Mistä huomaat että sinua stalkataan

ggfuyyuioiop

Ekana vartijat: jos tulet kauppaan ja muutama minuutti jälkeesi tulee kauppaan vartija, olet stalkkauksen kohteena.kauppa voi olla mikä tahansa ja en en usko että kaikilla kaupoilla on sopimus vartioiden kanssa.Vartijat tuntuvat olevan aivan yhtä hyvin selvillä sijainnistasi kun viranomaiset.Mikähän on asian laillisuus. ja kuka maksaa tämän.Voi olla että kauppias maksaa koko l ystin edes tietämättään asiasta.Eli häntä kusetetaan.

Sitten poliisit ja pelastusviranomaiset:Koska painnuksen pohjalla on joko autoon asennettu paikannusjärjestelmä tai sitten sateliittipohjainen.Se on kytketty robottiin (tietokoneeseen).
Se reagoi aina samalla tavalla ja lähettää viranomaisen kohtaamiskohtaan.Paikan pitää olla helposti ennustettavissa.Jos siis näet poliisin ta pelastusviranomaisen jossain kohdin.Niin todennäköisesti näet heitä jatkuvasti samassa kohdin olettaern että poliisilla on varaa lähettää partio paikalle.

Ne pystyy luomaan illuusion että jatkuvasti seurattaisiin.

Epäilen ettei tämä aloitus ole pitkäaikainen koska voi olla jonkun mielestä liian paljastava mutta sehän todistaa että asia on totta

169

3681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksipoistettaisiin

Kerroit ihan standardikamaa.

• Quicknes

Huomaat viimeistään siinä vaiheessa olevasi stalkattu, kun sinut huumataan ja yritetään suostutella ja pakottaa tekemään itsemurha useita kertoja.

Toinen hyvä kiintopiste on lapset ja maahanmuuttajat: huomaat maahanmuuttajien kävelevän sinua päin tai käyttäytyvän tylysti ja lasten tekevän kaiken laista kiusaa älyttömässä mittakaavassa. Molemmat siis tekevät vähintään massiivista metelikampanjaa.

Kolmas hyvä kiintopiste on naapurit: kuulet luonnotonta meteliä jatkuvasti.

Neljäs hyvä kiintopiste on aivan älytön meteli ja mimikointi/naamanvääntelykampanja, johon osallistuu kymmeniä tuhansia ihmisiä - stalking on viimeistään tässä vaiheessa muuttunut rikokseksi ihmisyyttä kohtaan.

Jos yksikään näistä neljästä pitää paikkansa kohdallanne, jättäkää kaikki kaverinne asap - he ovat ystävän irvikuvia!!!!!!!!!!!!!

• et.tiedosta.itse

Kerrostalossa naapurista kuuluva ääni on normaalia; sinä sen sijaan saatat kärsiä autismista jossa kehosi reagoi ääniin eri tavalla kuin ei-autististen ihmisten tapauksessa.

Jos muutat omakotitaloon asia korjaantuu.

• Quicknes
        et.tiedosta.itse kirjoitti:

Kerrostalossa naapurista kuuluva ääni on normaalia; sinä sen sijaan saatat kärsiä autismista jossa kehosi reagoi ääniin eri tavalla kuin ei-autististen ihmisten tapauksessa.

Jos muutat omakotitaloon asia korjaantuu.

"Kerrostalossa naapurista kuuluva ääni on normaalia; sinä sen sijaan saatat kärsiä autismista jossa kehosi reagoi ääniin eri tavalla kuin ei-autististen ihmisten tapauksessa."

En puhunut mistään normaaleista äänistä.

Autismista??? Sinä et kykenisi edes arvioimaan banaania!!!!!!!!!!

• mieti.asiaa.hetki
        Quicknes kirjoitti:

"Kerrostalossa naapurista kuuluva ääni on normaalia; sinä sen sijaan saatat kärsiä autismista jossa kehosi reagoi ääniin eri tavalla kuin ei-autististen ihmisten tapauksessa."

En puhunut mistään normaaleista äänistä.

Autismista??? Sinä et kykenisi edes arvioimaan banaania!!!!!!!!!!

"En puhunut mistään normaaleista äänistä."

Ottaen huomioon että jos olisit autistinen, et tietäisi mikä on normaali ääni ei-autistisen mielestä.

Tuo autismi myös selittäisi sen miksi sinulla on selvästi ongelmia lukea ihmisten kasvonilmeitäkin, ja pitää niitä vihamielisenä.

Ja koitan tehdä sinulle itseasiassa palvelusta, en tiedä miksi koska et ole sen arvoinen; mutta mikäli olisitkin autistinen, se tarkoittaisi ettet ole mielisairas.

Käytöksellesi on vaikea keksiä muita syitä kuin autismi tai mielisairaus.

Your pick.

• Akallebel

Jälleen huomaa Quicknesin pitkästä viestistä että hän ei ole henkisesti terve yksilö. Toivottavasti haet ajoissa apua on ongelmiisi:(

• Quicknes
        Akallebel kirjoitti:

Jälleen huomaa Quicknesin pitkästä viestistä että hän ei ole henkisesti terve yksilö. Toivottavasti haet ajoissa apua on ongelmiisi:(

Valitettavasti en ollut kirjoittanut yhtään pitkää viestiä tähän ketjuun ainakaan ennen kummallista viestiäsi.

• akallebel
        Quicknes kirjoitti:

Valitettavasti en ollut kirjoittanut yhtään pitkää viestiä tähän ketjuun ainakaan ennen kummallista viestiäsi.

Olet kirjoittanut kyllä muihin ketjuihin tarpeeksi viestejä, joista huomaa henkisen sairautesi. Toivottavasti haet apua, kaikki muut huomaa sairautesi.

• pikkuartikkeleitavain

On syytä lähteä liikkeelle itsestään. Meillä kaikilla on tapana nähdä mitä haluamme nähdä.
      Auto on hyvä esimerkki: jos ostat volvon, näet keskimäärin enemmän volvoja liikenteessä... vaihdat sen vaikka renaulttiin ja automaattisesti kiinnität huomion relluihin, joita on sitten enemmän liikenteessä jne...

Että ihan kaikkeen ei kannata lähteä mukaan. En väitä, etteikö viranomaisten toteuttamaa järjestelmällistä stalkkausta tapahtuisi, mutta pitää olla tarkkana, että erottaa ne stalkkaukseen oikeasti osallistuvat omista mielikuvista. Häilyvä ja herkkä juttu.

Surullisin tilanne on ihminen, joka ei ikinä ole kuullutkaan gangstalkingista, ja joutuu sellaisen kohteeksi. Pikkuartikkeli löytyy myöhemmin lehdestä. Omaiset tulevat häpeillen hautajaisiin tietämättä mitä ovat tehneet.

• Quicknes

"Surullisin tilanne on ihminen, joka ei ikinä ole kuullutkaan gangstalkingista, ja joutuu sellaisen kohteeksi. Pikkuartikkeli löytyy myöhemmin lehdestä. Omaiset tulevat häpeillen hautajaisiin tietämättä mitä ovat tehneet. "

Voisitko tarkentaa tämän, en oikein ymmärrä mitä ajat takaa? Onko tässä joku idea tai opetus tms. ?

• pysytrollilestissäsi

Jokainen aito gs-uhri, joka tietää minkä vainon kohde on ja on tustutunut kirjalisesti gs-ilmiöihin, tietää, mitä yläoleva lause tarkoittaa. Myös muut, jotka ovat tutustuneet kunnolla gs-asiaan, MUTTA EI TIETENKÄN TROLLI TIEDÄ

• Vainottu7vuotta

"Surullisin tilanne on ihminen, joka ei ikinä ole kuullutkaan gangstalkingista, ja joutuu sellaisen kohteeksi." Esim. mun gs alkoi kotona vuonna 2010 ja vasta 2014 mä löysin sattumalta netistä eräältä salaliittosivustolta artikkelin joka kertoi gang stalkingista. Muistan vielä kun näin sydän tykyttäen Youtube videoita joissa gs uhrit puhuvat kokemuksistaan ja olin sillai et omg mähän käyn tätä samaa juttua läpi.
        Valitettavasti monet TI's ovat kuolleet tai tehneet itsemurhan tietämättä että kokemalleen on nimi nimeltä gang stalking. Heitä olisi auttanut suuresti tieto siitä että muutkin uhrit käyvät samaa juttua läpi ja että he voivat tarvittaessa saada heiltä ehkä jotain tukea. On myös elossakin olevia jotka eivät tiedä että kokemalleen ilmiölle on nimi nimeltä gs.

"Omaiset tulevat häpeillen hautajaisiin tietämättä mitä ovat tehneet." Mä asun vieläkin vanhempien ja sisarusten kanssa yhdessä kotona ja vaikka he tietävät että yläkerran naapurit stalkkaa mua kotona ollessani niin he eivät edes tiedä puoliakaan mitä kaikkea olen joutunut kokemaan. Esim. yksi pelottavimmista jutuista joita olen käynyt läpi on ajatuksenlukulaite. Kun kerroin vanhemmilleni että naapurini lukevat ajatuksiani, niin he eivät tietenkään uskoneet minua. Ja sitten vielä kerroin kuinka minua säteilytetään, mutta siihenkin vastattiin että se on varmaan jokin ompelulaite... Uhri joutuu läpikäymään kammottavia asioita yksin ja ilman minkäänlaista tukea, vaikka asuisikin perheensä kanssa saman katon alla. On ikävää että läheiset eivät yritä edes tutkia ja ovat muutenkin niin tietämättömiä. Tietämättömyys tappaa. Mutta myös me uhritkin tiedetään aivan liian vähän.

"Omaiset tulevat häpeillen hautajaisiin tietäen mitä ovat tehneet." Joskus jotkut ihmiset tietävät tasan tarkkaan mitä käyt läpi, mutta ne ovat yleensä ne jotka laittaa sut tähän ohjelmaan. Ja jos tämä juttu tulee koskaan julki niin pahikset ehkä tulevat häpeämään itseään ja tekojaan. Mutta myös ne tietämättömät jotka eivät uskoneet uhria.

• kun.ei.uskota
        Vainottu7vuotta kirjoitti:

"Surullisin tilanne on ihminen, joka ei ikinä ole kuullutkaan gangstalkingista, ja joutuu sellaisen kohteeksi." Esim. mun gs alkoi kotona vuonna 2010 ja vasta 2014 mä löysin sattumalta netistä eräältä salaliittosivustolta artikkelin joka kertoi gang stalkingista. Muistan vielä kun näin sydän tykyttäen Youtube videoita joissa gs uhrit puhuvat kokemuksistaan ja olin sillai et omg mähän käyn tätä samaa juttua läpi.
        Valitettavasti monet TI's ovat kuolleet tai tehneet itsemurhan tietämättä että kokemalleen on nimi nimeltä gang stalking. Heitä olisi auttanut suuresti tieto siitä että muutkin uhrit käyvät samaa juttua läpi ja että he voivat tarvittaessa saada heiltä ehkä jotain tukea. On myös elossakin olevia jotka eivät tiedä että kokemalleen ilmiölle on nimi nimeltä gs.

"Omaiset tulevat häpeillen hautajaisiin tietämättä mitä ovat tehneet." Mä asun vieläkin vanhempien ja sisarusten kanssa yhdessä kotona ja vaikka he tietävät että yläkerran naapurit stalkkaa mua kotona ollessani niin he eivät edes tiedä puoliakaan mitä kaikkea olen joutunut kokemaan. Esim. yksi pelottavimmista jutuista joita olen käynyt läpi on ajatuksenlukulaite. Kun kerroin vanhemmilleni että naapurini lukevat ajatuksiani, niin he eivät tietenkään uskoneet minua. Ja sitten vielä kerroin kuinka minua säteilytetään, mutta siihenkin vastattiin että se on varmaan jokin ompelulaite... Uhri joutuu läpikäymään kammottavia asioita yksin ja ilman minkäänlaista tukea, vaikka asuisikin perheensä kanssa saman katon alla. On ikävää että läheiset eivät yritä edes tutkia ja ovat muutenkin niin tietämättömiä. Tietämättömyys tappaa. Mutta myös me uhritkin tiedetään aivan liian vähän.

"Omaiset tulevat häpeillen hautajaisiin tietäen mitä ovat tehneet." Joskus jotkut ihmiset tietävät tasan tarkkaan mitä käyt läpi, mutta ne ovat yleensä ne jotka laittaa sut tähän ohjelmaan. Ja jos tämä juttu tulee koskaan julki niin pahikset ehkä tulevat häpeämään itseään ja tekojaan. Mutta myös ne tietämättömät jotka eivät uskoneet uhria.

Minä löysin myös tiedon netistä vuosia sen jälkeen kun stalkkaus oli alkanut. Silloin kun sain tiedon, luulin että nyt poliisikin tutkii, kun asiasta on muutakin tietoa kuin minun kokemukseni. Siihen mennessä oli tehnyt jo monta tutkintapyyntöä. Paskan marjat, jouduin suljetulle. Ne pahimmat stalkkaajat ovatkin sitten siellä.

• Quicknes
        pysytrollilestissäsi kirjoitti:

Jokainen aito gs-uhri, joka tietää minkä vainon kohde on ja on tustutunut kirjalisesti gs-ilmiöihin, tietää, mitä yläoleva lause tarkoittaa. Myös muut, jotka ovat tutustuneet kunnolla gs-asiaan, MUTTA EI TIETENKÄN TROLLI TIEDÄ

"Jokainen aito gs-uhri, joka tietää minkä vainon kohde on ja on tustutunut kirjalisesti gs-ilmiöihin, tietää, mitä yläoleva lause tarkoittaa. Myös muut, jotka ovat tutustuneet kunnolla gs-asiaan, MUTTA EI TIETENKÄN TROLLI TIEDÄ "

Kirjoituksesi on jotenkin sekava, siinä pompitaan välillä artikkeliin ja sitten omaisiin. Kirjoitus alkaa uhrista, joka ei tiedä joutuneensa uhriksi - hun, ota nyt sitten selvää!!!!!!!!!!

• yhtä.kauan
        Vainottu7vuotta kirjoitti:

Säteilytystä, tärisyttämistä, päähän paukuttamista, hurinoita ja jyrinöitä on vaikea näyttää muille, koska ne kohdistuvat niin tarkasti juuri sinuun että muut eivät niitä tunne, vaikka olisivat samassa huoneessa. Oletko huomannut, että kun vähän siirrät päätä sivuun, häirintä lakkaa, mutta alkaa kohta uudelleen paikassa, johon olet siirtynyt. Alumiinifolio ja joskus lakanakangaskin blokkaa lievän mikroaallotuksen, mutta ei muuta säteilytystä eikä tärisyttämisiä.

• Quicknes
        kun.ei.uskota kirjoitti:

Minä löysin myös tiedon netistä vuosia sen jälkeen kun stalkkaus oli alkanut. Silloin kun sain tiedon, luulin että nyt poliisikin tutkii, kun asiasta on muutakin tietoa kuin minun kokemukseni. Siihen mennessä oli tehnyt jo monta tutkintapyyntöä. Paskan marjat, jouduin suljetulle. Ne pahimmat stalkkaajat ovatkin sitten siellä.

"Minä löysin myös tiedon netistä vuosia sen jälkeen kun stalkkaus oli alkanut. Silloin kun sain tiedon, luulin että nyt poliisikin tutkii, kun asiasta on muutakin tietoa kuin minun kokemukseni. Siihen mennessä oli tehnyt jo monta tutkintapyyntöä. Paskan marjat, jouduin suljetulle. Ne pahimmat stalkkaajat ovatkin sitten siellä. "

Olisit lukenut netistä, mitä poliiseista sanotaan: nro 1 gang stalkingin järjestäjäksi epäiltyjä.

En ymmärrä, miksi menit suljetulle, jos stalkingisi on totta! Se ei varmaan auta asiaa, jos sinut pumpataan täyteen lääkkeitä ja kerrotaan sinun olevan harhainen. Katsoppas, kun gang stalking on periaatteessa simppeli: siinä tärvellään ihan kaikki.

Selitän tarkemmin. Jos esim. kymmenet, sadat tai peräti tuhannet ihmiset haukkuvat sinua jatkuvasti homoksi ja tärvelevät omaisuuttasi jatkuvasti tms. - mielestäni sinä et ole se kenet pitäisi suljetulle laittaa. Ne ketkä tämän järjestivät tulisi laittaa suljetulle loppuelämäkseen, koska heitä ei selväsi edes yritetä tuomita teoistaan. Enkä voi käsittää, miten lääkitys saa uhrin kokevan jatkuvan homottelun yms. loppumaan??????

