Eikä mitään muutakaan laisuutta.
Siinä mielessä on siis aivan turha tulla tänne mitään sopertelemaan, koska silloin vain todistaa olevansa ihan jonkun muun, kuin Jeesuksen Kristuksen evankeliumin asialla.
Sen sijaan hengellisestä kodistaan voi kukin kertoa, millaista siellä on, ja kuinka siellä olonsa kokee. Maalliset yhteisöt ja kirkot näet tarvitaan, koska olemme ihmisiä sosiaalisine tarpeinemme, emme vielä henkiä ilman ruumista.
Jokaisen kristityn tulee kuitenkin ymmärtää se, että yhteisö johon hän kuuluu ei pelasta yhtäkään ihmistä helvetistä.
Ainut joka voi syntisen helvetistä pelastaa, on Jeesus Kristus, mitään muuta tietä ei ole, joten on aivan turha elää itsepetoksessa ja antaa pettää itseään kaikenlaisilla turhilla puheilla omasta yhteisöstään.
Yhteisö joka julistaa YKSIN Kristusta syntisten pelastukseksi, on julistamassa puhdasta evankeliumia, joka pelastaa syntisiä helvetistä USKON KAUTTA.
Jos yhteisö alkaa puhujien toimesta pullistella ja paukutella henskeleitään "ainoana oikeiana Kristuksen seurakuntana" silloin se joukko on jo eksuynyt pois Kristuksesta. Ja ellei seurakunta valvo tällaisia yhdistyskolpötöörejä, on koko liike vaarassa eksyä hengellisen ylpeyden tielle, pois JUmalan armosta ja Jumalan lahjavanhurskaudesta. Ellei puhuja tai johtaja tahdo kuulla kun hengellisen yleyden synnistä häntä varoitetaan, vaan jatkaa yhdistyksensä ylistämistä, silloin on aika jättää yhteisö kokonaan. Ihmisopit näet saastuttavat vääjäämättä liikkeen jos ne saavat elää liikkeen sisällä ilman tarvittavaa parannusta tuosta synnistä.
Pelastukseksi ei tarvita lestadiolaisuutta
25
627
Vastaukset
- UusiJankutusVuosi
Rasittavaa toi jankkaamisesi. Jatka seuraavat vuodet vaikka Sakramenteista . Keksi taas jotain omaa, esim. Kolmestikastajia vainoavaa.
- OmavanhurskausPettää
Et kestä totuutta. Näinhän se on silloin, kun ihminen ei vielä tunne Jeesusta Kristusta omana Herranaan ja Vapahtajanaan.
- OutoaSaarasi
Ilon kautta.... älä kaikkia vain hauku.
- OutoOnSunSaarasi
OutoaSaarasi kirjoitti:
Ilon kautta.... älä kaikkia vain hauku.
Oletko nähnyt koskaan koiraa? Entä oletko kuullut, kuinka se äänbtelee?
Et ilmeisesti?
No herätyshuuto ei aina miellytä, se on luonnollinen asia. Varsinkaan, kun ihminen on jo siinä määrin omassa mielessään kasvanut, ettei tarvitse enään parannusta.
Meille syntisille Kristuksen risti on Jumalan voima. Sen varassa syntiemme sovittaja kerran riippui. Ja kun me tähän uskomme, me saamme kaiken lahjaksi, se on ILOINEN asia.
- RukoileParannuksenArmoa
Kuten kuvasta näkyy, karmein harhaoppi esikoislestadioplaisuudessa on juuri tämä Jumalan sanan vastainen "vain me pelastumme"- seurakuntaoppi.
- EriSeuraa
Olettekin etiseuraa, kuten kuvasta näkyy.
- KiitosJeesuksen
EriSeuraa kirjoitti:
Olettekin etiseuraa, kuten kuvasta näkyy.
No sen nyt on selvä asia, ettei yksikään totinen kristitty lähde autuuttaan rakentamaan kahden itseään jumaloivan ruotsalaisäijän varaan. :)))
Me seuraamme Jeesusta, eikä tarvitse ikinä katua, kaikki on valmista, vain otamme lahjat joka päivä joka hetki vastaan.
- HyväOnSyntisenOsa
Jeesuksesta ei tykätä, kun hän on tullut pelastamaan syntisiä, ja ja kaiken kukkuraksi ihan ilman pelastettavien omia tekoja, ihan sulasta Jumalan rakkaudesta.
Vain syntiset tykkäävät Jeesuksesta, evankeliumi rististä jolla kaikki syntimme on sovitettu iankaikkisella unhoituksella, on heille Jumalan voima ja Jumalan viisaus. - EikösNiin
Eriseurassa soitetaan kitaraa. Muistakaa että siellä ei pelastu. Tulkaa seuroihin ja tehkää parannus.
- Eikiitosjeesus
Ei tarvita mitään hemmetin pelastusta. Sitäpaitsi se on täysin katteeton lupaus. Me kuollaan kaikki ja yhtä lopullisesti, hyväksy vaan se.
- Miksi_petät_itseäsi
Siksi juuri tarvitsemme Kristuksen. Hän on kuollesta ylosnousemus ja iankaikkinen elämä.
Helvetti on kamala paikka. Ilman Kristusta kuolleet palavat helvetissä iankaikkisesti. En suosittele.
