HS kirjoitti päiväktien lasten käytöksestä ja väkivallasta. Oletteko huomanneet onko taustalla etnistä värinää ?
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005634622.html
Päiväkotien 6-vuotiaiden käytös .
19
299
Vastaukset
- Allah-Allah
No arvaa...
"Mellunmäen moskeijan imaami: Naista ei sovi kätellä – näin kassalla menetellään vaihtorahan kanssa"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001163322.html- RobertKinty
Eihän nyt naiseen voi koskea. Vuohi sen olla pittää!
- saisinko_vastauksen
Eikö näiden pitänyt parantaa geenejämme? Miten luolaihminen parantaa yhden maailman älykkäimmän kansan geenejä?
- RobertKinty
Ehkä tähänkin löytyy joltain "pätevä" laskumenetelmä? Geenimeriläiseltä varmaan useampikin.
- laputsilmillä
Kyseisen päiväkodin kiusaajalapsi ainakin täysin suomalainen, äitihän antoi haastattelun omaltakin kantiltaan katsottuna.
Ihmisten maailma on niin pieni, he eivät näe villejä lapsia ja narkkarinuoria tms.- Peilin.paikka
Eihän äiti näe omassa mitään vikaa - yleensä. Vika on muissa ja sitä haetaan muista. Siksi kun...
- laputsilmillä
Peilin.paikka kirjoitti:
Eihän äiti näe omassa mitään vikaa - yleensä. Vika on muissa ja sitä haetaan muista. Siksi kun...
En tarkoittanut tätä äitiä, kyllä hän tilanteen tiedosti, niin omansa kuin kiusatun kannalta.
Mutta tarkoitin näitä, jotka luulevat kaikkien villien kiusaajien ilman muuta olevan jotain ulkomaalaissyntyisiä.
Kirjainyhdistelmälapset Suomessakin keksittiin jo 70-luvulla, tarkkailuluokkia oli olemassa jne.
Laput silmillä elävät he, ilmeisen lapsettomat, jotka aina kuullessaan jostain ongelmasta lasten parissa rupeavat huutamaan mamulapsissta. - ksdjskdj
Missä äidin haastattelu on? Iltalehden juttu oli aivan eri kuin tämä tapaus, kyseessä oli pieni paikkakunta.
- laputsilmillä
Nimenomaan tämä Mellunmäen äiti oli tunnistanut lapsensa ja itsensä jutusta. Luen niin paljon, en muista , mistä lehdestä luin.
Mellunmäki on helsinkiläinen lähiö, kai tiedät sen. - oraakeli
Juttu taisi olla Joensuusta,mutta voihan sen laskea Helsingin esikaupunkiin kuuluvaksi.
- johntravoltanserkku
Joo,,Joensuulaisessa päiväkodissa saattaakin sattua että aivan kotimainen "vapaan kasvatuksen tulos" häiriköi
- TuttuaRattoo
Koira on koira jo pienestä asti.
- Maire.täti.SPR
Erilainen monikulttuuri on rikkautta päiväkodeissa ja esileikkikouluissakin.
Sellaisia on no-go alueitten päiväkodit, lapsia ei uskalleta komentaa,ettei rasisitikortti heilahda.
- otsikkototta
täällä näytti olevan otskikko, maahanmuuttokriitikot ovat yksinkertaisia vai oliko se vähäjärkisiä.
Siltä tuntuu, ainakin lapsettomia, jos eivät tiedä ongelmalapsia ja villejä lapsia olevan ihan suomalaisissakin.
Mutta omassa tyhmyydessään on hyvä elää, olkaa hyvät vaan!- avaaja.ihmettelee
Aijaa, sosiaalitoimen koulutushaara siis!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602