Halla-aho vastasi perussuomalaisten maahanmuuttolinjoista silloin, kun persujen hallituksessa ollessa maahan päästettiin yli 30 tuhatta matua.
Timo Soini: "Halla-aho vastasi hallituksessa persujen maahanmuuttolinjoista":
https://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kotimaa/soini-halla-aho-vastaa-puolueen-maahanmuuttolinjasta-tulevissa-vaaleissa-2/
Halla-ahon matutusennätystä ei helposti rikota!
11
1731
Vastaukset
- cocsis
Miksei kokoomus ollut asialla...................hmm. Kokoomus kaupittelee isänmaan vapautta ja määräysvaltaa EU:lle
- soini_petti
Soini ei noudattanut Halla-ahon ohjelmaa pelkkä ohjelma ei riitä jos timpat pettää kaikki mennen tullen
- rtgwerterteerter
Miksei Halla-aho sitten eronnut puolueesta protestiksi, jos puolue ei muka noudattanut hänen linjojaan? Jäädessään puolueeseen hän antoi hyväksyntänsä matujen maahantulolle.
- dfassfd
Persut, ne pettää aina
- puolipuolue
Puolueesta eroaminen tuo puolueen jösenen oman linjan esiin! Niinkö, minä taas luulin että yksin höpisijoistä ei välitä edes Valitut Palat! Enempi se huomiota herättää, kun puolueen jäsen ottaa kantaa johonkin!
- Persutpettääaina
puolipuolue kirjoitti:
Puolueesta eroaminen tuo puolueen jösenen oman linjan esiin! Niinkö, minä taas luulin että yksin höpisijoistä ei välitä edes Valitut Palat! Enempi se huomiota herättää, kun puolueen jäsen ottaa kantaa johonkin!
Eipä Halla-Aho ottanut kantaa siihen, ettei hyväksynyt linjaaa, jonka oli itse laatinut persuille.
- realismi_____
aloittaja valehtelee hallaaho halusi noudattaa persujen linjaa mutta se ei sopinut nykyisen hallituksen arvopohjaan?
- öhamedi
Puolueen puheenjohtajan valinta ja puolueen hajoaminen kertoo aika paljon puolueen toiminnasta ja tavoitteista.
Mikä on Sinisten arvopohja näinä päivinä, entä enskeväänä, kun vaalit tulee?
- Potkupersuun
Hallaaho kävi vielä Sipilän luona ruikuttamassa persuja mukaan mamutukseen mutta kenkää tuli silti! Ryhdikäs teko sipilältä.
Halla-ahon linjaukset maahanmuutosta on nyt hyväksytty monissa EU-maissa. Italiia käännyttää pakolaislaivat. Saksa perustaa käännytysleirejä ja Ruotsi kiristää matujen vastaanottamista. Tanskassa ovat demaritkin Persujen maahanmuuttopolitiikan kopioineet.
- PS-kasvaa
Eu menee yhä enemmän Jussi Halla-ahon ja PerusSuomalaisten maahanmuuttolinjauksia noudattaen.
.
Saksa tuli viimeisimpänä RAJAT KIINNI linjalle. Lukuisat järkiintyneet EU-maat ovat jo liittyneet PerusSuomalaisiin.
.
Järki alkaa palailla paitsi kokoomustalaisilla ja vihervasemmistodemarikepukristityillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745