- Eikiitosjeesus
Turha julli se oli, paljon riesaa yhdestä aviottomasta kersasta.
Eikö tuommoinen itsensä ja toisten huijaaminen ole syntiä sinänsä, sopimatonta joka tapauksessa normaalin moraalin valossa.
Se helvetti on varattu vain teille uskovaisille, luotte sen itse. Ei kun kipakoita löylyjä siellä ja jumalattoman hyvää syksyä meille muille. - TykkäätköHelvetistä
Miksi uskot valheisiin. Kaikki Raamatunn tekstit ovat silminnäkijätodistuksiin perustuvia faktoja.
- TappiPersiisees
Yksi peräaukko huutaa viikottain kitarasta, ilman että olisi kertaakaan esikoisten seuroissa käynyt, tai kuullut soitettavan kitaralla. Toinen huuto on eriseura, vaikka henkilöllä ei ole mitään käsitystä siitä mikä on eriseura.
- ookkotosissaa
Yksi vaatimus lienee esikoisena ry olemisessa , että täytyy ihmisen alapäästä kehitellä mitä kummalisempia rituaaliviestejä muiden uskontojen mustamaalaamisen tueksi.
- Kireepipo
ookkotosissaa kirjoitti:
Yksi vaatimus lienee esikoisena ry olemisessa , että täytyy ihmisen alapäästä kehitellä mitä kummalisempia rituaaliviestejä muiden uskontojen mustamaalaamisen tueksi.
Nyt lienee aika paksua valetta. Kerroppa muutama esimerkki alapään rituaaliviesteistä, joita olet täältä lukenut?
- Hl120148
Kaikki uskonto turhaa
- UskonnotontaEiOle
Kaikki ihniset ovat uskovia, eli uskonto on erottamaton osa ihmiselämää. Mielenvikaisen puheita että uskonto turhaa olisi.
Mihin ihmiset uskovat, se vaihtelee suuresti ja sen mukaan vaihtelee myös ihmiselämä täällä.
Pyhään kolmiyhteiseen Jumalaan uskovat ovat onnellisessa asemassa. He tietävät mistä ovat tulleet tähän maailmaan ja minne ovat menossa. He elävät totuudessa ja kantavat vastuun paitsi omasta elämästään, myös toisista.
Ihmisten tekemiin jumaliin uskovat ovat surkeassa asemassa koska kaikki mihin he uskovat on valhetta. Myös sellainen uskonto joka väittää ettei Jumalaa ole, on suuri valhe.
Usko erilaisiin päihteisiin näyttää valloittavan maailmaa nyt voimalla.
Tämän uskon hedelmistä kuulemme kammottavia sanomia joka päivä.
Usko rahaan on kanssa vaarallinen uskonto, se on pannut monet ahnehtimaan tuhansien ihmisten hyvinvoinnin yksin itselleen, ja lisää vaan pyytävät, riistämällä muita ihmisiä. - PysytäänSiisAsiassa
Tämä palsta on tarkoitettu neuvoksi ja ohjeeksi KOKONAAN heille, joilla on usko "tähän kristillisyyteen", olipa tuon joukon nimi sitten mikä hyvänsä.
Siis usko "tähän kristillisyyteen " ei pelasta
sinua eikä ketään muutakaan , olipa joukon
nimi mikä tahansa .- ÄläVäittele
padasjoenukko kirjoitti:
nimi mikä tahansa .Mutta jos siinä joukossa Jeesus asuu ja on heidän keskellänsä ja sydämissä, pelastuuko silloin, teutaseni?
- PysytäänSiisAsiassa
padasjoenukko kirjoitti:
nimi mikä tahansa .Näin kirjoitin.
Jeesus ei asu missään joukoissa, vaan hän ellää ja vaikuttaa SANASSAAN JA SAKRAMANTEISSA, Pyhän Hengen kautta.
Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: ...
***) .. se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä. - pienikorjaus
PysytäänSiisAsiassa kirjoitti:
Näin kirjoitin.
Jeesus ei asu missään joukoissa, vaan hän ellää ja vaikuttaa SANASSAAN JA SAKRAMANTEISSA, Pyhän Hengen kautta.
Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: ...
***) .. se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.Raamattu ei puhu sanaakaan sakramenteista, oletko siitä tietoinen.
- MinäTiedänSinäEt
pienikorjaus kirjoitti:
Raamattu ei puhu sanaakaan sakramenteista, oletko siitä tietoinen.
Jeesuksen itsensä asettamat kumpikin. Sekä HPE, että Pyhä Kaste. Mutta sokea on sokea, kuten sinusta on jo todettu.
***) Lausuit ties monennenko kerran jo täällä oman kadotustuomiosi monen todistajan edessä!
***) Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. ->
Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
***) Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Hirvittävä on sinun loppusi, ellei kääntymystä ja parannusta tapahdu.
- älä_petä_itseäsi
Pelastus on henkilökohtaisessa suhteessa Jeesukseen Kristukseen.
Jolla poika (Hyijos) on, hänellä on iankaikkinen elämä.
Jolla Jumalan poikaa ei ole, hänellä ei ole iankaikkista elämää Kristuksen kanssaperillisenä Jumalan valtakunnassa.
Mitkään porukat ei pelasta yhtäkään ihmistä helvetistä. Ihminen ken lienetkin. Älä antaudu petoksen uhriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312238Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell952058Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881330- 721142