• Akallebel
        Quicknes kirjoitti:

"Minä löysin myös tiedon netistä vuosia sen jälkeen kun stalkkaus oli alkanut. Silloin kun sain tiedon, luulin että nyt poliisikin tutkii, kun asiasta on muutakin tietoa kuin minun kokemukseni. Siihen mennessä oli tehnyt jo monta tutkintapyyntöä. Paskan marjat, jouduin suljetulle. Ne pahimmat stalkkaajat ovatkin sitten siellä. "

Olisit lukenut netistä, mitä poliiseista sanotaan: nro 1 gang stalkingin järjestäjäksi epäiltyjä.

En ymmärrä, miksi menit suljetulle, jos stalkingisi on totta! Se ei varmaan auta asiaa, jos sinut pumpataan täyteen lääkkeitä ja kerrotaan sinun olevan harhainen. Katsoppas, kun gang stalking on periaatteessa simppeli: siinä tärvellään ihan kaikki.

Selitän tarkemmin. Jos esim. kymmenet, sadat tai peräti tuhannet ihmiset haukkuvat sinua jatkuvasti homoksi ja tärvelevät omaisuuttasi jatkuvasti tms. - mielestäni sinä et ole se kenet pitäisi suljetulle laittaa. Ne ketkä tämän järjestivät tulisi laittaa suljetulle loppuelämäkseen, koska heitä ei selväsi edes yritetä tuomita teoistaan. Enkä voi käsittää, miten lääkitys saa uhrin kokevan jatkuvan homottelun yms. loppumaan??????

Taas huomaa Quicknesin kirjoituksesta että hän ei ole terve 😕

• kun.ei.uskota
        Quicknes kirjoitti:

Kysymys ei ole homottelusta vaan sähkömagneettisesta häirinnästä. Kyllä minä tiedän että se ei lopu uhria lääkitsemällä, mutta psykiatrit eivät. He ovat kaikista stalkkereista pahimpia. Enkä mennyt suljetulle vaan jouduin, siksi että psykiatrit ovat pahimpia. Minulla ei ollut mitään sairausoireita, minua vain häirittiin ja olin tehnyt siitä tutkintapyynnön. Sattui vain psykiatri joka ei tiennyt sitä, että kumpikaan ei ole sairausoire eikä sitä, että tutkintapynnön/rikosilmoituksen tekeminen on jokaisen oikeus. Eivät ne taida yleensäkään tietää, eivät tunne Suomen lakia kovin hyvin muutoinkaan, myöskään siltä osin mikä koskee suoranaisesti heidän alaansa. Tekevät paljon laittomuuksia, joihin kukaan ei puutu, esimerkiksi pakkolääkitsevät ihmisiä lain vastaisesti. Se on sallittua vain pakkohoidossa ja vain jos lääkitsemättä jättäminen vakavasti vaarantaa kyseisen henkilön tai muiden henkilöiden terveyttä ja turvallisuutta. Ehto ei toteutunut. Tulkitsevat lakia löysästi niin että muka sairaus vaarantaisi ihmisen terveyden, vaikka nykyään tiedetään että asia on täsmälleen päinvastoin: Psyykenääkkeet vaarantavat ihmisten terveyden ja usein lisäksi estävät sairaudesta parantumisen, jos sellainen sattuu olemaan. Lisäksi psykiatrit ovat vuorovaikutustaidottomia eivätkä kykene vastaanottamaan tietoa ihmisiltä itseltää, vaan stalkkaavat heidän selkänsä takana täysin asiantuntemattomilta kuten kollegoiltaan. - Minulla oli muuten silloin mukana myös se netistä löytynyt todiste siitä että muitakin häiritään samoilla tavoilla.

Osa poliiseista stalkkaa, mutta luulen että suurin osa ei. Minulla on käsitys että poliisilla on laintunteva keskusjohto, mitä terveydenhoidolla taas ei ehkä ole. Sen sairaalan johtokaan ei vaikuttanut lakia tuntevan. Ja loppujen lopuksi poliisi on stalkatun ainoa toivo, sitten kun oppii alastaan riittävästi, eikä se opi jos se ei saa tietoa. Tiedon panttaaminen poliisilta ei ole stalkatun etu, jos ei myöskään psykiatreilta, mutta se on kylläkin pelottavampaa, koska suurin osa psykiatreista on vaarallisia väkivaltaisia ja mielivaltaisesti toimivia hulluja, koska heidän koulutuksensa on täysin pielessä. Sen hoitavat luultavasti pääosin lääketehtaat, jotka todennäköisesti myös sponsoroivat tutkimusta, koulutusta ja ammattiyhdistystoimintaa. Se ei ole psykiatrienkaan etu, sillä siihen liittyy tosi paljon eettisiä ongelmia. En tiedä onko psykiatreista niitä havaitsemaan, luulen että ei. Ottavat itsestään selvyytenä asioita, jotka eivät sitä ole, ja pitävät sitä vielä tieteellisenä asennoitumisena, mikä on täysin käsittämätöntä.

• holtitonta
        kun.ei.uskota kirjoitti:

Kysymys ei ole homottelusta vaan sähkömagneettisesta häirinnästä. Kyllä minä tiedän että se ei lopu uhria lääkitsemällä, mutta psykiatrit eivät. He ovat kaikista stalkkereista pahimpia. Enkä mennyt suljetulle vaan jouduin, siksi että psykiatrit ovat pahimpia. Minulla ei ollut mitään sairausoireita, minua vain häirittiin ja olin tehnyt siitä tutkintapyynnön. Sattui vain psykiatri joka ei tiennyt sitä, että kumpikaan ei ole sairausoire eikä sitä, että tutkintapynnön/rikosilmoituksen tekeminen on jokaisen oikeus. Eivät ne taida yleensäkään tietää, eivät tunne Suomen lakia kovin hyvin muutoinkaan, myöskään siltä osin mikä koskee suoranaisesti heidän alaansa. Tekevät paljon laittomuuksia, joihin kukaan ei puutu, esimerkiksi pakkolääkitsevät ihmisiä lain vastaisesti. Se on sallittua vain pakkohoidossa ja vain jos lääkitsemättä jättäminen vakavasti vaarantaa kyseisen henkilön tai muiden henkilöiden terveyttä ja turvallisuutta. Ehto ei toteutunut. Tulkitsevat lakia löysästi niin että muka sairaus vaarantaisi ihmisen terveyden, vaikka nykyään tiedetään että asia on täsmälleen päinvastoin: Psyykenääkkeet vaarantavat ihmisten terveyden ja usein lisäksi estävät sairaudesta parantumisen, jos sellainen sattuu olemaan. Lisäksi psykiatrit ovat vuorovaikutustaidottomia eivätkä kykene vastaanottamaan tietoa ihmisiltä itseltää, vaan stalkkaavat heidän selkänsä takana täysin asiantuntemattomilta kuten kollegoiltaan. - Minulla oli muuten silloin mukana myös se netistä löytynyt todiste siitä että muitakin häiritään samoilla tavoilla.

Osa poliiseista stalkkaa, mutta luulen että suurin osa ei. Minulla on käsitys että poliisilla on laintunteva keskusjohto, mitä terveydenhoidolla taas ei ehkä ole. Sen sairaalan johtokaan ei vaikuttanut lakia tuntevan. Ja loppujen lopuksi poliisi on stalkatun ainoa toivo, sitten kun oppii alastaan riittävästi, eikä se opi jos se ei saa tietoa. Tiedon panttaaminen poliisilta ei ole stalkatun etu, jos ei myöskään psykiatreilta, mutta se on kylläkin pelottavampaa, koska suurin osa psykiatreista on vaarallisia väkivaltaisia ja mielivaltaisesti toimivia hulluja, koska heidän koulutuksensa on täysin pielessä. Sen hoitavat luultavasti pääosin lääketehtaat, jotka todennäköisesti myös sponsoroivat tutkimusta, koulutusta ja ammattiyhdistystoimintaa. Se ei ole psykiatrienkaan etu, sillä siihen liittyy tosi paljon eettisiä ongelmia. En tiedä onko psykiatreista niitä havaitsemaan, luulen että ei. Ottavat itsestään selvyytenä asioita, jotka eivät sitä ole, ja pitävät sitä vielä tieteellisenä asennoitumisena, mikä on täysin käsittämätöntä.

Holtitonta se on muillakin lääkäreillä. Tuore uutinen tältä päivältä:

https://yle.fi/uutiset/3-10230615

• näin.se.menee
        kun.ei.uskota kirjoitti:

Säteily ei lopu lääkkellä, mutta sen pystyy mittaamaan laitteilla.

Jos sitä ei laitteilla pysty tai halua mitata kyseessä on tila joka korjaantuu lääkkeillä.

• sellaistalääkettä

Olisi kohtuuton vaatimus, että eri "säteillä" häirityt joutuisivat hankkimaan lukuisia kalliita laitteita, joiden käyttö edellyttää ammattikoulutusta.

Tilanteet ovat usein myös niin nopeita, ettei ehtisi laiitteita ottaa esille

muutama esimerkki:

- unihäirintään liittyen minulle on tehty mikroaaltohyökkäyksiä. aiheutettu erilaisia kipuja vaikka. Kun on siihen herännyt, on äkkiä pitänyt kierähtää alta pois. Tällainen kohdistettu kipu loppuu siihen. - Missä välissä olisi ehtinyt mitata?

- kesakuusta 201 - kesäkuu 2017 olin mikroaaltoraiskailun kohteena, ihan omin "mittarein" osasin tutkia tilannetta. Se alkoi ian sen jälkeen , kun olin mennyt illalla patjan päälle.
        Käytin isoa alumiinkantta ja pientä paksua, molemmn puolin emaljoitua kantta.
        1.teräskansi pysäytti säteilyn alaan olevalle alueele.
        2. alumiinikansi voimisti säteilyn vaikutuksia. Kun sen laittoi ihon pääle säteilyn aikana, se lämpeni samantie, ja alla oleva iho ja keho kuumen ja voimakaita kipuja. Piti ottaa kansi pois samantien.
        3. jossa alumiinikannen pani kehon päälle, kun ei ollut säteilytystä, se pysyi metallisen viileänä, hyvin vähitellen muuttui ihon lämpöiseksi.
        4. näitten kansien avulla pystyin määrittelemään , mistä suunnasta mikroaallotus tuli. Tuli olohuoneen sivuikunan kautta naapuritalon päädystä3. kerroksesta.
        (olin joutunut siirtymään mh:sta olohuoneen lattialle nukkumaan.)

5 nyt kun tiesin suunnan, hain sellaisen katvealueen, ettei naapuritalosta ollut sihtiä nukkumapaikkaani. Sellainen katvealue oli. - Loppui siihen. -Jatkettiin sitten yläkerrasta käsin.

..

• näissemeneeoikeasti

Korjauksia/lisäyksiä:
        - keskuusta 2016 alkaen
        - ja pientä, paksua molemminpuolin emaljoituaTERÄSkantta
        -

• kinkut.uunissa
        näissemeneeoikeasti kirjoitti:

Korjauksia/lisäyksiä:
        - keskuusta 2016 alkaen
        - ja pientä, paksua molemminpuolin emaljoituaTERÄSkantta
        -

Oletko varma ettet ole esimerkiksi broileri tai kinkku?

Niitä usein paistetaan uunissa.

Tapahtuiko tuo kenties ennen joulua?

• opiskelu.kannattaa

Tykkään huumorista, ei sinä mitään. Olen itsekin kysynyt muila, milta tuntuis asua mikroaaltouunissa.

VIELÄ VAKAVASTI OTTAEN

Häirintälaitteissa käytetään usein sellaisia aallonpituuksia ja taajuuksia, joita ei tavanomaisesti käytetä. Siksi mittaritkin ovt erikoislaiteita, hyvin kalliita ja niitä on vaikea/ mahdotonta tavallisen ihmisen hankkia.

Esim. mikroaallotuksen mittaamiseen tarvitaan kolme mittalaitetta, että kaikki aallonpituudet tulevat mitatuiksi.

• Quicknes
        kun.ei.uskota kirjoitti:

Sori, my bad. Tarkoitin haukkuvat homoksi tms. Lause jäi epäselväksi, koska laitoin vasta tärvelevät omaisuuttasi jälkeen tms.

Kuitenkin ihmisten on helpompi ymmärtää homottelu vertaus, koska kukaan ei pidä siitä, että heitä jatkuvasti kutsutaan homoiksi. Psykiatri voi tässä tilanteessa saada sinut ajattelemaan toisin ja suhtautumaan homoksi haukkumiseen myönteisemmin - ongelmaa hän ei kuitenkaan poista.

Poliisissa on se ongelma, että he haluavat kiusata ja heistä on hauskaa, jos sinua kutsutaan homoksi tms. Poliisit itsekin saattaisivat haluta kovasti haukkua sinua homoksi tms.

Ongelma poliisissa on puolueellisuus, he valitsevat aina joukkokiusaajien puolen.

• kun.ei.uskota
        näin.se.menee kirjoitti:

Jos sitä ei laitteilla pysty tai halua mitata kyseessä on tila joka korjaantuu lääkkeillä.

En tiedä vaikka säteily loppuisikin lääkkeillä, niitä pitäisi vain käyttää oikeaan tahoon, eli niihin jotka vaarantavat uhrien terveyden ja turvallisuuden säteilyttämällä. Näistä nykypsykiatreista ei vain ole oikeaa tahoa lääkitsemään, laki sen kyllä sallisi ihan nykyisellään ja jopa vaatisi sitä. Psykiatrit eivät vain valitettavasti osaa siltäkää osin lukea lakia oikein. Hulluja kun ovat. Tylkkäävät vainota vainottuja eivätkä tehdä oikeita töitä.

• kun.ei.uskota
        näin.se.menee kirjoitti:

Ei lääkäreillä ole mitään oikeutta vaatia uhreja hankkimaan mittalaitteita tai esittämään muitakaan todisteita siitä että heitä säteilytetään. Kertomuksen pitää riittää sellaisenaan. Heidän kuuluisi tehdä kaikki päätöksensä yksinomaan lääketieteellisillä perusteilla ja kun psykiatria ei ole lääketiedettä eikä tiedettä ollenkaan, heistä ei valitettavasti siihen ole. Säteilyttämisestä kertominen ei ainakaan nykyaikana ole mikään sairausoire, ja jos muita siihen liittymättömiä sairausoireita on, ne eivät todellakaan sulje pois sitä että uhria myös säteilytettäisiin, vaan voivat tehdä sen jopa todennäköisemmäksi, stalkkerit vainoavat mieluimmin helppoja uhreja. Olisi oikein jos pasykiatrit vihdoin myöntäisivät sen että puuttuvat aiheettomasti asiaan johon heistä ei ole ja johon heidän tietomääränsä ja koulutuksensa ei pätevöitä ja lakkaisivat vainoamasta stalkkereiden uhreja ja suojelemasta rikollisia, mikä on moraalitonta.

• kun.ei.uskota
        Quicknes kirjoitti:

Sori, my bad. Tarkoitin haukkuvat homoksi tms. Lause jäi epäselväksi, koska laitoin vasta tärvelevät omaisuuttasi jälkeen tms.

Kuitenkin ihmisten on helpompi ymmärtää homottelu vertaus, koska kukaan ei pidä siitä, että heitä jatkuvasti kutsutaan homoiksi. Psykiatri voi tässä tilanteessa saada sinut ajattelemaan toisin ja suhtautumaan homoksi haukkumiseen myönteisemmin - ongelmaa hän ei kuitenkaan poista.

Poliisissa on se ongelma, että he haluavat kiusata ja heistä on hauskaa, jos sinua kutsutaan homoksi tms. Poliisit itsekin saattaisivat haluta kovasti haukkua sinua homoksi tms.

Ongelma poliisissa on puolueellisuus, he valitsevat aina joukkokiusaajien puolen.

Etkö ymmärtänyt? Minua ei todellakaan haukuta homoksi eikä kehutakaan. Etkö tiedä mitä sähkömagneettinen häirintä on? Mahdatko oikeasti ollakaan stalkattu?

• kun.ei.uskota

Viesti turha, vahingossa tullut kolmeen kertaan.

• Quicknes
        kun.ei.uskota kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt? Minua ei todellakaan haukuta homoksi eikä kehutakaan. Etkö tiedä mitä sähkömagneettinen häirintä on? Mahdatko oikeasti ollakaan stalkattu?

"Etkö ymmärtänyt? Minua ei todellakaan haukuta homoksi eikä kehutakaan. Etkö tiedä mitä sähkömagneettinen häirintä on? "

Ymmärsin, ymmärsin. Siksi laitoinkin tms. perään. Gang stalking tarkoittaa joukkovainoamista, pelkkä sähkömagneettinen häirintä on jotain aivan muuta.

Jotkut harvat TI:t ovat väittäneet, että kaiken muun massiviisen vainon, kuten esim. homottelun tms. lisäksi he olisivat vielä kokeneet sähkömagneettista häirintää harvoin.

Jotkut tällä palstalla väittävät, että homottelua tms. ei tapahdu laisinkaan mutta sen sijaan sähkömagneettista häirintää tapahtuu tyyliin jatkuvasti. Ehkä tälle ilmiölle tulisi keksiä oma sana - sähköttely. Sähköttely ei siis ole gang stalkgingia se on vain ja ainoastaaan sähköttelyä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• haistahometrolli

Johan tuli soopaa. On tavallista, että gang stalkingiin kuuluu elektronista häirintää. Minua on vainottu 20 v. Viimeiset 10 v. on ollut "klassista" laaja-alaista ganstalking vainoa, johon on koko ajan liittynyt myös e-häirintää.
        Alkaen v.2015 unihäirintän liittyen jatkuvasti (ei yhtäjaksoisesti) mikroaalohäirintää.. Kesäkuusta 2016 alkaen kesäkuuhun 2017 siihen sisältyi mylös jokaöiset mikroaaltoraiskamiset.
        Syyskuusta 2016 alkaen kesäkuuhun 2017 asti voimakasta infraäänihäirintää.
        Mukana on saattanut olla jo silloin matalataajyista , alle 100 kHz elektromagneetista häirintää sek pitkää radiotaajuutta, mutta ainakin elokuusta 2017 alkaen niitä on ollut pääsääntöisesti.

En ihmettele enää muuta kuin sitä, miten voin olla vielä hengissä.

Jos tämä trolli väittää kuulleensa, etä muutama harva---- johtuu siitä, etei tiedä koko aihealueesta mitään.

Mutta on myös yleistä, että tapahtuu elektronista häirintää pelkästään tai pienen porukan voimin vähän muutakin vainoksi luettavaa lisänä.

• kun.ei.uskota
        Quicknes kirjoitti:

"Etkö ymmärtänyt? Minua ei todellakaan haukuta homoksi eikä kehutakaan. Etkö tiedä mitä sähkömagneettinen häirintä on? "

Ymmärsin, ymmärsin. Siksi laitoinkin tms. perään. Gang stalking tarkoittaa joukkovainoamista, pelkkä sähkömagneettinen häirintä on jotain aivan muuta.

Jotkut harvat TI:t ovat väittäneet, että kaiken muun massiviisen vainon, kuten esim. homottelun tms. lisäksi he olisivat vielä kokeneet sähkömagneettista häirintää harvoin.

Jotkut tällä palstalla väittävät, että homottelua tms. ei tapahdu laisinkaan mutta sen sijaan sähkömagneettista häirintää tapahtuu tyyliin jatkuvasti. Ehkä tälle ilmiölle tulisi keksiä oma sana - sähköttely. Sähköttely ei siis ole gang stalkgingia se on vain ja ainoastaaan sähköttelyä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sähköttely tarkoittaa ihan eri asiaa, se ei ole gang stalkingia. Olet ehkä sen verran nuori että et tiedä mitä se tarkoittaa.

• Quicknes
        kun.ei.uskota kirjoitti:

Sähköttely tarkoittaa ihan eri asiaa, se ei ole gang stalkingia. Olet ehkä sen verran nuori että et tiedä mitä se tarkoittaa.

Niin, olen kanssasi samaa mieltä! Pelkkä sähkömagneettinen häirintä ei ole gang stalkingia, mutta se saattaa olla kaiken muun ikävän vainoamisen seassa osa gang stalkingia.

• Kaupat todennäköisesti pitävät yllä laittomia henkilörekistereitä "epäilyttävästi" käyttäytyvistä asiakkaistaan ja myös jakavat noita rekisteritietoja keskenään samoin kuin valvontakameralla kuvattua materiaalia.

• stalkattu

Tuosta olisi kyllä mielenkiintoista kuulla lisää.

• Quicknes
        stalkattu kirjoitti:

Tuosta olisi kyllä mielenkiintoista kuulla lisää.

Pitää paikkansa, kuvat esim. epäillyistä näpistelijöistä lähtevät jokaiselle lähialueen liikkeelle sähköpostin välityksellä. Liikkeiden takahuoneessa on monesti epäiltyjen näpistelijöiden tulostettuja kuvia ohjeistuksineen: tarkkaile, soita poliisi, soita vartijat...

Tiesittekö, että uhkaavista asiakkaista saatetaan tehdä myös merkintä, joka on kaikkien nähtävillä. Heistä saatetaan myös varoittaa muita lähi-alueen liikkeitä.

• miksei.näin.tehtäisi
        Quicknes kirjoitti:

Pitää paikkansa, kuvat esim. epäillyistä näpistelijöistä lähtevät jokaiselle lähialueen liikkeelle sähköpostin välityksellä. Liikkeiden takahuoneessa on monesti epäiltyjen näpistelijöiden tulostettuja kuvia ohjeistuksineen: tarkkaile, soita poliisi, soita vartijat...

Tiesittekö, että uhkaavista asiakkaista saatetaan tehdä myös merkintä, joka on kaikkien nähtävillä. Heistä saatetaan myös varoittaa muita lähi-alueen liikkeitä.

Ja mitähän väärää tässä olisi?

Mitä useampi tietää että joku on näpistelijä sitä todennäköisemmin tämä rikollinen jää kiinni. Ja jos kyseessä vielä on uhkaavasti käyttäytyvä henkillö on vain yleisen edun mukaista että kaikki tietävät vaarasta.

Toki olisi yhteisen edun mukaista että uhkaavat yksilöt pistettäisiin joko hoitolaan tai vankilaan, mutta yhteiskunt on ottanut avoimen tien tässäkin.

• asasasasasasss

Kun suomessa on lakikin

• miksei.näin.tehtäisi kirjoitti:

Mitä useampi tietää että joku on näpistelijä sitä todennäköisemmin tämä rikollinen jää kiinni. Ja jos kyseessä vielä on uhkaavasti käyttäytyvä henkillö on vain yleisen edun mukaista että kaikki tietävät vaarasta.

Toki olisi yhteisen edun mukaista että uhkaavat yksilöt pistettäisiin joko hoitolaan tai vankilaan, mutta yhteiskunt on ottanut avoimen tien tässäkin.

Henkilörekisterien pitoa säätelee laki.

Olen aivan varma siitä että "epäilyttävän" kirjoihin voi päätyä vaikkei koskaan missään liikkeissä olisi mitään näpistellytkään tai käyttäytynyt mitenkään epäsosiaalisesti.

Pelkkä kävelytyyli tai henkilön olemus, mikä voi johtua vaikkapa fyysisestä sairaudesta, voi riittää.

Monellakin on varmaan kokemuksia kauppaliikkeissä liikkuessaan siitä, että taakseen vilkaistessaan huomaa, että hyllyn takaa kurkistaakin pää, joka äkkiä häipyy, ja että se sama "vakooja" roikkuu kintereillä muuallakin kaupassa.

Voi myös myyjä tulla turhankin innokkaasti mairistelemaan että kuinka voin palvella, tms.

• Quicknes
        miksei.näin.tehtäisi kirjoitti:

"Mitä useampi tietää että joku on näpistelijä sitä todennäköisemmin tämä rikollinen jää kiinni.
        Niin, olet oikeassa. Tällä tavalla näpistelijöitä saadaan kiinni. Oletan, että joissain gang stalking tapauksissa gang stalkerit laittavat TI:n kuvan seinälle ja jakoon toisille alueen liikkeille ihan vain halusta vainota ja kiusata tätä (vaikka tämä ei ole näpistelijä). Epäilen, että näin on aloittajalle käynyt.

"Ja jos kyseessä vielä on uhkaavasti käyttäytyvä henkillö on vain yleisen edun mukaista että kaikki tietävät vaarasta.Toki olisi yhteisen edun mukaista että uhkaavat yksilöt pistettäisiin joko hoitolaan tai vankilaan, mutta yhteiskunt on ottanut avoimen tien tässäkin"

Niin, ette voi uskoa sitä itkua. Palvelualojen työntekijät itkevät aivan kaikesta, jouduin kuuntelmaan heidän naurettavia itkujaan huonosti käyttäytyvistä asiakkaista - vaikka he itse eivät osanneet käyttäytyä. Aloittajalle olisi voinut käydä niin, että huonostikäyttäytyvä gang stalker , joka toimi asikas "palvelijana" solvasi ja kohteli häntä epäkunnioittavasti ja käänsi asiat päälaelleen - kuva sähköpostilla muihin liikkeisiin ja takahuoneen seinälle. Kuvan päällä ja sähköpostin otsikkona isolla teksti VARO AGGRESSIIVINEN HULLU!!!!!!!!!!!

• KerroLisaaTaas
        Quicknes kirjoitti:

"Mitä useampi tietää että joku on näpistelijä sitä todennäköisemmin tämä rikollinen jää kiinni.
        Niin, olet oikeassa. Tällä tavalla näpistelijöitä saadaan kiinni. Oletan, että joissain gang stalking tapauksissa gang stalkerit laittavat TI:n kuvan seinälle ja jakoon toisille alueen liikkeille ihan vain halusta vainota ja kiusata tätä (vaikka tämä ei ole näpistelijä). Epäilen, että näin on aloittajalle käynyt.

"Ja jos kyseessä vielä on uhkaavasti käyttäytyvä henkillö on vain yleisen edun mukaista että kaikki tietävät vaarasta.Toki olisi yhteisen edun mukaista että uhkaavat yksilöt pistettäisiin joko hoitolaan tai vankilaan, mutta yhteiskunt on ottanut avoimen tien tässäkin"

Niin, ette voi uskoa sitä itkua. Palvelualojen työntekijät itkevät aivan kaikesta, jouduin kuuntelmaan heidän naurettavia itkujaan huonosti käyttäytyvistä asiakkaista - vaikka he itse eivät osanneet käyttäytyä. Aloittajalle olisi voinut käydä niin, että huonostikäyttäytyvä gang stalker , joka toimi asikas "palvelijana" solvasi ja kohteli häntä epäkunnioittavasti ja käänsi asiat päälaelleen - kuva sähköpostilla muihin liikkeisiin ja takahuoneen seinälle. Kuvan päällä ja sähköpostin otsikkona isolla teksti VARO AGGRESSIIVINEN HULLU!!!!!!!!!!!

Missä sinä olisit voinut kuulla palvelualojen naurettavia itkujaan? Kun itse olet käyttäytynyt henkisesti sairaasti?
        Meillä ei ole minun tietääkseni laittomia rekisteröjä mutta en tiedä kaikkien paikkakuntien käytäntöjä, ja totta kai vähän epäilyttävä assdiakas otetaan eri tavalla huomioon.
        Kaikkihan täällä huomaa sen että olet hullu, itse sen todistat joka kirjoituksessasi.

• Quicknes
        KerroLisaaTaas kirjoitti:

Missä sinä olisit voinut kuulla palvelualojen naurettavia itkujaan? Kun itse olet käyttäytynyt henkisesti sairaasti?
        Meillä ei ole minun tietääkseni laittomia rekisteröjä mutta en tiedä kaikkien paikkakuntien käytäntöjä, ja totta kai vähän epäilyttävä assdiakas otetaan eri tavalla huomioon.
        Kaikkihan täällä huomaa sen että olet hullu, itse sen todistat joka kirjoituksessasi.

"Missä sinä olisit voinut kuulla palvelualojen naurettavia itkujaan? "

Ollessani työsssä sellaisissa paikoissa.

"Meillä ei ole minun tietääkseni laittomia rekisteröjä "

Eikä pitäisi ollakaan, mistä tuon revit? En puhunut mistään rekistereistä sanaakaan!!!

"Kaikkihan täällä huomaa sen että olet hullu, itse sen todistat joka kirjoituksessasi. "

Taisin osua arkaan paikkaan!!!!

• gsehuhri

Kuten olen aiemmin johonkin ketjuun jo kirjoittanut, pidän mahdollisena, että tietyille ihmisille luodaan pakkoajatuksen tyyppinen ajatus liittyen esim. valvontakameroihin. Uskon, että jokin taho voi muuttaa valitsemiansa ihmisten ajatusmaailmaa liittyen valvontaan. Itselläni, jo vuosia sitten, eräänä päivänä se vain tapahtui. Siitä päivästä lähtien mielessäni on pakonomaisesti koko ajan valvontakamerat, kun liikun kaupoissa ja julkisilla paikoilla. Tämä oli niin suuri muutos, että olen erittäin varma siitä, nyt näin jälkeen päin ajateltuna, että se aiheutettiin minulle tahallaan (en siis ole mikään varas, enkä mikään sellainen jota pitäisi valvoa, vaan ihan tavallinen ihminen). Se, että mielessä on koko ajan valvontakameroista katsovat ilkeät vartijat, tekee liikkumisesta todella ahdistavaa, vaikka kuinka yrittäisi olla ajattelematta asiaa. Jonkinlaista mind control -juttua siis minuun on kohdistettu täysin ilman syytä. Vielä en ole löytänyt netistä tietoa näistä menetelmistä, mutta toivottavasti jokin päivä löydän todisteet siitä, että tällaista tehdään.

• ahdistustiloja

äärettömän helppo juttu ... tuodaan tilanne tai kuva eteesi, tarkastellaan mikä aivojesi alue aktivoituu tilanteessaja jatkossa stimuloidaan ko aluetta ... ahdistus on taattu

• asasqwtytyyts

aloittaja: minulla on yksi kahden risteyksen kohta jossa tapaan poliisin tai ambulanssin 90 prosentin todennäköisyydellä.kannattais kai lotota

• Jäätävä

Minä pidin yöllä älämölöä jotta Quicknes ei saisi unta...

• HupiaJaHullutuksia

Kannattaa yrittää morsettaa hänelle koputtamalla patteriin, jätkä myös sekoaa jos siirrtelet esineitä olohuoneessa.

• Quicknes

"Minä pidin yöllä älämölöä jotta Quicknes ei saisi unta... "
        Ei se haittaa, olin juhlimassa yöllä. Voi tosin olla, että metelisi häiritsi jotakuta muuta.

• Selkeämpikuva

"Esim. yksi pelottavimmista jutuista joita olen käynyt läpi on ajatuksenlukulaite. Kun kerroin vanhemmilleni että naapurini lukevat ajatuksiani, niin he eivät tietenkään uskoneet minua. Ja sitten vielä kerroin kuinka minua säteilytetään, mutta siihenkin vastattiin että se on varmaan jokin ompelulaite... Uhri joutuu läpikäymään kammottavia asioita yksin ja ilman minkäänlaista tukea, vaikka asuisikin perheensä kanssa saman katon alla. On ikävää että läheiset eivät yritä edes tutkia ja ovat muutenkin niin tietämättömiä. Tietämättömyys tappaa. Mutta myös me uhritkin tiedetään aivan liian vähän."

Ajatuksenlukulaitteisiin en usko, olisi niistä jo kuultu, kehittelytyö on hidasta. Nämä tyypit ovat sekaantuneet okkultiikkaan, noituuteen ym. Demonit voivat sitten välittää tietoa tavalla tai toisella. Myös varmasti saavat aikaan tuntemuksia ja niitä ääniäkin. Tämän tason stalkeilla on siis asiat erittäin huonosti, mutta luonnehäiriöinen ei ehkä pysty tajuamaan vaaraa niin kuin terveemmät, vaan vallantunne koukuttaa liikaa. Turvatkaa Raamatun Jeesukseen, ottakaa Hänet vastaan syntien sovittajana ja pyytäkää suojelusta demonisilta vaikutuksiltakin.

• enpä.usko.tuohon

MInä en myöskään usko tuohon ajatuksenlukuun, mutta en myöskään demoneihin. Kyllä ihmiset aika usein muutenkin aavistavat toisten ajatuksia, kun ovat heidän kanssaan usein jollakin lailla tekemisissä, tai siltä se vain tuntuu. Kyllä ihan vieraistakin ihmisistä jotain voi aavistaa tai sitten ei. Joskus vain ajatukset menevät sattumalta yksiin tai sitten ei. Ei siinä mitään säännönmukaisuutta ole.

• Quicknes
        enpä.usko.tuohon kirjoitti:

MInä en myöskään usko tuohon ajatuksenlukuun, mutta en myöskään demoneihin. Kyllä ihmiset aika usein muutenkin aavistavat toisten ajatuksia, kun ovat heidän kanssaan usein jollakin lailla tekemisissä, tai siltä se vain tuntuu. Kyllä ihan vieraistakin ihmisistä jotain voi aavistaa tai sitten ei. Joskus vain ajatukset menevät sattumalta yksiin tai sitten ei. Ei siinä mitään säännönmukaisuutta ole.

Jos yksilö täyttää jonkun pitkän kyselyn netissä tai muualla ja vastaa siihen rehellisesti, hänen mielipiteensä ja toimintansa voidaan helposti ennustaa hänen loppuelämänsä ajan. Hänen elämänsä pystytään haluttaessa tuhomaan ja pilaamaan koko loppuelämän ajan tämän kyselyn tietojen perusteella. Keksin päästäni osan kyselyn kysymyksistä, mutta muistatteko osan kysymyksistä, oletteko nyt vakuuttuneita ja uskotte osallistuneenne kyselyyn/testiin???????????????

Kysymys
        1. Pidätkö lemmikkieläimistä?
        2. Jos sinulla on lemmikki, välitätkö siitä?
        3. Toivotko suomeen lisää maahanmuuttajia?
        4. Jos toivoit lisää maahanmuuttajia, tuovatko he sinun mielestäsi ratkaisun työvoimapulaan?
        5. Jos et halunnut suomeen lisää maahanmuuttajia, uskotko heidän vievän työpaikkasi?
        6. Uskotko Jumalaan?
        7. Vihaatko joitain lemmikkieläimiä: mitä lemmikkieläimiä vihaat?
        8. Onko sinua kiusattu koulussa, ketkä kiusasivat: nimet?
        9, Onko sinulla kavereita: nimet?
        jne..

Ja miksi teidän haluttiin osallistuvan testiin on kolmen pisteen jälkeen seuraavat neljä sanaa.

....sitoudun maksamaan kaiken kuolemantapauksessa. Suomessa hautauskustannukset ovat kalliita ja valtio kustantaa ne vain köyhimmille, suomalaisten eliniän odote on 78 vuotta.

Eli ylläolevasta kappaleessa, joka itse asiassa on ote pisimmästä kappaleesta (törkeän pitkästä) ja sijaitsee kappaleen keskivaiheilla tai loppupuolella teidän olisi pitänytt tajuta, että teidän kuolemaanne aletaan nopeuttamaan rahojenne toivossa. Tämä kappale saattoi olla erillinen paperi, joka ei itse asiassa liittynyyt kyselyyn/testiin millään lailla tai sitten sijaita jossain kyselyn keskivaiheilla tai lopussa. Muistatteko kirjoittaneenne kyselyn/testin yheydessä jonkun paperin??????????????? Siis allekirjoittaneenne... kuolemantuomionne.

Oletteko kenties osallistuneet johonkin testiin ja jättäneet jonkun kappaleen kokonaan lukematta tai lukeneet vain osan siitä? Tai voiko olla, että olette ymmärtäneet kappaleen viestin väärin? Tässä on esimerkki paperista, joka ohittaa testamentin.. eikös olekin kiva juttu.

Jos olette osallistuneet kyselyyn, niin tervetuloa joukkoon, suurin osa gang stalkingin uhreista muistaa osallistuneensa johonkin testiin/kyselyyn. Teidän täytyy nyt palata muistossanne tuohon hetkeen, siitä voi olla yllättävän pitkä aika.

• VäinöHarhanen

Tämähän oli jo vanha juttu. Jossakin Monty Python -elokuvassa mies oli tehnyt elintestamentin (muistaakseni maksasta). Eräänä päivänä ovikello soi, ja siellä on kirurgi skalpellin kanssa ja sanoo: "Tulimme nyt noutamaan maksaanne."

• Quicknes
        VäinöHarhanen kirjoitti:

Tämähän oli jo vanha juttu. Jossakin Monty Python -elokuvassa mies oli tehnyt elintestamentin (muistaakseni maksasta). Eräänä päivänä ovikello soi, ja siellä on kirurgi skalpellin kanssa ja sanoo: "Tulimme nyt noutamaan maksaanne."

Niin se kuulostaa pilalta - ainakin paperin allekirjoittajan elämä on allekirjoituksen jälkeen koko loppuelämän ajan pilalla.

• rasismionpop

Ihmisen valta on edustavinaan rasismin seinää, minkä näkee ihmisten mielipiteissä ja käytökessä.

• Avaajalle

Onko stalkkaus sitä kun vartija työntää kumihaskaan verhotun kätensä perseeseesi heti kun astut kauppaan?

Pidätkö siitä?

• Kokkeileppas
    • oikeastiehäiritty

MISTÄ TIESIN, ETTÄ MINUUN KOHDISTETTIIN MIKROAALLOTUSTA

Ensin jouduin ihmettelemään, kummalisia oireia, kipuja , raajan heilumisiä ym. Sitten vasta myöhemmin tutustuni Freyn klassisiin tutkimuksiin. Luin niistä sanatarkkaa kuvausta itselleni tapahtuneesta. Oudot oireet olivat mikroaallotuksen vaikutuksia.

Opiskelin Richin kijasta DEW juttuja Välillä kävi niinkin, että kun joku vaiktus taahtui, osasin ajatela: aha, tämä on nyt se.

Minun kohdalla ei voi vättää, että lsin ensin lukenut vaikutuksista ja sitten ruvennut kuvittelemaan niitä.

• onkoideoita

MISTÄ TIESIN, ETTÄ MINUA STALKATAAN.

Oli ollt vaikeita aikoja kauan.Tiesin, että helluntailaiset vainoavat, kun itse kertoivat. Sitten jouduin niin pahan henkisen pahoinpitelyn/manipuloinnin kohteeksi, että hätäpäissäni kirjoitin suomi24 paikkakunnan palstalle. Varoitin joistakin triggereistä.

Siihen ketjuun tuli ihminen, joka kertoi minun olevan gang stalking vainon kohteena. Minuun ei oltu aikaisemmin saatu yhteyttä. Ensin annettiin linkkej mt-palstan gs-ketjuihin. Olivat rauhallisempia.

Siinä kun tietoni gang stalkingista lisääntyivät, jouduin tajuamaan, kuinka paljon olikaan vainottu.

NYKYÄÄN HAKUSANALLA LÖYTYY PALJON TIETOA.

Täytyisi jotenkin saada yhteyttä vainottuihin, että tajuaisivat olevansa vainottuja. Sitten opastaa tiedon lähteille.

MITEN SAADA KONTAKTI VAINOTTUIHIN TAI TIETOA HEILLE.

• meitäonpaljon

Kun sitten netistä haeskelin tietoa, pädyin kanadalaisen artikkelin sivuille.Siinä oli luettelonomaisesti selostettu gang stlaking vainoa. Oli jonkinasteinen järkytys lukea sanatarkkaa kuvausta omasta vainosta kanadalaisesta lähteestä.

SIIT TIEDÄT OLEVASI STALKATTU, JOS LÖYDÄT OMAT KOKEMUKSESI LUOTETTAVASTA LÄHTEESTÄ. Kaikki on jo tehy lukemattomile ihmisile ja tietoa on koottu.

• kun.ei.uskota
        meitäonpaljon kirjoitti:

Kun sitten netistä haeskelin tietoa, pädyin kanadalaisen artikkelin sivuille.Siinä oli luettelonomaisesti selostettu gang stlaking vainoa. Oli jonkinasteinen järkytys lukea sanatarkkaa kuvausta omasta vainosta kanadalaisesta lähteestä.

SIIT TIEDÄT OLEVASI STALKATTU, JOS LÖYDÄT OMAT KOKEMUKSESI LUOTETTAVASTA LÄHTEESTÄ. Kaikki on jo tehy lukemattomile ihmisile ja tietoa on koottu.

Olisi kiva saada myös linkki sille sivustolle.

• etoleainoa

Ei ole linkki tallella.

Tämän ketjun nimi on: Mistä huomaat, että sinua stalkataan.

Ehkä pitäisi avata myös ketju: Miten saisi muut uskomaan, että stalkataan,

Monet eivät pysty uskomaan , jotkut eivät ole uskovinaan, vaikka tietävät totuuden.

Miten saisi aikaan tilanteen, että Suomessa voisi edes käydä julkista keskustelua aiheesta.

• Quicknes
        meitäonpaljon kirjoitti:

"Kun sitten netistä haeskelin tietoa, pädyin kanadalaisen artikkelin sivuille.Siinä oli luettelonomaisesti selostettu gang stlaking vainoa. Oli jonkinasteinen järkytys lukea sanatarkkaa kuvausta omasta vainosta kanadalaisesta lähteestä.

SIIT TIEDÄT OLEVASI STALKATTU, JOS LÖYDÄT OMAT KOKEMUKSESI LUOTETTAVASTA LÄHTEESTÄ. Kaikki on jo tehy lukemattomile ihmisile ja tietoa on koottu. "

Kanadassa gang stalking on yleistä, ei tosin niin yleistä kuin Australiassa.
        Osa varmasti tuosta listasta pitää oikeiden uhrien kohdalla paikkansa, mutta tuskin kaikki.
        Sivustolla oli mm. puukotuksista, moni TI oli joutunut puukotetuksi tai myrkytetyksi yms. Yksi uhreista kertoi kolmannesta myrkyttämisestään, jolloin hänen sisäelimensä menivät paskaksi.

Onko sinua kenties puukotettu tai oletko ollut kuoleman kielissä myrkyttämisen takia -tiputuslaitteessa sairaalassa?
        Jos et, niin voit ajatella kuinka kivaa oikeilla uhreilla on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Quicknes kirjoitti:

"Kun sitten netistä haeskelin tietoa, pädyin kanadalaisen artikkelin sivuille.Siinä oli luettelonomaisesti selostettu gang stlaking vainoa. Oli jonkinasteinen järkytys lukea sanatarkkaa kuvausta omasta vainosta kanadalaisesta lähteestä.

SIIT TIEDÄT OLEVASI STALKATTU, JOS LÖYDÄT OMAT KOKEMUKSESI LUOTETTAVASTA LÄHTEESTÄ. Kaikki on jo tehy lukemattomile ihmisile ja tietoa on koottu. "

Kanadassa gang stalking on yleistä, ei tosin niin yleistä kuin Australiassa.
        Osa varmasti tuosta listasta pitää oikeiden uhrien kohdalla paikkansa, mutta tuskin kaikki.
        Sivustolla oli mm. puukotuksista, moni TI oli joutunut puukotetuksi tai myrkytetyksi yms. Yksi uhreista kertoi kolmannesta myrkyttämisestään, jolloin hänen sisäelimensä menivät paskaksi.

Onko sinua kenties puukotettu tai oletko ollut kuoleman kielissä myrkyttämisen takia -tiputuslaitteessa sairaalassa?
        Jos et, niin voit ajatella kuinka kivaa oikeilla uhreilla on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olen kyllä oikea uhri, mutta eri sortin gang stalkingista. Sinulla ilmeisesti on eurooppalaista lajia, jota alunperin harjoittivat rikolliset. Sitte se kiellettiin lopulta. Jatkui, oli eri tekijät.

Minulla on kuin CIA/FBI vaino-oppikirjasta. Siinä on tärkeää tuhota kohde todisteita jättämättä. Puukotusta on vaikea väittää itse tehdyksi vahingoksi. Myrkytetty on monta kertaa. Tapaturmia aiheutettu, jne.

• siisopiskelemaan

MISTÄ HUOMAAT, ETTÄ SINUA STALKATAAN.

-ensinnäkinsinulle apahtuu, sinuun kohdistuu epämiellyttäviä, haittaavia ym.asioita toisten ihmisten taholta vähän turhan usein.

- hanki tietoa. Hakuanalla gang stalking löytyy kyllä. Tutustu mitä taktiikoita,tekniikoita gs:ssä käytetään. Joitakin niitä saatetaan kohdistaa sinuun, vaika et varsinaiseb s-vainon kohde olisikaan. Sinua siis "vain" stalkaillaan.

Mstä tiedät oletko elektronisen häirinnän kohde. Hanki perustiedot eri energialajeista ja niiden vaikutuksista. Hakusanalla electronical harassment pääsee alkuun.-Suosittelen kirjallisia lähteitä. Niiden luotettavuus on helpompi arvioida kuin videoiden.

• valistaja

Tuossa seuraavassa ent. Luciferianin lstassa on aikkansa pitävääkin. Tahallaan aloittaa puukotuksella, joka ei kuulu tavallisen gang stalkingiin.

Linkkiä ei voi antaa, mutta Indietargetila on blogi, josta löytyy.

• Quicknes
        valistaja kirjoitti:

Tuossa seuraavassa ent. Luciferianin lstassa on aikkansa pitävääkin. Tahallaan aloittaa puukotuksella, joka ei kuulu tavallisen gang stalkingiin.

Linkkiä ei voi antaa, mutta Indietargetila on blogi, josta löytyy.

"Tuossa seuraavassa ent. Luciferianin lstassa on aikkansa pitävääkin. Tahallaan aloittaa puukotuksella, joka ei kuulu tavallisen gang stalkingiin."

Kyllä kuuluu. Puukotukset ovat yllättävän yleisiä rankemmin gang stalkattujen keskuudessa. Olet siinä mielessä oikeassa, että lievempiin gang stalking tapauksiin ne eivät kuulu- mitkä lienevät yleisimpiä stalking tapauksia. Eli kertomuksesi on tosi, jos rankemmat tapaukset jätetään pois.

Eikö sinua ole puukotettu?

• Anonyymi
        Quicknes kirjoitti:

"Tuossa seuraavassa ent. Luciferianin lstassa on aikkansa pitävääkin. Tahallaan aloittaa puukotuksella, joka ei kuulu tavallisen gang stalkingiin."

Kyllä kuuluu. Puukotukset ovat yllättävän yleisiä rankemmin gang stalkattujen keskuudessa. Olet siinä mielessä oikeassa, että lievempiin gang stalking tapauksiin ne eivät kuulu- mitkä lienevät yleisimpiä stalking tapauksia. Eli kertomuksesi on tosi, jos rankemmat tapaukset jätetään pois.

Eikö sinua ole puukotettu?

Ei ole puukotettu, mutta ammuttiin esimerkiksi moottoritiellä tuulilasiin. Ammus jäi kiinni tuulilasin takakerrokseen. Jos olisi tullut läpi, olisi osunut keskelle otsan alaosaa.

Olen ollut viimeksi hengenvaarassa kesällä. Jouduin rankan elektronisen pahoinpitelyn kohteeksi. Lyhyesti: olin pari päivää vintti pimeänä, toimintakyvytön. Kun selviydyin sängystä, minulla hengitysvaikeuksia ja niitä ilmenee vieläkin. Olin aika pahasti kuivunut. Kun yritin juoda, huomasin, ettei nielemisrefleksi toimi. ---sitä sitten vähittellen pelastin itseni. - Vaurioita on tapahtunut.

• Quicknes

"-ensinnäkinsinulle apahtuu, sinuun kohdistuu epämiellyttäviä, haittaavia ym.asioita toisten ihmisten taholta vähän turhan usein."

Tämän voi jokainen todistaa, seuraatte vain viestejäni ja avot ketään muuta ei yhtä tarmokkaasti haukuta trolliksi ja panetella muutenkin jatkuvasti.

Listaa, mitä oikeat uhrit kokevat
      - Puukotuksia
      - Myrkyttämisiä
      - Poliisin valehtelua
      - Aivan järjettömässä mittakaavassa mimikointi-, meteli- sekä ilveilykampanjoita
      - Työpaikka- ja koulukiusaamista
      - Uhkailuja
      - Panettelua, herjaamista, solvaamista sekä ihmisarvon totaalista halventamista
      - Raiskauksia
      - Tapon yrityksiä, kenties jokunen on kuollutkin
      - Itsemurhaan kehotuksia ja pakotuksia
      - Oikeusmurhia
      jne.

Jotkut uhrit kokevat harvoin myös elektronista häirintää, pääpaino on sanalla harvoin.

Lausuntoni on, tämä on rikos ihmisyyttäkohtaan pahimmillaan ja lievimmillään gang stalking on huonosti valittu seura. Joka tapauksessa, jättäkää "kaverinne" asap, jos tuntuu siltä, että olette uhreja!

• kun.ei.uskota

Tarkoittaako muka jatkuvasti pari kertaa yössä tai joskus läpi yön sitä että häirintää tapahtuu harvoin?

Sinun listasi ei sisällä mitään muuta gang stalkingiin kuuluvaa kuin panettelun, mutta sekään ei tapahdu gang stalkingissa suoraan vaan aina selän takana., siis ei niin että tulisi todisteet ja tekijän voisi haastaa kunnianloukkauksesta oikeuteen. Myöskään puukotus ei sovi kuvioon, siitä jää jälki, jonka poliisi näkee ja jonka lääkäri voi todistaa rikoksen aiheuttamaksi, siis rikosilmoituksen voi tehdä ja poliisi uskoo. Se on muuta rikollisuutta, ei gang stalkingia. Tässä keskustelussa on sinulle hyvää tietoa siitä mistä on gang stalkingissa on kysymys:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/13635849/mita-on-gang-stalking

• valistaja

Kyllä lista sisältää gang stalkingia:
        Ihan sanotaankin, että jos sinua ei ole muutamaan kertaan myrkytetty, et ole gs-uhri. (minä olen jo seonnut laskuissa.)
        Poliisi on alehdellut.
        Aivan järjettömässä määrin matkimis-, metelöinti ja ja ilveilykamjoita. (Koettu on)
        Uhkailuja(. En kuule puhetta päähän eli v2k:ta, kuin joskus ipoikkeuksellisesti. Kerran ilmoitettin, että minulle on valitu onnettomuuden tie.) Ja muuta.
        Vuoden ajan mikroaaltoraiskaamita joka yö.

Itsemurhaan kehotuksia on tullut päin naamaa ja mikroaaltoon moduloituna.

Ja paljon muuta.

• valistaja

Hyvä, että on gs-ketju vielä saatavilla. Olen siihen minäkin kirjoittanut.

• parempaatietoaon

On muuten saatavilla sen takia, että on pinnallinen. Ulkopuolinen tajua siinä lueteltujen juttujen todeliista kauheutta.

• haistahometrolli

"Jotkut uhrit kokevat harvoin elektronista häirintää" Olen kotonani lähes jatkuvan häirinnän kohteena.. Hermostooni kohdistuu jatkuvast häirintää.
        Joskus on taukoja, olisko kysessä huolto vai mikä. Silloin lattia ei värise, Saatan mennä patjalle ja rentoutua. Sykegrafiikasta näen pulssin laskeneen 46:een ja olleen tasaista.
        Yleensä päivälläkin, jos haluaisin ottaa nokoset, kun pulssi laskee alle 56:n ja on tasainen, 10 min.kuluttua tulee herätys. Äkkiä sihinää korviin, kurkkuun tukehtumisen tunne, joudun yskimään ja limaa alkaa valua vauhdilla kurkkuun. Se niistä päikkäreistä. -On ilmeinen automattivalvonta ja herätys päällä.

• aina.sama.syy
        haistahometrolli kirjoitti:

"Jotkut uhrit kokevat harvoin elektronista häirintää" Olen kotonani lähes jatkuvan häirinnän kohteena.. Hermostooni kohdistuu jatkuvast häirintää.
        Joskus on taukoja, olisko kysessä huolto vai mikä. Silloin lattia ei värise, Saatan mennä patjalle ja rentoutua. Sykegrafiikasta näen pulssin laskeneen 46:een ja olleen tasaista.
        Yleensä päivälläkin, jos haluaisin ottaa nokoset, kun pulssi laskee alle 56:n ja on tasainen, 10 min.kuluttua tulee herätys. Äkkiä sihinää korviin, kurkkuun tukehtumisen tunne, joudun yskimään ja limaa alkaa valua vauhdilla kurkkuun. Se niistä päikkäreistä. -On ilmeinen automattivalvonta ja herätys päällä.

Ja mistään fyysisestä sairaudestahan ei voi olla kyse?

En siis puhu mielisairaudesta.

Ei tietenkään, säteilyhän se aina.

https://imgflip.com/i/2bid9r

• kauankidutettu

Huom, kirjoitan "OLEN KOTONANI..." Ei siis muualla tätä kuvaamaani. Ja kirjoitan Joskus on taukoja....SILLOIN LATTIA EI VÄRISE"
        Nytkin värisee. Tuntuu jalkapohjissa ja nousee sääriin .Kun nostan jalkapohjar irti lattiasta, en tunne värinää jaloissa. ETTÄ MIKÄHÄN SAIRAUS JALOISSA: (kun eivät muualla värise)

Kerroin tässä vain yhden esimerkin. En ala todistelemaan. En selittämään lisää.

Olen kirjoittanut vainostani yli kaksikymmentä raporttia. Lisää kirjoitan joskus .

Tuolla aiempana on viestini :onkoideoita 31.5.2018 15:35 Mistä tiesin,että minuun kohdistetaan mikroaallotusta

• miksi.aina.sama.syy
        kauankidutettu kirjoitti:

Huom, kirjoitan "OLEN KOTONANI..." Ei siis muualla tätä kuvaamaani. Ja kirjoitan Joskus on taukoja....SILLOIN LATTIA EI VÄRISE"
        Nytkin värisee. Tuntuu jalkapohjissa ja nousee sääriin .Kun nostan jalkapohjar irti lattiasta, en tunne värinää jaloissa. ETTÄ MIKÄHÄN SAIRAUS JALOISSA: (kun eivät muualla värise)

Kerroin tässä vain yhden esimerkin. En ala todistelemaan. En selittämään lisää.

Olen kirjoittanut vainostani yli kaksikymmentä raporttia. Lisää kirjoitan joskus .

Tuolla aiempana on viestini :onkoideoita 31.5.2018 15:35 Mistä tiesin,että minuun kohdistetaan mikroaallotusta

Säteily ei saa lattiaa tai jalkoja värisemään; kyseessä on siis joku muu. Vaino ei ole suinkaan ainut vaihtoehto.

Muutama vaihtoehto:

- joku kone lähistöllä joka aiheuttaa resonanssia
        se ei siellä ole välttämättä sinua kiusaamassa, vaan siksi että joku sitä siellä tarvitsee

suurin osa asioista maailmassa on olemassa liittymättä sinun olemassaoloon millään tapaa. Jos esimerkiksi liukastut jäällä se jää ja sinä kohtasitte sattumalta, sitä ei säteily tai vainoaja siihen luonut liukastumistasi varten.

itse asun puurunkoisessa talossa jossa on toistaitoisesti asetettu ilmapumppu ulkoseinällä telineessä. kun pumppu on päällä sen tärinän tuntee lattiassa vielä 6 metrin päästä kylppärissä.

- lihaksesi tärisevät levossa, kun nostat ne jännität lihaksia jotenka tärinä loppuu
        useampi hermostosairaus aiheuttaa tällaista, lue lääkäri-kirjaa.
        osa näistä sairauksista johtaa ikävään kuolemaan; nopeammin jos niitä ei hoideta.

jos istut jossain korkeammalla niin että jalat eivät kosketa lattiaa mutta ovat levossa täriseekö jalat?

• kiitoskiinnostuksesta

Kuten jo kirjoitin, en ala setviä näitä asioita suomi24:ssä.
        Olen kirjoittanut m. raportit Infraäänihäirintä, raiskaminen mikroaallotuksella, pitkäaikaisen univajeen aiheuttaminen ( nyt jo 3 v.ajan) Useissa missa raporteissa on ko.otsikon alle kuuluvia e-häirintäselostuksia.
        Tulen kirjoittamaan pitkän raportin e-häirinnästä alkaen 1995-luvulta alkaen.

• myös.kokemusta
        kiitoskiinnostuksesta kirjoitti:

Kuten jo kirjoitin, en ala setviä näitä asioita suomi24:ssä.
        Olen kirjoittanut m. raportit Infraäänihäirintä, raiskaminen mikroaallotuksella, pitkäaikaisen univajeen aiheuttaminen ( nyt jo 3 v.ajan) Useissa missa raporteissa on ko.otsikon alle kuuluvia e-häirintäselostuksia.
        Tulen kirjoittamaan pitkän raportin e-häirinnästä alkaen 1995-luvulta alkaen.

Joko tiedät missä raporttisi on luettavissa? Kiinnostaisi. Olen itsekin joskus ajatellut kirjoittaa jonnekin historiakatsausta vainostani.

• kirjoitaihmeessä

Alunperin kirjoitin raportit ihan vain oman muistivarastoni selvittämikseksi. Kyllä olo muuttui helpommaksi, kun tapahtuneet oli luokiteltu ja järjestetty vuosilukujen mukaan.
        Piti olla henkilökohtaista vrt. päiväkirja.Mutta kun kaikki yksityisyys on viety, ei voi olla mitään henkilökohtaistakaan.
        Läppärini on hakkeristalkkerien hallussa, tietävät kaiken, mitää teen. Kirjoitusohjelmasta saivat raporttini haltuunsa.Lisäksi kotoa käytiin varastamassa. niin, että varmastin huomasin.
        Hätäpäissäni annoin kahdelle vainotulle boxit, joiden päällä luki: säilytettäväksi. Kuolemani jälkeen saa vapaasti käyttää.
        Homma lähti lapasesta. En enää yhtään tiedä, missä ja keillä raportteja on, mutta näyttää olevan.

Kävin etupäässä läpi viimeista 10 vuotta. Nyt on aluillaan ensimmäiset 10 vuotta.

Kun ottaa huomioon, että niitä on haukuttu mielikuvituksen tuotteiksi, niin aika kuumaa tavaraa mielikuvitukseni on.

Kirjoita ihmeessä. Ensin vain itsellesi. Kyllä sitten selviää, mihin voisit historiikkiäsi antaa. Jos saataisiin kokoon useampia historioita, voisi yhdessä julkaista E-kirjan.

• Quicknes
        kun.ei.uskota kirjoitti:

Tarkoittaako muka jatkuvasti pari kertaa yössä tai joskus läpi yön sitä että häirintää tapahtuu harvoin?

Sinun listasi ei sisällä mitään muuta gang stalkingiin kuuluvaa kuin panettelun, mutta sekään ei tapahdu gang stalkingissa suoraan vaan aina selän takana., siis ei niin että tulisi todisteet ja tekijän voisi haastaa kunnianloukkauksesta oikeuteen. Myöskään puukotus ei sovi kuvioon, siitä jää jälki, jonka poliisi näkee ja jonka lääkäri voi todistaa rikoksen aiheuttamaksi, siis rikosilmoituksen voi tehdä ja poliisi uskoo. Se on muuta rikollisuutta, ei gang stalkingia. Tässä keskustelussa on sinulle hyvää tietoa siitä mistä on gang stalkingissa on kysymys:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/13635849/mita-on-gang-stalking

"Sinun listasi ei sisällä mitään muuta gang stalkingiin kuuluvaa kuin panettelun, mutta sekään ei tapahdu gang stalkingissa suoraan vaan aina selän takana"

Höpön löpön, omat juttusi kuulostavat hullun horinoilta: koska haluat leimata kaikki gang stalkingin uhrit hulluiksi. Miksi vihaat niin paljon gang stalkingin uhreja?

• kun.ei.uskota
        Quicknes kirjoitti:

"Sinun listasi ei sisällä mitään muuta gang stalkingiin kuuluvaa kuin panettelun, mutta sekään ei tapahdu gang stalkingissa suoraan vaan aina selän takana"

Höpön löpön, omat juttusi kuulostavat hullun horinoilta: koska haluat leimata kaikki gang stalkingin uhrit hulluiksi. Miksi vihaat niin paljon gang stalkingin uhreja?

Miten niin vihaan, minähän olen uhri. Se mitä sinulle tehdään on hyvin erilaista kuin mitä uhrit useimmiten kertovat, siksi en osaa pitää sitä gang stalkingina. sinä et taas osaa pitää gs:na sitä mitä minulle tehdään. Tasoissa ollaan, vai ollaanko? Oletko lukenut TiF:in listan?

• Quicknes
        kun.ei.uskota kirjoitti:

Miten niin vihaan, minähän olen uhri. Se mitä sinulle tehdään on hyvin erilaista kuin mitä uhrit useimmiten kertovat, siksi en osaa pitää sitä gang stalkingina. sinä et taas osaa pitää gs:na sitä mitä minulle tehdään. Tasoissa ollaan, vai ollaanko? Oletko lukenut TiF:in listan?

"Se mitä sinulle tehdään on hyvin erilaista kuin mitä uhrit useimmiten kertovat, siksi en osaa pitää sitä gang stalkingina."

Ei vaan se on kuin yks yhteen gang stalkingin tunnusmerkkien kanssa. Minulla gang stalking tuli aivopesun kanssa, eli äärimmäinen gang stalking ja vielä aivopesu itsemurhaan. Eli päivän selvä rikos ihmisyyttä kohtaan.

"Oletko lukenut TiF:in listan?"

Luin hänen muita kirjoituksiaan, ja hän vaikutti aidolta uhrilta. Ensinnäkin, koska hänet oli voimakkaasti syyllistetty ja toiseksi hänen kertomuksensa vaikuttavat uhrin kertomuksilta.

Kävin äsken lukemassa hänen listansa: se on muuten yllättävän hyvä ja kuvaa hyvin gs-toimintaa.
        http://indietarget.blogspot.com/2014/09/yhteisovainoamisen-menetelmat.html

• mitä.on.gs
      • kauankidutettu

NO NIIN TROLLI, LUEPA TÄMÄ LINKKI JA YRITÄ RUVETA VÄÄRISTELEMÄÄN. Olisi hauska lukea yritystäsi.

• Quicknes

Linkissä on laadukasta Teemun kirjoittelua ja asiat Teemu on tapansa mukaan perustellut hyvin ja vieläpä esimerkkitapauksin. Kaavio kirjoituksen liitteenä on itseasiassa hyvä, pelkästään sen pohjalta Teemu olisi voinut kirjoittaa raamatun kokoisen kirjan.

Teemu käsittelee aihetta aika suppeasti, mutta teksti on mukaansa tempaava ja Markus Haikara vaikuttaa asiantuntevalta ja saa mielenkiinnon pysymään videon loppuun saakka. He ovat ottaneet paljon selville aiheesta ja tuovat mielenkiintoisia näkökohtia julki. Gang stalking on hiton kuivaa, siinä yksinkertaisesti vaan pilataan aivan kaikki, aivan kaikilta uhrin elmän osa-alueilta ja omaisuus tärvellään estotta. Vaikka Teemun ja Markuksen jutut menevät välillä hiukan scifi osastolle, on se oikeastaan hyvä juttu, koska se herättää suuren yleisön mielenkiintoa kuivaan ja julmaan leikkiin nimeltä gang stalking.

• höpöjuttuja

Mielenterveysongelmia taitaa monella olla. 🤕

• kun.ei.uskota

Tietä trolleja riittää. Etkö jo väsy.

• dsdsweweweewe

Mulle on pistetty ajatuksia päähän.Aina kun mulla on flunssa tai jotain tarttuvaa mun pitää mennä jutteleen vartijoille. Sairasta on

• ambulanssistalkkerit

Myös ambulanssit ja poliisiautot stalkkaavat. Se vaikutti välillä loppuneen kokonaan, mutta näyttää taas alkaneen, ainakin autoja näkyy aika usein. Tänään seisoi ambulanssi valot vilkkuen Linnankadulla kirkon lähellä, ajoi vähän ajan päästä pillit vinkuen Kajaaninkatua ja kääntyi pillit vinkuen Isollekadulle, jota kuljin. Miksi, jos sillä kerran oli kiire sairaalaan? Nopeampi tie olisi ollut ajaa suoraan.

• ambulanssistalkkerit

Kello oli 17.40, kun ambulanssi kääntyi. Tämä siltä varalta että niiden pomot haluavat taas tietää mitä alaiset työaikana hommaavat...

• Riksunvainottu

Minulla aina välillä stalkkeri eiintyy kirkkaanpunaisissa housuissa tai koko asussa. Taas viime on tätä ollut.
      Kansainvälinen ilmiö.

