta ?
Late Lapista. SSSS Ry!
- BlässynPlää
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15217473/stephen-hawking-salaliittoteoria#comment-93353532
Tämä on kai kaiken paras mitä mä oon kännipäiten kirjootellu.
" Lässynblässyn" hermostu tyystin ko aloin vähän kirjoottaan. Sille kaikki on niin ykselitteistä kaikki eli se mitä media kirjoottaa ni se on totuus. Kuussa käynnit ja 9/11 ja ne WTC tornit ja se Shanksvillen kone ko se uppos maahan on kaikki ihan OK. Pentagonin kone meni läpi seinän ja ketään ruumista ei löytyny. Kivi seinä on kovempi ko teräs seinä. Kaikki on niin kuin media kirjoooootttaaaa. Tässä alla sen kommentti.
Vittu mikä ketju. Yksi päävikainen juoppo horisee tyhmiä päivästä toiseen ja luulee että on tajunnut jotain suuria totuuksia :D
Mene ensin katkolle ja sitten päälääkäriin niin alkaa tilanne parantua.
Voin kertoa Lässynblääälle että katkolla ollaan. - Syhmyri
" lkkmölkmöljk" kirjoitti
2.4.2018 16:52
Uusi
On kyllä aika läpinäkyvä lavastus tämä myrkytys ollut.
Häpeän taas Niinistöä, kun on mennyt uskomaan moista! Hänen pitäisi edustaa omilla aivoillaan ajattelevaa älykästä suomalaista, mutta hän luo meistä sellaisen kuvan kuin olisimme aivottomia sopuleita.
Samanlaisia tyhmyreitä on täälläkin. Kaikki uskotaan kun media niin sanoo. Minä olen yrittänyt kertoa teille että Palmea ei kukaan tappanut mutta ei mene kaaliin. - oioivoivoi
Late_Lapista1
2.4.2018 15:22
Late Lapista. SSSS Ry!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Kairakettu
2.4.2018 15:31
Late_Lapista1 kirjoitti:
Late Lapista. SSSS Ry!
Näytä lisää
On tainnut ottaa jo, oliskohan samat lääkkeet kuin Sillanpäälläkin?
Mitå lääkkeitä Sillanpäällä on? Huumeitako. Olenko minä huumeissani jos väitän ettei Skripaleita myrkytetty. Olenko huumeissani jos väitän ettei Palmea murhattu. Olenko huumeissani jos väitån että 9/11 on humbuukia. Olenko huumeissani jos väitän että autoni on kulkenut yöllä itsekseen omia teitään toisen auton perää ja sitå ennen viime elokuussa minulta varastettiin asunto-auto samalta parkkipaikalta. - MaaliLätäkkö
Olenko huumeissani jos väitän että autoni on kulkenut yöllä itsekseen omia teitään toisen auton perään ja sitå ennen viime elokuussa minulta varastettiin asunto-auto samalta parkkipaikalta. Sitä autoa ei ole löytynyt. Tuo viime öinen auton siirto on vain minulle tarkoitettu viesti. He viestivät että heillä on avain autooni. Yli kolmekymmentä vuotta tätä tämmöstä. Pitäiskö itkeeeeeävai nauraa. Te ette usko Palmen murha lavastukseen, koska sehän haudattiin ja hengenpelastaja kertoo oman tarinansa. https://yle.fi/uutiset/3-8696125 Katsokaa maali lätäkköä.
- Kaktis-miesh
http://www.kaleva.fi/uutiset/ulkomaat/vuosikymmenen-tuhoisin-tulipalo-venajalla-vaati-ainakin-53-kuolonuhria-ihmiset-hyppivat-ikkunoista-paetakseen-liekkeja/788820/
Ainakaan tuosta lehdessä olevasta kuvasta ei oikein saa kuvaa kovin tuhoisasta tulipalosta. Siinä on kolme paloautoa kadulla ja yhdestä ikkunasta tulee tummaa savua. Liekkejä ei näy missään.
https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=25294&mobile=on Tässä kuvassa liekkejä jo on.
Tartti odottaaa iltaan että saadaan lavastettua liekit tohon kuvaan. Tommonen on helppo fotoshopata.
Sen sytytti nuoriso joukko ulkomaalaisia vai mikä on Venäjällä ulkomaalainen jos ne on sen omasta feeraatiosta. Siellä on 21 eri tasavalta a ja autonomisia alueita toinen mokoma. Eri kieliä ja rotuja sadoittain. - Eijumalautanen
Ehkä teidän on helpompi kuvitella että venäläiset tekevät noita false flag operaatioita mutta länsi ei tee niitä sillä lännessä ei ihmisiä huijata. Tämä on aito kuva. Kukaan ei juokse ulos ostoskeskuksesta. Missään ei näe mitään kiirettä. Palomiehiltä kysyttiin että voisiko ne tulla pelastamman lapsia niin ruiskumies sanoi vain että hän noudattaa vain käskyjä eikä kiirettä ole. Kuolkoon sinne. Sama kun natseilta aikoinaan oikeudessa kysyttiin miksi tappoivat ihmisiä niin he vastasivat että he noudattavat vain käskyjä ja vastuu siirtyi heiltä pois.
http://www.kaleva.fi/uutiset/ulkomaat/vuosikymmenen-tuhoisin-tulipalo-venajalla-vaati-ainakin-53-kuolonuhria-ihmiset-hyppivat-ikkunoista-paetakseen-liekkeja/788820/
Palmen murha jumalauta. Ettekö jo ala ihmettelemään mikä siellä on takana. https://yle.fi/uutiset/3-8696125 Katsokaa maali lätäkköä. - HuoppoJullu
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15239179/ryssakuppa-potilas-taas-palstallaaamusta-iltaan!
Tunnen olevani ryssä-kuppa potilas. Mutta eikö teille oikeesti syty mikään tossa päänupissa jos kerron ettäPalmea ei murhattu vaan kaikki on lavastettua. Se miksi niinkin järkevä jäpä kuin Palme lähti moiseen lavastukseen mukaan on sitten eri motivaatio. Se ei ole mikään pieni motivaatio. Palmen on ollut pakko olla mukana lavastuksessa jos hän ei kuollut. Kaunko Poliisi ja Ruotsin kansa eli siinä uskossa että Pettersson on murhan takana ja kauanko se eli siinä uskossa että ns. haamumies on murhan takana. Verilammikko on maalia. Katsokaa sitä tarkkaan. Mitä teille nousee miellen. Ei mitään koska te ette ole töissä inteligencessä niin kuin minä. Juoppohullu kirjoittaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171111Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981086Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671