Elättävätkö vihervasemmistolaiset itsensä vai ovatko he yhteiskunnan elätettävänä? Käyvätkö he töissä kuten normaalit ihmiset? Tätä olen pohdiskellut yön pimeinä tunteina, yrittäessäni selvittää itselleni mitä antifan päässä liikkuu. Ja olen tullut tulokseen, ettei siellä mitään liikukaan. Kaikki on vain ovelaa hämäystä
käyvätkö antifat töissä
6
122
Vastaukset
- Hahhaa
Kyllä vihervasemmistolaiset elättävät kaltaisesi luuserit.
Aika nolo kommentti. Jos suuri jury lukisi minun kommenttini ja sinun kommenttisi, kumpaa meistä luulisit heidän kutsuvan luuseriksi? Käyn töissä ja elän palkallani. Kuinka moni vihervasemmistolainen voi sanoa samaa? Minulla on ennakkokäsitys vastauksesta.
Minä en kutsunut vihervasemmistolaisia luusereiksi. Olen vain kiinnostunut yleensä kuinka suuri osa tästä porukasta tekee töitä ja ketkä ovat elätettäviä.
Tulee yhtäkkiä mieleen, että jos afganistanilaisia ei voida (pakko)palauttaa Kabuliin, voisimmeko palauttaa vihervasemmistolaisia sinne ...
- pimpernakkeli
Tässähän näitä yhteiskuntamme toivoja; he haluavat tuhota yhteiskuntamme tukirakenteet että anarkia pääsisi valloilleen. Silloin olisi kaikki hyvin:
https://www.youtube.com/watch?v=NILcAsptZvY - Tiedätkösss
Tuottavaa työtä ei yksikään vihervasuri kykene tekemään yksityisellä sektorilla . Yhteiskunnan erilaiset virat ja virattomat toimenhaltijat ovat heille ainoa mahdollisuus .
- pienyrittäjä
Perkele.
Loistava huomio; juurikin näin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422802Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532574Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562265- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251629- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641213