• hope.this.helps

Tunnetaan yleisemmin nimellä "Teekkari".

• Riksunvainottu

Minun nykyään vaikea kirjoittaa, kirjaimia ja sanoja jää pois, vaikka olen ne huolellisesti näppäillyt.

En nyt ymmärä, onko yllä oleva tieto vai mitätöivä vitsi.

• jlklkj

Joo, sama täällä. Käyttävät systeemissään ihmisiä, joilla on päällään kirkkaan punaista (se sävy joka on nyt muotivärinä, sellanen shock red). Voi olla vaikka kirkkaan punaiset kengät, takki tai käsilaukku. Tai auto. Nämä ihmiset eivät itse ole tietoisia tästä.

Muutin pois Helsingistä. Täällä pienemmällä paikkakunnalla sain yhden päivän olla rauhassa, kunnes systeemi laitettiin päälle. :(

• Riksunvainottu

Nämä ihmiset, jotka stalkkaavat minua kirkkaan punaisissa, tietävät kyllä stalkkaavansa.

Ja minä tietäisin heidät stalkkereiksi ilman väriäkin.

• VoiTeidänKanssa
        jlklkj kirjoitti:

Joo, sama täällä. Käyttävät systeemissään ihmisiä, joilla on päällään kirkkaan punaista (se sävy joka on nyt muotivärinä, sellanen shock red). Voi olla vaikka kirkkaan punaiset kengät, takki tai käsilaukku. Tai auto. Nämä ihmiset eivät itse ole tietoisia tästä.

Muutin pois Helsingistä. Täällä pienemmällä paikkakunnalla sain yhden päivän olla rauhassa, kunnes systeemi laitettiin päälle. :(

Eli ihan ovat perkeleet muotivärin keksineet teidän kiusaksi?

Ei jokainen (tai yksikään) hipsteri ole mikään stalkeri.

"Nämä ihmiset eivät itse ole tietoisia tästä"

Eli siis stalkerit eivät tiedä olevansa stalkereita?

Mitenkäs vitussa stalkkaaminen onnistuu sellaiselta joka ei tiedä että jotain toista pitäisi stalkata? Onko se jotain esoteeristä tietoa?

Muotiväreissä on sellainen piirre että muotia seuraavat tuppaavat pukeutua sellaisiin; osa lopuista joutuu tekemään saman kun kaupassa ei ole kuin muotivärejä kaupan.

• turhaantuohduit

En rupea elittämään tuollr tavikselle en enempää. kerron vain yhden asian. Punainen on vahva väri. Kun talkkerilla on päällä kirkkaan punaista siitä tulee helpoti triggeri eli laukaiseva tekijä, joka ehdollistuu stalkkaustilanteen aiheuttamiin epämiellyttäviin tunteisiin.- Eli näkee, kun näkee punaista, tulee sama olo.

Oranssi on myös tällainen vahva triggeriväri.

Gang stalkkereilla on monipuolisia värikoodijuttuja.

• Riksunvainottu

Voit itse lisätä puuttuvat ässät. Minun näppis ei suostu niitä kirjoittamaan.

• Quicknes
        Riksunvainottu kirjoitti:

Voit itse lisätä puuttuvat ässät. Minun näppis ei suostu niitä kirjoittamaan.

Höh, old school.

Väri on vain yksi tapa ikään kuin ehdollistaa ihmisen toimintaa ja saada hänet pelkäämään ja välttämään esim. punaisiin pukeutuneita ihmisiä. Tällaista on varmasti tapahtunut Tube on punaista väriä pullollaan, kun katselee gang stalking nimellä olevia videoita.

Ehdollistamiseen käytetään monesti paljon muitakin keinoja kuin pelkkä väri: mutta hienoa, että otit asian puheeksi. Musiikkia kuuntelevat stalkerit ja läppärin käyttäjä stalkerit on myöskin käytetty uhrien ehdollistamiseen.

Itse olen saanut kokea pöyristyttävää käytöstä kaikilta alla olevilta (enkä edes laittanut kymmenesosaakaan listasta):
        KAVERIT, pitkähiuksiset miehet, polkupyöräilevät lapset ja nuoret, intohimoiset rasismin vastustajat, vittumaiset maahanmuuttajat, poliisi ja lapset/nuoret yleensä sekä heidän vanhempansa.

"Voit itse lisätä puuttuvat ässät. Minun näppis ei suostu niitä kirjoittamaan. "

Osta itsellesi uusi näppis. Viime viikolla Citymarketissa oli tarjouksessa näppis 10 €, voihan se olla vieläkin alessa.

• riksunvainottu

Ei auta. Joskus aikoinaan tämä näppis meni "mahdottomaksi" Kun käväisin muutenkin IT-kaupassa, ostin sieltä uuden näppiksen. Sanoin, että otankin hei käyttöön. MAKSOIN.

Kun tuli kotiin, rupesin heti kirjoittamaan vanhalla näppikselläni. Toimi moitteettomasti. Se minkä ostin, on avaamattomassa pakkauksessa kaapissa edelleen. -Silloin(kin) stalkkereille oli tärkeää saada minulta rahaa palamaan.

Nyt luulen, että halutaan estää kirjoittaminen.

:Jatkoa väriin. Kun uhri on ehdollistettu, stalkkeri ,voi sanoa vaimolleen: kulta ,panisitko tänään ne punaiset kengät jalkaan, ovat niin seksikkäät Tietää, että kulta liikkuu samassa paikassa kuin uhri. Ja niin kulta stalkkaa, vaikka ei ole koskaan kuullutkaan gs:tä.

• vaihtuuko.värit
        riksunvainottu kirjoitti:

Ei auta. Joskus aikoinaan tämä näppis meni "mahdottomaksi" Kun käväisin muutenkin IT-kaupassa, ostin sieltä uuden näppiksen. Sanoin, että otankin hei käyttöön. MAKSOIN.

Kun tuli kotiin, rupesin heti kirjoittamaan vanhalla näppikselläni. Toimi moitteettomasti. Se minkä ostin, on avaamattomassa pakkauksessa kaapissa edelleen. -Silloin(kin) stalkkereille oli tärkeää saada minulta rahaa palamaan.

:Jatkoa väriin. Kun uhri on ehdollistettu, stalkkeri ,voi sanoa vaimolleen: kulta ,panisitko tänään ne punaiset kengät jalkaan, ovat niin seksikkäät Tietää, että kulta liikkuu samassa paikassa kuin uhri. Ja niin kulta stalkkaa, vaikka ei ole koskaan kuullutkaan gs:tä.

Näppis toimii satunnaisesti ja kaapissa on uusi jota et halua käyttää?

Koska siis punainen ja oranssi on triggerivärejä, kertoisitko mitkä ovat väreistä sitten niitä jotka eivät liity gang stalkingiin mitenkään?

• sinähulluminäen

heko, heko, sanotaan, että yksi hullu kysyy enemmän kuin tuhat viisasta ehtii vastata

• Quicknes
        riksunvainottu kirjoitti:

" Kun käväisin muutenkin IT-kaupassa, ostin sieltä uuden näppiksen. Sanoin, että otankin hei käyttöön. MAKSOIN."

Itselläni on ergonominen perusnäpppis, maksoi muistaakseni hiukan alle 20 €.

Kun aikoinaan ostin tämän näppiksen kokeilin alanliikkeessä kaikkia mahdollisia näppiksiä ja mielestäni ostamani edullinen ergonominen näppis oli paras. Ergonomisella näppiksellä kirjoittaminen on mukavaa ja nopeaa: kirjoitusvirheitä tulee huomattavasti vähemmän.

• exzip

tuli mieleen, tänne kaikki kirjoittavat juttujaan nimimerkillä ,olevinaan salaista, silti tietyt tahot tietävät tarkalleen mitä sinun IP-osoitteestasi on lähtenyt.
      sinusta on tallennettu kaikki tieto. kaksi G:tä.

• sdddsdsdsdd

aivan sama

• PyhäProfeetta1

Totta kai tietävät, ei ole konsti eikä mikään saada IP-osoitetta selville.

Kerrot kaverillesi gang stalkingista, kosto on taattu, eikä kukaan joka voi asioihin vaikuttaa tule ikinä kuulemaan tarinaasi. Huomaat vaan jälleen kerran kaveriisi oli kuin sinua päin ammuttu luoti, taas kerran kaverisi olikin koulutusta saanut gang stalkeri. Kerrot nettiin tarinasi, niin joku voi kuulla hätähuutosi ja asiat voivat saada positiivisen käänteen, eivät olosuhteet nettikirjoitusten takia ainakaan huonommaksi voi muuttua. Ihan se ja sama, vaikka IP-osoite olisi kaikkien tiedossa, mitä he sillä tiedolla ylipäätään tekevät. Jos kerrot kaverillesi niin 100 varmasti koko juttusi päätyy nauhalle, heidän kännykkänsä nauhoittavat kok ajan, kun olet äänessä.

• omavalinamitähä

aitovainottu tietää, jo valitessaan tämän sivuston, että valinta ei ole oma

• fdfdfasaasa

meillä on marketissa samassa rakennuksessa terveyskeskus. Ne 4 kertaa mitä olen siellä käynyt on alakerrassa ollut vastassa vartija.olen sen tietenkin yhdistänyt minun käyntiini. No tänään vartija oli jo potilaiden vastaanottotilassa . "Ampiainen" vuotaa potilastietoja vartiontiliikkeelle.No vartijat tuntuu mielestäni jonkinlaisilta syöteiltä. Niistähän olis helppo saada selville nimi ja muita tietoja.
      Siinä olis oikein nimetty stalkkeri( moni ei muuta kaipaakaan).

• sdsdsddd

mitä minä sitten tekisin jos saisin nimen.....kirjoittaisin kirjeen tietenkin

• dsdsdwwee3
        sdsdsddd kirjoitti:

mitä minä sitten tekisin jos saisin nimen.....kirjoittaisin kirjeen tietenkin

tänää taas kävin terveyskeskuksessa ja vartija perässä.Se on loukkaava ja laitonta mutta milläs todistat.

stalkkaajien lista alkaa olla pitkä
        poliisi
        pelastuslaitos
        vartijat
        ja nyt pitää lisätä terveydenhuolto sillä mistäpä muualta vartijat olis saaneet mun vastaanottoaikani ja ties mitä muuta.
        laitonta on mutta milläs todistat

• dsdsdwewewe
        dsdsdwwee3 kirjoitti:

tänää taas kävin terveyskeskuksessa ja vartija perässä.Se on loukkaava ja laitonta mutta milläs todistat.

poliisi
        pelastuslaitos
        vartijat
        ja nyt pitää lisätä terveydenhuolto sillä mistäpä muualta vartijat olis saaneet mun vastaanottoaikani ja ties mitä muuta.

on toi melkonen yhdistelmä poliisi ja lääkärit.Kauankohan saa olla vapaana. itsemurha on poisuljettu.Pitäisköhän muuten ottaa ratkaisu omiin käsiin. Nykyään olen kotiini peloteltu ja ei se paljon eroa vankilasta.

• PyhäProfeetta1
        dsdsdwewewe kirjoitti:

on toi melkonen yhdistelmä poliisi ja lääkärit.Kauankohan saa olla vapaana. itsemurha on poisuljettu.Pitäisköhän muuten ottaa ratkaisu omiin käsiin. Nykyään olen kotiini peloteltu ja ei se paljon eroa vankilasta.

"on toi melkonen yhdistelmä poliisi ja lääkärit".

Terveydenhuoltosysteemi ja poliisit ovat yhteiskuntamme arvostetuinta selkärankaa, joita ilman maamme ei tule toimeen. Lääkäreitä on monenlaisia ja poliiseja myöskin. Pidän poliisien työtä yleensä ottaen arvokkaana ja normaalia toimintaa hyvänä, kuten myös lääkärien ja hoitajienkin - GS:n uhreille asia onkin aivan eri. Joka kerta, kun GS:n uhri kohtaa th-systeemin työntekijän tai menee tekemään rikosilmoitusta, ottaa hän hervottoman riksin. Em. tahot harjoittavat järjetöntä mielivaltaa GS:n uhreille. Rikokset "tutkitaan" päälaellaan ja oikeusmurhilta ei voi välttyä ja hoitovirheitä jokainen GS:n uhri on varmasti myöskin kokenut: millä oikeudella meiltä kerätään verorahoja, kun ihmisoikeudet ja oikeusturva on viety?

"Nykyään olen kotiini peloteltu ja ei se paljon eroa vankilasta. "

Vangeilla on ihmisoikeudet, ajatte tilannetta, jossa olet vankilassa ilman ihmisoikeuksia ja kaikki saavat tehdä sinulle rikoksia ja rikoliset tekevät juurikin vain rikoksia. Vankila on oletettavasti erilainen paikka tavallisille vangeille kuin GS:n uhreille.

• hghghghhggh

Vangeilla on ihmisoikeudet, ajatte tilannetta, jossa olet vankilassa ilman ihmisoikeuksia ja kaikki saavat tehdä sinulle rikoksia ja rikoliset tekevät juurikin vain rikoksia. Vankila on oletettavasti erilainen paikka tavallisille vangeille kuin GS:n uhreille.

ei se ole jos on jokin teroitettu esine

• PyhäProfeetta1
        hghghghhggh kirjoitti:

ei se ole jos on jokin teroitettu esine

"ei se ole jos on jokin teroitettu esine "

Niitähän vangeilta ulkomailla yleisesti ottaen löytyy esim. Viron vankilat ovat tai ainakin olivat aika hurjia paikkoja, joissa vangit kantoivat avoimesti puukkkoja vankilasan sisälläkin. Suomessa en ole kuulut tästä ilmiöstä.

• erikoinenjuttu
        dsdsdwwee3 kirjoitti:

poliisi
        pelastuslaitos
        vartijat

unohdit ulkomaiset erikoispalvelut listastasi

• asasqwqwd

nostettu tiedon vuoksi

• Anonyymi

KRP:n Lardot ja Juha kähönen

• Anonyymi

Tämä KRP:een Lardot on näistä gangstalkkereista sairain. Umpi kaksinaamainen kiduttaja joka luulee että 2014 kriminalisoitu elektroninen häirintä ei häntä millään tavalla koske. Tekee ihan mielisairaita asioita Suomen kansalaisille ja käy presidentin linnanjuhlillla leikkimässä rehellistä poliisi päällikköä. Paskan gangstalkkaus jatkunut viimeiset 10 vuotta, CIA elektroniikalla ja valtion rahoilla. Poliisihallitus rahoittaa kyseisen paskan toimintaa a 32000€, km korvaukset ja päivärahat kk ansioilla. Paljonkohan KRP: een vuosi budjetti on? Ei muuta kuin leipäjonot pitenee. Sen takia Poliisien palkatkin salattiin. On tämä oikein pikku USA poliisijohtajien(vapaamuurarit) osalta. Ja Kokoomus tukee toimintaa, Jyrki Kataisen
      allekirjoittaessa 2006 vuonna gangstalkking vehkeiden käytön sodan aikana. Puolustusvoimat ei kuitenkaan laitteita käytä.
      Terveisin: 5.6 vuotta sairaalla tavalla stalkattu lähihoitaja opiskelija. Katsotaan nyt jaksanko koulun loppuun. Ihan loppu ja puhki KRP ansiosta. Voimia vaan teille muille samassa tilanteessa oleville!!!

• Erikoinen väittämä, että Lardot jotenkin organisoi elektornista häirintää ja juuri sinua kohtaan! Mieti asiaa tarkemmin, oletko mahdollisesti niin tärkeä henkilö, että sinua stalkataan yms?

Olen keskustellut lukuisten henkilöiden kanssa, jotka olettavat heitä stalkattavan ja häirittävän tavalla ja toisella - kukaan ei ole pystynyt asiaa todentamaan. Heillä on jokaisella ollut vakavia harhoja, niin vaino-, kuulo-, näkö- kuin tuntoharhoja. Lisäksi usea uskoo heistä puhuttavan, kun esimerkiksi kaksi ihmistä keskustelee bussissa/junassa jne. Tyypillisesti he sairastavat skitsofreniaa tai ovat joutuneet muutoin psykoottiseen tilaan (trauma, päihteet).

Vilpittömästi suosittelen avun hakemista, koska kertomasi olettama johtaa vääjäämättä tuhoisiin seurauksiin vuosien kuluessa. Tämä kirjoittamani perustuu kirjoitukseesi, voin olla väärässä, mutta kirjoituksesi perusteella en ole.

• Anonyymi

Kannattaisko katsoa peiliin, ja verrata sitä muihin kadullamenijöihin.

Onko oma habitus jotenkin sekainen? Vaatteet nuhjuisia tms. Onko käytös jotenkin outoa pälyilyä, kuin tietäisi tekevänsä jotian väärin tms.

Jos näyttää varkaalta tai narkkarilta niin kyllä silloin vartija kiinnittää huomiota.

Sama jos pälyilee sen sijaan että toimii normaalisti.

Kenties juuri tuo pälyily on se ongelma, jos kokoajan katselee ympärilleen niin se herättää huomiota; aivan kuin etsisi mahdollisuutta tehdä jotain mitä ei toisteh haluta huomaavan; ja korostan että vaikka oikeasti tuollaista ei ole edes mielessä, jos se käytös vaikuttaa sellaiselta, kannattaa lopettaa pälyily.

Suomalaisilla vain on perisyntinä aina miettiä "mitä noi muut musta ajattelee".

Lopeta se, vitut siitä mitä muut tekee ja ajattelee?

• Anonyymi

Syö paskaa, rikollisten suojelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö paskaa, rikollisten suojelija.

Rikollisia on vain omassa päässäsi.

Surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikollisia on vain omassa päässäsi.

Surullista.

Mikä olisi mielestäsi oikeudenmukainen ja sopiva rangaistus joukolla yhtä henkilöä vuosia vainoaville rikollisille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä olisi mielestäsi oikeudenmukainen ja sopiva rangaistus joukolla yhtä henkilöä vuosia vainoaville rikollisille?

Mikäli asia on ulkopuolisten tutkijoiden aukottomasti todistama niin tokihan tuollainen toiminta ansaitsee tekijälleen kölinhaalauksen ja sen päätteeksi, jos henki pihisee, pitkän uintimatkan haiden täyttämällä merellä ilman että kerrotaan missä suunnassa on rannikko.

Ongelma on ettet sinä ole valmis tuollaiseen tutkintaan, saatika hyväksymään sen lopputulosta mikäli päätelmä olisi ettei vaino ole todellista.

Mulla ei ole mitään vaikeuksia uskoa että jotain oikeasti vainotaan jos se tutkitaan ja todeksi todetaan. Sellaista on todistetusti tapahtunut, esim. siellä Kuubassa. Siitä jäi MRI kuvauksessa nähtävät todisteet.

• Anonyymi

Ne gangstalkkerit näkevät edessään liian vahvan MIEHEN jonka haluavat saada maailman munattomattoimimmalla(sanahirviö) laitteella paskaksi. Luultavasti syy on lapsuuden isä kokemuksessa. He ovat insestin uhreja tai muuten piestyjä. Joten he yrittävät "kostaa" satunnaiselle uhrille. Yleensä sille joka on liian rehellinen,hyvä sydäminen ja sitä kautta vahva. Säälittävää kun "aikuiset"miehet eivät uskalla/kehtaa turvautua ammattiauttajan puoleen. Eli juuri nämä Lardot ja Kähönen.

• Anonyymi

Joo ainahan näitä voi perheineen takaisin stalkata
      Esim. Leena Lardot consulting firma Järvenpäässä.

• Anonyymi

Tuolla 2018 vuonna kirjoituissa viesteissä tuodan esille sitä, että TI ehdollistetaan väreille ym. MUTTA MYÖS PERPIT EHDOLLISTETAAN. Kannattaa opetella huomaamaan, milloin joku perpi/stalkkeri toimii ehdollistettuna. Se kertoo, että on stalkkerin työkalu.

Mutta varsinainen asiani on kysymys, mihin omituiseen kulttiin kuuluvat seuraavat stalkkerit, joista olen kirjoittanut havaintoja. Havainnot on kirjoitettu ketjun jälkimmäiseen osaan, alku puolella kirjoitetaan helluntailaisista.

V.2012 kotiini tullut IT huoltaja väsytti minut ensin lattialle lyyhistyneeksi kasaksi. Sitten ilmoitti, että kaikki paha, mitä minulle on tehty, on heidän seurakuntansa syytä. Minä ajattelin helluntai seurakuntaa, saattoi olla joku muukin. Eli hellareista tuli minun stalkkaajiani.

Alkoi havainnosta, että yläpuolellani 30 vuotta asunut piti aina oranssia pipoa päässään.

linkki: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17048711/mita-mielta-olette-helluntailaisista

• Anonyymi

Siis näiden omituiseen kulttiin kuuluvien havainnot alkoivat oranssista piposta. Kun katsoin netistä, ketkä käyttää oranssia päähinettä niin: JAHDIN JOHTAJAT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis näiden omituiseen kulttiin kuuluvien havainnot alkoivat oranssista piposta. Kun katsoin netistä, ketkä käyttää oranssia päähinettä niin: JAHDIN JOHTAJAT

Kirjoitustani haitattiin. Asiat tulivat sekavaan järjestykseen. Helluntailaisketjun avasin, koska pidin heitä sralkkereinani. Oli pikku aivopesun tulos. Kun hellareista ei enempää kirjoiteltu, käytin avatun ketjun muuhun. Eli kerroin havainnoistani stalkkaavista tyypeistä ja kysyn, mihin kulttiin kuuluvat.

Kun 35 vuotta sitten muutin tähän asuntoon, parvekkeen kautta yläpuolen asukas sai herätettyä huomioni. Menin soittamaan ovikelloa. Avasi oven. Kertoi olevansa sairas. Ei selviä yksin, mutta hänet on jätetty yksin. - Olin muutosta ja uuden työn alkamisesta väsynyt. En itse jaksanut auttaa. Puhuin muille asukkaille. mm- rexille. Tämä sanoi, että ei auteta, kun se on semmoinen.

Sitten huomasin, että yläpuolella asui uusi ihminen. Kysyin häneltä, mihin edellinen lähti-"Kuoli". Rexi oli kytännyt, koska tämä tapahtui ja oli ilmoittanut heti tälle uudelle.

Oranssista piposta alkoi sitten havaintojen kerääminen. Lue lisää ketjusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitustani haitattiin. Asiat tulivat sekavaan järjestykseen. Helluntailaisketjun avasin, koska pidin heitä sralkkereinani. Oli pikku aivopesun tulos. Kun hellareista ei enempää kirjoiteltu, käytin avatun ketjun muuhun. Eli kerroin havainnoistani stalkkaavista tyypeistä ja kysyn, mihin kulttiin kuuluvat.

Kun 35 vuotta sitten muutin tähän asuntoon, parvekkeen kautta yläpuolen asukas sai herätettyä huomioni. Menin soittamaan ovikelloa. Avasi oven. Kertoi olevansa sairas. Ei selviä yksin, mutta hänet on jätetty yksin. - Olin muutosta ja uuden työn alkamisesta väsynyt. En itse jaksanut auttaa. Puhuin muille asukkaille. mm- rexille. Tämä sanoi, että ei auteta, kun se on semmoinen.

Sitten huomasin, että yläpuolella asui uusi ihminen. Kysyin häneltä, mihin edellinen lähti-"Kuoli". Rexi oli kytännyt, koska tämä tapahtui ja oli ilmoittanut heti tälle uudelle.

Oranssista piposta alkoi sitten havaintojen kerääminen. Lue lisää ketjusta.

Oranssista piposta aloin kirjoittaa 5.12.2021 ja sitten muista havainnoista. Kannattaa selata lukea myös helluntailaisosuutta ennen tätä. Kerron siellä hellareista eli stalkkereistani havaintoja ja kokemuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oranssista piposta aloin kirjoittaa 5.12.2021 ja sitten muista havainnoista. Kannattaa selata lukea myös helluntailaisosuutta ennen tätä. Kerron siellä hellareista eli stalkkereistani havaintoja ja kokemuksia.

Itsehän olen huomannut että seuraajat käyttävät harmaita tai hopeisia autoja.

Niitä perkeleitä on kaikkialla.

Kukaan normaali ihminen ei koskaan ostaisi tuon väristä autoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän olen huomannut että seuraajat käyttävät harmaita tai hopeisia autoja.

Niitä perkeleitä on kaikkialla.

Kukaan normaali ihminen ei koskaan ostaisi tuon väristä autoa.

sinun kannattaa googlata: gaslighting

olet juuri tekemässä sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinun kannattaa googlata: gaslighting

olet juuri tekemässä sitä

Mun mielestä tuossa kaasuvalotettiin oranssia pipoa käyttäviä, sekä Helluntailaisia.

Kaikki kaiketi siis riippuu näkökannasta?

• Anonyymi

Stalkkereita on useista kulteista.
        Meikän stalkkeri varasti keittiön lääkeannostelijasta aamulääkkeet, joista suurin osa on reseptivalmisteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalkkereita on useista kulteista.
        Meikän stalkkeri varasti keittiön lääkeannostelijasta aamulääkkeet, joista suurin osa on reseptivalmisteita.

Joku narkkari etsimässä opioideja ei kyllä ole stalkkeri.

Kai soitit poliisin?

Vai jättikö ne tutkimatta kun puhuit pehmeitä?

• Anonyymi

Avasin aiheesta Mikä lahko tai kultti---- oman ketjun, kun tämä on niin pitkä.

• Anonyymi

Kyse voi olla kyllä myös mielisairaudesta, etenkin jos on tavallinen pulliainen eikä järkeen käy, että mitä järkeä siinä on että joku järjestelmä/ihmiset stalkkaa, miksi olen niin "tärkeä" että stalkkaukseen käytettäisiin niin paljon energiaa?

• Anonyymi

lue vaikka Wikipedia kaasuvalotuksesta.

Kaasuvalotus alunperin liittyi kahden ihmisen suhteeseen, jossa herra yritti leimata vaimonsa hulluksi. Järjesti tälle kaikenlaisia outoja kokemuksia, sitten kun vaimo kertoi niistä, todisteli, ettei sellaista ole voinut tapahtua. Kokemus on johtunut vain siitä, että vaimolla viiraa päästä.

• Anonyymi kirjoitti:

lue vaikka Wikipedia kaasuvalotuksesta.

Kaasuvalotus alunperin liittyi kahden ihmisen suhteeseen, jossa herra yritti leimata vaimonsa hulluksi. Järjesti tälle kaikenlaisia outoja kokemuksia, sitten kun vaimo kertoi niistä, todisteli, ettei sellaista ole voinut tapahtua. Kokemus on johtunut vain siitä, että vaimolla viiraa päästä.

Kaasuvalotus on Robin Sternin luoma nimitys, johon voi perehtyä mm. suomennetusta kirjasta Manipulaatiosokeus.

Stern kehitti nimityksen Gaslight elokuvan perusteella, jossa uhri (Ingrid Bergman) joutuu manipuloinnin kohteeksi ilmeisemmin psykopaattisen aviopuolison toimesta.

• Anonyymi

sotkettiin aihe tässäkin ketjussa

• Anonyymi

Entäs jos? se vartija on siellä kapassa ennen kuin sinä sinne saavut?
      Anteeksi jos sanon noin, mutta kaikki stalkkaus tapahtuu vain ja ainoastaan tuon "uhrin" päänsisäisesti.

• Anonyymi

Nanopiikkejä on jo Suomen maassa valitettavasti käytössä KRP:n gangstalkkauksissa. Eli piikkejä saadaan liikuteltua ihmisessä mikrosiruja aikaan käyttäen. Samoja nanoja ollaan käytetty jenkeissä jo pitkään. Siellä on paloarpia täynnä olevia ihmisiä
      Käytetään sitä nanoa myös rokotteiden kuljettimena mm. Covid19 biontechpfizer rokote. Tällä nyt vaan haetaan suojaa tauteja vastaan. Ja nanopiikeillä tehdään kidutusta ihmisille esim. Sähköiskuja, hermokipupiikkejä, tulehdutettua ihon alle sairaita Suonenvetoja,ym. Nano teknologialla saadaan myös mikitettyä seiniä ja laitettua kameroita. Bluetooth kuulu myös näihin.
      Nimimerkki: kokemuksen syvä rintaääni

• Anonyymi

Takykardiaa ne pystyvät tekemään myös gangstalkking koneilla.

• Anonyymi

Leena Lardot consulting ottakaa yhteyttä gangstalkking asioista.

• Anonyymi

Entäs jos se vartija on kaupassa ennen kuin sinä sinne saavut?

• Anonyymi

niinhän ne yleensä on, nekin jotka stalkkaavat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinhän ne yleensä on, nekin jotka stalkkaavat

Niin, aloituksessa on virhe. Vainoajat paljon ennakoivat, minne kohdehenkilö menee, ja vartijat usein odottavat valmiiksi esim. oven suussa.

Minulle tehtiin muutama vuosi sitten sitä, että minun lähikauppojen eteen oli aina pysäköitynä vartiointiliikkeen auto, kun menin niihin. Sitä tapahtui pitkään jatkuvasti, mutta sitten tuli yhtäkkiä noin vuoden ajanjakso, jona sitä ei tapahtunut kirjaimellisesti kertaakaan.

Jos ymmärtää ollenkaan todennäköisyyksien lakeja, niin tuo ei ole normaalia satunnaisuutta.

Mutta miksi sen tapahtuminen loppui? Siksi että olin julkaissut netissä paljon kuvallisia todisteita siitä? Sitä on parin viimeisen vuoden aikana tapahtunut enää hyvin harvakseltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, aloituksessa on virhe. Vainoajat paljon ennakoivat, minne kohdehenkilö menee, ja vartijat usein odottavat valmiiksi esim. oven suussa.

Minulle tehtiin muutama vuosi sitten sitä, että minun lähikauppojen eteen oli aina pysäköitynä vartiointiliikkeen auto, kun menin niihin. Sitä tapahtui pitkään jatkuvasti, mutta sitten tuli yhtäkkiä noin vuoden ajanjakso, jona sitä ei tapahtunut kirjaimellisesti kertaakaan.

Jos ymmärtää ollenkaan todennäköisyyksien lakeja, niin tuo ei ole normaalia satunnaisuutta.

Mutta miksi sen tapahtuminen loppui? Siksi että olin julkaissut netissä paljon kuvallisia todisteita siitä? Sitä on parin viimeisen vuoden aikana tapahtunut enää hyvin harvakseltaan.

Siis on epätodennäköistä että kaupoissa on vartina?

Mitä sä hourit?

Niissähän on nykyisin lähes aina vartija, myös silloin kun sinä et niissä käy.

• Anonyymi

Miten estetään ettei vartija tule kauppaan sen jälkeen kun joku asiakas? Jos hän menee vaikka ulos tupakalle tai järjestämään bostoskärryjä, pitäisikö hänen lähteä kotiin ja palata vasta sulkemisajan jälkeen?

• Anonyymi

Kun TI:t kirjoittavat kokemuksistaan tänne, eivät kerro kaikkea. Tiedän yhden, jota vartijat stalkkasivat kaupassa käynnin aikana. Kerran kun livenä nähtiin, kertoi minulle, että vartijat kulkivat perässä suunnilleen niskaan hengittäen ja usein tulivat vielä kassajonoonkin seisomaan taakse. . LIsäksi vittuilivat ja uhkailivat hiljaisella äänellä.- Tätä joskus enemmän , joskus vähemmän. Kauppaan mennessä ei voinut tietää. -Hän ei koskaan kirjoittanut näistä asioista.

Olen itse kirjoittanut esimerkkejä myös niin, että kerron punaisen langan, korkeintaan. Stalkkerit kostavat tänne kirjoittelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun TI:t kirjoittavat kokemuksistaan tänne, eivät kerro kaikkea. Tiedän yhden, jota vartijat stalkkasivat kaupassa käynnin aikana. Kerran kun livenä nähtiin, kertoi minulle, että vartijat kulkivat perässä suunnilleen niskaan hengittäen ja usein tulivat vielä kassajonoonkin seisomaan taakse. . LIsäksi vittuilivat ja uhkailivat hiljaisella äänellä.- Tätä joskus enemmän , joskus vähemmän. Kauppaan mennessä ei voinut tietää. -Hän ei koskaan kirjoittanut näistä asioista.

Olen itse kirjoittanut esimerkkejä myös niin, että kerron punaisen langan, korkeintaan. Stalkkerit kostavat tänne kirjoittelun.

Mielikuvitusoliot ei voi kostaa mitään.

Nää jotka valittaa vartijan seurailusta kaupassa taitaa olla jotain Manneja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitusoliot ei voi kostaa mitään.

