Päiväkotien 6-vuotiaiden käytös .

nyrkitpuhuu

19

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allah-Allah
      • RobertKinty

        Eihän nyt naiseen voi koskea. Vuohi sen olla pittää!


    • saisinko_vastauksen

      Eikö näiden pitänyt parantaa geenejämme? Miten luolaihminen parantaa yhden maailman älykkäimmän kansan geenejä?

      • RobertKinty

        Ehkä tähänkin löytyy joltain "pätevä" laskumenetelmä? Geenimeriläiseltä varmaan useampikin.


    • laputsilmillä

      Kyseisen päiväkodin kiusaajalapsi ainakin täysin suomalainen, äitihän antoi haastattelun omaltakin kantiltaan katsottuna.
      Ihmisten maailma on niin pieni, he eivät näe villejä lapsia ja narkkarinuoria tms.

      • Peilin.paikka

        Eihän äiti näe omassa mitään vikaa - yleensä. Vika on muissa ja sitä haetaan muista. Siksi kun...


      • laputsilmillä
        Peilin.paikka kirjoitti:

        Eihän äiti näe omassa mitään vikaa - yleensä. Vika on muissa ja sitä haetaan muista. Siksi kun...

        En tarkoittanut tätä äitiä, kyllä hän tilanteen tiedosti, niin omansa kuin kiusatun kannalta.

        Mutta tarkoitin näitä, jotka luulevat kaikkien villien kiusaajien ilman muuta olevan jotain ulkomaalaissyntyisiä.

        Kirjainyhdistelmälapset Suomessakin keksittiin jo 70-luvulla, tarkkailuluokkia oli olemassa jne.
        Laput silmillä elävät he, ilmeisen lapsettomat, jotka aina kuullessaan jostain ongelmasta lasten parissa rupeavat huutamaan mamulapsissta.


      • ksdjskdj

        Missä äidin haastattelu on? Iltalehden juttu oli aivan eri kuin tämä tapaus, kyseessä oli pieni paikkakunta.


      • laputsilmillä

        Nimenomaan tämä Mellunmäen äiti oli tunnistanut lapsensa ja itsensä jutusta. Luen niin paljon, en muista , mistä lehdestä luin.

        Mellunmäki on helsinkiläinen lähiö, kai tiedät sen.


      • oraakeli

        Juttu taisi olla Joensuusta,mutta voihan sen laskea Helsingin esikaupunkiin kuuluvaksi.


      • johntravoltanserkku

        Joo,,Joensuulaisessa päiväkodissa saattaakin sattua että aivan kotimainen "vapaan kasvatuksen tulos" häiriköi


    • TuttuaRattoo

      Koira on koira jo pienestä asti.

    • Maire.täti.SPR

      Erilainen monikulttuuri on rikkautta päiväkodeissa ja esileikkikouluissakin.

      • Näin on ja lisää värinää tuovat uhkaavasti käyttäytyvät vanhemmat.


    • Sellaisia on no-go alueitten päiväkodit, lapsia ei uskalleta komentaa,ettei rasisitikortti heilahda.

    • otsikkototta

      täällä näytti olevan otskikko, maahanmuuttokriitikot ovat yksinkertaisia vai oliko se vähäjärkisiä.

      Siltä tuntuu, ainakin lapsettomia, jos eivät tiedä ongelmalapsia ja villejä lapsia olevan ihan suomalaisissakin.

      Mutta omassa tyhmyydessään on hyvä elää, olkaa hyvät vaan!

      • Pojat on poikia,varsinkin koraanikoulua käyvät,ja sieltä opinsa ammentavat.


      • avaaja.ihmettelee

        Aijaa, sosiaalitoimen koulutushaara siis!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe