Feminismi tuo kilpailun ja vastakkainasettelun työpaikoille, parisuhteisiin jne. Asiat toimisi huomattavasti paremmin, jos palataan entiseen järjestykseen. Palkka-asioissa kyllä olen sitä mieltä, että naisille kuuluu sama palkka samasta työstä, kuin miehillekin, ja parempi, jos sille on edellytyksensä, kuten korkeampi koulutus, kokemus yms. sekä yhtäläiset mahdollisuudet saada jokin virka tai työ.
Feminismin haitat...
10
322
Vastaukset
- Muhahaa.huhahaa
Siis samasta työpanoksesta? Ilman niitä puolen tunnin kahvitaukoja ja vastuun välttelyä? Juu, kaikin mokomin! Sillä minä tiedän, ettei sellaista päivää tule, että nainen tekisi yhtä paljon kuin mies palkkansa eteen.
- kyllästyttävää
Tuollainen yleistys ei tuo mitään tähän keskusteluun, koska se on niin hölmö ja roikkuu ilmassa. Kuulostat traumatisoituneelta mieheltä, jota vanhat vääryydet jäytää.
Itse olen työskennellyt sekä hoiva- että kasvatusalalla, ja siellä tapaa liiankin tunnollisia naisia. jotka uuvuttavat itsensä liialla velvollisuudentunnollaan.
Miesten ja naisten tulisi oppia tulemaan toimeen keskenään, ja tuollaiset asenteet vain repivät railoa suuremmaksi.
- kyllästyttävää
Tuollainen yleistys on järjetöntä ja vaikuttaa traumatisoituneen mielen luomukselta. Onko sinulla huono äitisuhde tai onko naisesi jättänyt sinut julmasti? Minkä kuplan sisältä puhut? Tunnen paljon ahkeria työläisnaisia ja itsensä työllä uuvuttamia naisopettajia. Monet naiset varsinkin kasvatus- ja hoiva-alalla ovat liiankin tunnollisia.
Tuollainen yleistely ei edusta mitään eikä vie minnekään. Mies ja nainen ovat pääsemättömissä toisistaan. ja heidän pitäisi tulla toimeen keskenään.- niinvarmaanjuu
Opetusvelvollisuustyöaika. Esim. luokanopettaja opettaa 24 tuntia viikossa. Hänen on oltava työpaikalla 24* 60 min. Varsinaista opetusta on 45 minuuttia tunnista. 15 minuuttia on välituntia,
- Epäfeministinen
Mikä entinen järjestys? Onko se sitä, että naisen pitäisi olla vain kiltti ja niellä kaikki? Liikakiltteys vain aiheuttaa sen, miksei naiset osaa sitten kyseenalaistaa kulttuurimarxismia, feminismiä ja islamia.
Yhdistän itsessäni naisen roolia ja vahvuutta, mutta en ole mikään pulaan joutuva nainen. Tälle naiselle avataan ovi, mutta hän osaa itse tarttua aseisiin tilanteen vaatiessa. Osaan hakata nyrkkeilysäkkiä, teen samaan aikaan ruokaa ja siivoan. Olen kuitenkin samaan aikaan toiminnan nainen. Nätti, reipas ja rohkea - samassa paketissa.
Itse kuitenkin oletan miehen elättävän perheen, jos sellainen minulla olisi. Vaikka nainen kävisi töissä, niin olisi elätys kuitenkin miehen vastuulla. Eläisin kuitenkin suomalaisen naisen tyyliin kuin silloin ennen: teen töitä miehen rinnalla. Näin on ollut aina suomalaisessa kulttuurissa. Edes silloinkaan suomalaisella naisella ei ollut varaa keskittyä kynsien lakkaamiseen, kun oli heikossa asemassa.- asiaa.tohtorille
Mikä mielisairaus on kyseessä, jos samaan aikaan hakkaa nyrkkeilysäkkiä, siivoaa ja tekee ruokaa?
- Epäfeministinen
asiaa.tohtorille kirjoitti:
Mikä mielisairaus on kyseessä, jos samaan aikaan hakkaa nyrkkeilysäkkiä, siivoaa ja tekee ruokaa?
Mielisairaudeksi miellän enemmän feminismin. Feministit ovat juuri niitä naisia, jotka ovat helposti kurkussa kiinni, jos joku onkin eri mieltä.
Minä tulen miesten kanssa toimeen enkä ole kenenkään kurkussa kiinni, jos joku on eri mieltä kanssani. En käy edes feministin kurkkuun kiinni. Sen sijaan feministit paheksuu minua, kun en ole lihava feministi sinisine hiuksineen. - asiaa.tohtorille
Epäfeministinen kirjoitti:
Mielisairaudeksi miellän enemmän feminismin. Feministit ovat juuri niitä naisia, jotka ovat helposti kurkussa kiinni, jos joku onkin eri mieltä.
Minä tulen miesten kanssa toimeen enkä ole kenenkään kurkussa kiinni, jos joku on eri mieltä kanssani. En käy edes feministin kurkkuun kiinni. Sen sijaan feministit paheksuu minua, kun en ole lihava feministi sinisine hiuksineen.Tarkoitin, ettei ole kovin järkevää tehdä noita asioita samanaikaisesti. Pitäisi oppia keskittymään yhteen asiaan kerrallaan ja hoitaa se valmiiksi.
- siivoustieteenmaisteri
Puuttamatta sen enempää palkkatasa-arvoon muistutan, ettei korkea koulutus tuo eikä saa tuoda automaattisesti korkeampaa palkkaa.
Palkkaa maksetaan työtehtävästä, ei koulutuksesta. Alepan kassa saa saa kassan palkan, vaikka olisi minkälainen tutkinto valtiotieteistä. " Feminismin haitat...
Feminismi tuo kilpailun ja vastakkainasettelun työpaikoille"
Feminismi on kuin virkamiesruotsi.
Jos joku on femakko, se on näennäisesti tarpeellista, kuten pakkoruotsikin.
Tosiasiassa kummalaakaan ei tee mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703831Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883199Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1032473Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151679Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m711445- 971333
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501286- 551083
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561050Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031