Nää jotka valittaa vartijan seurailusta kaupassa taitaa olla jotain Manneja?

Tämä joka kertoi vartijasta, kuuluu hienoon sukuun. Ei varastaisi. Mutta on ollut jonkunlainen aktivisti nuorempana.

Minä olen korkeasti koulutettu seniori. En varastaisi. Vartijat ovat vain yksi ryhmä, mikä on ollut kimpussani. Kun ei haluttu, että kävisin Prismassa, ampuivat e-aseella kun tulin ja lähdin.- Yritin vaan liikkua niin lähellä ja takana muita ihmisiä, etteivät voisi ampua, mutta kyllä ne vaan voi. -Vaikutuksista päätellen oli mikroaaltoa. -Totesivat viranomaispuoleltakin ja että oli laiton ase vartijalle. - Pysyin hiljaa pitkään. Prisma oli ainoa paikka, missä minun
        annettiin" käydä ostoksilla. Sitten joku muu avasi paikkakunnan palstalle vartijoista ketjun. Kirjoitin oman kokemukseni siihen. - Johtaja siirtyi isompaan paikkaan. Ihan muista syistä vaihdettiin vartiointifirma laajempaa palvelua tarjoavaan. - En tiedä, seurasiko vartijoille tästä mitään. Määräyksestähän toimivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä joka kertoi vartijasta, kuuluu hienoon sukuun. Ei varastaisi. Mutta on ollut jonkunlainen aktivisti nuorempana.

Minä olen korkeasti koulutettu seniori. En varastaisi. Vartijat ovat vain yksi ryhmä, mikä on ollut kimpussani. Kun ei haluttu, että kävisin Prismassa, ampuivat e-aseella kun tulin ja lähdin.- Yritin vaan liikkua niin lähellä ja takana muita ihmisiä, etteivät voisi ampua, mutta kyllä ne vaan voi. -Vaikutuksista päätellen oli mikroaaltoa. -Totesivat viranomaispuoleltakin ja että oli laiton ase vartijalle. - Pysyin hiljaa pitkään. Prisma oli ainoa paikka, missä minun
        annettiin" käydä ostoksilla. Sitten joku muu avasi paikkakunnan palstalle vartijoista ketjun. Kirjoitin oman kokemukseni siihen. - Johtaja siirtyi isompaan paikkaan. Ihan muista syistä vaihdettiin vartiointifirma laajempaa palvelua tarjoavaan. - En tiedä, seurasiko vartijoille tästä mitään. Määräyksestähän toimivat.

"Kun ei haluttu, että kävisin Prismassa"
        "Prisma oli ainoa paikka, missä minun annettiin" käydä ostoksilla"

Tuossa taitaa tiivistyä kirjoitelmasi ydin.

Veikkaisin että oikeasti kärsit paniikkihäiriöstä, siihen ei mikroaaltoaseita tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kun ei haluttu, että kävisin Prismassa"
        "Prisma oli ainoa paikka, missä minun annettiin" käydä ostoksilla"

Tuossa taitaa tiivistyä kirjoitelmasi ydin.

Veikkaisin että oikeasti kärsit paniikkihäiriöstä, siihen ei mikroaaltoaseita tarvita.

En kärsi paniikkihäiriöstä. Kyllä tässä mikroaaltoaseita käytettiin. Sitä ei edes kielletty.

Mutta en selitä enkä todistele tollolle trollille mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kärsi paniikkihäiriöstä. Kyllä tässä mikroaaltoaseita käytettiin. Sitä ei edes kielletty.

Mutta en selitä enkä todistele tollolle trollille mitään.

Haluamattasi todistat mielenterveydestäsi kaiken.

Luulemasi kaltaista mikroaaltoasetta ei ole olemassa.

Haluatko sanoa vielä jotain muutakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluamattasi todistat mielenterveydestäsi kaiken.

Luulemasi kaltaista mikroaaltoasetta ei ole olemassa.

Haluatko sanoa vielä jotain muutakin?

Mistähän sinäkin muka kaiken tiedät.

Aseissa oli voimakas teho, tuotti huomattavaa kipua. Muutkin vaikutukset sopivat mikroaaltoon. Ei ollut käsiase välttämättä, vaan esim. seinälle sijoitettu pääte, jota vartijakopista saattoi käyttää, tms.

Kun olen puhunut mikroaallosta ja ollut väärässä, ei korjattu. Ei ole haluttu kertoa minulle mitään, enkä välittänyt tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän sinäkin muka kaiken tiedät.

Aseissa oli voimakas teho, tuotti huomattavaa kipua. Muutkin vaikutukset sopivat mikroaaltoon. Ei ollut käsiase välttämättä, vaan esim. seinälle sijoitettu pääte, jota vartijakopista saattoi käyttää, tms.

Kun olen puhunut mikroaallosta ja ollut väärässä, ei korjattu. Ei ole haluttu kertoa minulle mitään, enkä välittänyt tietää.

Jos alat jollekin vartijalle tms höpöttämään mikroaaltoaseista niin vaikea siinä on mitään järkevää sanoa takaisin?

Tuo "voimakas teho" tekee tilanteen vielä entistä mahdottomammaksi.

Itse paniikkihäiriöstä kärsineenä tunnistan varsin hyvin kun kuvailet tilanteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos alat jollekin vartijalle tms höpöttämään mikroaaltoaseista niin vaikea siinä on mitään järkevää sanoa takaisin?

Tuo "voimakas teho" tekee tilanteen vielä entistä mahdottomammaksi.

Itse paniikkihäiriöstä kärsineenä tunnistan varsin hyvin kun kuvailet tilanteita.

Minulta meni IP jäähylle. Olen kirjoittanut tähän samaan aikaa kokemuksistani muihinkin ketjuihin. Selvästi tähän vartijapaljastukseen liittyen tuli kostoa. Jos kerron, mitä kaikkea, niin kostetaan taas. Uhkauksia, varoituksia ja estoa.

Että ollaanpas nyt vaiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta meni IP jäähylle. Olen kirjoittanut tähän samaan aikaa kokemuksistani muihinkin ketjuihin. Selvästi tähän vartijapaljastukseen liittyen tuli kostoa. Jos kerron, mitä kaikkea, niin kostetaan taas. Uhkauksia, varoituksia ja estoa.

Että ollaanpas nyt vaiti.

Mulla menee yhtenään IP jäähylle vaikka en kirjoittele tuollaisia.

Kuten olet itsekin huomannut, ei se estä kirjoittamasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla menee yhtenään IP jäähylle vaikka en kirjoittele tuollaisia.

Kuten olet itsekin huomannut, ei se estä kirjoittamasta.

Jäähylle menoon olen tottunut, mutta kostot ovat olleet aika rankkojakin. Joutuu miettimään, onko kirjoittamani asian esille tuominen sen arvoista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Entäs kun se vartija on jo siellä kaupassa kun menet sinne??????

• Anonyymi

Se on kai sitten sitä ajatusten lukemista, tiesivät että on tulossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kai sitten sitä ajatusten lukemista, tiesivät että on tulossa?

Ei siihen tarvita ajatusten lukemista.

- Vainoajat tuntevat kohdehenkilön rutiinit ja tietävät, missä kaupoissa hän käy.

- Teknisten tarkkailulaitteiden avulla vainoajat näkevät, milloin kohde on lähdössä kotoa. Ja kun kohde on lähtenyt liikkeelle, hänen liikkeitään seurataan älypuhelimen avulla paikantamalla ja/tai naapurustoon asutettujen operatiivien toimesta perinteisillä vakoilukeinoilla.

- Jos kohde käy usein vaikka vuorotellen kahdessa kaupassa, he voivat sijoittaa varmuuden vuoksi kumpaankin valmiiksi vartijan odottamaan häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siihen tarvita ajatusten lukemista.

- Vainoajat tuntevat kohdehenkilön rutiinit ja tietävät, missä kaupoissa hän käy.

- Teknisten tarkkailulaitteiden avulla vainoajat näkevät, milloin kohde on lähdössä kotoa. Ja kun kohde on lähtenyt liikkeelle, hänen liikkeitään seurataan älypuhelimen avulla paikantamalla ja/tai naapurustoon asutettujen operatiivien toimesta perinteisillä vakoilukeinoilla.

- Jos kohde käy usein vaikka vuorotellen kahdessa kaupassa, he voivat sijoittaa varmuuden vuoksi kumpaankin valmiiksi vartijan odottamaan häntä.

Entäs jos kaikissa kaupoissa nyt vain on vartija? Niissäkin missä sinä et käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos kaikissa kaupoissa nyt vain on vartija? Niissäkin missä sinä et käy.

Voisi olla niinkin periaattessa... mutta oikeasti ei ole. Ei kaikissa pienemmissä kaupoissa ole jatkuvasti vartijaa kaikkina vuorokaudenaikoina.

Joka tapauksessa se ei voi olla sattumaa, jos kaupassa esim. vartija tekee joka kerta ohikävelyn heti silloin, kun kohde tulee kauppaan ja tulee joka kertaa seisomaan juuri sen kassan eteen, jossa kohde on maksamassa. Se on stalkkaamista, ei normaalia myymäläseuraamista. Vartija siis tarkoituksella näyttäytyy kohteelle hänen tullessaan kauppaan sekä ollessaan kassalla. Tuota tapahtui minulle jossain vaiheessa kokoajan.

Minulle tapahtui myös sitä, että joka kerta, kun tulin johonkin lähikaupoistani, sen eteen oli pysäköity jalkakäytävälle vartiointiliikkeen auto. Se ei voi olla sattumaa, sillä ei kauppojen eteen jalkakäytävälle ole koskaan pysäköitynä koko päivän vartija-auto. Muutaman vuoden ajan tuota tapahtui koko ajan, mutta sitten tuli yhtäkkiä vuoden ajanjakso, jona sitä ei tapahtunut _kirjaimellisesti_ kertaakaan. Olin silloin julkaissut netissä paljon kuvia ja videoita noista vartija-autojen liikkeistä, jotka näyttivät olevan synkronoituja minun liikkeiden kanssa, joten alkoiko niitä kuumottaa ja lopettivat toiminnan kokonaan?

Eikä se ole jäänyt siihen, vaan vartija-autoilla on stalkattu minua myös muualla. Vartija-autolla tullaan "tarkastuskäynnille" juuri sinne, missä olen kävelemässä. Ja sellaista on tapahtunut usein, että kun tulon ulos kotoa, siinä on heti melkein oman asuintalon edessä vartija-auto, joka lähtee liikkeelle, kun tulen sen kohdalle. Tuota samaa käytetään myös perinteisessä mafia-tyylisessä pelottelussa: auto odottaa kohdetta pysäköitynä jalkakäytävällä tai tienvarressa ja ampaisee liikkeelle, kun kohde lähestyy sitä. (Tuota tehtiin jossain minulle paljon myös siviiliautoilla.)

Ja jossain vaiheessa joka kerta, kun tulin omalle metroasemalle (Hakaniemi), laiturin läpi käveli vartija tai usein kaksi, riippumatta vuorenkaudenajasta. Tuo tapahtui kirjaimellisesti jopa kymmeniä kertoja peräkkäin.

Kysymys: kuinka monta kertaa päivän aikana vartija tai vartijoita kävelee Hakaniemen metroaseman laiturin läpi ja kuinka todennäköistä siten on, että se tapahtuu joka kerta, kun esim. minä menen sinne odottamaan junaa tai tulen junasta ulos. Jotta se tapahtuisi kymmeniä kertoja peräkkäin, pitäisi olla käytännössä niin, että joka kerta, kun siltä asemalta lähtee juna tai siihen tulee juna, laiturin läpi kävelisi vartija/vartijoita, myös esim. aamupäivällä, jolloin on hiljaista. Ja ne vartijat nimenomaan kävelevät laiturin läpi, eivät seiso siinä tai tee mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi olla niinkin periaattessa... mutta oikeasti ei ole. Ei kaikissa pienemmissä kaupoissa ole jatkuvasti vartijaa kaikkina vuorokaudenaikoina.

Joka tapauksessa se ei voi olla sattumaa, jos kaupassa esim. vartija tekee joka kerta ohikävelyn heti silloin, kun kohde tulee kauppaan ja tulee joka kertaa seisomaan juuri sen kassan eteen, jossa kohde on maksamassa. Se on stalkkaamista, ei normaalia myymäläseuraamista. Vartija siis tarkoituksella näyttäytyy kohteelle hänen tullessaan kauppaan sekä ollessaan kassalla. Tuota tapahtui minulle jossain vaiheessa kokoajan.

Minulle tapahtui myös sitä, että joka kerta, kun tulin johonkin lähikaupoistani, sen eteen oli pysäköity jalkakäytävälle vartiointiliikkeen auto. Se ei voi olla sattumaa, sillä ei kauppojen eteen jalkakäytävälle ole koskaan pysäköitynä koko päivän vartija-auto. Muutaman vuoden ajan tuota tapahtui koko ajan, mutta sitten tuli yhtäkkiä vuoden ajanjakso, jona sitä ei tapahtunut _kirjaimellisesti_ kertaakaan. Olin silloin julkaissut netissä paljon kuvia ja videoita noista vartija-autojen liikkeistä, jotka näyttivät olevan synkronoituja minun liikkeiden kanssa, joten alkoiko niitä kuumottaa ja lopettivat toiminnan kokonaan?

Eikä se ole jäänyt siihen, vaan vartija-autoilla on stalkattu minua myös muualla. Vartija-autolla tullaan "tarkastuskäynnille" juuri sinne, missä olen kävelemässä. Ja sellaista on tapahtunut usein, että kun tulon ulos kotoa, siinä on heti melkein oman asuintalon edessä vartija-auto, joka lähtee liikkeelle, kun tulen sen kohdalle. Tuota samaa käytetään myös perinteisessä mafia-tyylisessä pelottelussa: auto odottaa kohdetta pysäköitynä jalkakäytävällä tai tienvarressa ja ampaisee liikkeelle, kun kohde lähestyy sitä. (Tuota tehtiin jossain minulle paljon myös siviiliautoilla.)

Ja jossain vaiheessa joka kerta, kun tulin omalle metroasemalle (Hakaniemi), laiturin läpi käveli vartija tai usein kaksi, riippumatta vuorenkaudenajasta. Tuo tapahtui kirjaimellisesti jopa kymmeniä kertoja peräkkäin.

Kysymys: kuinka monta kertaa päivän aikana vartija tai vartijoita kävelee Hakaniemen metroaseman laiturin läpi ja kuinka todennäköistä siten on, että se tapahtuu joka kerta, kun esim. minä menen sinne odottamaan junaa tai tulen junasta ulos. Jotta se tapahtuisi kymmeniä kertoja peräkkäin, pitäisi olla käytännössä niin, että joka kerta, kun siltä asemalta lähtee juna tai siihen tulee juna, laiturin läpi kävelisi vartija/vartijoita, myös esim. aamupäivällä, jolloin on hiljaista. Ja ne vartijat nimenomaan kävelevät laiturin läpi, eivät seiso siinä tai tee mitään.

Mutta kun on.

Minä asun Australiassa, Sydneyssä.

Täällä on monissa kaupoissa vartijat!

Onko ne siis siellä siltä varalta että sinä sattumalta kävisit jotta voivat vainota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun on.

Minä asun Australiassa, Sydneyssä.

Täällä on monissa kaupoissa vartijat!

Onko ne siis siellä siltä varalta että sinä sattumalta kävisit jotta voivat vainota?

Eivät ne ole siellä siltä varalta, mutta siltä varalta että ulkonäöltään heille tunnetuksi tehty TI tulee ostoksille, tietävät, että pitää stalkata ohjeiden mukaan.

Minua aikanaan kassahenkilöt stalkkasivat. Eivät istuneet marketin kassoilla minun takiani, mutta kun minun tunnettu naamani tuli kassalle, stalkkasivat määryksen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne ole siellä siltä varalta, mutta siltä varalta että ulkonäöltään heille tunnetuksi tehty TI tulee ostoksille, tietävät, että pitää stalkata ohjeiden mukaan.

Minua aikanaan kassahenkilöt stalkkasivat. Eivät istuneet marketin kassoilla minun takiani, mutta kun minun tunnettu naamani tuli kassalle, stalkkasivat määryksen mukaan.

Ahaa, siis vartijat on kaupassa vain siksi että tiettyä kansanosaa vainotaan.

Pakko kysyä, oletko sä manne?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe