https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/201808222201153275_dx.shtml
Pylly toimii puskurina, tosin hölmöhän se on, joka ei mitään muuta suojaa kännykän lasin päälle laita.
Kalliiksi tulee, kun lasi hajoaa.
Pyllyä vasten takataskussa se puhelin tulee
8
374
Vastaukset
- köhkerö
En koskaan kanna puhelinta mukana - kuka nyt kaupassa alkaisi keskustelemaan....ai niin, ukkomiehille tulee muijalta lisäyksiä ostoslistaan...
Puhelin pois älylaitteesta! Erikseen pieni puhelin. Nythä vois puhelin olla vaikka millimetrin pitune ja sitä kantaa korvassa.
- viisvee
pieni näyttö voisi olla ranteessa ja luuri korvassa,tulevaisuudessa tulee taipuvia puhelimiä nano tekniikan myötä vaikutuksessa,
- NäinOn
Voisivat työtää sen puhelimensa sinne *ittuun niin pysyisi paremmin tallessa!!
- VitunHyvää
Eikö teinit aikoinaan käyttäneet kännyköitä kortsun sisään ja vittuunsa työnnettynä ja soittivat itselleen ja laittoivat värinän päälle.
- Luonto.tarjoaa
Naisilla on jalkojen välissä turvallinen paikka kännykälle.
- örn.hybelsdörfer
Jahas, pelkkiä "äijä"-kommentteja taas!
Toimittajalta hieno löytö. Naisten vaatteissa tosiaan näyttävyys on yleensä tärkeämpää kuin käytännöllisyys ja osaa naisista tämä on haitannut aina. He ovatkin käyttäneet paljon miehille tarkoitettuja vaatteita.
Itse olen mies ja kaikenlaista on tullut perstaskussa pidettyä, mutta ei puhelinta. Jokseenkin huonolle tavalle nimittäin vaikuttaa istua sellaisena aika huonosti taipuvan takataskun sisällön kanssa.
Eli ehkä naiset olivat taas tässäkin viisaampia, kun suunnittelevat vaatteensa niin, ettei kännykkää edes saa perstaskuun. - Omaisuudella_ei_arvoa
Taidan olla kalkkis, mutta olen ihmetellyt, miksi se satojen eurojen kallis puhelin, pitää tunkee takataskuun ? Kerran yhden sekaisin olleen ämmän taskussa puhelin välkky, liekkö jäännyt salama päälle ? Vai oliko jokin huomiovalaistus, "hei tsiigatkaa" mun perää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970