Ensin oli megaluokan maastopalot ja nyt palaa romuautot Tysin suunniteltu molemmat toimenpiteet autot on vaikoitu ja kaikissa on palovakuutus
Matut poistaa rouautoja liikenteestä.
Ruotsi pala,
9
142
Vastaukset
- ihan.noin.vaan
"Vahvasti isänmaallinen suomenkielen puolustaja"
Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan ennenkuin puolustaa mitään. - Antiperusvaari
Ruotsidemokraatit vauhdissa.
Ruotsi palaa. Tuskin sytyttäjinä ovat perus svenskit.
- yritä.edes
Mikset opettele kirjoittamaan. Se on perusasia keskuteluissa.
- viherjuntti
yritä.edes kirjoitti:
Mikset opettele kirjoittamaan. Se on perusasia keskuteluissa.
Keskuteluissa?
Taidat olla vihreiden äänestäjä...
Ps. unohtuiko kysymysmerkki?
- päättelinpävaan
Aloittaja voisi olla kirjoitustaidosta päätellen itse Halla-aho
- kaskot.pois
Kyl nyt vakuutusmaksut nousee. Tuskin vakuutuksia enää saa autoille muuhun kuin liikennevahinkoihin.
Jos olisin vakuutusyhtiön bossi, sanoisin irti kaikki autovakuutukset. Kauhea määrä korvattavaa jos vanhoilla ehdoilla mentäisiin. Minäkin irtisanoisin palovakuutukset kaikilta muslimeilta.
TToivottavasti SD voitaa vaali murskaluvuin. Vaalitulos vaikuttaa mmyös Suomeen ja huutokauppakeisari ei menesty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572